Niin, en tiedä. Tämä on ihan hullua. Siis tuttava oli kylässä, hänellä on 5G-dna. Pelasin nopeatempoista peli, n 15ms. serveri yhteys. Tuttavani sattui saamaan microsoftin palveluun viestin ja täysin samalla sekunnilla peli repesi ja 1 sekunnin koko laite hidastui. Ns. serverilagi nousi noin 100ms. Sitä sattuu usein vaikka jos ei pelaa netissa niin ei tule mitään tälläisiä virheitä. Toinen mikä on kokoajan sekoillut ja koittanut microsoftin laitteita sekoittaa on STEAM ja steamissa oli peli. Siiis mitä vittua. Sanokaa että olen vain idiootti.
dna:n liittymä häiritsee langallista verkkoa.
5
924
Vastaukset
- Anonyymi
Joo. Kyllä näin on asia. Olen pahoillani.
- Anonyymi
Kerta haluat tietää, niin kyllä olet idiootti. Langaton verkko ei voi häiritä langallista yhteyttä. Itselläni on DNA:n 5G-liittymä ja ei vaikuta langalliseen yhteyteen mitenkään.
- Anonyymi
Mitä ihmettä oikein selität? Miten se DNA -liittymä nyt muka asiaan liittyy millän tavalla? Ensinnäkin en usko ollenkaan, että kaverisi puhelin lisi noita pätkimisiä jne aiheuttanut. Toisekseen DNA -liittymä ei ole itsessään mikään radiotekniikkaan liittyvä asia. Se on vain sopimus tiedonsiirrosta. Ei se liittymä vaikuta laitteen, kuten puhelimen, radiosignaaleihin millään tavalla eikä siihen miten se laite käyttää niitä radiosignaaleja tiedonsiirrossa. Operaattorin liittymä ei liity siihen asiaan yhtään mitenkään. Joten on täysin naurettavaa syytellä DNA:ta.
Välillä oikeasti on pakko ihmetellä, että miten suomen kaltaisessa maassa osa ihmisistä voi olla noin pahasti pihalla tekniikasta. Sen ei pitäs olla mahdollista. Ymmärtäisen asian jossain takapajuisessa ugalabugala-savimajamaassa, mutta suomessa sen ei pitäs olla mahdollista. Silti osa ihmisistä tuntuu olevan ihan pihalla sen perusteella mitä täällä suomi24:ssa saa lukea. - Anonyymi
Kartelli /teettäminen, amis opiskelu, muut ei tee toimivaa DNA lähtee 👮 murtuma tavara häntii häh puheessa, myyntiin.
- Anonyymi
Yrititkö sanoa jotakin? Et onnistunut..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2431786Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys131232Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2021170Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851095Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60883TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18874- 60824
- 51816
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61773Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva125757