Lisää vaan punttia ja vuoristoon fillaroimaan, on varma tapa hävittää judo taidot, tarviihan sitä voimaa ja kestävyyttä mut kun laji on judo niin pitää sitä osata itse lajiakin.
Pitäiskö nyky valmennus vaihtaa lajia Grossfittiin
Anonyymi-ap
6
796
Vastaukset
- Anonyymi
No mutta sun kirjoitustaito on samaa luokkaa kun Suomen judovalmennus. Ihan pielessä.
- Anonyymi
Kirjoittaa ihminen, joka ei käytä possessiivisuffiksia ja vertaa kahta asiaa keskenään sanalla "kun".
- Anonyymi
Ei saa tulla pilaamaan grossfit yhteisöä
- Anonyymi
Rosvitti on hieno laji.
- Anonyymi
Hetkinen, eikös nyt saatu huippuvalmenta ja urheilijat kehuu.
Lisäksi viime EV-leirillä ja nyt lauantain tehostamispäivässä en kyllä millään löydä mitään Grossfitistä kuin kehittyvä asenne kaikilla.
Mistä nyt puristaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344565Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752974- 472453
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451757- 781429
- 211391
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831232PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137949- 69928
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86884