Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mistä johtuu että vanha valta on ollut täysin kyvytön sopeutumaan sukuoikeudettomaan markkinaan?

Anonyymi-ap

Miksi vain Onnibus-mieliset liikennöitsijät pärjäävät nykyisin?

56

672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jahas, mitenkäs hyvin he pärjäävät? Osa ajaa kyllä paljon, silloin kun sattuu saamaan polttoainetta, mutta kun rahaa menee enemmän kuin tulee.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😍 ­N­­­y­­m­f­­­o­­­m­­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17857987W

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kannattaisi katsoa viime vuoden tilinpäätöstietoja näiden yritysten osalta. Aloittaa voit esim. Valkeakosken Liikenteestä..

      • Anonyymi

        "Kannattaisi katsoa viime vuoden tilinpäätöstietoja näiden yritysten osalta. Aloittaa voit esim. Valkeakosken Liikenteestä.."

        Valkeakosken liikenteen viime vuoden tilinpäätöstä ei vielä ole saatavilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kannattaisi katsoa viime vuoden tilinpäätöstietoja näiden yritysten osalta. Aloittaa voit esim. Valkeakosken Liikenteestä.."

        Valkeakosken liikenteen viime vuoden tilinpäätöstä ei vielä ole saatavilla.

        Muutoinkin kyse on paljon suuremmista asioista kuin yksittäisistä tilinpäätöksistä. Pitää nähdä metsä puilta. Välillä katse pois pelkästä kassasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutoinkin kyse on paljon suuremmista asioista kuin yksittäisistä tilinpäätöksistä. Pitää nähdä metsä puilta. Välillä katse pois pelkästä kassasta.

        Tässä on hieman totuuden siementä, vaikkakin koko tilinpäätös on sellainen jossa soisi plussaa olevan.
        Joskus pitää laventaa perspektiiviä ja ajatella suurta kokonaisuutta.
        Onnibus kylläkin on hukannut niin paljon rahaa, että perspektiivin laajentaminen ei enää auta, mutta Valkeakosken Liikenteellä on vielä toivoa selvitä kuivin jaloin, aiempina vuosina kerätyn varallisuuden turvin, mutta nyt pitää tehdä ratkaisuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutoinkin kyse on paljon suuremmista asioista kuin yksittäisistä tilinpäätöksistä. Pitää nähdä metsä puilta. Välillä katse pois pelkästä kassasta.

        "Muutoinkin kyse on paljon suuremmista asioista kuin yksittäisistä tilinpäätöksistä. Pitää nähdä metsä puilta. Välillä katse pois pelkästä kassasta."

        Kyllähän tilinpäätöksestä näkee paljon enemmän kuin kassan.
        Tilinpäätöshän sisältää tuloslaskelman ja edellisen tilikauden tuloslaskelman, taseen ja edellisen tilikauden taseen liitetietoineen ja toimintakertomuksen, ehkä myös tilintarkastuskertomuksen. Kyllä noista jonkinlaisen käsityksen saa siitä, mihin ollaan menossa. Noita kun on koneelle kertynyt monista yhtiöistä 5-10 vuoden ajalta, on aika hyvä käsitys siitä, minne ollaan menossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Muutoinkin kyse on paljon suuremmista asioista kuin yksittäisistä tilinpäätöksistä. Pitää nähdä metsä puilta. Välillä katse pois pelkästä kassasta."

        Kyllähän tilinpäätöksestä näkee paljon enemmän kuin kassan.
        Tilinpäätöshän sisältää tuloslaskelman ja edellisen tilikauden tuloslaskelman, taseen ja edellisen tilikauden taseen liitetietoineen ja toimintakertomuksen, ehkä myös tilintarkastuskertomuksen. Kyllä noista jonkinlaisen käsityksen saa siitä, mihin ollaan menossa. Noita kun on koneelle kertynyt monista yhtiöistä 5-10 vuoden ajalta, on aika hyvä käsitys siitä, minne ollaan menossa.

        VL kukoistaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VL kukoistaa!

        On näköjään Valkeakoskellakin huomattu tai varmaankin polttoainetoimittaja on huomannut, että ei kannata tyhjillä busseilla ajella Tampereen ja Helsingin välillä.
        Päivässä enää 3 vuoroparia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On näköjään Valkeakoskellakin huomattu tai varmaankin polttoainetoimittaja on huomannut, että ei kannata tyhjillä busseilla ajella Tampereen ja Helsingin välillä.
        Päivässä enää 3 vuoroparia.

        Haha! Kesäaikatauluja ei ole julkaistu vielä vain siksi, ettei erään olisi liian helppoa asetella viime hetken nokkavuoroja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha! Kesäaikatauluja ei ole julkaistu vielä vain siksi, ettei erään olisi liian helppoa asetella viime hetken nokkavuoroja!

        Haha! Puhunkin tämän hetken aikatauluista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha! Kesäaikatauluja ei ole julkaistu vielä vain siksi, ettei erään olisi liian helppoa asetella viime hetken nokkavuoroja!

        No mutta, miksi Kimmo pelkää nokkavuoroja? Jokin aika sitten hän väitti, että vaikka olisi nokkavuoro miten lähellä VL:n lähtöä tahansa, matkustajat siitä huolimatta nousevat Hoosiannaa huutaen ja ylistäen VL:n paikallisliikennebussin kyytiin Helsinkiin matkustaessaan. Mikä on muuttanut mielen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta, miksi Kimmo pelkää nokkavuoroja? Jokin aika sitten hän väitti, että vaikka olisi nokkavuoro miten lähellä VL:n lähtöä tahansa, matkustajat siitä huolimatta nousevat Hoosiannaa huutaen ja ylistäen VL:n paikallisliikennebussin kyytiin Helsinkiin matkustaessaan. Mikä on muuttanut mielen?

        Johtaja ei kirjoita täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha! Puhunkin tämän hetken aikatauluista.

        No siinä tapauksessa valehtelet. Vuoropareja on arkisin 5-6 / päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtaja ei kirjoita täällä.

        Oikeat johtajat eivät kirjoittele täällä, mutta Kimmo ei olekaan johtaja. Hän kirjoittaa täällä hyvinkin ahkerasti ja lisäksi hänen mielipiteensä vaihtelevat tuuliviirin tavoin. Hän taitaa olla työnantajalleen melkoinen rasite?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeat johtajat eivät kirjoittele täällä, mutta Kimmo ei olekaan johtaja. Hän kirjoittaa täällä hyvinkin ahkerasti ja lisäksi hänen mielipiteensä vaihtelevat tuuliviirin tavoin. Hän taitaa olla työnantajalleen melkoinen rasite?

        Kimmo on yksi merkittävistä johtajista VL:n uuden tulemisen taustalla, mutta hän ei kirjoita täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siinä tapauksessa valehtelet. Vuoropareja on arkisin 5-6 / päivä.

        Vai 5-6? No ehkä he eivät viitsi laittaa niitä Matkahuollon aikatauluhakuun.
        Toki vaikkapa perjantaisin voi muutama tyhjä lisävuorokin ajella, mutta muina päivinä niitä on 3.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai 5-6? No ehkä he eivät viitsi laittaa niitä Matkahuollon aikatauluhakuun.
        Toki vaikkapa perjantaisin voi muutama tyhjä lisävuorokin ajella, mutta muina päivinä niitä on 3.

        Kyllä ne kaikki ovat MH:n haussa. 3.15 Tampereelta päättyy lentoasemalle M-P.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kimmo on yksi merkittävistä johtajista VL:n uuden tulemisen taustalla, mutta hän ei kirjoita täällä.

        Oikeassa olet. Kimmo on aiheuttanut VL:lle sellaiset tappiot, joita ei sen historiassa ole koskaan aikaisemmin nähty. Vielä yksi samanlainen tilikausi ja sitten alkaakin loppu olla lähellä, ellei kyseinen herra saa ylipuhutuksi omistajia sijoittamaan yhtiöön aikaisemmin hankittua varallisuutta. Täytyy kaikkien toivoa, että omistajat eivät niin tyhmiä olisi. Muutenkin täytyy ihmetellä menoa kyseisessä firmassa, joka vielä muutama vuosi sitten oli alan kärkinimiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne kaikki ovat MH:n haussa. 3.15 Tampereelta päättyy lentoasemalle M-P.

        Kuka typerys ajaa vain kentälle? Tai no joo, samahan se on tyhjällä bussilla jättää linja kesken mihin vaan. Vaikkapa pyäräyttisi Nummenniityn rampilta takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeassa olet. Kimmo on aiheuttanut VL:lle sellaiset tappiot, joita ei sen historiassa ole koskaan aikaisemmin nähty. Vielä yksi samanlainen tilikausi ja sitten alkaakin loppu olla lähellä, ellei kyseinen herra saa ylipuhutuksi omistajia sijoittamaan yhtiöön aikaisemmin hankittua varallisuutta. Täytyy kaikkien toivoa, että omistajat eivät niin tyhmiä olisi. Muutenkin täytyy ihmetellä menoa kyseisessä firmassa, joka vielä muutama vuosi sitten oli alan kärkinimiä.

        En ymmärrä. VL soveltaa pitkälti samaa nykymarkkinaan sopivaa reseptiä kuin OB:kin. Se on monelta osin yhteneväinen OB:n taktiikkaan vaikka erojakin on. Miksi pitäisi keksiä pyörä uudestaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä. VL soveltaa pitkälti samaa nykymarkkinaan sopivaa reseptiä kuin OB:kin. Se on monelta osin yhteneväinen OB:n taktiikkaan vaikka erojakin on. Miksi pitäisi keksiä pyörä uudestaan?

        Tarkoitatko mainitsemallasi reseptillä tappioiden maksimointia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko mainitsemallasi reseptillä tappioiden maksimointia?

        Mitä väkevin ylistys tappioiden maksimoinnin Ylipapille!


    • Anonyymi

      Olisiko syy niinkin yksinkertainen kuin asenne? Kun vanhat edut meni ni mä en enää ala! Markkinat vallanneilla yrityksillä on myönteinen asenne ja tekemisen meininki. Markkinoilta kadonneiden keskuudessa on ollut alusta asti vain muutosvastarintaa ja katkeruutta.

      • Anonyymi

        Ei niitä etuja sen ihmeemmin tarjoiltu, mutta hankala on olla positiivisella asenteella, kun yksi häirikkö mielenvikainen mellasti markkinoilla kylväen vähäiset omat ja valtavat toisten rahat tienpenkkoihin sairaalla hinnoittelullaan ja suunnattomilla tappioillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä etuja sen ihmeemmin tarjoiltu, mutta hankala on olla positiivisella asenteella, kun yksi häirikkö mielenvikainen mellasti markkinoilla kylväen vähäiset omat ja valtavat toisten rahat tienpenkkoihin sairaalla hinnoittelullaan ja suunnattomilla tappioillaan.

        En hyväksy tätä tulkintaa. Eikä Onnibussin ja kumppanien hinnoittelu ole Laurin lähdön jälkeenkään muuttunut. Haepa vaikka matkaa Helsinki-Savonlinna Onnibussin verkkokaupasta: Onnibus ja Kosonen ajavat n. 15-25 euroa / suunta. Tarviiko ihmetellä, jos välin entinen kuningas, Savonlinja, ei pärjännyt kun pyysi yli viittäkymppiä / suunta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En hyväksy tätä tulkintaa. Eikä Onnibussin ja kumppanien hinnoittelu ole Laurin lähdön jälkeenkään muuttunut. Haepa vaikka matkaa Helsinki-Savonlinna Onnibussin verkkokaupasta: Onnibus ja Kosonen ajavat n. 15-25 euroa / suunta. Tarviiko ihmetellä, jos välin entinen kuningas, Savonlinja, ei pärjännyt kun pyysi yli viittäkymppiä / suunta?

        Onnibus on omassa ansassaan. Typerää hakata tappiota myymällä liian halpoja lippuja suhteessa kuormitukseen, mutta jos muuttavat tapojaan, niin noutaja tulee toisten liikennöitsijöiden toimesta.
        Pianhan se nähdään riittääkö capdaddylla intoa polttaa rahaa.
        Nythän siellä on ryhdytty muuttelemaan yhtiörakenteita, jotta saadaan tappiot piiloteltua kenties konkurssipesiin ja pois rahoittajien silmistä.
        Haisee aika pahalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En hyväksy tätä tulkintaa. Eikä Onnibussin ja kumppanien hinnoittelu ole Laurin lähdön jälkeenkään muuttunut. Haepa vaikka matkaa Helsinki-Savonlinna Onnibussin verkkokaupasta: Onnibus ja Kosonen ajavat n. 15-25 euroa / suunta. Tarviiko ihmetellä, jos välin entinen kuningas, Savonlinja, ei pärjännyt kun pyysi yli viittäkymppiä / suunta?

        "Savonlinja, ei pärjännyt kun pyysi yli viittäkymppiä / suunta?"

        Pärjäämistä kesti tasan niin kauan kuin oli sukuoikeudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Savonlinja, ei pärjännyt kun pyysi yli viittäkymppiä / suunta?"

        Pärjäämistä kesti tasan niin kauan kuin oli sukuoikeudet.

        Savonlinja ei löytänyt ajoissa sugardaddya 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Savonlinja, ei pärjännyt kun pyysi yli viittäkymppiä / suunta?"

        Pärjäämistä kesti tasan niin kauan kuin oli sukuoikeudet.

        Kauanko luulisit Tamponin ajelevan kaukoliikennettä jos markkinalle tulisi joku vajaaälyinen ja laittaisi lipunhinnaksi 20 senttiä, oli matka mikä hyvänsä? Ja tällä vajaaälyisellä olisi rahaa käytettävissä( ei siis omaa tietenkään) aika lailla rajattomasti.
        Onnibus sairastutti kaukoliikennemarkkinan, koska ei ymmärtänyt eikä ymmärrä sitä, että väestöpohjamme on liian pieni noin halvoille hinnoille.
        Huonosti on käynyt kaikille samalla ajatuksella Suomen markkinoille tulleilla bisneksille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauanko luulisit Tamponin ajelevan kaukoliikennettä jos markkinalle tulisi joku vajaaälyinen ja laittaisi lipunhinnaksi 20 senttiä, oli matka mikä hyvänsä? Ja tällä vajaaälyisellä olisi rahaa käytettävissä( ei siis omaa tietenkään) aika lailla rajattomasti.
        Onnibus sairastutti kaukoliikennemarkkinan, koska ei ymmärtänyt eikä ymmärrä sitä, että väestöpohjamme on liian pieni noin halvoille hinnoille.
        Huonosti on käynyt kaikille samalla ajatuksella Suomen markkinoille tulleilla bisneksille.

        "Tamponi" on joutunut alusta saakka pärjäämään ilman sukuoikeuksia. Eikä sen useimmilla kumppaniliikennöitsijöilläkään ole ollut ikinä sukuoikeuksia pääosaan niistä linjoista, joita ne nyt ajavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tamponi" on joutunut alusta saakka pärjäämään ilman sukuoikeuksia. Eikä sen useimmilla kumppaniliikennöitsijöilläkään ole ollut ikinä sukuoikeuksia pääosaan niistä linjoista, joita ne nyt ajavat.

        Tätä nämä vajakit jaksavat selittää, mutta MISSÄ ON SE MENESTYSTARINA MITÄ NÄMÄ JUMALASTA SEURAAVAT OVAT TEHNEET ILMAN SUKUOIKEUKSIA? Selvennyksenä sanottakoon, että Onnibus EI ole menestystarina, vaan menetystarina.
        Miksi vapailla villin lännen markkinoilla ei menestystä tule? Pelikenttä on auki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä nämä vajakit jaksavat selittää, mutta MISSÄ ON SE MENESTYSTARINA MITÄ NÄMÄ JUMALASTA SEURAAVAT OVAT TEHNEET ILMAN SUKUOIKEUKSIA? Selvennyksenä sanottakoon, että Onnibus EI ole menestystarina, vaan menetystarina.
        Miksi vapailla villin lännen markkinoilla ei menestystä tule? Pelikenttä on auki.

        Ei Valkeakosken Liikenteellä ole ikinä ollut sukuoikeuksia Tampere-Helsinki -reitillä!

        Menestys 3-tiellä on tehty ILMAN sukuoikeuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Valkeakosken Liikenteellä ole ikinä ollut sukuoikeuksia Tampere-Helsinki -reitillä!

        Menestys 3-tiellä on tehty ILMAN sukuoikeuksia.

        Ei se ole menestystä, että ajaa tyhjillä autoilla kohti konkurssia.
        Milloin tämä menee perille?


    • Anonyymi

      Muutama päivä sitten näin, kuinka Pirkanmaan Tilausliikenteen kuljettaja ylisti työnantajaansa, Koiviston Autoa. Ei Koiviston Autollakaan ole koskaan ollut sukuoikeuksia Tampereen paikallisliikenteessä!

      • Anonyymi

        KA kukoistaa Tampereen paikallisliikenteessä ILMAN sukuoikeuksia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KA kukoistaa Tampereen paikallisliikenteessä ILMAN sukuoikeuksia!

        "KA kukoistaa Tampereen paikallisliikenteessä ILMAN sukuoikeuksia!"

        Vai kukoistaa. Saas näkee, kun Pirkanmaan tilausliikenteen miljoonatappioilla ostetut sopimukset joskus päättyvät, kuka kukoistaa. Ehkä eräs VR:n tytäryhtiö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "KA kukoistaa Tampereen paikallisliikenteessä ILMAN sukuoikeuksia!"

        Vai kukoistaa. Saas näkee, kun Pirkanmaan tilausliikenteen miljoonatappioilla ostetut sopimukset joskus päättyvät, kuka kukoistaa. Ehkä eräs VR:n tytäryhtiö.

        KA ostaa niin paljon sähköbusseja ja tekee semmoiset tarjoukset ettei PL:llä ole jakoja. Tulette näkemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KA ostaa niin paljon sähköbusseja ja tekee semmoiset tarjoukset ettei PL:llä ole jakoja. Tulette näkemään.

        On jopa mahdollista, että VR luopuu PL:stä. Nimittäin lähivuosina rautateiden henkilöliikenne on käytännössäkin avautumassa ihan tosissaan kilpailulle ja siinä VR ei pääse helpolla. Vastassa on mm. Pekka ja Lauri. Myös ulkomaisia operaattoreita voi tulla koska perusteilla on neutraali kalustoyhtiö, jolta VR:n kilpailijat saavat vuokrata Suomen rautateille sopivaa kalustoa käyttöönsä. Voi todellakin olla VR:lle parempi keskittyä jatkossa vain raiteisiin ja myydä PL. Kenties ostaja on KA?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On jopa mahdollista, että VR luopuu PL:stä. Nimittäin lähivuosina rautateiden henkilöliikenne on käytännössäkin avautumassa ihan tosissaan kilpailulle ja siinä VR ei pääse helpolla. Vastassa on mm. Pekka ja Lauri. Myös ulkomaisia operaattoreita voi tulla koska perusteilla on neutraali kalustoyhtiö, jolta VR:n kilpailijat saavat vuokrata Suomen rautateille sopivaa kalustoa käyttöönsä. Voi todellakin olla VR:lle parempi keskittyä jatkossa vain raiteisiin ja myydä PL. Kenties ostaja on KA?

        On täysin mahdollista, että VR luopuu PL:stä, tavallaan pakon edessä, jos aito kilpailu saavuttaa myös kiskot eikä Suomen "vr-puolue" pääse enää laittamaan kapuloita kilpailun rattaisiin.

        Samoin saattaa käydä niin, että KA luopuu OB:sta. Sekin on painava rasite nykyisellään omistajalle. Tällä hetkellä ajetaan kalusto loppuun ja rahastetaan sen mitä saatavilla on. Uusia autoja kuitenkaan tuskin enää näemme KA:n kaukoliikennepuolella.


    • Anonyymi

      Konkurssin partaalla pärjääminen . Kalusto alkaa olemaan ikäloppua eikä uusia osteta . Ihmismassojen siirtely jää historiaan .

      • Anonyymi

        Tämän viestin viimeinen lause on osin totta, muttei täysin. Eivät ihmiset kokonaan liikkumista lopeta ja joukkoliikenne on huomattavan trendikäs vaihtoehto näinä kestävän matkustamisen tavoittelun aikoina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän viestin viimeinen lause on osin totta, muttei täysin. Eivät ihmiset kokonaan liikkumista lopeta ja joukkoliikenne on huomattavan trendikäs vaihtoehto näinä kestävän matkustamisen tavoittelun aikoina.

        "Nimittäin lähivuosina rautateiden henkilöliikenne on käytännössäkin avautumassa ihan tosissaan kilpailulle ja siinä VR ei pääse helpolla. Vastassa on mm. Pekka ja Lauri"

        Ehhehe, ehheheehehe, eheheheheheh,eheheeeeeeeeeeeeeeee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nimittäin lähivuosina rautateiden henkilöliikenne on käytännössäkin avautumassa ihan tosissaan kilpailulle ja siinä VR ei pääse helpolla. Vastassa on mm. Pekka ja Lauri"

        Ehhehe, ehheheehehe, eheheheheheh,eheheeeeeeeeeeeeeeee

        Väkivahva YLISTYS pyhille nimille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nimittäin lähivuosina rautateiden henkilöliikenne on käytännössäkin avautumassa ihan tosissaan kilpailulle ja siinä VR ei pääse helpolla. Vastassa on mm. Pekka ja Lauri"

        Ehhehe, ehheheehehe, eheheheheheh,eheheeeeeeeeeeeeeeee

        Pekka ja Lauri ovat täysin merkityksettömiä tekijöitä, jos ja kun kilpailu avautuu. Siinä tilanteessa todelliset tekijät löytynevät ulkomaisista yrityksistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pekka ja Lauri ovat täysin merkityksettömiä tekijöitä, jos ja kun kilpailu avautuu. Siinä tilanteessa todelliset tekijät löytynevät ulkomaisista yrityksistä.

        Kannattaa palauttaa mieliin, mitä Pekasta ja Laurista sanottiin 2012. Ei ole fiksua pudota samaan kuoppaan kahta kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa palauttaa mieliin, mitä Pekasta ja Laurista sanottiin 2012. Ei ole fiksua pudota samaan kuoppaan kahta kertaa.

        Lauri ja Pekka onnistuivat sössimään oman ns. yritystoimintansa, samalla koko toimialan ja aiheuttivat myös sen, että linja-autoliikenne on lähes loppunut suuresta osasta maatamme. Tästäkin huolimatta yhteiskunta joutuu maksamaan vähäisestä liikennöinnistä paljon suuremman tukisumman kuin aikaisemmin. Jotakin koijarit ovat siis saaneet aikaan, mutta tuskin heidän suunnitelmansa tällaisia oli kun aloittivat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauri ja Pekka onnistuivat sössimään oman ns. yritystoimintansa, samalla koko toimialan ja aiheuttivat myös sen, että linja-autoliikenne on lähes loppunut suuresta osasta maatamme. Tästäkin huolimatta yhteiskunta joutuu maksamaan vähäisestä liikennöinnistä paljon suuremman tukisumman kuin aikaisemmin. Jotakin koijarit ovat siis saaneet aikaan, mutta tuskin heidän suunnitelmansa tällaisia oli kun aloittivat?

        Paronit ja paronimieliset nauroivat Pekalle ja Laurille myös 2012. Heidän piti olla silloinkin merkityksettömiä. Mutta itku pitkästä ilosta! Kyllä vaan sittenkin aiheuttivat paroneille harmaita hiuksia, itkua ja hammasten kiristelyä monet kerrat. Pian on VR:n vuoro saada tuta Pekan ja Laurin voima.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paronit ja paronimieliset nauroivat Pekalle ja Laurille myös 2012. Heidän piti olla silloinkin merkityksettömiä. Mutta itku pitkästä ilosta! Kyllä vaan sittenkin aiheuttivat paroneille harmaita hiuksia, itkua ja hammasten kiristelyä monet kerrat. Pian on VR:n vuoro saada tuta Pekan ja Laurin voima.

        Kyllä on naurua riittänyt koko heidän loistokkaan uransa ajan.
        On se ollut sellaista surkuhupaisaa rahan polttamista ja sössimistä.


    • Anonyymi

      Onnibus on kyllä epäkätevä ja epämukava. En ole ikinä käyttänyt enkä käytä näillä spekseillä, jos muita vuoroja on.

      Lippua ei saa ilman ristikuulustelua, ja linjat on jotain ahtosillipurkkeja.

      • Anonyymi

        Onnibus on YLISTETTY liikennöitsijä!


      • Anonyymi

        ...Mihinkään muualle sillit eivät tietenkään edes matkusta kuin pariin isoon kaupunkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnibus on YLISTETTY liikennöitsijä!

        "Onnibus on YLISTETTY liikennöitsijä!"

        Eipä ole moista meidän kulmilla näkynyt.
        Vanhan vallan kyydillä mennään.


    • Anonyymi

      Miksi onnibussissa matkustaa vain köyhiä ja kettutyttöjä?

    • Anonyymi

      Kyllähän Salon paroni pärjäsi viime tilikaudella tuplasti paremmin kuin edellisellä tilikaudella. Katsotaan sitten Lauri I Suuren tilinpäätökset.
      Vai löytyykö niistä syy propsinkuljettajan hommiin?

      • Anonyymi

        Tosiaankin mielenkiinnolla odottelemme esim. Onnibussin ja Valkeakosken Liikenteen tilinpäätöksiä. Lähinnä kiinnostaa kuinka paljon on miinusta ja miten ne selitetään koronakorjatuiksi, oikeastaan kuitenkin voitollisiksi tilinpäätöksiksi. Huvittaa jo etukäteen!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1410
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1317
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe