tämä suvena ei lapsilla asiaa särkänniemeen
mii tuu nainen tuhos lapi perheen elannon
14
614
Vastaukset
- Anonyymi
Hanki itsellesi sika
- Anonyymi
numeroa ei ole itse laitettu, häirikkö on sen julkaissut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
numeroa ei ole itse laitettu, häirikkö on sen julkaissut
Jarmo saa julkaista mitä tahtoo
- Anonyymi
minkä ihmeen takia jylliläinen perhe on saanut näin paljon palstatilaa palstallamme?
- Anonyymi
On erittäin vaikea uskoa, että heistä jokaisella olisi kloaakki.
- Anonyymi
Joku on katkera
- Anonyymi
Demarit vie leivän vaikka lasten suusta. Persut ajattelee lähimmäisiään.
- Anonyymi
Vaikka demarit olisivatkin itsekkäitä ja ahneita silti on hyvä muistaa että peekka imuttelee vanhat, ja nuoret jarmolta imii parilitraa kusta mutta atten ja nikon
pippeleitä peräkammarissa imuttei pitkään ja nuoli pepareiät puhtaaksi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka demarit olisivatkin itsekkäitä ja ahneita silti on hyvä muistaa että peekka imuttelee vanhat, ja nuoret jarmolta imii parilitraa kusta mutta atten ja nikon
pippeleitä peräkammarissa imuttei pitkään ja nuoli pepareiät puhtaaksiTässä kommentissa kiteytyy hullunhauskan palstamme ydinajatus.
- Anonyymi
Olipas se kaikkivaltias sitten.
- Anonyymi
imuttelusta ei tietoa
- Anonyymi
Uutisissa sanottiin että jo tonnin ylimääräinen kulu pistää monen perheen arjen uusiksi.
Tatulle tuli täs vaihees jo kuus tonnia ja varmaan ylikin... - Anonyymi
Facessa näin jutun tuosta. Kovasti demarinaiset tykkäsi . Käytännössä lasten hädästä siis. Oikeuden mukaista oisi että demari väki keräisi kolehdin ja auttaisivat hädän alaista perhettä ja lapsia mutta tuskin vaan. Vähäosaisten asialla sdp, ja pöh.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409