Uusin TM väittää näin, kun olivat ajaneet facelift-Dusterin. Ihmettelen, kun meikäläisen Dusterin ohjaus ei ole jäykkä, vaikka toki ei mikään kevytkään. Olikohan nyt jotakin häikkää?
TM ja Dusterin jäykkä ohjaus?
11
350
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän ne osaa arvioida autolehdessä tuon asian. Voi olla yksilö tai sitten ei, mutta eivät olleet tyytyväisiä.
- Anonyymi
Ei se jäykkä ole, jonkun kolmos-Golfin tai nelosen ohjaus on taatusti jäykempi ja niitä aikoinaan autolehdet kehui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se jäykkä ole, jonkun kolmos-Golfin tai nelosen ohjaus on taatusti jäykempi ja niitä aikoinaan autolehdet kehui.
Oletko ajanut tuota kyseistä yksilöä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ajanut tuota kyseistä yksilöä?
En ole, mutta ei uusien autojen pitäisi olla yksilöitä. Ja olen kyllä koeajanut pariakin uutta Dusteria, kesä- ja talvirenkailla, eivät ole ohjaukselta jäykkiä.
Voi tietysti olla, että useimmissa uusissa autoissa on herkkä ja jopa kahdella sormella pyöriteltävä ohjaus ja sitä asiakkaat vaativat?
- Anonyymi
En minäkään olisi tyytyväinen jos Dacialla joutuisin ajamaan. Vasemmistoliiton ainesta jos Daciaan päätyy.
- Anonyymi
En minäkään olisi tyytyväinen.....no ethän sinä tuota käsitäkkän kun ainoa vertauskohta sinulla on hevosen suitset. Sinun ajoneuvon nimi on siis mustalaisten hylkäämä ( Kakia )
- Anonyymi
Lapsi mene kouluun.
- Anonyymi
Asun westendissä ja äänestän vasemmistoliittoa. Daciat ovat köyhän kaalivankkureita, minä ajan BMW'llä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asun westendissä ja äänestän vasemmistoliittoa. Daciat ovat köyhän kaalivankkureita, minä ajan BMW'llä!
Asun Savossa, olen keskituloinen, mutta ajan Dacialla, koska ego kestää. Ja pidän ajettavuutta asiallisena, varmaan se Bemari on loistava ajaa ja kevyt ohjata, mulle käy tämä, vaikka Westendin juippi ei tajua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asun Savossa, olen keskituloinen, mutta ajan Dacialla, koska ego kestää. Ja pidän ajettavuutta asiallisena, varmaan se Bemari on loistava ajaa ja kevyt ohjata, mulle käy tämä, vaikka Westendin juippi ei tajua.
Kyllä tajuan että köyhä tyytyy vähään. Keskituloinen on nykyään kirkkaasti köyhä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841746- 431389
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191180Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2791115Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.841115- 63942
- 56932
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20900Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!39865- 34844