Olen tallettanut Edge-selaimeen MTV3-aloitussivun, jonka yläalaidassa on nauhamainen valikko, josta löytyy tällainen oikealta vasemmalle juokseva otsikkorivi:
Uusimmat - Luetuimmat - Euroviisut - MM-jääkiekko - Kotimaa >
Chromesta, johon en ole tallettanut aloitussivua, en löydä enää tällaista sivua mistään. Missä on vika? Onko minulla edgessä joku vanha aloitussivu?
Olen klikannut MTV:n sivuilta kaikkia mahdollisia, eikä kyseistä otsikko sivua löydy mistään.
Mtv3 ylävalikko kadonnut?
Anonyymi-ap
3
257
Vastaukset
- Anonyymi
Saman asian huomannut ja harmittaa niin vietävästi kun valikko otettu pois.
- Anonyymi
Chromeen palasi valikko takaisin jonkun tietokoneen päivityksen jälkeen. Ehkä vika oli siis chromessa, kun valikko kerran edgessä näkyi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 222387
- 951526
- 1181264
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18959- 52852
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249851MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo18831- 34795