Mitä mieltä Kymen Sanomista

Anonyymi-ap

Olisi mielenkiintoista tietää mitä mieltä ihmiset ovat paikallislehdestä nimeltä Kymen Sanomat.

11

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se että saan tietooni ilmaiseksi esim AMK.sta tai Ammatikoulusta valmistuneet on kiva juttu.

      • Anonyymi

        Sieltä Kymäristä voi lukea esimerkiksi Xamk Mikkelistä valmistuneet ellei Fakebook tuunuksia omista josta voi parhaimmillaan löytyä egon nosto seffieitä lääkepurkeista ja Koks käynneistä lähtien. Kuten myös kosteista harrastuksista.


    • Anonyymi

      Lehti on yksi niistä heikkotasoisista julkaisuista, joita Keskisuomalainen -niminen bisnes kahmi aikoinaan omistukseensa ja pyörittää pikkurahalla. Jutut ovat laiskanpulskeita, pitävät yllä leppoisaa kulutusmielialaa ja tukevat näin liikemiespiirejä. Journalismi on unohtunut ja mitään syvällisempää kriittistä näkökulmaa on turha hakea. Kyseinen lehti ei anna lukea verkossa mitään ilmaiseksi, kuten muut maksulliset lehdet edes joskus, jos katsovat sen hyödyttävän kaikkia. Ehkä aineistoa on niin niukasti, että siitä vähästä ei ole yhtään siivua antaa ilman maksua. Lehti ei ole edes tusinajulkaisu, koska omistajalla on samanlaisia turhakkeita noin sata.

      • Anonyymi

        " Siivut " ilman maksua esim valmistuneet opiskelijat, keltään ei ole pois jos heidän nimet näytetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Siivut " ilman maksua esim valmistuneet opiskelijat, keltään ei ole pois jos heidän nimet näytetään.

        IL, IS ja aika hyvin hesarikin antaa ilmaista lukuoikeutta.


    • Anonyymi

      Lehti senkun ohenee,mutta hinta sen kun kasvaa.Lopetin tilauksen jo vuosia sitten,kun kyllästyi lukemaan kolme päivää vanhoja uutisia.

    • Anonyymi

      Noh tuota, ööh, ihan hyvä, rohkea ja puolueeton julkaisu joka kertoo paikallisia uutisia sillee rehdisti ja jämäkästi, niiku kymiläisittäin. Jo vuosia joku pienen pieni juureton klikki on armottomasti kritisoinut perättömästä meidän alueen lehteä, mutta minun mielestä siitä ei kannata välittää. Täs ois niiku tää mun mielipide niiku öö pääpiirteittäin. Iha hyvä lehti se on!

    • Anonyymi

      Hampaaton lehti joka ei halua astua tärkeille varpaille ja kirjoittaakin siis enimmäkseen tapahumista, jossa kansa käy syömässä metrilakua.

    • Anonyymi

      Sikäli lukukokemuksena hyvä, että mainokset puuttuvat lähes täysin nykyisin Kymen Sanomista, luultavasti reilusti alle 10.000 painosmäärä vaikuttaa siihen. Kallis lehti tilata, mutta jos vuorokauden vanhat uutiset kiinnostavat, niin suosittelen. Varmasti yli 75 -vuotiaille tärkeä tuote.

    • Anonyymi

      Uutiset ovat parasta antia. Yksi paikallinen uutinen ja loput ovat samaa konsernin tuottamaa kuraa jostain Juankosken tapahtumista. Hyvä lehti jos sen saisi ilmaiseksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe