Miksi sinua ei ole olemassa?

Anonyymi-ap

Sinua täydellistä naista, joka älylläsi saisit minut tuntemaan itseni edes vähän hölmöksi?

Sanoisit että: "Hei, nyt olet väärässä."

Kertoisit, että asia ei ole niinkuin olen väittänyt.

Tunnustaisit: "Olen sinua monessa asiassa viisampi."

Todistaisit, että: "Minä tiesin sinun olevan olemassa. Minä uskoin sinuun ja olen kärsinyt vain sinun tähtesi. Olen kieltäytynyt kaikista muista. Ikinä en ole langennut, sillä jo aikojen alusta tiesin sinut ja sinä tiesit minut."

Iloitsisit: "Yksikään hetki ei ole mennyt hukkaan, sillä kaiken aikaa olen sinua vain odottanut ja itseäni valmistanut, kuten sinä olet minua odottanut ja itsesi valmistanut minulle."

Aina olen ollut vain sinun. Kaikista haasteista ja painostuksesta huolimatta minä kestin sen kaiken. Nyt kun olemme viimein yhtä, niin juokaamme yhteisestä maljastamme.

Ei elämä meitä sortanut. Meidät oli vihitty jo silloin kun taivaankansi asetettiin ja vedet laskettiin lähteisiin.

Täydellisyys olemme. Sama mies, ja sama nainen. Meidän palkkiomme on oleva suuri, mutta suurin kaikista olit SINÄ!

Minä ja Sinä. Me olemme aina olleet yhtä. Ja nyt tulessa koeteltuna olemme kultaa. ME olemme ME.

21

664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Incel-virsi with a touch of religious schaisse.

      • Anonyymi

        Ei tuota enää paremmin voisi sanoa teen points👍💪🏻


    • Anonyymi

      Haluisin olla sinulle se. Mutta en tiedä voinko todistaa sinun olevan väärässä tai kieltäydy muista sinun takiasi. Olet aina sydämessäni kaikesta huolimatta.

    • Anonyymi

      Varmaan siksi koska täydellistä ihmisitä ei ole. Ihminen on aina vajaavainen. Elämä on matka jonka aikana voimme kehittää itseämme mutta emme ole koskaan valmiita.
      On aika kovat odotukse jos täydellinen on vain se mikä kelpaa. Jos olisi täydellinen nainen , kelpaisitko sinä hänelle? Olisitko sinä täydellinen mies ilman heikkouksia?

      • Anonyymi

        Kyllä minä olen.


    • Anonyymi

      Lintsi aukeaa kohta (aukesiko jo?), ja hei sieltä saa hattaraa!

    • Anonyymi

      Kyllä hän on olemassa. Hän on kuningasten Kuningatar. Kukaan ei tässä maailmassa voi estää häntä levittämästä siipiään. Hän murtaa häkkinsä ja heittää avaimen pois.❤️

      • Anonyymi

        Hän on parhaista parhain.❤️🌹


    • Anonyymi

      Hmm ... ihmisille, jotka kuvittelevat aina olevansa oikeassa on aivan turha sanoa, että asia ei olisi kuten he väittävät. He eivät tajua (tai ainakaan) myönnä koskaan olevansa missään väärässä, vaikka sen heille miten aukottomasti todistaisi.🤔

      • Anonyymi

        🔥Totuus ei pala tulessakaan!🔥


    • Anonyymi

      Miksi joku ihminen saisi sut kokemaan noin? Ehkä olet käsittänyt jotain väärin

      • Anonyymi

        Hyvä kysymys. Kyseessä ei ole vaan joku, vaan se joka katsoo minua peilistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kysymys. Kyseessä ei ole vaan joku, vaan se joka katsoo minua peilistä.

        Hyvin oivallettu. Itsekin itseäni tutkiskelen silloin tällöin ihan vaikka vain katsoakseni, miltä mahdankaan "näyttää".


    • Anonyymi

      Tässähän minä olen ollut, koko ajan.

    • Anonyymi

      No se johtuu äidistäsi, palvoi sinut pilalle.

    • Anonyymi

      No joku tunnusti olevansa jo paikalla, voinkin mennä eteenpäin.

    • Kaunista tekstiä, ylistystä!


      • Anonyymi

        Joo me ätmi tajutaan että omas tekstiäsi ylistät🥱


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo me ätmi tajutaan että omas tekstiäsi ylistät🥱

        me @ you,
        tietenkin ylistäisin jos olisi omani, vaan kun ei ole =))


    • Anonyymi

      Ja tiedätkyllä kuka se jaksaa rakastaa palstaa ja palstanaisia 😍

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe