Elämä on ihanaa. Kalajoki tarjoaa parhaat puitteet onnellisuuteen ja hyvinvointiin. Toki suomalaiset on muutenkin valittu maailman onnellisimmaksi kansaksi, mutta Kalajoella sen onnellisuuden mahdollistaminen on maksimoitu.
Vastaukset 17
- Anonyymi
Otitko aamupalaksi palan jalkasientä vai sädesientä kaupungin rakennuksista?
Viiraako usein sekä ylä että alapäästä? - Anonyymi
Käyhän täällä 1,5miljoonaa turistiakin vuodessa lehtitiedon mukaan. Olohuonekin on rakennettu Loistoon. Kaupunki varmaan maksaa siitä vuokraakin. Onkohan kaupunki saanut koskaan vuokratuloja kyseisen talon tontista.
- Anonyymi
"Hieman vuokratuloja" Hahhahhaa!! 🤣🤣
- Anonyymi
Niillä vuokratuotoilla ei taideta tosiaankaan maksaa edes aurausviittaa tontin reunoille...
- Anonyymi
Onnellisuus ja hyvinvointi taitaa majailla tuolla hiekkasärkillä
- Anonyymi
Se on kaikki pelkkää velkaisten kulissia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin sitä rahaa pitäs laittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin sitä rahaa pitäs laittaa.
Lisää kulissia entisten romahtaneitten tilalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisää kulissia entisten romahtaneitten tilalle
Pitäisköhän tehdä velkaa. Olen onneton kun rahat makaa tilillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisköhän tehdä velkaa. Olen onneton kun rahat makaa tilillä.
Kaikki 22€? Anna maata vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki 22€? Anna maata vain.
Pankista sanottiin, että olen ylittänyt tilini. Sinne ei mahdu enää.
Laitatko yhteystietosi, niin laitan sulle pikkasen.
Yhteystieto, tiedäthän sinä mikä se on, vai tiedätkö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteystieto, tiedäthän sinä mikä se on, vai tiedätkö.En minä sinun mielikuvituspennosiasi tarvitse. Mutta jos nigeriasta joku pyytää sähköpostilla, niin laita sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteystieto, tiedäthän sinä mikä se on, vai tiedätkö.Laitoin yv:tä.
- Anonyymi
Saa olla myös onnellinen muovisesta jalkapallokentästä. Onneksi maailma pelastuu, kun kiellettiin muoviset mehupillit :DDD
- Anonyymi
Niin. Odottakaahan kun uuden muovin huuma haihtuu.... siihen se jää.
Toki parempi harrastaa jalkapalloa ulkoilmassa kuin nuuhkia jäähallin homeista sisäilmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2371471Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va2821043Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan94814Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68772Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48723- 110619
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27585Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34574Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 41501
- 32481
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48465Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain77451- 32429
- 30426
- 77412
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33400Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21381