Miksi vain Onnibus-mieliset liikennöitsijät pärjäävät nykyisin?
Mistä johtuu että vanha valta on ollut täysin kyvytön sopeutumaan sukuoikeudettomaan markkinaan?
56
707
Vastaukset
- Anonyymi
Jahas, mitenkäs hyvin he pärjäävät? Osa ajaa kyllä paljon, silloin kun sattuu saamaan polttoainetta, mutta kun rahaa menee enemmän kuin tulee.
- Anonyymi
Kannattaisi katsoa viime vuoden tilinpäätöstietoja näiden yritysten osalta. Aloittaa voit esim. Valkeakosken Liikenteestä..
- Anonyymi
"Kannattaisi katsoa viime vuoden tilinpäätöstietoja näiden yritysten osalta. Aloittaa voit esim. Valkeakosken Liikenteestä.."
Valkeakosken liikenteen viime vuoden tilinpäätöstä ei vielä ole saatavilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kannattaisi katsoa viime vuoden tilinpäätöstietoja näiden yritysten osalta. Aloittaa voit esim. Valkeakosken Liikenteestä.."
Valkeakosken liikenteen viime vuoden tilinpäätöstä ei vielä ole saatavilla.Muutoinkin kyse on paljon suuremmista asioista kuin yksittäisistä tilinpäätöksistä. Pitää nähdä metsä puilta. Välillä katse pois pelkästä kassasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutoinkin kyse on paljon suuremmista asioista kuin yksittäisistä tilinpäätöksistä. Pitää nähdä metsä puilta. Välillä katse pois pelkästä kassasta.
Tässä on hieman totuuden siementä, vaikkakin koko tilinpäätös on sellainen jossa soisi plussaa olevan.
Joskus pitää laventaa perspektiiviä ja ajatella suurta kokonaisuutta.
Onnibus kylläkin on hukannut niin paljon rahaa, että perspektiivin laajentaminen ei enää auta, mutta Valkeakosken Liikenteellä on vielä toivoa selvitä kuivin jaloin, aiempina vuosina kerätyn varallisuuden turvin, mutta nyt pitää tehdä ratkaisuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutoinkin kyse on paljon suuremmista asioista kuin yksittäisistä tilinpäätöksistä. Pitää nähdä metsä puilta. Välillä katse pois pelkästä kassasta.
"Muutoinkin kyse on paljon suuremmista asioista kuin yksittäisistä tilinpäätöksistä. Pitää nähdä metsä puilta. Välillä katse pois pelkästä kassasta."
Kyllähän tilinpäätöksestä näkee paljon enemmän kuin kassan.
Tilinpäätöshän sisältää tuloslaskelman ja edellisen tilikauden tuloslaskelman, taseen ja edellisen tilikauden taseen liitetietoineen ja toimintakertomuksen, ehkä myös tilintarkastuskertomuksen. Kyllä noista jonkinlaisen käsityksen saa siitä, mihin ollaan menossa. Noita kun on koneelle kertynyt monista yhtiöistä 5-10 vuoden ajalta, on aika hyvä käsitys siitä, minne ollaan menossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Muutoinkin kyse on paljon suuremmista asioista kuin yksittäisistä tilinpäätöksistä. Pitää nähdä metsä puilta. Välillä katse pois pelkästä kassasta."
Kyllähän tilinpäätöksestä näkee paljon enemmän kuin kassan.
Tilinpäätöshän sisältää tuloslaskelman ja edellisen tilikauden tuloslaskelman, taseen ja edellisen tilikauden taseen liitetietoineen ja toimintakertomuksen, ehkä myös tilintarkastuskertomuksen. Kyllä noista jonkinlaisen käsityksen saa siitä, mihin ollaan menossa. Noita kun on koneelle kertynyt monista yhtiöistä 5-10 vuoden ajalta, on aika hyvä käsitys siitä, minne ollaan menossa.VL kukoistaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VL kukoistaa!
On näköjään Valkeakoskellakin huomattu tai varmaankin polttoainetoimittaja on huomannut, että ei kannata tyhjillä busseilla ajella Tampereen ja Helsingin välillä.
Päivässä enää 3 vuoroparia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On näköjään Valkeakoskellakin huomattu tai varmaankin polttoainetoimittaja on huomannut, että ei kannata tyhjillä busseilla ajella Tampereen ja Helsingin välillä.
Päivässä enää 3 vuoroparia.Haha! Kesäaikatauluja ei ole julkaistu vielä vain siksi, ettei erään olisi liian helppoa asetella viime hetken nokkavuoroja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haha! Kesäaikatauluja ei ole julkaistu vielä vain siksi, ettei erään olisi liian helppoa asetella viime hetken nokkavuoroja!
Haha! Puhunkin tämän hetken aikatauluista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haha! Kesäaikatauluja ei ole julkaistu vielä vain siksi, ettei erään olisi liian helppoa asetella viime hetken nokkavuoroja!
No mutta, miksi Kimmo pelkää nokkavuoroja? Jokin aika sitten hän väitti, että vaikka olisi nokkavuoro miten lähellä VL:n lähtöä tahansa, matkustajat siitä huolimatta nousevat Hoosiannaa huutaen ja ylistäen VL:n paikallisliikennebussin kyytiin Helsinkiin matkustaessaan. Mikä on muuttanut mielen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta, miksi Kimmo pelkää nokkavuoroja? Jokin aika sitten hän väitti, että vaikka olisi nokkavuoro miten lähellä VL:n lähtöä tahansa, matkustajat siitä huolimatta nousevat Hoosiannaa huutaen ja ylistäen VL:n paikallisliikennebussin kyytiin Helsinkiin matkustaessaan. Mikä on muuttanut mielen?
Johtaja ei kirjoita täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haha! Puhunkin tämän hetken aikatauluista.
No siinä tapauksessa valehtelet. Vuoropareja on arkisin 5-6 / päivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtaja ei kirjoita täällä.
Oikeat johtajat eivät kirjoittele täällä, mutta Kimmo ei olekaan johtaja. Hän kirjoittaa täällä hyvinkin ahkerasti ja lisäksi hänen mielipiteensä vaihtelevat tuuliviirin tavoin. Hän taitaa olla työnantajalleen melkoinen rasite?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeat johtajat eivät kirjoittele täällä, mutta Kimmo ei olekaan johtaja. Hän kirjoittaa täällä hyvinkin ahkerasti ja lisäksi hänen mielipiteensä vaihtelevat tuuliviirin tavoin. Hän taitaa olla työnantajalleen melkoinen rasite?
Kimmo on yksi merkittävistä johtajista VL:n uuden tulemisen taustalla, mutta hän ei kirjoita täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siinä tapauksessa valehtelet. Vuoropareja on arkisin 5-6 / päivä.
Vai 5-6? No ehkä he eivät viitsi laittaa niitä Matkahuollon aikatauluhakuun.
Toki vaikkapa perjantaisin voi muutama tyhjä lisävuorokin ajella, mutta muina päivinä niitä on 3. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai 5-6? No ehkä he eivät viitsi laittaa niitä Matkahuollon aikatauluhakuun.
Toki vaikkapa perjantaisin voi muutama tyhjä lisävuorokin ajella, mutta muina päivinä niitä on 3.Kyllä ne kaikki ovat MH:n haussa. 3.15 Tampereelta päättyy lentoasemalle M-P.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kimmo on yksi merkittävistä johtajista VL:n uuden tulemisen taustalla, mutta hän ei kirjoita täällä.
Oikeassa olet. Kimmo on aiheuttanut VL:lle sellaiset tappiot, joita ei sen historiassa ole koskaan aikaisemmin nähty. Vielä yksi samanlainen tilikausi ja sitten alkaakin loppu olla lähellä, ellei kyseinen herra saa ylipuhutuksi omistajia sijoittamaan yhtiöön aikaisemmin hankittua varallisuutta. Täytyy kaikkien toivoa, että omistajat eivät niin tyhmiä olisi. Muutenkin täytyy ihmetellä menoa kyseisessä firmassa, joka vielä muutama vuosi sitten oli alan kärkinimiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne kaikki ovat MH:n haussa. 3.15 Tampereelta päättyy lentoasemalle M-P.
Kuka typerys ajaa vain kentälle? Tai no joo, samahan se on tyhjällä bussilla jättää linja kesken mihin vaan. Vaikkapa pyäräyttisi Nummenniityn rampilta takaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeassa olet. Kimmo on aiheuttanut VL:lle sellaiset tappiot, joita ei sen historiassa ole koskaan aikaisemmin nähty. Vielä yksi samanlainen tilikausi ja sitten alkaakin loppu olla lähellä, ellei kyseinen herra saa ylipuhutuksi omistajia sijoittamaan yhtiöön aikaisemmin hankittua varallisuutta. Täytyy kaikkien toivoa, että omistajat eivät niin tyhmiä olisi. Muutenkin täytyy ihmetellä menoa kyseisessä firmassa, joka vielä muutama vuosi sitten oli alan kärkinimiä.
En ymmärrä. VL soveltaa pitkälti samaa nykymarkkinaan sopivaa reseptiä kuin OB:kin. Se on monelta osin yhteneväinen OB:n taktiikkaan vaikka erojakin on. Miksi pitäisi keksiä pyörä uudestaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä. VL soveltaa pitkälti samaa nykymarkkinaan sopivaa reseptiä kuin OB:kin. Se on monelta osin yhteneväinen OB:n taktiikkaan vaikka erojakin on. Miksi pitäisi keksiä pyörä uudestaan?
Tarkoitatko mainitsemallasi reseptillä tappioiden maksimointia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko mainitsemallasi reseptillä tappioiden maksimointia?
Mitä väkevin ylistys tappioiden maksimoinnin Ylipapille!
- Anonyymi
Olisiko syy niinkin yksinkertainen kuin asenne? Kun vanhat edut meni ni mä en enää ala! Markkinat vallanneilla yrityksillä on myönteinen asenne ja tekemisen meininki. Markkinoilta kadonneiden keskuudessa on ollut alusta asti vain muutosvastarintaa ja katkeruutta.
- Anonyymi
Ei niitä etuja sen ihmeemmin tarjoiltu, mutta hankala on olla positiivisella asenteella, kun yksi häirikkö mielenvikainen mellasti markkinoilla kylväen vähäiset omat ja valtavat toisten rahat tienpenkkoihin sairaalla hinnoittelullaan ja suunnattomilla tappioillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä etuja sen ihmeemmin tarjoiltu, mutta hankala on olla positiivisella asenteella, kun yksi häirikkö mielenvikainen mellasti markkinoilla kylväen vähäiset omat ja valtavat toisten rahat tienpenkkoihin sairaalla hinnoittelullaan ja suunnattomilla tappioillaan.
En hyväksy tätä tulkintaa. Eikä Onnibussin ja kumppanien hinnoittelu ole Laurin lähdön jälkeenkään muuttunut. Haepa vaikka matkaa Helsinki-Savonlinna Onnibussin verkkokaupasta: Onnibus ja Kosonen ajavat n. 15-25 euroa / suunta. Tarviiko ihmetellä, jos välin entinen kuningas, Savonlinja, ei pärjännyt kun pyysi yli viittäkymppiä / suunta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En hyväksy tätä tulkintaa. Eikä Onnibussin ja kumppanien hinnoittelu ole Laurin lähdön jälkeenkään muuttunut. Haepa vaikka matkaa Helsinki-Savonlinna Onnibussin verkkokaupasta: Onnibus ja Kosonen ajavat n. 15-25 euroa / suunta. Tarviiko ihmetellä, jos välin entinen kuningas, Savonlinja, ei pärjännyt kun pyysi yli viittäkymppiä / suunta?
Onnibus on omassa ansassaan. Typerää hakata tappiota myymällä liian halpoja lippuja suhteessa kuormitukseen, mutta jos muuttavat tapojaan, niin noutaja tulee toisten liikennöitsijöiden toimesta.
Pianhan se nähdään riittääkö capdaddylla intoa polttaa rahaa.
Nythän siellä on ryhdytty muuttelemaan yhtiörakenteita, jotta saadaan tappiot piiloteltua kenties konkurssipesiin ja pois rahoittajien silmistä.
Haisee aika pahalta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En hyväksy tätä tulkintaa. Eikä Onnibussin ja kumppanien hinnoittelu ole Laurin lähdön jälkeenkään muuttunut. Haepa vaikka matkaa Helsinki-Savonlinna Onnibussin verkkokaupasta: Onnibus ja Kosonen ajavat n. 15-25 euroa / suunta. Tarviiko ihmetellä, jos välin entinen kuningas, Savonlinja, ei pärjännyt kun pyysi yli viittäkymppiä / suunta?
"Savonlinja, ei pärjännyt kun pyysi yli viittäkymppiä / suunta?"
Pärjäämistä kesti tasan niin kauan kuin oli sukuoikeudet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Savonlinja, ei pärjännyt kun pyysi yli viittäkymppiä / suunta?"
Pärjäämistä kesti tasan niin kauan kuin oli sukuoikeudet.Savonlinja ei löytänyt ajoissa sugardaddya 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Savonlinja, ei pärjännyt kun pyysi yli viittäkymppiä / suunta?"
Pärjäämistä kesti tasan niin kauan kuin oli sukuoikeudet.Kauanko luulisit Tamponin ajelevan kaukoliikennettä jos markkinalle tulisi joku vajaaälyinen ja laittaisi lipunhinnaksi 20 senttiä, oli matka mikä hyvänsä? Ja tällä vajaaälyisellä olisi rahaa käytettävissä( ei siis omaa tietenkään) aika lailla rajattomasti.
Onnibus sairastutti kaukoliikennemarkkinan, koska ei ymmärtänyt eikä ymmärrä sitä, että väestöpohjamme on liian pieni noin halvoille hinnoille.
Huonosti on käynyt kaikille samalla ajatuksella Suomen markkinoille tulleilla bisneksille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauanko luulisit Tamponin ajelevan kaukoliikennettä jos markkinalle tulisi joku vajaaälyinen ja laittaisi lipunhinnaksi 20 senttiä, oli matka mikä hyvänsä? Ja tällä vajaaälyisellä olisi rahaa käytettävissä( ei siis omaa tietenkään) aika lailla rajattomasti.
Onnibus sairastutti kaukoliikennemarkkinan, koska ei ymmärtänyt eikä ymmärrä sitä, että väestöpohjamme on liian pieni noin halvoille hinnoille.
Huonosti on käynyt kaikille samalla ajatuksella Suomen markkinoille tulleilla bisneksille."Tamponi" on joutunut alusta saakka pärjäämään ilman sukuoikeuksia. Eikä sen useimmilla kumppaniliikennöitsijöilläkään ole ollut ikinä sukuoikeuksia pääosaan niistä linjoista, joita ne nyt ajavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tamponi" on joutunut alusta saakka pärjäämään ilman sukuoikeuksia. Eikä sen useimmilla kumppaniliikennöitsijöilläkään ole ollut ikinä sukuoikeuksia pääosaan niistä linjoista, joita ne nyt ajavat.
Tätä nämä vajakit jaksavat selittää, mutta MISSÄ ON SE MENESTYSTARINA MITÄ NÄMÄ JUMALASTA SEURAAVAT OVAT TEHNEET ILMAN SUKUOIKEUKSIA? Selvennyksenä sanottakoon, että Onnibus EI ole menestystarina, vaan menetystarina.
Miksi vapailla villin lännen markkinoilla ei menestystä tule? Pelikenttä on auki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä nämä vajakit jaksavat selittää, mutta MISSÄ ON SE MENESTYSTARINA MITÄ NÄMÄ JUMALASTA SEURAAVAT OVAT TEHNEET ILMAN SUKUOIKEUKSIA? Selvennyksenä sanottakoon, että Onnibus EI ole menestystarina, vaan menetystarina.
Miksi vapailla villin lännen markkinoilla ei menestystä tule? Pelikenttä on auki.Ei Valkeakosken Liikenteellä ole ikinä ollut sukuoikeuksia Tampere-Helsinki -reitillä!
Menestys 3-tiellä on tehty ILMAN sukuoikeuksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Valkeakosken Liikenteellä ole ikinä ollut sukuoikeuksia Tampere-Helsinki -reitillä!
Menestys 3-tiellä on tehty ILMAN sukuoikeuksia.Ei se ole menestystä, että ajaa tyhjillä autoilla kohti konkurssia.
Milloin tämä menee perille?
- Anonyymi
Muutama päivä sitten näin, kuinka Pirkanmaan Tilausliikenteen kuljettaja ylisti työnantajaansa, Koiviston Autoa. Ei Koiviston Autollakaan ole koskaan ollut sukuoikeuksia Tampereen paikallisliikenteessä!
- Anonyymi
KA kukoistaa Tampereen paikallisliikenteessä ILMAN sukuoikeuksia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KA kukoistaa Tampereen paikallisliikenteessä ILMAN sukuoikeuksia!
"KA kukoistaa Tampereen paikallisliikenteessä ILMAN sukuoikeuksia!"
Vai kukoistaa. Saas näkee, kun Pirkanmaan tilausliikenteen miljoonatappioilla ostetut sopimukset joskus päättyvät, kuka kukoistaa. Ehkä eräs VR:n tytäryhtiö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"KA kukoistaa Tampereen paikallisliikenteessä ILMAN sukuoikeuksia!"
Vai kukoistaa. Saas näkee, kun Pirkanmaan tilausliikenteen miljoonatappioilla ostetut sopimukset joskus päättyvät, kuka kukoistaa. Ehkä eräs VR:n tytäryhtiö.KA ostaa niin paljon sähköbusseja ja tekee semmoiset tarjoukset ettei PL:llä ole jakoja. Tulette näkemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KA ostaa niin paljon sähköbusseja ja tekee semmoiset tarjoukset ettei PL:llä ole jakoja. Tulette näkemään.
On jopa mahdollista, että VR luopuu PL:stä. Nimittäin lähivuosina rautateiden henkilöliikenne on käytännössäkin avautumassa ihan tosissaan kilpailulle ja siinä VR ei pääse helpolla. Vastassa on mm. Pekka ja Lauri. Myös ulkomaisia operaattoreita voi tulla koska perusteilla on neutraali kalustoyhtiö, jolta VR:n kilpailijat saavat vuokrata Suomen rautateille sopivaa kalustoa käyttöönsä. Voi todellakin olla VR:lle parempi keskittyä jatkossa vain raiteisiin ja myydä PL. Kenties ostaja on KA?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On jopa mahdollista, että VR luopuu PL:stä. Nimittäin lähivuosina rautateiden henkilöliikenne on käytännössäkin avautumassa ihan tosissaan kilpailulle ja siinä VR ei pääse helpolla. Vastassa on mm. Pekka ja Lauri. Myös ulkomaisia operaattoreita voi tulla koska perusteilla on neutraali kalustoyhtiö, jolta VR:n kilpailijat saavat vuokrata Suomen rautateille sopivaa kalustoa käyttöönsä. Voi todellakin olla VR:lle parempi keskittyä jatkossa vain raiteisiin ja myydä PL. Kenties ostaja on KA?
On täysin mahdollista, että VR luopuu PL:stä, tavallaan pakon edessä, jos aito kilpailu saavuttaa myös kiskot eikä Suomen "vr-puolue" pääse enää laittamaan kapuloita kilpailun rattaisiin.
Samoin saattaa käydä niin, että KA luopuu OB:sta. Sekin on painava rasite nykyisellään omistajalle. Tällä hetkellä ajetaan kalusto loppuun ja rahastetaan sen mitä saatavilla on. Uusia autoja kuitenkaan tuskin enää näemme KA:n kaukoliikennepuolella.
- Anonyymi
Konkurssin partaalla pärjääminen . Kalusto alkaa olemaan ikäloppua eikä uusia osteta . Ihmismassojen siirtely jää historiaan .
- Anonyymi
Tämän viestin viimeinen lause on osin totta, muttei täysin. Eivät ihmiset kokonaan liikkumista lopeta ja joukkoliikenne on huomattavan trendikäs vaihtoehto näinä kestävän matkustamisen tavoittelun aikoina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän viestin viimeinen lause on osin totta, muttei täysin. Eivät ihmiset kokonaan liikkumista lopeta ja joukkoliikenne on huomattavan trendikäs vaihtoehto näinä kestävän matkustamisen tavoittelun aikoina.
"Nimittäin lähivuosina rautateiden henkilöliikenne on käytännössäkin avautumassa ihan tosissaan kilpailulle ja siinä VR ei pääse helpolla. Vastassa on mm. Pekka ja Lauri"
Ehhehe, ehheheehehe, eheheheheheh,eheheeeeeeeeeeeeeeee - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Nimittäin lähivuosina rautateiden henkilöliikenne on käytännössäkin avautumassa ihan tosissaan kilpailulle ja siinä VR ei pääse helpolla. Vastassa on mm. Pekka ja Lauri"
Ehhehe, ehheheehehe, eheheheheheh,eheheeeeeeeeeeeeeeeeVäkivahva YLISTYS pyhille nimille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Nimittäin lähivuosina rautateiden henkilöliikenne on käytännössäkin avautumassa ihan tosissaan kilpailulle ja siinä VR ei pääse helpolla. Vastassa on mm. Pekka ja Lauri"
Ehhehe, ehheheehehe, eheheheheheh,eheheeeeeeeeeeeeeeeePekka ja Lauri ovat täysin merkityksettömiä tekijöitä, jos ja kun kilpailu avautuu. Siinä tilanteessa todelliset tekijät löytynevät ulkomaisista yrityksistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pekka ja Lauri ovat täysin merkityksettömiä tekijöitä, jos ja kun kilpailu avautuu. Siinä tilanteessa todelliset tekijät löytynevät ulkomaisista yrityksistä.
Kannattaa palauttaa mieliin, mitä Pekasta ja Laurista sanottiin 2012. Ei ole fiksua pudota samaan kuoppaan kahta kertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa palauttaa mieliin, mitä Pekasta ja Laurista sanottiin 2012. Ei ole fiksua pudota samaan kuoppaan kahta kertaa.
Lauri ja Pekka onnistuivat sössimään oman ns. yritystoimintansa, samalla koko toimialan ja aiheuttivat myös sen, että linja-autoliikenne on lähes loppunut suuresta osasta maatamme. Tästäkin huolimatta yhteiskunta joutuu maksamaan vähäisestä liikennöinnistä paljon suuremman tukisumman kuin aikaisemmin. Jotakin koijarit ovat siis saaneet aikaan, mutta tuskin heidän suunnitelmansa tällaisia oli kun aloittivat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lauri ja Pekka onnistuivat sössimään oman ns. yritystoimintansa, samalla koko toimialan ja aiheuttivat myös sen, että linja-autoliikenne on lähes loppunut suuresta osasta maatamme. Tästäkin huolimatta yhteiskunta joutuu maksamaan vähäisestä liikennöinnistä paljon suuremman tukisumman kuin aikaisemmin. Jotakin koijarit ovat siis saaneet aikaan, mutta tuskin heidän suunnitelmansa tällaisia oli kun aloittivat?
Paronit ja paronimieliset nauroivat Pekalle ja Laurille myös 2012. Heidän piti olla silloinkin merkityksettömiä. Mutta itku pitkästä ilosta! Kyllä vaan sittenkin aiheuttivat paroneille harmaita hiuksia, itkua ja hammasten kiristelyä monet kerrat. Pian on VR:n vuoro saada tuta Pekan ja Laurin voima.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paronit ja paronimieliset nauroivat Pekalle ja Laurille myös 2012. Heidän piti olla silloinkin merkityksettömiä. Mutta itku pitkästä ilosta! Kyllä vaan sittenkin aiheuttivat paroneille harmaita hiuksia, itkua ja hammasten kiristelyä monet kerrat. Pian on VR:n vuoro saada tuta Pekan ja Laurin voima.
Kyllä on naurua riittänyt koko heidän loistokkaan uransa ajan.
On se ollut sellaista surkuhupaisaa rahan polttamista ja sössimistä.
- Anonyymi
Onnibus on kyllä epäkätevä ja epämukava. En ole ikinä käyttänyt enkä käytä näillä spekseillä, jos muita vuoroja on.
Lippua ei saa ilman ristikuulustelua, ja linjat on jotain ahtosillipurkkeja.- Anonyymi
Onnibus on YLISTETTY liikennöitsijä!
- Anonyymi
...Mihinkään muualle sillit eivät tietenkään edes matkusta kuin pariin isoon kaupunkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnibus on YLISTETTY liikennöitsijä!
"Onnibus on YLISTETTY liikennöitsijä!"
Eipä ole moista meidän kulmilla näkynyt.
Vanhan vallan kyydillä mennään.
- Anonyymi
Miksi onnibussissa matkustaa vain köyhiä ja kettutyttöjä?
- Anonyymi
Kyllähän Salon paroni pärjäsi viime tilikaudella tuplasti paremmin kuin edellisellä tilikaudella. Katsotaan sitten Lauri I Suuren tilinpäätökset.
Vai löytyykö niistä syy propsinkuljettajan hommiin?- Anonyymi
Tosiaankin mielenkiinnolla odottelemme esim. Onnibussin ja Valkeakosken Liikenteen tilinpäätöksiä. Lähinnä kiinnostaa kuinka paljon on miinusta ja miten ne selitetään koronakorjatuiksi, oikeastaan kuitenkin voitollisiksi tilinpäätöksiksi. Huvittaa jo etukäteen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1313720- 851875
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151701Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541382Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1201243VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu921228Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi311122- 681099
- 68994
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k102975