Anu juhlatuulella

Anonyymi-ap

Olen perheellinen 40-vuotias nainen, jolla on mies ja pari lasta. Seksielämä on ihan hyvää, välillä enemmän ja välillä vähemmän seksiä kuten pitkissä suhteissa usein on.

Olin lähdössä lauantai-iltana kaverin järjestämiin juhliin, jonne oli kutsuttu porukkaa paljon kaverin elämän varrelta. Osam vieraista tunsin hyvin ja osaa en ollenkaan. Ennen varsinaisia juhlia mentiin ystäväni Julian luo aloittelemaan.

Juhlapaikalle päästyäni olin jo juonut ehkä vähän turhankin paljon, mutta hauskaa oli ja oli kiva tanssia pitkästä aikaa. Tanssilattialla joku tuntematon mies osoitti selvää kiinnostusta minua kohtaan ja välillä jopa lähenteli tanssin lomassa. Aluksi tuo vähän häiritsi mutta illan kuluessa tuntui ihan mukavalta ja jännältä, että joku selvästi oli kiinnostunut minusta. Itsekin vähän yllätyin, että tuo tuntui itse asiassa ihan mukavalta ja illan mittaan kuihotuinkin siitä, että vieras mies osoitti kiinnostusta ja halusi tanssia hyvinkin intiimisti.. tanssin lomassa mies aina välillä saattoi vähän hieroa persettäni ja välillä jopa rintoja paidan päältä. Aloin tuntea kuink pilkarit kostuivat entistä enemmän. Omaa menoa vähän hillitsi kaverit, koska en halunnut heidän nähdessään ihan heittäytyä kiihkeään tanssiin.

Julia lähti vähän aikaisemmin ja minun kyyti tulisi vasta myöhemmin joten meno tanssilattialla jatkui. Lopulta tanssittiin hitaita ja mies, Teijo nimeltään hieroi tanssiessa pakaroitani ja painoi minua itseään vasten. Tunsin hänen etumuksensa kovettuneen ja huomaamatta hieroin itseäni sitä vasten. Teijon käsi oli siirtynyt hameeni alle ja hieroi pakaroita.

Tanssin jälkeen Teijo kysyi että käydäänkö ulkona. Siellä hän suuteli minua pitkään ja vastasin siihen. Siirryimme Teijon asunnolle joka asui aika lähellä juhlapaikkaa. Suutelimme heti ovella, Teijo riisui minulta paidan ja hameen pois. Seuraavaksi rintaliivit ja suuteli pitkään rintojani, olin aivan kiimassa jo tässä vaiheessa. Riisuin teijolta vaatteet ja loppujen lopuksi rakastelimme kiihkeästi.

Rakastelun jälkeen pikku hiljaa puin vaatteet päälleni ja otin taksin kotiin. Kotimatkalla ja varsinkin seuraavana päivänä asia pyöri aika paljon mielessä.. Mutta siitä ehkä myöhemmin seuraavissa tarinoissa.

7

7255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro vain lisää.

    • Anonyymi

      Tippuri tiina mätisäkki avautui jälleen buaahaa

    • Anonyymi

      Hidas ja kiusoitteleva tanssi, myöhemmin toinenkin, flirttiä ja viipyileviä katseita. Juhlat saavat uuden käänteen, kun ohi kävellessäsi kuiskaat meneväsi ulos.
      Parfyymisi tuoksu, kaunis hymysi, katselen vartaloasi myötäilevää kesämekkoa kun kävelet terassille. Seuraan Sinua pienellä viiveellä, olet jo siirtynyt takapihalle. Kuljet terassille vilkaisten kohti talon päätyä, josta etenet etupihan autokatoksen varjoihin.
      Kun saavun katoksen suojiin, huomaan siellä olevan auton konepellillä pikkuhoususi. Nojaat kämmenilläsi autoa vasten, tarjoat itseäsi kesken juhlien vieraalle miehelle.
      Tulen taaksesi, tiedämme kumpikin olkasi yli suudellessa, ettemme voi olla liian pitkään poissa.

      • Anonyymi

        Spede niuvanniemestä avautui buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spede niuvanniemestä avautui buaahaa

        Onko sinulla valokuvaa äidistäsi ? kiinostaisi nähdä että minkä näköinen nainen on noin vajaa älysen lapsen synnyttänyt


    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe