Ei ole yksikään

Anonyymi-ap

niistä "naisistasi" hyvän näköinen joista meuhaat ja pidät meteliä. Yrität tehdä mua mustasukkaiseksi? Jos kyseessä edes olisi oikeasti kaunis ja hyvännäköinen nainen olisi jotain syytä olla mustasukkainen tai kateellinen vaikka en siltikään olisi. Et taida edes tietää miltä hyvännäköinen nainen näyttää. Jopa minä tiedän miltä hyvän näköinen nainen näyttää vaikka olen nainen ja en mikään ledbo. Nämä sinun valintasi eivät ole ainakaan minua parempia. Ei ole mitään kadehdittavaa valitettavasti. Hukkaan menee vaivannäkösi 🥱 paitsi jos tavoitteena on vain ärsyttää. Surkeaa on ja ärsyttävää.

10

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kismiti, kismiti..se on sun omassa päässä vain toi, ei kenenkään muun aiheuttamaa ollenkaan.

• Anonyymi

Jatkan tekstiäni, että en sanonut tuota pahalla vaan silleen, että tajuaisit sen oikeasti olevan noin. Ei ole ollut syytä mustasukkaisuuteen missään vaiheessa. Sen kun saisin erään uskomaan, niin olisi enemmän kuin hieno asia. Se todellakin on siellä omassa päässä se mustis eikä mulla ole ollut tarvetta kehua kenenkään ulkonäöllä paitsi erään tietyn, joka on ollut aina se kaunein silmissäni. Tämäkään ei ole kehua vaan täyttä totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan tekstiäni, että en sanonut tuota pahalla vaan silleen, että tajuaisit sen oikeasti olevan noin. Ei ole ollut syytä mustasukkaisuuteen missään vaiheessa. Sen kun saisin erään uskomaan, niin olisi enemmän kuin hieno asia. Se todellakin on siellä omassa päässä se mustis eikä mulla ole ollut tarvetta kehua kenenkään ulkonäöllä paitsi erään tietyn, joka on ollut aina se kaunein silmissäni. Tämäkään ei ole kehua vaan täyttä totta.

Uskon että sun nainen on kaunis. Tämän josta puhun eivät ole minun mielestäni lähelläkään mitään kehuttavaa. Ja jos hänen mielestään ovat ymmärrän että minä en todellakaan ole sitä hänelle. Ei silti tarvitse haukkua minua ja leuhotella minun mielestäni rumilla löydöksillään. ☹️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon että sun nainen on kaunis. Tämän josta puhun eivät ole minun mielestäni lähelläkään mitään kehuttavaa. Ja jos hänen mielestään ovat ymmärrän että minä en todellakaan ole sitä hänelle. Ei silti tarvitse haukkua minua ja leuhotella minun mielestäni rumilla löydöksillään. ☹️

Aaaa okei, kiitti selvennyksestä. Tuntui vain jotenkin niin omittavalle tuo teksti, että hetken kerkesin jo ajatella olevan sen mulle, vaikken olekaan kehuskellut kenenkään muun ulkonäöllä kuin tämän tietyn ihmisen ja ihan syystäkin, koska hän todellakin oli ja on kaunis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aaaa okei, kiitti selvennyksestä. Tuntui vain jotenkin niin omittavalle tuo teksti, että hetken kerkesin jo ajatella olevan sen mulle, vaikken olekaan kehuskellut kenenkään muun ulkonäöllä kuin tämän tietyn ihmisen ja ihan syystäkin, koska hän todellakin oli ja on kaunis.

Et ole se josta puhun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin täällä on varmaan miljoonia mahdollisuuksia. Voi olla sulle tai miljoonille muille. Tiedän monia miehiä jotka käyttäytyvät kuten aloittaja kuvasi. Emme voi mennä ihmisten pään sisälle näkemään asioita heidän näkökulmastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot varmaan tehnyt jonkun mustasukkaiseksi jutuillasi, koska omit itsellesi välittömästi. Näissä voi olla itsetutkiskelun paikka ja se on hyvä asia, jos vaan tiedostaa millainen on ollut.

• Anonyymi

Ei koske meikäläistä. Naiseni ovat olleet priimaa aina :)

• Anonyymi

Niin on tietysti ollut. Sivusta:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      74
      2472
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1792
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1474
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1457
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      259
      1446
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      85
      1272
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      390
      1245
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1225
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      358
      1197
    10. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    Aihe