onko Pitch Black -elokuvassa lainkaan scifiä? ku elokuvan arvostelijat sanoo, että se on vaa kauhua enimmäkseen....mitäs mieltä ootte? Ja sopiiko Vin Diesel Richard B. Riddick :in osaan?!?!?!? vastauksia vastauksia!!
Pitch Black
8
653
Vastaukset
- *Tiuti*
Onhan siinä sitä scifiäkin jonkin verran, en nyt kauhusta osaa sanoa, ehkä vähän pelottava tai säikyttävä. Ja kyllä se Diesel oli ihan sopiva Riddickiksi, sopivan ilmeetön ja se matala ääni oli just passeli. Itse katoin ensin Riddickin aikakirjat, sitten sen kakkos osan (piirretyn, en muista nimee) ja lopulta ton Pitch Blackin, joka tuli joku yö telkkarista. Täytyy myöntää, että pidin kyllä aikakirjoista enemmän, johtuu ehkä siitä, että siinä tapahtuu enemmän ja pidän taisteluista.
- tietopankki
missä näit tämän piirretyn? olen etsinyt sitä, mutta en löydä mistää, jos vaan viitsit kertoa, mistä löysit sen, niin hyvä olisi!
- *Tiuti*
tietopankki kirjoitti:
missä näit tämän piirretyn? olen etsinyt sitä, mutta en löydä mistää, jos vaan viitsit kertoa, mistä löysit sen, niin hyvä olisi!
itseasiassa näin sen sukulaisissa (tietokoneelta), joten ilmeisesti jostain netistä sen saa. En oo videolla tai dvd:llä nähny. Se kun kestääkin vaan jotain 15-30 min. Siinä ne oli sitten koneessa menossa sinne planeetalle, jonne se likka ja "pyhä mies" sitten jäi. En siitä hirmusti muista. Joku hirviö siellä koneessa oli, ja Riddick sen sitten hoiteli. Toivottavasti löytyy. Kysäsin sen nimee, eli se olisi Dark fury.
Onnea etsintöihin. - tietopankki
*Tiuti* kirjoitti:
itseasiassa näin sen sukulaisissa (tietokoneelta), joten ilmeisesti jostain netistä sen saa. En oo videolla tai dvd:llä nähny. Se kun kestääkin vaan jotain 15-30 min. Siinä ne oli sitten koneessa menossa sinne planeetalle, jonne se likka ja "pyhä mies" sitten jäi. En siitä hirmusti muista. Joku hirviö siellä koneessa oli, ja Riddick sen sitten hoiteli. Toivottavasti löytyy. Kysäsin sen nimee, eli se olisi Dark fury.
Onnea etsintöihin.kyllähän tuo löytyi, nyt on latautumassa koneelle, kiitoksia tiedosta.
- isay
Aika monessa scifissä on kauhua mukana ja tämä on juuri sellainen. Ihan katsottavan arvoinen elokuva, eikä Dieselkään onnistu pilaamaan koko filmiä.
Omasta mielestäni Riddickin aikakirjat oli huonoin leffa, minkä näin viime vuonna. Toiset tykkää, mutta itse en voi sietää ponnetonta ja juonetonta lihasten pullistelua, jota toinen osa on.- olen
pikkusen eri mieltä. leffa on kertakäyttöinen ja nyt harmitta kun tuli ostettua sen DVD:n.
- meredith
No minua elokuva ei säikyttänyt kertaakaan, mutta eivät ne useimmiten niin teekään. Scifi-leffa Pitch Black kyllä on: vieras planeetta, avaruusörtsejä ja pakkolasku. Scifi.
Ja Vin Diesel on AIVAN mahtava Riddickinä. Hyytävä, karismaattinen ja erittäin vaikuttava. Kyllä äijä vaan osaa näytellä kun kässäri on kunnossa.
"All you people are so scared of me. Most days I'd take that as a compliment. But it ain't me you gotta worry about now."
- Richard B. Riddick - Sammakko.
Mitä väliä sillä on, onko kauhua vai scifiä,
hyvä elokuva ja sopii hyvin rooliin. Harmi vain, että on pilattu paskalla jatko-osalla, jolle ollaan tekemässä vielä toinen paska jatko-osa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569