Lähitapiola on suomen roistoin vakuutusyhtiö. Lähitapiola itse irtisanoo asikkaan vakuutuksen "uudelleenjärjestelyjen" vuoksi, mutta laskua tulee vielä kuukausia vakuutuksen irtisanomisen ja päättymisen jälkeenkin eli yritetään painostaa asiakas mukaan uuteen vakuutussopimukseen. Lähitapiolan touhut olisi muutenkin syytä tutkia puolueetoman tahon toimesta, vois tehdä esim. erikoistilintarkastuksen. Ainakin Jyväskylässä todellä tympeä asiakspalvelukulttuuri.
Lähitapiola - kierrä se kaukaa.
8
605
Vastaukset
- Anonyymi
" itse irtisanoo asikkaan vakuutuksen "uudelleenjärjestelyjen" vuoksi, "
Niin tekee vuosien varrella aivan jokainen vakuutusyhtiö
Niin tekee myös aivan jokainen teleyhtiö, Tele, Saunalahti, kaikki
Maailma muuttuu, kehitys kulkee.- Anonyymi
Se on sinun maailmasi ja sinun kehityksesi, pidä tunkkis
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17855904S
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
oon irtisanonu kaikki vakuutukset. perustin oman vakuutus -nimisen säästötilin.
kaikki jää itelle. kun vahinko sattuu niin otan säästöstä.
tapiolasta siirsin liikennevakuutuksen ifille, ja kävi niin että kun ensin siirtyi
poonukset, tuli tapiolalta vuoden vakuutuslasku nollabonuksilla. taisi olla
noin 700 euroa. no se oli tietenkin aiheeton mutta kyllä se säikäytti. - Anonyymi
Lähitapiola on uskonnon lahkojen saastainen yhtiö.On piruja 1900 luvun lahkoista,heille perkeleille pitää niiata,että olisit asiakas..
Mutta minä en niiaa lesteille en jehoville..!
Hyi kun inhoan Lähitapiolaa,kun tiedän,että on niin paljon 1900 -luvun uskon lahkoja siellä.Niin,lahkot oksettaa minua,ne puhuu roskaa..- Anonyymi
Onneksi sinun uskonnonvapauden kieltäminen ihmisiltä, ei tee yrityksestä huonoa vaan sinusta pellen.
- Anonyymi
Mistä te hihhulit edes keksitte näitä uskontojuttuja? Ja mistä kuvittelette, että se saisi vastapuolen huonoon valoon ja teidät kuulostamaan fiksuilta?
”Se pani vaimoaan paljaalla, ku ei aatteen vuoks käytä ehkäsyy”
”Se tekee paljo duunii ku perheen pään pitää aatteen vuoks pystyy elättää perhe”
”Se käy sunnuntaisin kirkossa näkemässä kavereita ja rauhottumassa rankan viikon jälkeen”
”Se ei dokaa työkseen”
Onpa hirveä ihminen verrattuna työttömään luuseriin.
- Anonyymi
Jehovan todistajien yhtiö,aivan sairas yhtiö ! Tää amerikkalaisen lahkon 1900-luvun mitä he edustavat on koettu !
En ikinä palaa,sairas on Joensuun hinurin lahkon pää.
Neiti se pää on..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 934059
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.613349Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1603042Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,672999SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.772486Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52316Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a282014Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1832008Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s641969- 951393