Voiko joku kertoa mikä voisi auttaa pääni tärinään? Aina jos pitää mennä esim luokan eteen tai ylipäätään jännittää niin pääni vapisee.
Pään vapina
5
834
Vastaukset
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17854262k
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞 - Anonyymi
Lue netistä ilmaiseksi "YTHS - Jännittäminen osana elämää" -opiskelijan opas.
Ainakin joissakin ammattikorkeakouluissa on "jännittäjäkursseja" joista olen kuullut paljon positiivista. - Anonyymi
Jännittäessä voi vapista muutkin kehon osat kuin vain keho tai vaikka kädet.
Koeta löytää joku rentoutumiskeino, niin uskon että tuo vaívasi häviää.
Uskon, että myös se jos etukäteen peökäät reagoivasi näin vain pahentaa tilannettasi. Rentoutus on ainut ja oikea ratkaisu tuohon vaivaasi. - Anonyymi
Minulla on joskus esiintymistilanteessa jännittänyt niin että tuntui että koko keho tärisi. ainakin viimeistään iän karttuessa pääset varmaan tuosta vaivastasi eroon. Minua ei enää jännitä mikään, voisit pitää 10 minuutin puheen ilman ongelmia. Vanhemmiten estot vain katoavat. :))
- Anonyymi
Huonot geenit aiheuttavat vapinaa ja tietysti juopottelun jälkeen vähäinen tutina on tavallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11576Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras961504Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva201953- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29760Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703