Kumpi tehdas tulee ensin ? Raahe vaiko Luulaja ?

Anonyymi-ap

25

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luulaja.siellähän ne tekevät rautasientäkin.sitten remontoivat toisen tehtaan ruotsissa ja raahen tehdas lopetetaan.valitettavaa mutta totta.lukekaa uutisia muualtakin kuin raahen riepusta niin tiedätte totuuden.

      • Anonyymi

        Luonto ja hutisalo/vihriät kiittää ja kumartaaaa


    • Anonyymi

      Tulis nyt jo sitä oikeaa tietoa ? Eihän kukaan jaksa odotella enää. Talojen myynti ja muksuille uudet koulut. Hirveätä hommaa.

      • Anonyymi

        Luuletko sitä oikeaatietoa täältä saavasi näiltä hupiveikoilta, joiden tiedot perustuvat minusta tuntuu varmoihin huhuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko sitä oikeaatietoa täältä saavasi näiltä hupiveikoilta, joiden tiedot perustuvat minusta tuntuu varmoihin huhuihin.

        No eihän täällä kirjoittelevat missään tehtaalla töissä ole. Työttömät ne on ainoat jotka tätä sivustoa ehtii käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän täällä kirjoittelevat missään tehtaalla töissä ole. Työttömät ne on ainoat jotka tätä sivustoa ehtii käyttää.

        Erehdyit lesta.olen tehtaalla ollut jo 34 vuotta ja kohta eläkkeelle kirmaan.repikää siitä ja ennenkaikkea nuolkaa perkeleesti.mutta ei sekään enään riitä.inhoan pattijokisia ja etenkin lestoja siellä..oikeat raahelaiset kuten minä ovat mukavia ja pattijoen pattipäät ovat hyi hyi paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erehdyit lesta.olen tehtaalla ollut jo 34 vuotta ja kohta eläkkeelle kirmaan.repikää siitä ja ennenkaikkea nuolkaa perkeleesti.mutta ei sekään enään riitä.inhoan pattijokisia ja etenkin lestoja siellä..oikeat raahelaiset kuten minä ovat mukavia ja pattijoen pattipäät ovat hyi hyi paskaa.

        Ei kai nyt sentään SSAB:lla saa olla tuossa kunnossa töissä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erehdyit lesta.olen tehtaalla ollut jo 34 vuotta ja kohta eläkkeelle kirmaan.repikää siitä ja ennenkaikkea nuolkaa perkeleesti.mutta ei sekään enään riitä.inhoan pattijokisia ja etenkin lestoja siellä..oikeat raahelaiset kuten minä ovat mukavia ja pattijoen pattipäät ovat hyi hyi paskaa.

        Tämä selittää kaiken . Vanhemmat jostain Pudasjärven seutuvilta Raaheen 60-luvulla muuttaneita ja nyt ollaan sitten niin Raahelainen että. SKP:n jäsenkirjalla ja Asserin suositukisilla elämän mittainen suojatyöpaikka terästehtaalla. Se varmaan harmittaa suuresti, kun ay200 nuoleminen ei enään auta mittään, kuten silloin ennen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä selittää kaiken . Vanhemmat jostain Pudasjärven seutuvilta Raaheen 60-luvulla muuttaneita ja nyt ollaan sitten niin Raahelainen että. SKP:n jäsenkirjalla ja Asserin suositukisilla elämän mittainen suojatyöpaikka terästehtaalla. Se varmaan harmittaa suuresti, kun ay200 nuoleminen ei enään auta mittään, kuten silloin ennen.

        Moi minä oon Salloisissta. Evp.
        Veli Mattila


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erehdyit lesta.olen tehtaalla ollut jo 34 vuotta ja kohta eläkkeelle kirmaan.repikää siitä ja ennenkaikkea nuolkaa perkeleesti.mutta ei sekään enään riitä.inhoan pattijokisia ja etenkin lestoja siellä..oikeat raahelaiset kuten minä ovat mukavia ja pattijoen pattipäät ovat hyi hyi paskaa.

        Ite ollu muutaman vuoden vähemmän tehtaalla, mutta huomannut, että kun sun ajattelutavalla poistuvat pikkuhiljaa niin työilmapiiri paranee.Ei lesta.


    • Anonyymi

      Ruotsista alkaa muutos. Siellä on vihreä sähkö halvempaa ja vihreän vedyn strategiat Suomea pidemmällä. Näissä strategioissa on mukana ruotsalainen teollisuus SSAB mukaan lukien, kun Suomessa tuumataan että tarttis tehdä jotain. Pahimmassa tapauksessa on paikallinen rautakoura työkkärissä hattu kourassa töitä kyselemässä, eikä istumalakkokaan tuo helpotusta piinaavaan köyhyyteen.

    • Anonyymi

      Kuulemma lyyleössa vai oliko möxelölundissa?

    • Anonyymi

      Meen kopille T. Sulaton erkkeriköntykäsmä

    • Anonyymi

      Nyt on kaava huhutkin, eli hyshys, tehkää siellä paskatehtaassanne paskaa!!!! Hejdo. Ruotsinserkku Högger

    • Anonyymi

      KUN KYSYMYS ON RUOTSALAISISTA, NIIN LUULAJA ENSIN.
      KUN KYSYMYS ON SUOMALAISISTA "ON VAARALLISTA AJATTELUA, OMAETU ENSIN".
      VASEMMISTOLAINEN POLITIIKKO SANOO, "KÖYHÄT JA PIENITULOISET..........

    • Anonyymi

      Jos kysyy raahen tehtaalla olevilta niin vastaavat raahe ja haukkuvat ruotsin tehtaan pystyyn ettei ole sähköjä yms siellä saatavilla. Sitten kun kysyy ruotsin tehtaalla olevilta niin ei todellakaan ole raahen tehtaalle tulossa mitään uudistuksia ennen ruotsia jos ollenkaan. Ota siinä sitten selvää.

      • Anonyymi

        Taidat olla "johtavassa"asemassa tai AY aktivisti, kun kommunikoit kahden maan välillä. Eikös sinun juuri pitäisi olla selvillä ja selvänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla "johtavassa"asemassa tai AY aktivisti, kun kommunikoit kahden maan välillä. Eikös sinun juuri pitäisi olla selvillä ja selvänä.

        Vain oikia Raahelainen tietää. Haha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain oikia Raahelainen tietää. Haha.

        Oikia Raahelainen ei puhu mitään ymmärettäviä kieliä. Puhumattakaan oikein Ruotsia.


    • Anonyymi

      Oikia Raahelainen on jurottava lestadiolainen, 20 lasta ja tehtaalla suhteita hoiteleepi.

      • Anonyymi

        Eiköhän ne huolehdi, että uskonveljet saa pitää työpaikkansa. Kaikki loput ukot kuuluu hurjaan 1500 miehen irtisanottavien listalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän ne huolehdi, että uskonveljet saa pitää työpaikkansa. Kaikki loput ukot kuuluu hurjaan 1500 miehen irtisanottavien listalle.

        Uskokaa jo uskovat ettei tehtaalle jää ketään kun se suljetaan.on isompiakin tehtaita lopetettu maailmassa ja tullaan lopettamaan.ruotsi pitää tietenkin puolensa eli tekevät egoteräksen ruotsissa ei ruotsalaiset tyhmiä ole.


      • Anonyymi

        Oikeaksi Raahelaiseksi itseään kuviteleva:
        Vanhemmat Suomussalmi, Pudasjärvi, Salla akselita Raaheen 60-70 luvulla töiden perässä muuttaneita skdl:n jäsenkirjan omaavia ay 200 jäseniä.
        Pääseet Asserin aikanan jäsenkirjan ja vanhempien avulla tehtaalle eläkevirkaan. 60 vuotiaana eläkeelle.
        Asseri piti huolen, että voi nukkua ja tehdä sotevia työaikana. Eikä 0 toleranssikaan ollut niin tarkkaa.
        Ajeli ennen Ladalla nykyää Skodalla
        Itään päin kallellaan. Matkaili Tserepovitsiin ja Sotsiin.
        Käy Lidilissä, kun E-kauppoja ei enään ole.
        Oulussa ostoksilla, koska siellä on centin halvempaa ja joku yrittäjähän voisi rikastua hänen rahoittamana.
        Pekeleen kateellinen kaikille mikä liikuu. Kailkilla kaikki pitää olla samoin vaateet, autot, jne
        Huonkuntoinen pahasti alkoholisoitunut harrastusena sisäänpäin vetäytyminen ja toisten ihmisten kyttääminen ja kyylääminen.

        Hyvät Toverit nämä ajat ova ikuisesti ohi. Ei pysty lakkoilemaan enään, että pääsisi ajoissa kotiin ja saunaan,


    • Anonyymi

      Raamattu tietää ja mooses paloi puskaan.

    • Anonyymi

      Oikia Raahelsinen on lapsiystävällinen uskonvelj. Lukee Raamattua ja tekee juhannusjuustoa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2244
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2087
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe