😍🪮✂ Vieläpä miehen leikkaama. Onneksi se sentään kasvaa takaisin. Yritän saada tutun polkkatukan takaisin.
Keäfiiliksissä toivotan Hyvää Yötä!
Mulla on nyt kesätukka!
8
518
Vastaukset 8
- Anonyymi
Jeee! Sä oot matkinu mua! Kivaa kun mulla on naisfani joka haluu olla kuin mä!!!
Yleensäkin olen näihin aikoihin leikannut tukan sellaiselsi Annika Saarikon malliseksi kesätukaksi. En täällä fanita ketään!
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17856818w
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Pöytäkoneella tehdyt merkit olivat: 😍 ja kampa sekä sakset.
- Anonyymi
Pari kertaa olen käynyt miespuolisen stylistin käsittelyssä ja täytyy sanoa, että on se miehen kosketus vain mukava. Vaikka siitä joutuu sen hiustenleikkuun hinnan maksaa. 🤭
Minusta siinä ei ollut mitään ihmeellistä. Työtäänhän hän vain teki. Pakkohan siinä on silloin hiuksiin koskea.
- Anonyymi
Mun tukan leikkaa aina Pamela. Ja hiplailee samalla aika hellästi.
Jotkut kampaajat hierovat samalla päänahan. Etenkin jos hiukset pestään ssmalla. Se virkistää kivasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu521187- 16825
- 68732
- 63725
- 47704
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69688Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131615Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31585Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.9540Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i8510Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45508Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24473- 4472
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �104469Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113434- 16431
Olet pelottava ilme vakavana
Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳26427- 36415
- 34404
- 35399