Mitä kankaanpään persut nyt ajattelee?

Anonyymi-ap

Purra kiljuu, että on annettava Ukrainaan miljardi, joka otetaan pois kehityysavusta. Onko hän hullu persut? Siis maailman erääseen korruptioituneimpaan ja sotaa käyvään maahan meidän rahat, jotka pitäisi laittaa terveydenhoitoomme, tiekunnostuksiin ja muuhun. Nyt tämä tyttönen on puskemassa niitä juutalaisklaanille Zelenskyn suvun taskuihin! Mitä kankaanpään persut nyt ajattelee?

20

661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ne mitään ajattele! Suurin osa ei ole koko elämänsä aikana ajatellut mitään.

    • Anonyymi

      Ukraina sotii meidän puolesta. Sinne pitää antaa 2 miljardia. Paljon halvempaa kuin sotia omalla rajalla. Slava Ukraini! Sankareita olette!

      • Anonyymi

        Minä toivon, että Venäjä ja Kiina laukaisee ydinaseet. Pääsette sitten sekunniksi sotimaan mukana, ennen kaiken loppua.


      • Anonyymi

        Haista paska. Perustele, että millä tavalla sotii meidän puolesta. Hyvin on oikeistomedian aivopesu toiminut!


    • Anonyymi

      Hassua, että käytät sanaa "kiljuu". Et sitten sattunut näkemään, miten Marin ja Saarikko kiljuivat? Perkele, meinasin pudota soffalta, kun nuo ämmät huusi kurkut suorana.
      Riikka Purra puhuu asiallisesti, niin että kaikki ymmärtää. Kuuntele sinäkin, olisit vähän fiksumpi. Tiedätkö mitä? Kaikki nämä vittuilut, jota huorahallitus ja niiden vähät kannattajat vittuilee, kaikki sataa suoraan persujen laariin. Jos olisin Orpo, kuuntelisin korva tarkkana persuja, sillä jos ei kuuntele, on seuraavien vaalien voittaja jo selvillä.

      • Anonyymi

        Juotko paljon viime kesäistä kärpässienijuomaasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juotko paljon viime kesäistä kärpässienijuomaasi?

        Vain perjantaista sunnuntaihin, kun tunnen olevani persu


    • Anonyymi

      Reissu pave ja sen sisko nyt hys,hys
      Ulosottomies voi olla nurkan takana.

      • Anonyymi

        Niin oletko jo monesti pyytänyt lykkäystä pankilta korkojen ja lyhennysten maksuun persu?


      • Anonyymi

        Koita nyt ottaa kommenteissasi paremmin huomioon, mitä kirjoittenet ennen kuin rupeet tänne nimiä kirjoitteleen!!!Asia ei tietysti minulle kuulu, mutta jos on persuista kysymys , niikuin jutun kirjoittaja on sen tarkoittanut, niin pidän ala- arvoisena kommentteja, joissa nimetään ihmisiö. Tietämättä onko kyseinen henkilö laittanut mitään kommenttia koko sivulle. Ja sitäpaitsi ei pitäisi sinulle kuulu mitä kenekin oven takana on . Koita hoitaa vaan se oma oven taustasi tai ole sitten kommentoimatta. Ihan näin yleisesti ajattelen asiasta 🤔🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita nyt ottaa kommenteissasi paremmin huomioon, mitä kirjoittenet ennen kuin rupeet tänne nimiä kirjoitteleen!!!Asia ei tietysti minulle kuulu, mutta jos on persuista kysymys , niikuin jutun kirjoittaja on sen tarkoittanut, niin pidän ala- arvoisena kommentteja, joissa nimetään ihmisiö. Tietämättä onko kyseinen henkilö laittanut mitään kommenttia koko sivulle. Ja sitäpaitsi ei pitäisi sinulle kuulu mitä kenekin oven takana on . Koita hoitaa vaan se oma oven taustasi tai ole sitten kommentoimatta. Ihan näin yleisesti ajattelen asiasta 🤔🤔

        Ota Adhd lääkkeesi ja kiipeä puuhusi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota Adhd lääkkeesi ja kiipeä puuhusi

        Luulen , että tatvitse sitä ihan itse 🙃🙂🙃


    • Anonyymi

      Persuneuvottelijat ovat vuotaneet IS:lle tiedon, että heitä jo pelottaa, mihin kaikkeen pitää suostua ja mihin jo on suostuttu. "Emme eroa vihervasemmistosta ja sossuista mitenkään tämän jälkeen! Menetämme sen mitä perust ovat neljä vuotaa huutaneet muutostavoitteinaan maailmaan!"

      • Anonyymi

        👍👍👍👍👍👍👍


      • Anonyymi

        Olenhan tästä kirjoittanut. Se kihelmöivä ministerikiima on kauhiaa ja kannattajat saavat nuuskia suolikaasujaan.


    • Anonyymi

      Suuri on myötähäpeä persuneuvottelijoiden lausuntojen jälkeen minulla, jo Vennamon aikana liikkeessä olleena.

    • Anonyymi

      Siis tarkoitti kehitysavusta ei kai niillä rahoilla suomen terveydenhuoltoo hoideta. Ja mitä sitä Purraa koko ajan haukutaan . Kokoomus se niitä neuvotteluja vetää. Toiset sanoo vaan mielipiteitään. Ja nyt täytyy maahanmuutto saada pieneneen koska omalta kansalta vähenee koko ajan työmahdollisuudet järkeviin töihin.Eli täyteen työpäivään .tunti pari viikos ei auta mitään.

    • Anonyymi

      Purra vaikuttaa olevan joko täysin väsynyt ja Orpon vietävissä, tai käsittämättömässä asemassa tilanteessa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tynkkynen täräyttää suoraan, että pitää persujen marssia ulos neuvotteluista!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5791
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2007
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1765
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe