Merikotka kokemassa Ilveksen kohtalon Lahtareiden käsissä !

Anonyymi-ap

Ahvenanmaalla aletaan ampua merikotkia. https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009580563.html . Lahtarit siis aikovat vähentää kilpailevia lajeja, kun heidän itsensä "harrastus" on vaarassa. RKP-lahtarit tappavat ahnaasti Haahkoja, jo keväällä pesimisaikaan ja merikotkaa pidetään vihollisena, vaikka EU on rauhoittanut lajin. Rkp-lahtarit pyykivät persettään eu-määräyksillä.
Ja Siksi:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15652728/haahkan-kevat-metsastys-ehdottomasti-lopetettava-silla----(haans)

Ilves on merikotkan tapaan sijaiskärsijä mantereen KEPU-lahtareiden silmissä, sillä Ilveskanta on kasvanut käsikädessä kauriskannan rajun kasvun seurauksena. Kepulais-lahtareille ei maistu se, että Ilves popsisi pienen osan kepu.lahtareiden saaliista ja siksi lahtarit ampuvat myös Ilveksiä, joka aikanaan oli myös aika lailla kateissa ollut laji.

Moni puutarhanomistaja toivoisi Ilveksiä lähikulmilleen. näin olen yleisönosastoista ollut ymmärtävinäni mutta kepulais-lahtarit ovat eri mieltä siitäkin.

T. haans.seA

9

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos joku luuli, että RKP on jonkin sorti "suvakki"-puolue niin oli totisesti rajusti väärässä !
      Susi lampaiden vaatteissa !

    • Anonyymi

      Outoa touhua.

    • Anonyymi

      Poistaisivat nyt sieltä Ahvenanmaalta ensin sen kaksipäisen kotkan!

    • Anonyymi

      Merikotkia saa ampua, mutta ei valkoposkihanhia.

      • Anonyymi

        Kyllä on kepulaisilla asiat surkiasti kun on elämä hanhista ja kotkista kiinni. Ostakaa velaksi niitä mersuja, niin kuspiätkin tekevät.


    • Anonyymi

      Että sellainen merikotkan sukupuuttoonkuolemattomuus menestystarina.

    • Anonyymi

      Merikotka on katkaissut yhden siiman Pärreltä joten nyt joutavat kuolemaan.

    • Anonyymi

      Tuo haahkojen kevätmetsästys on tässä nyt kaikkein härskeintä ja eu-"sivistysvaltiot" ovat sen tuominneet mutta lahtarit suomessa viittaavat kintaalla. Pitäisikö eu-lapatossujen asettaa talouspakotteita suomea vastaan, jotta ahnaat kepuloiset ja ropelit saadaan kuriin.

    • Anonyymi

      Tuulivoima noita näyttää tappavan tasaiseen tahtiin. Vihreät ovat asiasta hyvin hiljaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1788
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      178
      1275
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1148
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      30
      1017
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      77
      958
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      935
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      870
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      64
      796
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      779
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      751
    Aihe