Moi,
Auttakaas tietämätöntä. Olen suunnitellut, että ostan mökilleni 160W aurinkopaneeli järjestelmän 20V säätimellä. Mistä tiedän, että akku on järjestelmälle sopiva? Haluaisin mahdollisimman ison akun, Esim. Brightsolar DC12-225 AGM. Onko tämä akku sopiva?
Sopiva akku aurinkopaneeli järjestelmään
6
1071
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä on 20V säädin?
Yleensä säätimet ovat jännitteille 12,24 ja 48V- Anonyymi
Maksimi paneelijännite ehkä.
- Anonyymi
Ehkä olisi parempi, että ostaisit jokin valmiin järjestelmän etkä yksittäisiä osia. Et tunnu ymmärtävän asioista juuri mitään, joten valmiiksi mietitty järjestelmä on helpompi. Hanki myös laitteiston asennus, sillä et tule siinäkään onnistumaan.
- Anonyymi
Ja on kyllä melko pienelle jännitteelle jos 20V, voisko olla 20A
- Anonyymi
Vanhat säätimet jotka on tarkoitettu perinteisille 36-kennoisille paneeleille voivat olla tuollaisia.
- Anonyymi
Älkääs mollatko aloittajaa ihan kokonaan, on hän ymmärtänyt palstan aktivoida !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624312Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551813Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141523Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381287Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168833Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791