Mun tunteet vaihtelee nyt tosi paljon. Välillä oon vaan ihan in lööv ja sit välillä mä ajattelen, et et sä mies musta tykkää tai ehkä edes ole mitenkään rekisteröinyt mun olemassaoloa ja sit oon surullinen.
Ehkä mä nyt vaan yritän elää hetkessä, nauttia tästä tunteesta ja sun silmistä silloin, jos näen niistä vilauksen. Ihanaa on se, että on kevät ja että mä vielä pystyn ihastumaan näin.
Kevät ja sinä
21
831
Vastaukset
- Anonyymi
Missä niitä silmiä näet?
- Anonyymi
Mä näen niitä työpaikalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä näen niitä työpaikalla.
Milloin viimeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin viimeksi?
Viikko sitten. 🤩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin viimeksi?
Tänään 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään 😊
Aloittaja näki viikko sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nähnyt häntä siis ollenkaan tällä viikolla vai ovatko pelkästään silmät olleet "piilossa"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nähnyt häntä siis ollenkaan tällä viikolla vai ovatko pelkästään silmät olleet "piilossa"?
Tää menee niin mutikkaaksi, että aloittaja saattaa pudota kärryiltä.
En ole nähnyt häntä tällä viikolla ollenkaan. Muistaakseni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaisia töitä teet? Tai jos et sitä kerro, niin kerrotko tuntomerkkejä miehestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaisia töitä teet? Tai jos et sitä kerro, niin kerrotko tuntomerkkejä miehestä?
En halua kertoa työstäni. Mies on mua pidempi, tumma ja hänellä taitaa olla ruskeat silmät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua kertoa työstäni. Mies on mua pidempi, tumma ja hänellä taitaa olla ruskeat silmät.
Jahas no ohihan se meni jälleen kerran :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jahas no ohihan se meni jälleen kerran :)
Näitkö oman kaivattusi viimeksi keskiviikkona?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitkö oman kaivattusi viimeksi keskiviikkona?
Vilaukselta juu, tiedä sitten koska se seuraava kerta tulee.
Hetkonen baittaatko nyt minua, ootko AP ja sanoit tahallaan väärät tuntomerkit? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vilaukselta juu, tiedä sitten koska se seuraava kerta tulee.
Hetkonen baittaatko nyt minua, ootko AP ja sanoit tahallaan väärät tuntomerkit?En ole ap, sivusta kyselen. Vähän vaan samanlaiset mietteet kuin ap:lla, niin ajattelin kysäistä. :) Itse tosin näin häntä keskiviikkona pidempään kuin vain vilaukselta, joten ei taideta osua mekään kohdilleen...
- Anonyymi
Kyllä yhtä kivaa hoitsua ajattelen nyttenkin. 😊
- Anonyymi
Ihanan T naikkosen silmiin töissä voisin miuluusti uppoutua lisääkin
- Anonyymi
Kuka kaipaa T:tä?
- Anonyymi
Mä rekisteröin kaiken. Ihanat pistän mappiin, roskat deletoin heti.
Relaa..- Anonyymi
Mä en kyllä yhtään osaa ajatella, et hän sanois mulle:"Relaa". Vähän liian teiniä.
- Anonyymi
Ite haluut olla vain ystävä🤷♂️kujertelet ,pyllistelet,välidtä pitää nujuta. Mitä pitäis tehä?kun ei ruma köuhä kelpaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133293
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341060- 921003
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993