Miksi miehet houkuttelee vaimoja kimppaan ja sitten ei enää saisi haluta

Anonyymi-ap

Ensin mieheni sitä ehdotteli ja houkutteli minua, ja minä olin epävarma ja jopa ekalla kerralla, kun tuo toinen mies oli jo meillä, ja saunottiin yhdessä, en sitten tohtinutkaan. Sitten kun asiasta edelleen puhuttiin, niin päätin, että nyt sitten antaa mennä. Voi että se oli ihanaa, ja nautin kyllä niin, etten koskaan ennen. Nyt olen muutamiakin kertoja huomannut, kun olen ehdottanut uusintaa, ettei mieheni oikein enää innostu. Koittaa jopa estellä. Minä taas olen päättänyt ottaa takaisin kaikki nämä vuodet, jolloin olen rakastellut vain yhden miehen kanssa. Tahdon kahta, ja aion myös saada, sanoi mieheni mitä tahansa. Jos hän ei halua olla mukana, niin eiköhän sitten muita halukkaita löydy.

8

1438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oikein. Turha jarrutella, kun väylä on vapaa. Osallistun mielelläni, Itsellä miehenä sama asenne. Kun on maistiaiset saatu, niin nälkä koettaa aika-ajoin. Misä päin tohdit? Kuin yhteys?

      • Anonyymi

        No en kyllä tule sinne luoksesi. Löydän seuraa muualtakin.


    • Anonyymi

      Meillä mies halusi minun olevan kimppa nainen kun en ollut oikein sinut asian kanssa.
      Sitten kun löysimme vakituisen miehen jonka kanssa nautin olla niin mieheni mielenkiinto kimppaan loppui.
      Haluan kahta miestä ja haluan että toinen on tämä hellä kiltti ja huomaavainen mies.

    • Anonyymi

      Vaikea löytää kunnollista ja rohkeaa isoa miestä, missä Jyväskylän seudulla esim rauhallinen parkkipaikka, bbw vaimoni haluaisi aluksi vilautella kesämekon alta...

      • Anonyymi

        Voimme sopia sopivan paikan... Joko jo ensi viikolla?
        😉


    • Anonyymi

      Minun mieheni ehdotteli toista miestä meille mukaan seksiin.
      Sitten kun lupauduin niin hänen kaveri oli meillä alussa joka viikonloppu ja kävi keskiviikkoisin kun me saunottiin.
      Oli vieras mies 4 yötä viikossa.
      Miehellä ei tunnu olevan omaa elämää ollenkaan.
      Tykkään hänestä ja nautin seksistä tämän miehenkin kanssa mutta oli liikaa seksiä kun kimpat eivät ole normaali seksikokemuksia.
      Vaikka olisi ollut pari kertaa aamulla ja pari kertaa illalla tämäkin 2 kertaa kun on 2 miestä.
      Nyt on onneksi vain 4-6 yötä kuussa silti kumpikin voi haluta jopa 6 kertaa illalla ja aamusta uudestaan.
      Usein nautin mutta välillä tuntuu että en jaksa.
      Onneksi ei ole lapsia vielä.

    • Anonyymi

      Eikös se niuvanniemi ole suljettu paikka ?

    • Anonyymi

      Tuo on väärin mieheltä kun ensin houkuttelee vaimonsa kimppaan ja sitten kieltää.
      Minä halusin vaimoani kimppanaiseksi kun halusin kimppaa enkä halunnut pettää vaimoani.
      Nyt vaimoni ehdottaa jo itse miehiä mukaan ja minä olen sitten pyytänyt miehiä mukaan panemaan vaimoani.
      Emme harrasta pikaseksiä vaan olemme 1-3vrk eli perjantai illasta sunnuntai iltaan tai maanantai aamuun.
      Miehet saa panna vaimoani niin paljon kuin haluavat tasavertaisesti kanssani.
      Vaimollani ei ole mitään rajoituksia ja saa nauttia täysin vieraastakin miehestä.
      Olemme tulleet kaapista ulos ja kaverit tietää meidän harrastavan kimppaseksiä ja pyytävät jopa mukaan ja vaimoni päättää haluaako hän ottaa näitä mukaan.
      Olemme heteroja ja vain vaimoani nuollaan ja pannaan.
      On kiihoittavaa katsella liveseksiä kun omaa vaimoa pannaan.

    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe