Kivaa!!!!!

Anonyymi-ap

Tänään taas mökille ystävä pariskunnan kanssa. Saunaa,paljua ja kimppakivaa kaikkien kesken. Kiva kunon kesä.
T:pariskunnan rouva 42v

13

1837

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nuo illan ja viikonlopun odottamiset ovat ihania, kun tietää mitä on tulossa. Ystäväpariskunnan kanssa mekin pidämme seksintäyteisiä sessioita silloin tällöin. Kesällä taas saan kahta miestä ja ukko kahta naista. Nauttikaa.❤️

    • Anonyymi

      Tämä kuullostaa kyllä just toiveideni mukaiselta kuviolta ❤️

    • Anonyymi

      Nautinnollista mökkimatkaa! Mieli tekis taas itelläkin. Ihana rakastella välillä vieraan kanssa ja ottaa spermat sisään.❤️

    • Anonyymi

      Meillä parinvaihdossa rouvat haluavat ainakin kerran viikonlopun aikana olla yksistään kahden miehen kanssa ja ottaa sekä pilluun että pyllyyn. Muuten enimmäkseen vieraan, mutta välillä myös oman miehen kanssa.
      Muuten leppoista seurustelua, saunomista, kokkailua, ulkoilua, auringonottoa, viiniä, elokuvia ((myös pornoa) jne.
      Millainen koreografia teillä? Panetteko paljaalla? Meillä ei ole käytetty kumeja tämän pariskunnan kanssa kertaakaan. Edellisen kanssa ekalla kerralla, mutta todettiin se hankalaksi.
      Nautinnollista viikonloppua ja hyviä orgasmeja!

      • Anonyymi

        Olemme kerran kesässä kutsuneet finswingersin ajoilta tutun pariskunnan mökillemme parinvaihto viikonloppuun. Perusajatuksena on että omaakin saa naida, mutta vieraaseen pitää laueta. Naiset huolehtivat kesämekoillaan kahdesta tärkeästä seikasta, näkymät ovat siksi eroottiset että seisokki syntyy herkästi. Ja kun se syntyy, on aina tarjolla kostea kolo jonne hepin voi livahuttaa. Oli se kolo sitten oman tai vieraan vaimon. Ja kyllä, aina tämän parin kanssa paljaalla. Laueta saa paitsi sisään, myös rinnoille, pimpin päälle ja tämän vieraan rouvan kanssa myös suuhun ja kasvoille. Vaimoni ei tykkää spermasta suussa tai kasvoilla. Naisten välinen seksi kuuluu sekin ohjelmaan, miesten välistä emme ole kokeilleet.


    • Anonyymi

      Tuo ystäväväpariskunnan odottaminen saa ainakin minut ihan villiksi. Pakko saada jo omalta ennakkoon. Sitten vieraalta. Aaah, voin hyvin kuvitella tilannettasi. Joko saapuneet?❤️

      • Anonyymi

        Kyllä se siideriryhävalas ja sen 150-kiloinen äijä tulivat ja molemmat ihan tillintallin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se siideriryhävalas ja sen 150-kiloinen äijä tulivat ja molemmat ihan tillintallin.

        Nimenomaan paljuun tuli tsunami buaahaa


    • Anonyymi

      Olisi ihanaa löytää itsekin mukava ystäväpariskunta lähistöltä jonka kanssa viettää aikaa.
      M41 Satakunta

    • Anonyymi

      Kivaa on ollu, saanu munaa monet kerrat ja lisää on tulossa...
      T:ap

      • Anonyymi

        Kuulostaa ihanalta. Nautikaa kunnolla ja pankaa parastanne. Kostuttaa, kun ajattelenkin’. Panetteko paljaalla?🥰


    • Anonyymi

      Palju varmaan lämpenee taas? Hienoa, kun voi nautiskella koko viikonlopun ajan ystäväpariskunnan kanssa. Kiireettä silloin, kun mieli tekee. Sama meininki meilläkin. Viikonloppua lyhyempiä käyntejä ei kannata järjestääkään. Olemme olleet yhdessä myös etelänlomilla ja olen ollut niiden jälkeen todella nainut nainen.🥰🥂

    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1429
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1028
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      37
      707
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      155
      705
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      42
      646
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      114
      546
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe