Huumeiden reitti ja kauttakulku

Anonyymi-ap

Pielavesi on yksi keskeinen huumeiden kulkureitti., vaikka luulisi, että pieni maaseutukunta olisi turvallinen asua. Kunta ja sen toimijat eivät tätä kuitenkaan tunnusta. Lieneekö syy siinä, että asia on liian iholla kun huumeiden käyttöä on omassa pesässä. Vai pelätäänkö, että liataan oma pesä.

9

2972

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pielavesi on muutenkin sarjassa ihmeellinenen luonto. Puolueet ohjaavat, ennen ja nyt. Virat jaetaan puolueille. Sosiaalityöntekijä maalaisliitto ja kanslisti skdl. Maataloussihteeri maalaisliitto ja kanslisti skdl. Opettajien puoletausta selvitettiin ja suvunkin tausta selvitettiin. Nytkin puolueiden asiainhoitajat ovat eri osastoilla. Keskushallinnossa häärii ainakin kepun asiainhoitaja ja kokoomuksen. Sosiaalitoimistossa on vasemmiston ja kepun. Johtava sossu mm on valtuuston puheenjohtaja puoliso ja vie tiedot suoraan sinne. Keskushallinnon johto raportoi suoraan kepua.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🔞 ­­­N­­­y­­m­­f­­­o­­­m­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17855075B

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Pielavedellä paljon höpöheinän käyttäjiä.

• Anonyymi

Luokalta pääsee niin vanhemmat ostaa oman vesipiipun 15v lapselle.

• Anonyymi

Niin se on huumeet tulloo pielaveelle ylleensä junissa.

• Anonyymi

Niin se on , minä oon nähny kun junasta paketin viskoovat pielaveelle.

• Anonyymi

Huumeet on nykypäivää. Niitä vastaan taistelu on aivan turhaa.
      Ei muuta kun kokkelia nokkaan jos mieli tekee.

• Anonyymi

Huumeet ovat jo tärkeämpi ajanviete kun isovanhempi joka ei hyväksy huumeita.

• Anonyymi

Terve itsetunto ei tarvitse päihteitä. Aito onnellisuus löytyy vain raittiina. Hyvä - ,tyytyväinen - ja onnellinen elämä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      310
      3069
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      63
      2370
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      126
      2072
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      350
      2051
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1743
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1409
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1357
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      70
      1303
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      81
      1268
    Aihe