Olen 36v mies Turusta. Haen naista 18-40v
seksiseuraksi 1-2 krt viikossa. Laita viestiä jos kiinnostaa. Korvauksesta sovitaan
Seksiseuraa Turku
7
1533
Vastaukset
- Anonyymi
Uppia
- Anonyymi
Ootko löytänyt jo? Jos et niin millainen oot, ulkonäöllisesti ja yms? Mitä tykkäät tehdä tai suostut tekemään sängyssä? Olen nuori nainen enkä oo ikinä saanu orgasmia.
- Anonyymi
watsapp ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
watsapp ?
Kuka kysyy ja keneltä?
- Anonyymi
Heippa! Joko olet saanut kokea orgasmin? Täällä 45v taidokas ja seksinsuhteen monipuolinen ja kestävä mies, valmis antamaan nautintoa niin kielellä,sormilla kuin kalulla sun nautintoon keskittyen!
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://1lingo.com/H/N1x8U1
- Anonyymi
Moikka! Täältä tarjolla myös 45v taitava ja kestävä mies Turusta! Sinä nainen ,jos tarvitset seksuaalista tyydytystä. Laita viestiä . Keskityn sinun nautintoon täysin .kieleni ,sormeni ja paksu kaluni pitää huolen siitä että saat mitä olet vailla. Sinun suhdestatuksella ei minulle ole merkitystä ,olet sitten sinkku tai varattu! Kaikki kyllä on vain meidän keskeistä ja minulla kyllä paikka ,sillä itse olen sinkku joku nauttii ja rakastaa antaa seksiä ! Älä turhaan ujostele,anna itsellesi lupa nauttia!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995