uutisointia pakkohuutokaupoista

Anonyymi-ap

5

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun itse jouduin taloni pakkohuutokauppaan, oli se show. Kukaan virkahenkilö ei kertonut yhtään mitään mistään. Avaimet otettiin ja pääsy kotiin estettiin. Omassa kodissani kävi kaikenlaista sakkia, jopa kiinteistönvälittäjä potkimassa seiniä, mutta minulle, omistajalle, ei kerrottu edes myyntiarviohintaa. Välittäjä vastasi kyselyyni, ettei asia kuulu minulle!!!! Ja vouti, huoh, siinäpäs olikin venkula mieheksi.

      • Anonyymi

        Niin, ja myynti maksoi minulle muutaman tonnin. Siis tuli lisävelkaa ulosottoon. Asuntoa ei saatu kaupalsikaan.
        Ei myynti ole edes virkamiehelle ilmaista, kaikki maksaa ja viime kädessä velallinen kustantaa huvit.


    • Anonyymi

      "Hinnassa otetaan huomioon se, että päätös on tehtävä melko nopeasti ja virhevastuuajat ovat erilaisia kuin normaalisti. Esimerkiksi normaalissa kiinteistökaupassa ostajalla on viisi vuotta aikaa vedota joihinkin virheisiin. Ulosottohuutokaupassa reklamointiaika on kolme viikkoa."

      • Anonyymi

        Harva nyt ostaa reklamointia varten yhtään mitään. Vai oletko sellainen asunnon ostaja, joka alkaa vikoja etsiä heti kun kaupat on lukkoon lyöty? Ei ostohintaan vaikuta muutoinkaan koskaan mikään valitysprosessin todennäköisyys, vain myynnin kohteena oleva asia ja paikkakunnan hintataso. Voit yrittää tinkiä hinnasta välittäjältä, kun ilmoitat ettet valita. Haha. Nyt alkaa mennä jo nämä asuntokaupat sellaiselle jengalle että vanhaa hirvittää.
        Ei, kyllä se joka ostaa, ostaa ensi sijaisesti talon, osakkeen tai mökin kaiketi itselleen.


    • Anonyymi

      En oikein ymmärrä näitä haukkoja, jotka odottavat toisen onnettomuutta päästäkseen kiinni omaisuuksiin. Ikinä en ostaisi kenenkään kotia, jossa asutaan ja lasten lelut on lattioilla ja koirankoppi pihalla. Toisinaan jopa hevoset haassa.
      Huono karma seuraa aina, jos yrittää hyötyä toisen epäonnesta.

      Eri asia on sellainen, jossa myyjä eli velallinen no. haluaa realisoida asunnon ja asuu muualla. Vain silloin kauppa on reilu, vaikka sitten tingitään myyntihintaa. Sellaiset uo-myynnit ovat ihan ookoo, kunhan vouti osaa asiansa ja noudattaa lakia.

      Omaa taloani yritti ostaa huutokaupasta muutama tuttu naapuri. Tarjosivat naurettavia summia (alehintaa ja käyvästä arvosta miinus 80%) ja kun en suostunut moiseen, en vaikka vouti sitä yritti vääntää "hyväksi kaupaksi", nyrpistelivät nokkiaan ja lopettivat yhteydenpidon. Oikein nauratti minua kun naama kääntyi nurin. Sen jälkeen ovat katsoneet minua ja perhettäni nenän vartta ja puhuneet pahaa selän takana. Että joo, melekoista on tämä stigmatisoitu köyhän uo-myynti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5589
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3455
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1347
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe