Nyt haluaa

Anonyymi-ap

Olen yksin, tarvitsen sinua , minua haluttaa panna . Tunnen olevani kostea ja mietin missä tapaan sinut ja missä otat minut ...

11

889

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yksi mies on samanlaisissa touhuissa...

      • Anonyymi

        Minä otan sinun ...mmmm ..niin huomaan nänni paisuvan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä otan sinun ...mmmm ..niin huomaan nänni paisuvan

        Siis käteeni ja tunnen kuinka se sykkii


    • Anonyymi

      Mikä olisi hyvä paikka , jossa ottaisit minut ..hissi ?

    • Anonyymi

      Ajattelen astuvani pimeään hissiin ja tunnen hengityksesi hiihtyvänä niskaani kun astut taakseni ja suutelee niskaani samalla tunnen kuinka kostun halusta

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No missä tavattaisiin voitaisiin julkisesti panna voisin hyväillä nännisi ennen kuh laittaisin käsi vittusi päälle työntäisin pari sormea sisälle ottaisin käden pois ja työntäisin kullin sisälle ja panisin sinua

    • Anonyymi

      Jos joku miettii aloituksen tavoin, niin mites olisi kuulotesti? Istuisin kopissa luurit korvilla katse poispäin. Ensin tulisi normaali piippatesti ja sen jälkeen olisi tehtävänä tunnistaa ja toistaa sanoja. Ensin tulisi virallista sanastoa ja sitten, vaivihkaa, pikku hiljaa tuhmenevaa. Miten siitä jatkuisi, se olisi jokaisen omassa pohdinnassa.

    • Anonyymi

      Vieläkö on samat halut. Mulla on ja mä haluisin tuntea kuinka kostea ja kiihottunut oot kun sua riisuisin ja yutustuisin sun kuumaan kehoon. Ihan kaikkiin herkimpiinkin paikkoihin.

    • Anonyymi

      Tuhma, aikuinen, "poika" eksyi tälle palstalle teinipoikamaisella uteliaisuudella tutkailemaan naisten salaisempaa puolta.
      Kiinnostaisi ajatus, että joku naispuolinen närkästyisi (tai "närkästyisi") ja määräisi virtuaalisen pepulle piiskauksen ja ehkä häpeää, jossain putkamaisessa rangaistuskopissa oloa tms. Tyyli on vapaa.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe