Nukkumaan ja unessa nähdään sitten.
Hyvää yötä Jari
46
984
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä …………(kirjoita oma nimesi).
- Anonyymi
Miksi et laita nimeä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et laita nimeä?
Kun en tiedä kuka hyvän yön toivottaja on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun en tiedä kuka hyvän yön toivottaja on.
Kenelle toivottaisit itse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle toivottaisit itse?
Näillä jareilla on nainen joka sormelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näillä jareilla on nainen joka sormelle
No saa tähän litanianki laittaa..😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No saa tähän litanianki laittaa..😁
Mari Sari Tiina Jaana Kirsi ja Lotta.
- Anonyymi
Missä kaupungissa Jari asuu?
- Anonyymi
Tampereella❤️
- Anonyymi
Oulussa. Tästä sivusta vain kommentoin.
😍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oulussa. Tästä sivusta vain kommentoin.
😍Ei siellä lapissa ole kuin poroja.
- Anonyymi
Aika härskisti vedättää ja nauraa itsekseen tekemisiään,ei ole kaikki kohdillaan!
- Anonyymi
Huvinsa kullakin.
- Anonyymi
Ai tarkoitat siis tätä miestä, joka heittelee nimiä tänne palstalle hatusta. Siitä ei kyllä kaksista tarinaa saa aikaan, mutta aina kannattaa yrittää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai tarkoitat siis tätä miestä, joka heittelee nimiä tänne palstalle hatusta. Siitä ei kyllä kaksista tarinaa saa aikaan, mutta aina kannattaa yrittää
Että sitä sopii kysyä, kuka se vedättäjä on, vai fantasiastako on kyse🙄
- Anonyymi
Jari on suloinen ja ihana. Tykkään. Vuosia olen ajatellut että meidän olisi hyvä nähdä ja jutella. Otin jotenkin yhteyttäkin mutta en mitenkään uskalla kysyä,. Selkeästi hän ei ajattele niin. Hetket kahdestaan voisivat pian mennä..ja menisivät läheisyyteen. Ehkä kohtalo päätti että näin sen on mentävä.
- Anonyymi
Otit yhden kerran yhteyttä, muun syyn varjolla, mutta et kovinkaan selvästi osoittanut, että haluaisit lähentyä.
Itse haluaisin edelleen vain sinut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otit yhden kerran yhteyttä, muun syyn varjolla, mutta et kovinkaan selvästi osoittanut, että haluaisit lähentyä.
Itse haluaisin edelleen vain sinut.Sinulla on jo toinen, et jaksanut odottaa minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse haluaisin edelleen vain sinut.Olisi aika kammottavaa olla Tiinan paikalla. Hyvä näin, vaikka upea olinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi aika kammottavaa olla Tiinan paikalla. Hyvä näin, vaikka upea olinkin.
En malttanut pysyä sivussa, vaikka sanoin niin tekeväni. Ehkäpä se on sitä pettymystä. Tosi isoa pettymystä. Elämä on...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En malttanut pysyä sivussa, vaikka sanoin niin tekeväni. Ehkäpä se on sitä pettymystä. Tosi isoa pettymystä. Elämä on...
Kaikki se mihin joskus uskoi ja luotti enemmän, kuin mihinkään muuhun onkin ollut vain valhetta ja jotain mikä tuntuu unelta.
Älä pelkää, hän jolle kirjoitat ei varmasti tällä palstalla viestejäsi näe, eikä näe minunkaan kirjoituksiani.
Joskus vain miettiessäni asioita, huomaan kuinka yksinäistä elämä on, kun ainoa johon oikeasti voi luottaa on oma itse. Yksinäistä se sinunkin elämäsi on, ikävöidessäsi ihmistä, jonka ihastus loppui yli viisi vuotta sitten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki se mihin joskus uskoi ja luotti enemmän, kuin mihinkään muuhun onkin ollut vain valhetta ja jotain mikä tuntuu unelta.
Älä pelkää, hän jolle kirjoitat ei varmasti tällä palstalla viestejäsi näe, eikä näe minunkaan kirjoituksiani.
Joskus vain miettiessäni asioita, huomaan kuinka yksinäistä elämä on, kun ainoa johon oikeasti voi luottaa on oma itse. Yksinäistä se sinunkin elämäsi on, ikävöidessäsi ihmistä, jonka ihastus loppui yli viisi vuotta sitten.Se oli tässä tämä palsta. Tämä on viimeinen visiitti tänne. Hyvät jatkot.
- Anonyymi
Jos joku kauniisti haluaa,niin kannattaisi kokeilla
,koska elämä on parempaa kahden. - Anonyymi
Jari täällä, soita tai textaa nainen, niin nähdään jossain.
- Anonyymi
Voisi asuakin Tampereella aina ei mene kuin Strömsössä.
- Anonyymi
Täällä Jari. Meitä on 46 412 kpl eläviä ja kuolleita, joukossa naisia alle 15.
- Anonyymi
Hyvää yötä jari
😘- Anonyymi
Onko hyvänyön toivottajalla nimeä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hyvänyön toivottajalla nimeä?
On, mutta täällä sitä ei voi kertoa.
- Anonyymi
Voi, odotin sinun nimeäsi, niin yritän ottaa yhteyttä. Jari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No yritä ihmeessä trollipeikko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisko joku, jolla melkeen sama nimi ottaa yhteyttä myös? Yks kirjain pitäs vaihtaa toiseen vokaaliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No yritä ihmeessä trollipeikko.
Joo tämä Jareina ja Jani-Pettereinä esiintyminen kuuluu aloituksia postailevan miehen repertuaariin ja juttua sä riittää pitkät pätkät hei hei tässä Jari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo tämä Jareina ja Jani-Pettereinä esiintyminen kuuluu aloituksia postailevan miehen repertuaariin ja juttua sä riittää pitkät pätkät hei hei tässä Jari
J kirjain fiksaatio taitaa olla jokseenkin jaettu harhakuvitelma
- Anonyymi
Jarit on puppelipoikia
- Anonyymi
Jarille öitä täältäkin, uu mikä kuu, katso💖
***i- Anonyymi
Kyllä katsoin, keltainen täysikuu. Jari
- Anonyymi
Oli pilvistä, ei näkyny kuuta.
- Anonyymi
Sulle joka näit kuun, hs kuukausiliite random kalastajan lippiksessä viesti😊
***i - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle joka näit kuun, hs kuukausiliite random kalastajan lippiksessä viesti😊
***iTeksti ajatuksissani...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teksti ajatuksissani...
Mitä siinä luki?
- Anonyymi
🩵💙🩵💙
- Anonyymi
Juuso g jar
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuso g jar
Juuso?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 826225
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t293743törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/263101Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3661674- 331378
- 261302
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11916Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi42883Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11860- 42829