Tampere moukkia täynnä

Anonyymi-ap

Tampereella erittäin harvoin näkee sivistynyttä autoilijaa. Perässäroikkumista, ylinopeusintoiljoita, päin punaista ajamista ym. Onko muissa kaupungeissa samanlaista ?

50

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu.Itse olen huomannut saman.

      • Anonyymi

        Ei kannattanut.


    • Anonyymi

      Ihanaa että tuo tapahtuu vain tampereella. Onneksi siellä tarvii käydä vain harvoin. Muualla kaikki ajavatkin niin sääntöjen mukaan esim pääkaupunkiseudun kehillä ja motareilla. Aloittaja on aivan selvästi pelkkä mansen bussikulkija ja kortiton.

      • Anonyymi

        Aloittaja on Linja-auton kuljettaja jolla on iso D kortti. Olit väärässä aloittajasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on Linja-auton kuljettaja jolla on iso D kortti. Olit väärässä aloittajasta.

        Miten iso D eroaa pienestä d:stä ? Satun tietämään jotain tästä asiasta.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten iso D eroaa pienestä d:stä ? Satun tietämään jotain tästä asiasta.

        Linja-autokortilla (D-kortti) saat ajaa ajoneuvoja, joissa on paikka kuljettajan lisäksi yli kahdeksalle henkilölle sekä ajoneuvoyhdistelmiä, joissa on D-luokan vetoauto ja hinattava ajoneuvo, jonka kokonaismassa on enintään 750 kg. D-ajokortti sisältää D1-luokan ajo-oikeuden.Isolla D saa ajaa isoa Linja-autoa, mutta D 1 oikeuttaa ajamaan pienoislinja-autoa muttei isoa linja-autoa. .D 1 kortilla et saa enää ajaa esim,21 paikkasta bussia.


    • Anonyymi

      Miksi joidenkin autoilijoiden perässä on aina joku roikkumassa ja minun perässäni ei käytännössä koskaan.
      Myöskään näitä ” ylinopeusintoilijoita” en ole havainnut, mutta selvästi suurinta sallittua hitaammin ajavia on paljon. Esim. 60 km/h rajoitusalueella ajetaan n. 45 km/h nopeutta ja sitten kun tälläisen tukon ohittaa, niin heidän valot vilkkuu ja kuskit esittelee kaikenlaisia käsimerkkejä.
      Vaikuttaa siltä, että ovat autuaan tietämättömiä vallitsevasta nopeusrajoituksesta.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Tänään aamulla kehätiellä joku vanhan Toyotan kuski roikkui todella lähellä puskurissa monen kilometrin ajan. Ajoin ohituskaistaa sillä nopeudella, jolla jono eteni. Kumpi teki mielestäsi väärin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään aamulla kehätiellä joku vanhan Toyotan kuski roikkui todella lähellä puskurissa monen kilometrin ajan. Ajoin ohituskaistaa sillä nopeudella, jolla jono eteni. Kumpi teki mielestäsi väärin?

        Molemmat, pois sieltä ohituskaistalta jos joku haluaa mennä lujempaa. Opettele käytöstapoja, joustavaa liikennettä ja ajattele muitakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat, pois sieltä ohituskaistalta jos joku haluaa mennä lujempaa. Opettele käytöstapoja, joustavaa liikennettä ja ajattele muitakin.

        Ei voi mennä lujempaa kuin edellä ajava ajaa. Jos ajaa samaa nopeutta kuin edellä menevä jonon etenee, niin sitten ei takana tulevalla ole mitään valittamisen aihetta.

        Jos joku haluaa edetä lujempaa, niin nopeusrajoitus on hänellekin voimassa. Yli sen ajamista ei kenelläkään ole tarve edesauttaa. Hätätapaukset ovat asia erikseen ja tällaiset tapaukset kyllä huomataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään aamulla kehätiellä joku vanhan Toyotan kuski roikkui todella lähellä puskurissa monen kilometrin ajan. Ajoin ohituskaistaa sillä nopeudella, jolla jono eteni. Kumpi teki mielestäsi väärin?

        Pidä huoli vain siitä, että itse ajat oiken. Ei siitä kuka tekee väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä huoli vain siitä, että itse ajat oiken. Ei siitä kuka tekee väärin.

        Tieliikennelaki velvoittaa kuitenkin nykyään myös pitämään huolta siitä, mitä muut ympärillä tekevät.

        "Tienkäyttäjän on ennakoitava toisten tienkäyttäjien toimintaa vaaran ja vahingon välttämiseksi ja sovitettava oma toimintansa sen mukaisesti sujuvan ja turvallisen liikenteen edistämiseksi."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat, pois sieltä ohituskaistalta jos joku haluaa mennä lujempaa. Opettele käytöstapoja, joustavaa liikennettä ja ajattele muitakin.

        Niin. Siinä siis oli jono, joka eteni hiukan yli nopeusrajoituksen. Toimiko se puskurissa roikkuja mielestäsi fiksusti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tieliikennelaki velvoittaa kuitenkin nykyään myös pitämään huolta siitä, mitä muut ympärillä tekevät.

        "Tienkäyttäjän on ennakoitava toisten tienkäyttäjien toimintaa vaaran ja vahingon välttämiseksi ja sovitettava oma toimintansa sen mukaisesti sujuvan ja turvallisen liikenteen edistämiseksi."

        Huolenpito ja toisten ennakointi on ihan eri asioita. Voi teitä onnettomia pilkunnu ssijoita.


    • Anonyymi

      Vasuri suvakki lespojen liikene ratkaisut?🤮

      • Anonyymi

        Eniten kaikenlaisia "vakkeja" taitaa olla pääkaupunkiseudulla.


      • Anonyymi

        Mene kouluun opettelemaan kirjoitustaitoa ja kieltä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olihan avaus, huhuu!
      Eiköhän suurin osa aja ihan kelvollisesti ja sääntöjä noudattaen? Sitten on niitä tunareita jotka tökkivät ja ovat tukkoina jne... ja sitten niitä jotka ajavat reilummin ja nuo tukkijat vituttaa. Yleistäminen on kuitenkin typerää.

      • Anonyymi

        Heh. Jos nyt kuitenkin ajaa nopeusrajoitusten mukaisesti mittarivirhe huomioiden.Silti huom.
        silti todella moni menee ohi. Eivät noudata nopeusrajoituksia. Jos ajaa nopeusrajoitusten mukaisesti mitterivirhe huomioiden niin takapuskuriin liimautuu silti joku torvelo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh. Jos nyt kuitenkin ajaa nopeusrajoitusten mukaisesti mittarivirhe huomioiden.Silti huom.
        silti todella moni menee ohi. Eivät noudata nopeusrajoituksia. Jos ajaa nopeusrajoitusten mukaisesti mitterivirhe huomioiden niin takapuskuriin liimautuu silti joku torvelo.

        Saman olen itse todennut. Mittarivirhe on myös tiedossa ja jopa pari km/h ylinopeuden puolella ja valtaosa menee silti ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saman olen itse todennut. Mittarivirhe on myös tiedossa ja jopa pari km/h ylinopeuden puolella ja valtaosa menee silti ohi.

        Miten se sinua haittaa tai vaarantaa, siis oikeasti, ei puhuta henkisistä vaurioista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se sinua haittaa tai vaarantaa, siis oikeasti, ei puhuta henkisistä vaurioista?

        Siinä mielessä ottaa päähän kun täällä puhutaan tientukoista. En itse ole tientukko ajan mittarivirhe huomioiden suurinta sallittua nopeutta. Mennään silti ohi vaarallisissa paikoissa.
        Silti roikutaan perässä ikäänkuin vaadittaisiin että "meneppäs vielä lujempaa."
        Kun monille ei mikään vauhti riitä. Näyttää olevan ominaisuus suomalaisten geeneissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se sinua haittaa tai vaarantaa, siis oikeasti, ei puhuta henkisistä vaurioista?

        Eihän sääntöjen rikkominen mitään haittaa. Esimerkiksi rattijuopot on ihan harmittomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sääntöjen rikkominen mitään haittaa. Esimerkiksi rattijuopot on ihan harmittomia.

        Sulla on todella paha asennevamma. Rattijuopot on paljon tappanut viattomia autoilijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sääntöjen rikkominen mitään haittaa. Esimerkiksi rattijuopot on ihan harmittomia.

        Jos asenne on tuollainen, niin ei ihmetytä enää yhtään tämän maan liikennekäyttäytyminen. Omalle geenivirheelle ei ilmeisesti voi paljonkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä mielessä ottaa päähän kun täällä puhutaan tientukoista. En itse ole tientukko ajan mittarivirhe huomioiden suurinta sallittua nopeutta. Mennään silti ohi vaarallisissa paikoissa.
        Silti roikutaan perässä ikäänkuin vaadittaisiin että "meneppäs vielä lujempaa."
        Kun monille ei mikään vauhti riitä. Näyttää olevan ominaisuus suomalaisten geeneissä.

        Se päähän ottaminen on toki varsin iso ongelma, vaikka ei suoranaisesti niihin nopeammin ajaviin mitenkään liity..
        Voisiko ajatella asian olevan niin, että narsistina koet henkilökohtaiseksi ongelmaksi kaiken sen mikä ei sovi mielesi mukaiseen toimintaan toisten taholta.
        Nuo mahdollisesti vaarallisissa paikoissa ohittavat ovat itse vastuussa toiminnastaan, joten eihän se sinua mitenkään koske.
        Tuo perässä roikkuminen on toki ärsyttävää, mutta ei kai sillä ole mitään oikeaa yhteyttä väitettyyn ärsyttävään ylinopeudella ajamiseen, sen paremmin kuin suomalaisten geeni perimään.
        Muuten minkä maan tai kansan geeniperimää itse edustat, kun suomalaista vastaavaa katsot asiaksesi kritisoida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se päähän ottaminen on toki varsin iso ongelma, vaikka ei suoranaisesti niihin nopeammin ajaviin mitenkään liity..
        Voisiko ajatella asian olevan niin, että narsistina koet henkilökohtaiseksi ongelmaksi kaiken sen mikä ei sovi mielesi mukaiseen toimintaan toisten taholta.
        Nuo mahdollisesti vaarallisissa paikoissa ohittavat ovat itse vastuussa toiminnastaan, joten eihän se sinua mitenkään koske.
        Tuo perässä roikkuminen on toki ärsyttävää, mutta ei kai sillä ole mitään oikeaa yhteyttä väitettyyn ärsyttävään ylinopeudella ajamiseen, sen paremmin kuin suomalaisten geeni perimään.
        Muuten minkä maan tai kansan geeniperimää itse edustat, kun suomalaista vastaavaa katsot asiaksesi kritisoida.

        No sinä olet viimeinen sanomaan kuka on narsisti tai ei. Ei ole minulla ainakaan todettu.
        Olen kuule ihan Suomalainen ja ei ole väärin arvostella.
        Lues toi
        https://www.is.fi/autot/art-2000000285721.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se päähän ottaminen on toki varsin iso ongelma, vaikka ei suoranaisesti niihin nopeammin ajaviin mitenkään liity..
        Voisiko ajatella asian olevan niin, että narsistina koet henkilökohtaiseksi ongelmaksi kaiken sen mikä ei sovi mielesi mukaiseen toimintaan toisten taholta.
        Nuo mahdollisesti vaarallisissa paikoissa ohittavat ovat itse vastuussa toiminnastaan, joten eihän se sinua mitenkään koske.
        Tuo perässä roikkuminen on toki ärsyttävää, mutta ei kai sillä ole mitään oikeaa yhteyttä väitettyyn ärsyttävään ylinopeudella ajamiseen, sen paremmin kuin suomalaisten geeni perimään.
        Muuten minkä maan tai kansan geeniperimää itse edustat, kun suomalaista vastaavaa katsot asiaksesi kritisoida.

        Kuka Suomalaisia saa kritisoida vaikka onkin puhtaasti Suomalainen .Olen Linja-auton kuljettaja ja näen päivittäin kuinka törkeästi ihmiset käyttäytyvät liikenteessä.
        Nyt on aivan joka paikassa valvonta kameroita, hidasteita joka paikka täynnä.
        Nyt joutuu joidenkin pölvästien takia kärsimään jokainen.
        Asennevamma on todella monella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka Suomalaisia saa kritisoida vaikka onkin puhtaasti Suomalainen .Olen Linja-auton kuljettaja ja näen päivittäin kuinka törkeästi ihmiset käyttäytyvät liikenteessä.
        Nyt on aivan joka paikassa valvonta kameroita, hidasteita joka paikka täynnä.
        Nyt joutuu joidenkin pölvästien takia kärsimään jokainen.
        Asennevamma on todella monella.

        Se on juuri näin. Ei näitä valvontakameroita ja hidasteita tule heidän takia, jotka käyttäytyvät liikenteessä kuten kuuluu ja ajavat sääntöjen ja rajoituksen mukaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinä olet viimeinen sanomaan kuka on narsisti tai ei. Ei ole minulla ainakaan todettu.
        Olen kuule ihan Suomalainen ja ei ole väärin arvostella.
        Lues toi
        https://www.is.fi/autot/art-2000000285721.html

        Tuo onkin asian ydin. Joillekin ei pitäisi antaa sitä ajolupaa ensinnäkään. Ajo-oikeus kun ei ole mikään "jokamiehenoikeus". Pitää ymmärtää mitä on tekemässä ja kyetä toimimaan oikein ja järkevästi joka tilanteessa. Jos ei pysty ajamaan sääntöjen ja rajoitusten mukaisesti, niin sitten jossain kohtaa ajo-kortti pois lopullisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo onkin asian ydin. Joillekin ei pitäisi antaa sitä ajolupaa ensinnäkään. Ajo-oikeus kun ei ole mikään "jokamiehenoikeus". Pitää ymmärtää mitä on tekemässä ja kyetä toimimaan oikein ja järkevästi joka tilanteessa. Jos ei pysty ajamaan sääntöjen ja rajoitusten mukaisesti, niin sitten jossain kohtaa ajo-kortti pois lopullisesti.

        Suomessa vaan valvonta on aivan lastenkengissä. Liikkuvan poliisin palauttaminen tien päälle olisi välttämätöntä. Ei kamerat haista kuka ajaa kännissä tai huumeiden vaikutuksen alaisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinä olet viimeinen sanomaan kuka on narsisti tai ei. Ei ole minulla ainakaan todettu.
        Olen kuule ihan Suomalainen ja ei ole väärin arvostella.
        Lues toi
        https://www.is.fi/autot/art-2000000285721.html

        Se ettei sinulla ole jotain todettu, ei tarkoita ettei sinulla sellaista olisi.
        Tuohan todistaa vain sen ettei ole tarpeeksi tutkittu.
        Eihän ole väitettykään, että olisi väärin arvostella, kas kun tuo arvostelusi, Suomalainen kun kerran olet, koskee siis myös itseäsi.
        Kaiken tyhmyyden ja typeryyden tyyssijassa Amerikan Yhdysvalloissa, kuten eräs arvostettu kolumnisti tuon maan neronleimauksista kirjoitti, suoritetut tutkimuksen ja niiden tulokset ei välttämättä pidä paikkaansa perushärmäläisen geeniperimän arvioinnissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ettei sinulla ole jotain todettu, ei tarkoita ettei sinulla sellaista olisi.
        Tuohan todistaa vain sen ettei ole tarpeeksi tutkittu.
        Eihän ole väitettykään, että olisi väärin arvostella, kas kun tuo arvostelusi, Suomalainen kun kerran olet, koskee siis myös itseäsi.
        Kaiken tyhmyyden ja typeryyden tyyssijassa Amerikan Yhdysvalloissa, kuten eräs arvostettu kolumnisti tuon maan neronleimauksista kirjoitti, suoritetut tutkimuksen ja niiden tulokset ei välttämättä pidä paikkaansa perushärmäläisen geeniperimän arvioinnissa.

        Eihän sinullakaan taida olla virallista diagnoosia mielenhäiriöstä, vaikka sinulla sellainen ilmiselvästi on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka Suomalaisia saa kritisoida vaikka onkin puhtaasti Suomalainen .Olen Linja-auton kuljettaja ja näen päivittäin kuinka törkeästi ihmiset käyttäytyvät liikenteessä.
        Nyt on aivan joka paikassa valvonta kameroita, hidasteita joka paikka täynnä.
        Nyt joutuu joidenkin pölvästien takia kärsimään jokainen.
        Asennevamma on todella monella.

        "Asennevamma on todella monella."
        Varsin vaikea arvioida onko monella, sinulla kuitenkin, kirjoituksesi perusteella on varmasti.
        Noita kiroamiasi kameroita ja hidasteita tuskin kukaan järjissään oleva autoilija on toivonut tai halunnut, vaikka jollekin nuo tuntuu olevan varsin mieleen, joten ne pölvästit joiden tahdosta nuo hidasteet on asennettu, noin ylipäätään löytyy muualta kuin autokuskien keskuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on juuri näin. Ei näitä valvontakameroita ja hidasteita tule heidän takia, jotka käyttäytyvät liikenteessä kuten kuuluu ja ajavat sääntöjen ja rajoituksen mukaisesti.

        Valvontakameroiden ja hidasteiden tulemiseen on autoilijoiden ajotavoilla varsin olematon merkitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo onkin asian ydin. Joillekin ei pitäisi antaa sitä ajolupaa ensinnäkään. Ajo-oikeus kun ei ole mikään "jokamiehenoikeus". Pitää ymmärtää mitä on tekemässä ja kyetä toimimaan oikein ja järkevästi joka tilanteessa. Jos ei pysty ajamaan sääntöjen ja rajoitusten mukaisesti, niin sitten jossain kohtaa ajo-kortti pois lopullisesti.

        Kun ja jos on autokoulun hyväksytysti suorittanut niin se ajokortti tulee ja tietysti pitääkin tulla "kuin Manulle illallinen". joten varsin lähellä "jokamiehenoikeutta" olevasta asiasta puhutaan.
        Sen, että kykeneekö ajo-oikeuden haltia toimimaan niin kuin pitää, päättää poliisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valvontakameroiden ja hidasteiden tulemiseen on autoilijoiden ajotavoilla varsin olematon merkitys.

        Jos sinä olet tuossa kuvitelmassa, niin sitten ei voi mitään. Ei niitä hidasteita ja kameroita huvin vuoksi ole kuitenkaan laitettu. Fiksut ymmärtävät syy-yhteyden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ja jos on autokoulun hyväksytysti suorittanut niin se ajokortti tulee ja tietysti pitääkin tulla "kuin Manulle illallinen". joten varsin lähellä "jokamiehenoikeutta" olevasta asiasta puhutaan.
        Sen, että kykeneekö ajo-oikeuden haltia toimimaan niin kuin pitää, päättää poliisi.

        Kaikkein heikoimmille yksilöille ei pitäisikään koskaan edes antaa sitä ajo-oikeutta. Lisäksi ajo-oikeus pitäisi pystyä purkamaan lopullisesti sellaisilta, joilla ei kerta kaikkiaan ole kykyä ajaa fiksusti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ettei sinulla ole jotain todettu, ei tarkoita ettei sinulla sellaista olisi.
        Tuohan todistaa vain sen ettei ole tarpeeksi tutkittu.
        Eihän ole väitettykään, että olisi väärin arvostella, kas kun tuo arvostelusi, Suomalainen kun kerran olet, koskee siis myös itseäsi.
        Kaiken tyhmyyden ja typeryyden tyyssijassa Amerikan Yhdysvalloissa, kuten eräs arvostettu kolumnisti tuon maan neronleimauksista kirjoitti, suoritetut tutkimuksen ja niiden tulokset ei välttämättä pidä paikkaansa perushärmäläisen geeniperimän arvioinnissa.

        Sulla on päässä vikaa ja paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinä olet tuossa kuvitelmassa, niin sitten ei voi mitään. Ei niitä hidasteita ja kameroita huvin vuoksi ole kuitenkaan laitettu. Fiksut ymmärtävät syy-yhteyden.

        Ei kukaan ole niitä huvin vuoksi laitetuksi väittänyt. Autoilijoiden ajotavoilla niiden tulemiseen on edelleen marginaalinen , jos sitäkään, vaikutus.
        Se kuviteltu syy-yhteys on vain kuvittelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkein heikoimmille yksilöille ei pitäisikään koskaan edes antaa sitä ajo-oikeutta. Lisäksi ajo-oikeus pitäisi pystyä purkamaan lopullisesti sellaisilta, joilla ei kerta kaikkiaan ole kykyä ajaa fiksusti.

        Jos on kerran autokoulun hyväksytysti suorittanut, niin sinäkö olisit se instanssi jolta vielä pitäisi saada hyväksyntä ajamiselle yleisessä liikenteessä.
        Myös tuo fiksusti ajamisen toteaminen lienee poliisin tehtävä, eikö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on päässä vikaa ja paljon.

        Eipä vaan ole todettu olevan, vaikka on jopa kuvattu, mitäs siihen sanot?


    • Anonyymi

      Tyypillistä liikennettä Suomessa, ei Tampereella ole mitenkään poikkeavaa toimintaa.
      Taidat olla kotoisin jostain kyliltä jossa ei juurikaan ole liikennettä tai ainakaan ruuhkia? Punaisia päin ajaminen on turhaa ja sakon paikka.

      • Anonyymi

        Olen Tampereelta.


    • Anonyymi

      Isoissa kaupungeissa on enemmän älykääpiöitä. Joukossa tyhmyys tiivistyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe