Hyvät kuulapäät

Anonyymi-ap

Nyt on aika nousta sorron yöstä ja nostaa kahakka. Kaikki ottaa nyt sen papan WW2-sodan aikaisen ruskilta pöllityn mutkalle väännetyn mutkan ja lataa sen täyteen GAS-pellettejä ja lähtee osoitteeseen Ohjattu Meditaatio Pölynimurintie 49 - Noh aika vähän porukkaa tuli. Ei se mitään.

Haluan tähänkin ketjuun hoitajan kommentoimaan: "Sun eleistä näkee että sulla on päässä vikaa".

Teen hoitajille / lekureille sellaisen energiattoman kentän kun hokevat näitä elämästä diskonnektoituja fraaseja. Pystyn siihen koska olen 5D Full Disclosure asiakas. No en ole. Olen. En ole. Olen. En ole. Orpo surisee korvaan että olohuoneen asiakas on semmoinen joka -- no kuka kokoomusta kuuntelee, kokoomus kuuntelee saatanaa. Ei kuule kyllä mitään.

--

For people with OCD, this part of the brain can go haywire: Sufferers pay too much attention to a particular stimulant and don't get a satisfactory brain response. Obsessive cleanliness is a pretty typical symptom.

Olen Putin. Saan satisfaktiota kun ajattelen kuolleita. Muuten en saa. Lisää kuolleita, t. Putin.

Their symptoms also must be resistant to pharmaceuticals and cognitive behavioral therapy. Only about 20 percent of all OCD patients qualify. Far fewer go under the knife.

--

Olen medical director Tennesseestä. Erikoistun Anal Probe mechanismiin päättötyössäni. Olen päätellyt että lähes kaikilla on alien perberissä syömässä energiaa ja säätämässä mielipiteitä. Täällä finlandiassa. Saan parempaa kohtelua kun puhun ihmisten siasta näiden alien kontrolloijille (new age). Siinä pikku vinkki.

--
https://www.amazon.com/Ninth-Gate-Johnny-Depp/dp/6305897786

2

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mielen kiintoista

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

💋 ­N­­y­­m­­­f­o­­­m­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17853678X

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6125
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5850
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3952
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2355
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2335
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      117
      1393
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1221
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      182
      1052
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      877
    Aihe