Etäisyyden ottaminen?

Anonyymi-ap

Mistä syystä olet ottanut etäisyyttä mahdollisesta kiinnostuksen kohteesta? Varsinkin jos toinen on lähentynyt.

Onko se torjunnan pelkoa, vai onko kiinnostus vain loppunut kun toinen on alkanut osoittamaan omaa kiinnostustaan ja se mystisyys on kadonnut hänestä, tai tehnyt jotain hölmöä, vai onko toinen vain lukenut väärin että olisit ollut kiinnostunut hänestä?

Näitä väärin lukemisia tapahtuu varmaankin aika useasti ja olen itsekkin tehnyt näitä pari kertaa ja päässyt näkemään vierestä toisten virheellisiä tulkintoja kiinnostuksesta. Mutta kiinnostais tietää että jos kiinnostus on ollut molemmin puolista, niin miksi olet etäisyyttä ottanut.

Itselläni kävi aikoinaan yhden naisen kanssa silleen, että se sanoi yhden asian mikä tuhosi koko kiinnostuksen häntä kohtaan kokonaan ja aloin ottamaan etäisyyttä sen jälkeen.

Nykyisen kiinnostuksen kohteen kanssa on käynyt etääntymisvaihe kun otin askeleen lähemmäksi. En tiedä tulkitsinko aivan väärin hänet sitten, mutta kaverinikin sanoi että kyllä se kiinnostunut on, mikä rohkaisi itseäni sitten yrittämään lähentymistä. Vai pelkääkö toinen torjuntaa vielä, vai eikö se oma lähestymiseni sitten ollut hänen mielestään niin hyvä, annoin vain yhteystiedot hänelle mihin voi olla yhteyksissä.

62

2915

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Turha vastata kun ollaan ihan eri maailmasta. Ei minulla ole noin paljon kiinnostuksen kohteita.

• Anonyymi

No ei minullakaan ole kuin yksi kerrallaan ja vuosi väliä vähintään aina edellisten välissä. Yhden kanssa yritän ja jos se ei onnistu, niin vuoden olen omissa oloissani, että kiinnostus edelliseen loppuu ennen kuin uuden kanssa yritän mitään.

Tämän nykyisen kiinnostuksen kohteen kanssa kyllä kävi sillä tavalla että huomasin hänen kiinnostuksen jo aikaa sitten, mutta tapailin yhtä toista ja se asia ei sitten edennyt mihinkään. Enkä pysty suoraan hyppäämään tapailusta toiseen, vaan tarvitsen aikaa ettei toinen pyöri mielessä.

• Anonyymi

Onnea teille.

• Anonyymi

Mie kun lottosin sen.

• Anonyymi

Aika paljon näyttää olevan lottoamista, välillä vähän pidempääkin riviä.

• Anonyymi

Ihan vain siitä syystä ettei toinen ole kiinnostunut minusta. Ei olla enää tekemisissä. En ala roikkumaan kenenkään kimpussa väkisin.

• Anonyymi

- Säikähtää toisen tunteita tai omien tunteidensa vahvuutta, tarvii "tunnejäähdyttelyä"
      - Omat riittämättömyyden tunteet/torjunnan pelko
      - On itse yrittänyt lähentyä, mutta ei saa jostain syystä vastakaikua vaikka luuli tunteiden olevan molemminpuoliset

Koskaan en ole ottanut etäisyyttä siksi, että toinen ei enää kiinnostaisi tai että hän olisi tehnyt jotain typerää. Niissä tapauksissa ei oteta etäisyyttä vaan vihelletään selkeästi peli poikki ja ilmoitetaan, että ei ole kiinnostunut.

• Anonyymi

Joskus sitä toivoo että osais lukea ihmisten ajatuksia ja sen sais päälle vain tarvittaessa. Helpottais huomattavasti näiden asioiden kanssa, kun en tosiaan itse ole enää varma että mitä tämän kyseisen naisen kanssa tulisi tehdä.

Kävi mielessä sellainenkin että testaako hän nyt minua minkälainen mies olen ja koittaa pakottaa minut tekemään asian eteen enemmän kuin pelkät yhteystiedot.

Mutta tässäkin on aina se väärintulkinnan vaara, eli pitäis nyt osata ottaa rennosti asian kanssa ja tajuta lopettaa hyvissä ajoin jos tulkitsen väärin.

Mutta nämä vastauksethan, asialliset siis, auttaa siinä että miten tätä koko asiaa pitäisi tulkita, kun oma mieli huutaa kokoajan että "anna olla, ei sitä kiinnosta", mutta kun omassa päässä ollaan siellä pienen laatikon sisällä mistä ei näe ulos ja tarvitsee ulkopuolisten näkemyksiä myös.

Minä kiitän kuitenkin asiallisesta vastauksesta :)

• Anonyymi

Monet täällä kirjoittavat että puhumalla naamasta naamaan ne asiat oikeasti selviävät, ja niinhän se on. Minullekin kävi taannoin sillä tavalla että ensin luulin että eräs nainen inhosi ja pelkäsi minua mutta sitten käsitykseni hänestä muuttui sellaiseksi että oliko se ennemminkin kiinnostusta välillämme? On se pelottavaa ja jännittävää tehdä tuttavuutta ihastuksen kohteensa kanssa. "Inho" tai välinpitämättömyys voi olla turhautumista siitä ettei mikään etene kahden ihmisen välillä. Se mitä kukin kuvittelee ja luulee omassa päässään voi olla ihan eri stoori kuin mitkä ovat todelliset tuntemukset kahden ihmisen välillä.

Psykologisilla asioilla on kuitenkin suuri merkitys ihmisten elämässä. Vaikka olen jo vuosikymmeniä täällä elänyt niin vasta hiljattain olen tajunnut että iso syy sosiaalisen elämäni niukkuudelle selittyy vanhempieni keskinäisillä suhteilla sekä minun ja heidän välisillä suhteilla. Eli se on vaikuttanut negatiivisesti elämääni. Se on jotenkin keinotekoista kulissia, pinnallista, rakkaus ja lähimmäisenrakkaus tavallaan puuttuu. Minua häiritsee juuri kaikenlainen teeskentely, muovisuus ja pinnallisuus, ollaan yhdessä koska se on sosiaalisesti hyväksyttävää. Ihmissuhteiden pitäisi olla aitoja ja syvällisiä tai sitten ei ihmissuhteita ollenkaan, sillä tavalla minun aivoni toimivat. Tämäkin on osasyy sille miksi sosiaalinen elämä on minulle niin vaikeaa. Poikkesin sivuraiteille mutta olkoon näin.

• Anonyymi

Hieno kirjoitus.

• Anonyymi

En halunnut tyrkyttää itseäni. Olisin halunnut tutustua kaveripohjalta häneen, koska mulla ei mikään ihmissuhde koskaan ala muilla tavoin. Toisten kanssa sitten suhde syventyy ja toisten kanssa jäädään ystäviksi, mutta se selviää vasta ajallaan. Me siis tultiin hyvin juttuun, viihdyin hänen seurassaan ja vaikutti hyvältä tyypiltä. Mulle tuli kuitenkin tunne, ettei ko. ihminen halua edes tutustua, saati ystävystyä. Vaikutti torjuvalta ja sulkeutuneelta. En tiedä, miksi ihmistuntemukseni pettikin niin pahasti. :/ Yleensä olen osunut oikeaan siinä toimiiko kemiat jonkun kanssa vai ei.

• Anonyymi

"Olisin halunnut tutustua kaveripohjalta häneen, koska mulla ei mikään ihmissuhde koskaan ala muilla tavoin. "
        "Olisin halunnut tutustua kaveripohjalta häneen, koska mulla ei mikään ihmissuhde koskaan ala muilla tavoin. "

Ehkä hän odotti jotain muuta, mutta kun tarjolla oli vain kaveruutta niin totesi että turhaa.

En itse ainakaan miehenä jaksa tutustua enää naisiin "kavereina" koska niitäkin kaveruuksia katkeillut naisten tekojen ja saamattomuuden myötä sekä toisaalta väsynyt kun naiset roikottavat lukemattomia miehiä samaan aikaan näissä "kaveruuksissa" samalla kun ovat kiinnostuneita romanttisesti ja seksuaalisesti joko täysin toisista miehistä tai mitään ei koskaan tapahdu.

Vaikka kuinka mielenkiintoinen nainen olisikin niin se "kaveruus" ei riitä useimmiten.

Tahdon naisen. Suhteeseen. En mihinkään vitun "kaveruuteen".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä hän odotti jotain muuta, mutta kun tarjolla oli vain kaveruutta niin totesi että turhaa.

En itse ainakaan miehenä jaksa tutustua enää naisiin "kavereina" koska niitäkin kaveruuksia katkeillut naisten tekojen ja saamattomuuden myötä sekä toisaalta väsynyt kun naiset roikottavat lukemattomia miehiä samaan aikaan näissä "kaveruuksissa" samalla kun ovat kiinnostuneita romanttisesti ja seksuaalisesti joko täysin toisista miehistä tai mitään ei koskaan tapahdu.

Vaikka kuinka mielenkiintoinen nainen olisikin niin se "kaveruus" ei riitä useimmiten.

Tahdon naisen. Suhteeseen. En mihinkään vitun "kaveruuteen".

🤧👍👍👍👍

• Anonyymi

Jokasella varmaan eri syyt. Itse olen vetänyt jarrut kiinni ja pakin päälle useammissakin tapailusuhteissa.

Omien ”ylisuurien tunteiden” pelkoa se ei oo. Sillon jos niitä ”ylisuuria tunteita” oon yleensä ollu ”ylityhmä” eli pakin sijaan 250 km/h lasissa suhteeseen kihloihin ja asuun yhteen ja ei mitään väliä onko siinä järkee vai ei. Sanotaan että rakastuminen vie järjen.

Nykysin kun on vähän saanu tuollaisen takia turpaan, kun on lähteny kaasutteleen täysillä ilman järkee, niin oon muuttunu varovaisemmaks.

Täydet uparit ja karkuun on tullut tehtyä mm.
      -kun mies alkanu pölöttään et on muitakin naisia joita haluaa/panee/tapailee/on ihastunu

-tai jos mies pölöttää et haku päällä vieläkin vaikka mun kans

- väkivaltaisuus. Henkinen tai fyysinen

- rikos ja/tai päihdehistoria

-liian mustasukkainen

-muuten jotenkin epävakaa epärehellinen kaheli

Jarrut ja himmailu ilman karkuun lähtöö taas on tilanteessa jossa epäröin jotain.. kuten..

-omia tunteitani
      -hänen tunteita
      - hänen rehellisyyttä
      -luotettavuutta

Ja haluan aikaa enemmän oppia tunteen jotta varmistun mutta en halua vielä täysin tyrmätä.

T: Karoliina

• Anonyymi

En luota tulkintoihini tässä tapauksessa, jotain on mutta mitä?

• Anonyymi

Se on joskus hyvä kysyä laatikon ulkopuolisiltakin että mitähän tässä vois olla muuta. Oma ajatusmaailma kun on aina se laatikko, mistä ei välttämättä näe ulos.

Mutta se päätöshän se pitää sitten tehdä itse kuitenkin. Miettinyt nyt että kysyn vaan naiselta että mikä on pelin henki, jos nyt satun törmäämään ja tilanne on sen verran sallivainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on joskus hyvä kysyä laatikon ulkopuolisiltakin että mitähän tässä vois olla muuta. Oma ajatusmaailma kun on aina se laatikko, mistä ei välttämättä näe ulos.

Mutta se päätöshän se pitää sitten tehdä itse kuitenkin. Miettinyt nyt että kysyn vaan naiselta että mikä on pelin henki, jos nyt satun törmäämään ja tilanne on sen verran sallivainen.

Paras tapa saada selvyys on varmasti kysyä. Sitten ei tarvitse todennäköisesti enää ihmetellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paras tapa saada selvyys on varmasti kysyä. Sitten ei tarvitse todennäköisesti enää ihmetellä.

Niin no en yleensä jää pitkäksi aikaa muutenkaan ihmettelemään. Jos ei minun lähestymiseen ole vastattu, niin olen liikkunut eteenpäin. Kysyä kuitenkin meinaan että saa sen varmuuden onko toisella vaan jotain pelkoja, vai eikö sitä kiinnostanut alun alkaenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin no en yleensä jää pitkäksi aikaa muutenkaan ihmettelemään. Jos ei minun lähestymiseen ole vastattu, niin olen liikkunut eteenpäin. Kysyä kuitenkin meinaan että saa sen varmuuden onko toisella vaan jotain pelkoja, vai eikö sitä kiinnostanut alun alkaenkaan.

Jees, hyvä on kysyä. Monet saattaa pelätä torjutuksi tulemista, ovat ymmärtäneet sinut väärin tai yksinkertaisesti eivät vaan ole ymmärtäneet sinun yrittäneen lähentyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jees, hyvä on kysyä. Monet saattaa pelätä torjutuksi tulemista, ovat ymmärtäneet sinut väärin tai yksinkertaisesti eivät vaan ole ymmärtäneet sinun yrittäneen lähentyä.

No sanotaanko näin että annoin hänelle yhteystiedot, mutta ei ole viestiä kuulunut tässä kohta 2 viikon aikana.

Eteenpäin sanoi mummo lumessa ja se selviää vain hankkimalla sen selvyyden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin vaikeaa kuin se kysyminen onkin, niin sen jälkeen helpottaa monella tapaa. Ei tarvitse enää luulotella miten asiat ovat. Jos vastaus on epätoivottu, niin tottakai se tuntuu pahalta. Mutta tulipahan selvyys.

• Anonyymi

Kohdannut useita naisia, jotka vain haluavat testata millaista seksi on naisen kanssa. Olen epävarma, sillä haluan enemmän.

• Anonyymi

Hänen kanssaan asiasta puhuminen varmaan auttaisi parhaiten selvittämään asian.

• Anonyymi

Useiden bisarien tapa toimia, mun aikaani ei ko. naiset tuhlaa.

• Anonyymi

Hyppotalamus on hieno elin.

• Anonyymi

"Itselläni kävi aikoinaan yhden naisen kanssa silleen, että se sanoi yhden asian mikä tuhosi koko kiinnostuksen häntä kohtaan kokonaan ja aloin ottamaan etäisyyttä sen jälkeen."

Minulle taas kävi miehen kanssa näin.

• Anonyymi

Näitä sattuu joskus kyllä. Tuolla naisella oli vielä hieman alkoholi ongelmaakin mikä selvisi vasta sitten kun oma kiinnostukseni oli kadonnut jo. Alkoi nimittäin tulemaan hieman epämääräsiä avautumisviestejä hänen ollessa humalassa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitä sattuu joskus kyllä. Tuolla naisella oli vielä hieman alkoholi ongelmaakin mikä selvisi vasta sitten kun oma kiinnostukseni oli kadonnut jo. Alkoi nimittäin tulemaan hieman epämääräsiä avautumisviestejä hänen ollessa humalassa...

No minun kohteeni oli raitis onneksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos toinen sanoo jotain sellaista, mitä et pysty millään sulattamaan, niin se voi olla myös oikeasti tilanne, jolloin nainen haluaa tarkoituksella, että juttu ei etene. Täällä oli hauska lista, missä joku kertoi, miten nainen päätyy friend zonelle. Teen juuri niin, jos toinen ei kiinnosta. Käytän ne kortit, joita mies ei halua kuulla eli juuri ne hänen harrastuksensa eivät ole mulle kiinnostavia. Mies tajuaa, ettei hommasta tulisi mitään. Tämän jälkeen miehen kiinnostus loppuu ja kun en itsekään ollut hänestä kiinnostunut niin ei ole tapahtunut vahinkoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos toinen sanoo jotain sellaista, mitä et pysty millään sulattamaan, niin se voi olla myös oikeasti tilanne, jolloin nainen haluaa tarkoituksella, että juttu ei etene. Täällä oli hauska lista, missä joku kertoi, miten nainen päätyy friend zonelle. Teen juuri niin, jos toinen ei kiinnosta. Käytän ne kortit, joita mies ei halua kuulla eli juuri ne hänen harrastuksensa eivät ole mulle kiinnostavia. Mies tajuaa, ettei hommasta tulisi mitään. Tämän jälkeen miehen kiinnostus loppuu ja kun en itsekään ollut hänestä kiinnostunut niin ei ole tapahtunut vahinkoa.

Joo ihan hienoa jos teet noin, mutta tuossa omassa tapauksessani nainen vain oli mikä oli ja sitten humalassa alkoi avautumaan kuinka tykkää minusta ja kuinka on ongelmia jne.

Pyysin jättämään minut rauhaan ja se onneksi toimi, seuraavaksi olisin alkanu vain pistämään estoja päälle joka paikassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ihan hienoa jos teet noin, mutta tuossa omassa tapauksessani nainen vain oli mikä oli ja sitten humalassa alkoi avautumaan kuinka tykkää minusta ja kuinka on ongelmia jne.

Pyysin jättämään minut rauhaan ja se onneksi toimi, seuraavaksi olisin alkanu vain pistämään estoja päälle joka paikassa.

Joo, sulla oli erilainen tilanne.

• Anonyymi

Mikä yksittäinen sanoma oli, mikä tappoi kiinnostuksen?

• Anonyymi

Sitä en tänne kerro. Se olisi päättynyt viimeistään tuohon alkoholi ongelmaankin jos olisi pidemmälle päästy.

• Anonyymi

Huoraus.

Feminismi.

Mamujen ihailu.

Siinä hyvä lista.

• Anonyymi

Musta alkoi tuntua siltä, että mun rakkauteni ei ollut toivottua.

• Anonyymi

Oliko vastapuoli edes näyttänyt siltä että vois olla kiinnostunut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko vastapuoli edes näyttänyt siltä että vois olla kiinnostunut?

Noo…enemmän hän näytti kaverilliselta. Joskus kuvittelin välillämme olevan enemmänkin, mutta se taisi olla vain tyypillistä rakastuneen miehen haaveilua.

Hän väisteli taitavasti kaikki aasinsillat, joita pitkin olisin toivonut meidän pääsevän romanttisempiin aiheisiin, ja lopulta taisin rakentaa yhden sillan liikaa ja se kai alkoi vähän ällöttämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noo…enemmän hän näytti kaverilliselta. Joskus kuvittelin välillämme olevan enemmänkin, mutta se taisi olla vain tyypillistä rakastuneen miehen haaveilua.

Hän väisteli taitavasti kaikki aasinsillat, joita pitkin olisin toivonut meidän pääsevän romanttisempiin aiheisiin, ja lopulta taisin rakentaa yhden sillan liikaa ja se kai alkoi vähän ällöttämään.

"Noo…enemmän hän näytti kaverilliselta. Joskus kuvittelin välillämme olevan enemmänkin, mutta se taisi olla vain tyypillistä rakastuneen miehen haaveilua."

Tämähän se pelottaa hieman itseänikin että olen ymmärtänyt väärin naista ja että myös kaverinikin olisi lukenut väärin sen käytöksen, minkä hän huomasi kun satuttiin törmäämään kyseiseen naiseen yksi kerta kun liikuttiin kaupungilla.

Noh pitää se selvyys koittaa saada tähän tilanteeseen niin tästä pääsee eteenpäin kuitenkin.

• Anonyymi

Ai niin. Tähän en vastannutkaan. Ei varmaan haittaa. Vastaan useamman osalta:
      - oli liian nuori, mukava mutta ei toiminut kemia meillä
      - varattu, ei edennyt oikeastaan edes kiinnostuksen asteelle, kun kävi ilmi
      - tajusin, ettei ollut molemminpuolista kiinnostusta

Nämä pitkältä ajanjaksolta.

• Anonyymi

Jos mies antaa oman puhelinnumeronsa ja pyytää soittelemaan, niin en soita. Jos mies on kiinnostunut, niin hän pyytää minun puhelinnumeroni ja soittelee itse.

Tuosta miehen antamasta p.nrosta tulee vaan olo, että mies on niin varma jo itsestään, että voi jättää koko homman naiselle vähän kuin tyyliin: soita tai älä, ihan sama.

Toisaalta, jos pyydät p.numeroa, että voisitko soitella, niin siinäkin voi käydä niin, että vastaus on kyllä, mutta kiinnostusta ei silti ole. En ainakaan itse pysty sanomaan kenellekään suoraan, että älä soittele. Paitsi jos joku randomi tulee kadulla… 😂 Mutta kyllä se sitten parilla txt-viestillä selviää. 🫣

• Anonyymi

Voihan sen noinkin ymmärtää tuon puh.numeron antamisen, mutta sanotaanko näin että ei viitsi julkisella paikalla alkaa toisen puh.numeroa kyseleen suoraan tolleen, ainakaan itse.

Muutenkaan julkisilla paikoilla en tykkää avautua asioista ja oon hidas lämpeneen ihmisten kanssa :)

Helpompi antaa se oma puh.numero silloin lapulla ja antaa naisen ottaa yhteyttä jos haluaa ja jos ei halua niin sitten ei mahda mitään.

• Anonyymi

Sä et ehkä oikein ymmärrä, kuinka epävarmoja miehet ovat nykyisessä me too -kulttuurissa. Mikä tahansa lähestyminen ja aloite voidaan tulkita ahdisteluksi. Nykyiset suomimiehet eivät tosiaankaan ole mitään rautaisen itseluottamuksen omaavia aloitteentekijä-alfoja, vaan hyvin epävarmoja. Kulttuuri on tehty sellaiseksi, että todellisuudessa nainen valitsee, nainen tekee aloitteen. Sun pitää ymmärtää, että se mies ilmaisi jo kiinnostuksensa antamalla yhteystietonsa. Jos sä haluat jutun etenevän, PALLO ON NYT SINULLA JA SUN PITÄÄ NÄYTTÄÄ VIHREÄÄ VALOA JA ANTAA SIGNAALI, ETTÄ TOIVOT HÄNEN EHDOTTAVAN TAPAAMISTA. Muuten mitään ei tapahdu. Mies katsoo tehneensä jo aloitteen antamalla yhteystiedot, mikä oli signaali siitä, että hän toivoisi teidän välille avautuvan viestiyhteyden. Jos sä et reagoi siihen, hän tulkitsee tehneensä aloitteen mutta sua ei vain kiinnostanut. Nyt eletään 2020-lukua beibe, joten vetovastuu etenemisestä on tasapuolisesti molemmilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et ehkä oikein ymmärrä, kuinka epävarmoja miehet ovat nykyisessä me too -kulttuurissa. Mikä tahansa lähestyminen ja aloite voidaan tulkita ahdisteluksi. Nykyiset suomimiehet eivät tosiaankaan ole mitään rautaisen itseluottamuksen omaavia aloitteentekijä-alfoja, vaan hyvin epävarmoja. Kulttuuri on tehty sellaiseksi, että todellisuudessa nainen valitsee, nainen tekee aloitteen. Sun pitää ymmärtää, että se mies ilmaisi jo kiinnostuksensa antamalla yhteystietonsa. Jos sä haluat jutun etenevän, PALLO ON NYT SINULLA JA SUN PITÄÄ NÄYTTÄÄ VIHREÄÄ VALOA JA ANTAA SIGNAALI, ETTÄ TOIVOT HÄNEN EHDOTTAVAN TAPAAMISTA. Muuten mitään ei tapahdu. Mies katsoo tehneensä jo aloitteen antamalla yhteystiedot, mikä oli signaali siitä, että hän toivoisi teidän välille avautuvan viestiyhteyden. Jos sä et reagoi siihen, hän tulkitsee tehneensä aloitteen mutta sua ei vain kiinnostanut. Nyt eletään 2020-lukua beibe, joten vetovastuu etenemisestä on tasapuolisesti molemmilla.

Jos tulkitaan tilanne tuon sinun tekstin mukaan, niin sitten tällä miehellä ei ole enää mitään odotettavaa naisen taholta. Ei kukaan kiinnostunut odottele kahta viikkoa, että voi soittaa häntä kiinnostavalle henkilölle. Eli ei ole kiinnostunut, eikä pelkkä puhelinnumeron antaminen hänessä kiinnostusta myöskään herättänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tulkitaan tilanne tuon sinun tekstin mukaan, niin sitten tällä miehellä ei ole enää mitään odotettavaa naisen taholta. Ei kukaan kiinnostunut odottele kahta viikkoa, että voi soittaa häntä kiinnostavalle henkilölle. Eli ei ole kiinnostunut, eikä pelkkä puhelinnumeron antaminen hänessä kiinnostusta myöskään herättänyt.

Tämähän se alkaa tuntumaan siltä mahdollisimmalta vaihtoehdolta tosiaan. Yksi kaveri sanoi että se voi myös olla niin epävarma itsestään, ettei uskalla laittaa viestiä puh.numeroon, tai ei keksi mitään juteltavaa, tai pelkää vain torjuntaa ja sen takia myös täältäkin kyselin, jos ihmisillä olisi omakohtaisia kokemuksia vastaavasta.

Liian monta vaihtoehtoa ja liian vähän infoa. Täytyy nyt vain katsoa millä päällä se nainen on taas kun törmätään, että käyttäytyykö enää samalla tavalla kuin ennen puh.numeroa.

• Anonyymi

Henkilö olikin varattu. Olin aavistellut sitä, mutta en halunnut uskoa, koska vaikutti kuitenkin niin luotettavalta.

Muissa tapauksissa yleensä en ole alunperinkään ollut kiinnostunut, mutta ei ole tullut sopivaa hetkeä kertoa sitä. Olen vain yrittänyt käytökselläni / puheillani tuoda esille, että haluan pysyä kaverilinjalla. En flirttaile. Mutta en kyllä tee sitä muutenkaan.

• Anonyymi

Siksi, koska toinen ei ole lähestynyt.

• Anonyymi

Aion ottaa etäisyyttä, koska lähentymisyritykseni on surkeita eikä toinen taida olla kiinnostunut eikä välttämättä vapaa. Pskaako tässä itseään kiusaamaan. Istun alas ja jään odottelemaan vieläkö nurkan takana on rakkautta minulle tai mennäänkö loppumatka ilman.

• Anonyymi

Tuossa olikin jo aika monta syytä. Jos itsekin tiedät lähentymisyritystesi olevan surkeita, niin voisitko toimia toisin? Et itsekään varmaan olisi innostunut surkeista lähentymisyrityksistä?

Jos ei ole vapaa, niin se on sitten jo huonompi homma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa olikin jo aika monta syytä. Jos itsekin tiedät lähentymisyritystesi olevan surkeita, niin voisitko toimia toisin? Et itsekään varmaan olisi innostunut surkeista lähentymisyrityksistä?

Jos ei ole vapaa, niin se on sitten jo huonompi homma.

Huono yritys on aina enemmän kuin yrittämättä jättäminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huono yritys on aina enemmän kuin yrittämättä jättäminen.

Jos on todella huono yritys, niin toinen ei edes tajua, että on jotain yritetty. 😉 Olen joskus miettinyt, että onkohan joku ollut ihastunut, kun jutellut ihan kummallisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on todella huono yritys, niin toinen ei edes tajua, että on jotain yritetty. 😉 Olen joskus miettinyt, että onkohan joku ollut ihastunut, kun jutellut ihan kummallisia.

No tuossakin on kyllä totuuden perää. Tulee mieleen eräs nuori nainen parin vuoden takaa joka oli aina höpöttelemässä kaikenlaista, pyytämässä apua yksinkertaisiinkin asioihin ja hakeutui muutenkin seuraan kokoajan.

Arvelin silloin että ehkäpä on kiinnostusta hänen puoleltaan, mutta itseä ei sillä tavalla kiinnostanut. Tiedä sitten ajatteliko hän että se on aloite kun hakeutuu seuraan kokoajan.

• Anonyymi

Koska olimme molemmat varattuja.

• Anonyymi

Epävarmuus miehestä, näyttää olevan tarpeelliseksi vientiä.

• Anonyymi

Vaikka omalla kohdallani vientiäkin olisi, niin keskityn vain yhteen kerralla. Laatu ennemmin kuin määrä.

• Anonyymi

Kaukaisuus on parhautta kun näkee toisin. Muuten on vain osa samaa prismaa.

• Anonyymi

Säädin varatun kanssa seksin merkeissä ja sitte alkoikin tulla myös niitä yksipuolisia romantiikan kaipuuta joten oli lähdettävä… Mä en kestä enää kohdata sitä miestä .
      Ku tiedän tyypin romantiikan kohteen olevan muualla….
      Mä en millään meinaa unohtaa… ei ollu ihan lyhyt säätö..
      Kuolen ikävääni … vaikka tein lähtöhkohtaisesti myös väärin …
      Mä vain ajauduin siihen ,
      Naiselta…

• Anonyymi

Nosto hyvän aiheen ketjulle.

• Anonyymi

En ole tietoisesti toiminut noin, siis ottanut etäisyyttä. Mutta minä olenkin sekoilija ja mokailija. Eikä kovin paljon meihin liittyvää keskusteluakaan taida olla tai ainakaan yhteydenotoon liittyvää.

Sori kun vastasin, kun ei kokemusta tästä.

• Anonyymi

Vastasin tähän jo 14. toukokuuta. Ja tämän tajuaminen oli aika masentavaa.

• Anonyymi

Itse en jaksa enää naisten RÄMPIMISTÄ yhtään.
      Joko kiinnostaa OIKEASTI tai ei. Vitun yksinkertaista.

Edelleen ei tarkoita että sänkyyn pitäisi mennä heti vaan tutustutaan ja edetään.

Mutta jos epäilet, odottelet, pälyilet....HYVÄSTI. Ei kiinnosta. Ei ole kiinnostanut, erehdyin.

Jos kysyn esimerkiksi naisen numeroa ja sen sijaan että hän iloisena sitä tarjoaisi kertoo mistä sen voisi löytää jne. tai tuottaa hankaluuksia kertoa itsestään ja ennen kaikkea KYSYÄ MINULTA ASIOITA MINUSTA MYÖS=

Naista ei kiinnosta.

Jos kiinnostikin, MINUA EI KIINNOSTA. Olet passiivinen hyödytön lutukka.

• Anonyymi

Otan etäisyyttä, kun en koe, että haetaan samoja asioita. Ei kaikki tietenkään suoraan kerro mitä haluavat tai miksi edes lähestyvät. Mutta jotain kai voi päätellä siitä lähestymistavastakin

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4666
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3724
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3105
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2667
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2621
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2599
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2400
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2328
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1539
    Aihe