Lähitapiola on suomen roistoin vakuutusyhtiö. Lähitapiola itse irtisanoo asikkaan vakuutuksen "uudelleenjärjestelyjen" vuoksi, mutta laskua tulee vielä kuukausia vakuutuksen irtisanomisen ja päättymisen jälkeenkin eli yritetään painostaa asiakas mukaan uuteen vakuutussopimukseen. Lähitapiolan touhut olisi muutenkin syytä tutkia puolueetoman tahon toimesta, vois tehdä esim. erikoistilintarkastuksen. Ainakin Jyväskylässä todellä tympeä asiakspalvelukulttuuri.
Lähitapiola - kierrä se kaukaa.
7
427
Vastaukset
- Anonyymi
" itse irtisanoo asikkaan vakuutuksen "uudelleenjärjestelyjen" vuoksi, "
Niin tekee vuosien varrella aivan jokainen vakuutusyhtiö
Niin tekee myös aivan jokainen teleyhtiö, Tele, Saunalahti, kaikki
Maailma muuttuu, kehitys kulkee.- Anonyymi
Se on sinun maailmasi ja sinun kehityksesi, pidä tunkkis
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17855904S
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
oon irtisanonu kaikki vakuutukset. perustin oman vakuutus -nimisen säästötilin.
kaikki jää itelle. kun vahinko sattuu niin otan säästöstä.
tapiolasta siirsin liikennevakuutuksen ifille, ja kävi niin että kun ensin siirtyi
poonukset, tuli tapiolalta vuoden vakuutuslasku nollabonuksilla. taisi olla
noin 700 euroa. no se oli tietenkin aiheeton mutta kyllä se säikäytti. - Anonyymi
Lähitapiola on uskonnon lahkojen saastainen yhtiö.On piruja 1900 luvun lahkoista,heille perkeleille pitää niiata,että olisit asiakas..
Mutta minä en niiaa lesteille en jehoville..!
Hyi kun inhoan Lähitapiolaa,kun tiedän,että on niin paljon 1900 -luvun uskon lahkoja siellä.Niin,lahkot oksettaa minua,ne puhuu roskaa..- Anonyymi
Onneksi sinun uskonnonvapauden kieltäminen ihmisiltä, ei tee yrityksestä huonoa vaan sinusta pellen.
- Anonyymi
Mistä te hihhulit edes keksitte näitä uskontojuttuja? Ja mistä kuvittelette, että se saisi vastapuolen huonoon valoon ja teidät kuulostamaan fiksuilta?
”Se pani vaimoaan paljaalla, ku ei aatteen vuoks käytä ehkäsyy”
”Se tekee paljo duunii ku perheen pään pitää aatteen vuoks pystyy elättää perhe”
”Se käy sunnuntaisin kirkossa näkemässä kavereita ja rauhottumassa rankan viikon jälkeen”
”Se ei dokaa työkseen”
Onpa hirveä ihminen verrattuna työttömään luuseriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647