Missä ja minkä ikäinen olisi hierottava? t. vanhempi ukm Tuusulasta
0Äänestä
Anonyymi00015
60v niuvanniemessä suljetulla osastolla
0Äänestä
Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jaahas spede on taas palautettu osastolle.
0Äänestä
Anonyymi00020
Sama myös ja mieluiten +65v runkattavana.M45v
0Äänestä
Anonyymi00022
67V Mies Hki seuraa vailla.
0Äänestä
Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mene sikalaan porsastelemaan
0Äänestä
Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Juu jätän sen ihan sulle. Sä se jaksat muistuttaa omista tekemisistäsi. Possu mikä possut oot ja pysyt.
0Äänestä
Anonyymi00028
Anonyymi00022 kirjoitti:
Niinkö, seuraa? Täsmennä ja kerro "kriteerit" kuten muuan "setä 46+ Aito" toisaalla vaatii myös niiyä ehdokk!ailtaan! ( saamatta vastakaiku muilta kuin miehiltä). 67- mies olisi mulle kyllä sopiva, jos löytyy kokoa ja näköä". Miehekäs biukko esim. miel. vapaa!? 😘🤪
0Äänestä
Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Niinkö, seuraa? Täsmennä ja kerro "kriteerit" kuten muuan "setä 46+ Aito" toisaalla vaatii myös niiyä ehdokk!ailtaan! ( saamatta vastakaiku muilta kuin miehiltä). 67- mies olisi mulle kyllä sopiva, jos löytyy kokoa ja näköä". Miehekäs biukko esim. miel. vapaa!? 😘🤪
En oo vapaa ja kalukin on aika pieni. Siisti top mies ikä 55-75 ei iso kalunen ois mielessä.
0Äänestä
Anonyymi00029
Voisin hieroa öljyllä,varsinkin alakerran huolella. Ehkä liian nuori ? M59
0Äänestä
Anonyymi00032
Ammu itses vajakki
0Äänestä
Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ammu itses vajakki
Painut sinä sinne sikalaas takas. Jos joku vajakki just sinä. Ääliö et osaa kun kolmen sanan lauseita.
Sulle vissiin jokunen voltti ja amppeerit päälle sen verran tuntuu sekottavan.
0Äänestä
Anonyymi00093
Anonyymi00091 kirjoitti:
Pumppaa ittes niuvaan.
0Äänestä
Anonyymi00110
Anonyymi00063 kirjoitti:
Joopasen joo eikö hoitotoimi vai etkö syö lääkkeitäsi. Kommenttishan tuon selkeesti kertoo missä mennään.
syö paskas
0Äänestä
Anonyymi00112
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ammu itses vajakki
Onko vapaita pilluja markkinoilla? Olen valmis maksaanm150 sessiolta, jos on luomupillu ja pusuhuulet. Pidän huolen seisokista.
0Äänestä
Anonyymi00045
Onko isot pallit? Täällä savottamies! Kainuusta mutta on auto.
0Äänestä
Anonyymi00047
Minä haaveilin koko nuoruuteni siitä että pääsisin hierontapöydälle alasti ja minua hieroisi vanha mies ja sais tehdä mulle mitä vaan. Fantasioin suihin otosta ja hitaasta panemisesta takaapäin. Nyt olen jo itse vanha mies. Pitäisikö minun toteuttaa jonkun parikymppisen pojun fantasia. Hieroisin ensin, sitten suihinottoa ja sen jälkeen työntyisin hitaasti takaapäin peppuun.
Vanhempien miesten kanssa parasta on se,että ei ole niin kiire.Ainakin omalla kohdalla ollut näin,kun saanut kädellä tyhjennyksiä ja antanut saman toisinpäin
Jos ei jaksa niin tekee jutun toisen katsoessa loppuun
Kortsulla antanut suuhunkin ottaa ja pannutkin miestä,mutta vaikea löytää miestä ja vanhempaa varsinkin,joka ymmärtää suojautumisen.M45
Haluaisin ensimmäistä kertaa kokeilla m+m hieroa, runkata ja ottaa suuhun joltain puhtaalta nuoremmalta 18-35v. T. 60ukm Tuusulasta. ps. vaikka autossani....
On han se upeaa hieroa ikä miehen reisiä ja samalla katsoa kun raskaat pallit pumppaa ja kalu rupeaa nousemaan ja paksuuntuu sitä mukaan kun sormet lähestyvät pikku hiljaa kohti erektion saanutta kullia ja odottaa että käsi siirtyy sen varteen ja kostea suu ottaa terskan hyväilyyn!!t 52 ukm
Vastaukset 63
Vanhimmat
Haista paska hönö
Syö sinä paskas hönö uuvatti.
Haluutko turpaan perseveivari
Juu tuikkaa nyrkki persloosteriis
Tuikkaan sinä alasin sinne perseloosteriis
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17853108w
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Runkattavaksi ja hierontaa haluan
Painu jo hornaan vajakki
Ei viitti kun sinä oot siellä.
Suksi vtttuun
Jumankekka ootpa sanavalmis kaveri. Varsinainen sanaseppo. Oikeesti oot täys tollo uuvatti.
Suksihan vituraan pölhö
Missä ja minkä ikäinen olisi hierottava? t. vanhempi ukm Tuusulasta
Jaahas spede on taas palautettu osastolle.
Sama myös ja mieluiten +65v runkattavana.M45v
Juu jätän sen ihan sulle. Sä se jaksat muistuttaa omista tekemisistäsi. Possu mikä possut oot ja pysyt.
Niinkö, seuraa? Täsmennä ja kerro "kriteerit" kuten muuan "setä 46+ Aito" toisaalla vaatii myös niiyä ehdokk!ailtaan! ( saamatta vastakaiku muilta kuin miehiltä).
67- mies olisi mulle kyllä sopiva, jos löytyy kokoa ja näköä". Miehekäs biukko esim. miel. vapaa!?
😘🤪
En oo vapaa ja kalukin on aika pieni. Siisti top mies ikä 55-75 ei iso kalunen ois mielessä.
Voisin hieroa öljyllä,varsinkin alakerran huolella.
Ehkä liian nuori ?
M59
Ammu itses vajakki
Painut sinä sinne sikalaas takas. Jos joku vajakki just sinä. Ääliö et osaa kun kolmen sanan lauseita.
Menisit ihan ikä haarukkaan.67v
Hyvä idea,ehkä tossa joulun alus päivillä!!
Hieronnan otan vastaan mielelläni 67v hki
Hieron Kouvolan seudulla
m59
Mieluusti kävisin M65 hierottavana
KIK = Pussihousu
Hyppää jokee lantakasa
Sinnekö lampaat sut säälittävän luuserin potkas. Et siis kelpaa edes lampaille nössö.
Etkö niuvasta päässy lomille?
No sinähän sen parhaiten tiedät. Ootko pääsyt vai et vai sekottaako taas noin pahasti.
Syö paskas kulli-imuri
Joopasen joo eikö hoitotoimi vai etkö syö lääkkeitäsi. Kommenttishan tuon selkeesti kertoo missä mennään.
heitä homo voltti
Ei ole kikkiä
Pumppaa ittes niuvaan.
syö paskas
Onko vapaita pilluja markkinoilla? Olen valmis maksaanm150 sessiolta, jos on luomupillu ja pusuhuulet.
Pidän huolen seisokista.
Onko isot pallit? Täällä savottamies! Kainuusta mutta on auto.
Minä haaveilin koko nuoruuteni siitä että pääsisin hierontapöydälle alasti ja minua hieroisi vanha mies ja sais tehdä mulle mitä vaan. Fantasioin suihin otosta ja hitaasta panemisesta takaapäin.
Nyt olen jo itse vanha mies. Pitäisikö minun toteuttaa jonkun parikymppisen pojun fantasia.
Hieroisin ensin, sitten suihinottoa ja sen jälkeen työntyisin hitaasti takaapäin peppuun.
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/I7l8B7
Vanhempien miesten kanssa parasta on se,että ei ole niin kiire.Ainakin omalla kohdalla ollut näin,kun saanut kädellä tyhjennyksiä ja antanut saman toisinpäin
Jos ei jaksa niin tekee jutun toisen katsoessa loppuun
Kortsulla antanut suuhunkin ottaa ja pannutkin miestä,mutta vaikea löytää miestä ja vanhempaa varsinkin,joka ymmärtää suojautumisen.M45
Voisin ottaa, 60v.
Mistäpäin 60v on
Tekisi hyvää silloin tällöin tulla tyhjennetyksi
Tampereen läheltä, 60v
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/O4e6K6
Missä oot tänään?
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/H2d5K2
Haluaisin ensimmäistä kertaa kokeilla m+m hieroa, runkata ja ottaa suuhun joltain puhtaalta nuoremmalta 18-35v. T. 60ukm Tuusulasta. ps. vaikka autossani....
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/C2b9Z0
Kik kisuille
Runkkaus kiinnostaa molemmin puolin, 60v.
Samoin m59
Kuopiossa voisin nyt hieroa!t 52ukm
Hieroisko joku Jyväskylässä. Kik löytyy ja ikäkin sattuu
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/V4b6E9
On han se upeaa hieroa ikä miehen reisiä ja samalla katsoa kun raskaat pallit pumppaa ja kalu rupeaa nousemaan ja paksuuntuu sitä mukaan kun sormet lähestyvät pikku hiljaa kohti erektion saanutta kullia ja odottaa että käsi siirtyy sen varteen ja kostea suu ottaa terskan hyväilyyn!!t 52 ukm
Halun sun käsittelyyn. Ukm 66v
Olen Kuopiosta!t 52v
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/L3x6O0