Lähitapiola on suomen roistoin vakuutusyhtiö. Lähitapiola itse irtisanoo asikkaan vakuutuksen "uudelleenjärjestelyjen" vuoksi, mutta laskua tulee vielä kuukausia vakuutuksen irtisanomisen ja päättymisen jälkeenkin eli yritetään painostaa asiakas mukaan uuteen vakuutussopimukseen. Lähitapiolan touhut olisi muutenkin syytä tutkia puolueetoman tahon toimesta, vois tehdä esim. erikoistilintarkastuksen. Ainakin Jyväskylässä todellä tympeä asiakspalvelukulttuuri.
Lähitapiola - kierrä se kaukaa.
8
667
Vastaukset
- Anonyymi
" itse irtisanoo asikkaan vakuutuksen "uudelleenjärjestelyjen" vuoksi, "
Niin tekee vuosien varrella aivan jokainen vakuutusyhtiö
Niin tekee myös aivan jokainen teleyhtiö, Tele, Saunalahti, kaikki
Maailma muuttuu, kehitys kulkee.- Anonyymi
Se on sinun maailmasi ja sinun kehityksesi, pidä tunkkis
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17855904S
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
oon irtisanonu kaikki vakuutukset. perustin oman vakuutus -nimisen säästötilin.
kaikki jää itelle. kun vahinko sattuu niin otan säästöstä.
tapiolasta siirsin liikennevakuutuksen ifille, ja kävi niin että kun ensin siirtyi
poonukset, tuli tapiolalta vuoden vakuutuslasku nollabonuksilla. taisi olla
noin 700 euroa. no se oli tietenkin aiheeton mutta kyllä se säikäytti. - Anonyymi
Lähitapiola on uskonnon lahkojen saastainen yhtiö.On piruja 1900 luvun lahkoista,heille perkeleille pitää niiata,että olisit asiakas..
Mutta minä en niiaa lesteille en jehoville..!
Hyi kun inhoan Lähitapiolaa,kun tiedän,että on niin paljon 1900 -luvun uskon lahkoja siellä.Niin,lahkot oksettaa minua,ne puhuu roskaa..- Anonyymi
Onneksi sinun uskonnonvapauden kieltäminen ihmisiltä, ei tee yrityksestä huonoa vaan sinusta pellen.
- Anonyymi
Mistä te hihhulit edes keksitte näitä uskontojuttuja? Ja mistä kuvittelette, että se saisi vastapuolen huonoon valoon ja teidät kuulostamaan fiksuilta?
”Se pani vaimoaan paljaalla, ku ei aatteen vuoks käytä ehkäsyy”
”Se tekee paljo duunii ku perheen pään pitää aatteen vuoks pystyy elättää perhe”
”Se käy sunnuntaisin kirkossa näkemässä kavereita ja rauhottumassa rankan viikon jälkeen”
”Se ei dokaa työkseen”
Onpa hirveä ihminen verrattuna työttömään luuseriin.
- Anonyymi
Jehovan todistajien yhtiö,aivan sairas yhtiö ! Tää amerikkalaisen lahkon 1900-luvun mitä he edustavat on koettu !
En ikinä palaa,sairas on Joensuun hinurin lahkon pää.
Neiti se pää on..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1604693Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville744481Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.143596Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1373193- 1912909
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa401855- 741604
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka621535Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1211311IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih191212