Miksi tämä lehti on jaettu Sievissä? Roskapostia. Miksi koulussa ei tehdä lehteä sähköisessä muodossa? Eikö lapsille pitäisi opettaa sähköisiä järjestelmiä eikä nykyaikana enää paperiversiota.
Olen vihainen lehdestä, koska luokittelen sen roskapostiksi ja turhakkeeksi.
Järvikylän Sanomat 2023
10
976
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva, kun vielä tulee paperisia lehtiä. Jos et halua mitään ylimääräistä postia, laita postilastikkoon lappu "ei mainoksia, eikä muitakaan ilmaisjakeluja".
- Anonyymi
Salakavalastihan se tuli Nivala-lehden välissä, joten jos et jatkossa halua tuollaisia väkisin tuputuksia niin lopeta kyseisen lehden tilaus.
Jos sinulle tulee edellä mainittu paikallisläpyskä niin sen liitteenä olevat jutut tulevat myös ja postilaatikkoon liimatut kiellot eivät auta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salakavalastihan se tuli Nivala-lehden välissä, joten jos et jatkossa halua tuollaisia väkisin tuputuksia niin lopeta kyseisen lehden tilaus.
Jos sinulle tulee edellä mainittu paikallisläpyskä niin sen liitteenä olevat jutut tulevat myös ja postilaatikkoon liimatut kiellot eivät auta.Kyllä on pikkumaista, jos joku jostain lehdykästä ärsyyntyy.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17854795h
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Nivala lehti tulee maksutta joskus ja ilmeisesti tuo turhake oli sen välissä.
- Anonyymi
Mitä pahaa siinä on, jos saa ilmaiseksi lehden? Senkin tekemisessä on nähty vaivaa ja jos tutustut tarkemmin, siitä voi löytyä kiinnostavaa asiaa.
- Anonyymi
Niin juuri.
- Anonyymi
Mitä sää täällä itket, voi kauhia kun meni elämä pilalle yhden lehden takia, pistä saunan pesään sytykkeeksi
- Anonyymi
On taas iso ongelma, koita selvitä. Itse tykkäsin lukea lehteä, kiitos tekijöille!
- Anonyymi
Emme mekään halua mitään turhakkeita kotiin ja postilaatikkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2169242
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266048- 1034908
- 614858
- 863960
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753500- 583457
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262926Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592911- 432701