Pitch Black

susi.90

onko Pitch Black -elokuvassa lainkaan scifiä? ku elokuvan arvostelijat sanoo, että se on vaa kauhua enimmäkseen....mitäs mieltä ootte? Ja sopiiko Vin Diesel Richard B. Riddick :in osaan?!?!?!? vastauksia vastauksia!!

8

690

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Tiuti*

Onhan siinä sitä scifiäkin jonkin verran, en nyt kauhusta osaa sanoa, ehkä vähän pelottava tai säikyttävä. Ja kyllä se Diesel oli ihan sopiva Riddickiksi, sopivan ilmeetön ja se matala ääni oli just passeli. Itse katoin ensin Riddickin aikakirjat, sitten sen kakkos osan (piirretyn, en muista nimee) ja lopulta ton Pitch Blackin, joka tuli joku yö telkkarista. Täytyy myöntää, että pidin kyllä aikakirjoista enemmän, johtuu ehkä siitä, että siinä tapahtuu enemmän ja pidän taisteluista.

• tietopankki

missä näit tämän piirretyn? olen etsinyt sitä, mutta en löydä mistää, jos vaan viitsit kertoa, mistä löysit sen, niin hyvä olisi!

• *Tiuti*
        tietopankki kirjoitti:

missä näit tämän piirretyn? olen etsinyt sitä, mutta en löydä mistää, jos vaan viitsit kertoa, mistä löysit sen, niin hyvä olisi!

itseasiassa näin sen sukulaisissa (tietokoneelta), joten ilmeisesti jostain netistä sen saa. En oo videolla tai dvd:llä nähny. Se kun kestääkin vaan jotain 15-30 min. Siinä ne oli sitten koneessa menossa sinne planeetalle, jonne se likka ja "pyhä mies" sitten jäi. En siitä hirmusti muista. Joku hirviö siellä koneessa oli, ja Riddick sen sitten hoiteli. Toivottavasti löytyy. Kysäsin sen nimee, eli se olisi Dark fury.

Onnea etsintöihin.

• tietopankki
        *Tiuti* kirjoitti:

itseasiassa näin sen sukulaisissa (tietokoneelta), joten ilmeisesti jostain netistä sen saa. En oo videolla tai dvd:llä nähny. Se kun kestääkin vaan jotain 15-30 min. Siinä ne oli sitten koneessa menossa sinne planeetalle, jonne se likka ja "pyhä mies" sitten jäi. En siitä hirmusti muista. Joku hirviö siellä koneessa oli, ja Riddick sen sitten hoiteli. Toivottavasti löytyy. Kysäsin sen nimee, eli se olisi Dark fury.

Onnea etsintöihin.

kyllähän tuo löytyi, nyt on latautumassa koneelle, kiitoksia tiedosta.

• isay

Aika monessa scifissä on kauhua mukana ja tämä on juuri sellainen. Ihan katsottavan arvoinen elokuva, eikä Dieselkään onnistu pilaamaan koko filmiä.

Omasta mielestäni Riddickin aikakirjat oli huonoin leffa, minkä näin viime vuonna. Toiset tykkää, mutta itse en voi sietää ponnetonta ja juonetonta lihasten pullistelua, jota toinen osa on.

• olen

pikkusen eri mieltä. leffa on kertakäyttöinen ja nyt harmitta kun tuli ostettua sen DVD:n.

• meredith

No minua elokuva ei säikyttänyt kertaakaan, mutta eivät ne useimmiten niin teekään. Scifi-leffa Pitch Black kyllä on: vieras planeetta, avaruusörtsejä ja pakkolasku. Scifi.

Ja Vin Diesel on AIVAN mahtava Riddickinä. Hyytävä, karismaattinen ja erittäin vaikuttava. Kyllä äijä vaan osaa näytellä kun kässäri on kunnossa.

"All you people are so scared of me. Most days I'd take that as a compliment. But it ain't me you gotta worry about now."

- Richard B. Riddick

• Sammakko.

Mitä väliä sillä on, onko kauhua vai scifiä,
      hyvä elokuva ja sopii hyvin rooliin. Harmi vain, että on pilattu paskalla jatko-osalla, jolle ollaan tekemässä vielä toinen paska jatko-osa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      23
      3000
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1477
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      75
      1052
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      140
      998
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      911
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      872
    7. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      45
      848
    8. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      171
      842
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      826
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      135
      746
    Aihe