Kun me katsotaan toisiamme

Anonyymi-ap

Kun me katsotaan toisiamme silmiin, tuntuu kuin mä en pääsisi irti siitä katseesta, se vetovoima väreilee siinä meidän välissä ja polttaa. Musta tuntuu, että kaikki näkee sen, se ei voi olla näkymättä. Mun on pakko katsoa pois.

En mä tiedä, onko mitään meitä tai tuleeko koskaan. Mut sä oot ihana ja mä tykkään susta.

n->m

12

1488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Silloinkun toinen on tärkeä ja ilmassa on ihastumistunteita, tahtoo katsoa vain häntä❤️

• Anonyymi

H nainen?

• Anonyymi

Oon..

• Anonyymi

Pieni mielen häiriö jolle ei voi mitään. Kuitenkin positiivinen tunne jonka haluaisi kokea uudelleen ja uudellee..

• Anonyymi

Jaa. Kukaha 100,000 tälläkertaa??

• Anonyymi

Niinpä.. Säkin oot ihana...

• Anonyymi

Jos olet se Eva Greenin näköinen nainen niin saat istua naamalleni ihan milloin haluat. 🤤

• Anonyymi

Tirsk. Ei hän ikinä kirjoittaisi tuollaista, mutta ajatus siitä sai mut naurahtamaan.

• Anonyymi

Kenelle miehelle oli tämä aloitus? Tulee mieleen vuosien takainen nainen työmaalla, jonka kanssa tuijoteltiin intensiivisesti parikin kertaa. Sen vuoksi tämä nainen ei unohdu koskaan. Jäi sanomatta, miten paljon silloin tunsin häntä kohtaan. Vieläkin. Hän on varmaan löytänyt uuden silmiin tuijottelijan. m>n

• Anonyymi

Tämä oli siis ihanalle H naiselle. Unohtui mainita.

• Anonyymi

Katsot miehen sahaavan Omaan jalkaan pidät siitä

• Anonyymi

Ihana viesti!! Silloin kun kun mies tuntee voimakkaasti naista kohtaan, muu maailma saa siirtyä, ja tilalle pienet tähti pallot, joista räjähtelevät kauniit tähtöset ympäröi naisen olemuksen. Ei aina olosuhteiden ja muiden asioiden takia tule "meitä", mutta se että kokee toisen ihmisen hyvin läheisenä ja syvällä, on elämän järjestämä oppitunti, Maailmat jotka virtaavat meissä, saavat aikaiseksi tykkäämistunteita ja sen että, tuntee jotain ihmistä kohtaa valtavaa läheisyyden kaipuuta ja uteliaisuutta. Joskus toinen ihminen saattaa kadota lähipiiristä yllättäen, ei odotetun kuoleman eikä muun ennalta odotetun johdosta, silloin ihminen saattaa kokea syvempää menettämisen tuskaa kuin lopullisessa menetyksessä. Se että tykkää toisesta näkyy kauas, useimmat huomaavat kyllä että nuo ihmiset pitävät toisistaan, se on luonnollista. Rakkaan ihmisen odottaminen on tuskallinen kokemus, odotuksen tuoma toivo ja riemu muuttuvat epäuskoon ja hetkittäiseen toivon menetykseen. Kohdatessa taas sydän hakkaa vimmatusti ja tuntee kuinka hymy pakoittaa leukaluita, eikä muista opeteltuja kysymyksiä eikä vastauksia. Tästä kaikesta huolimatta, ihmiset rakastavat odottaa HÄNTÄ, joka nämä tuntee saavat aikaiseksi ja on täydellinen, ja kaiken odottamisen arvoinen. Elämässä parhainta on: Rakas ihminen halauksessa, tunne kuinka meissä virtaava toisiamme kaipaava energia siirtyy vartalosta toiseen. Sekä katse kun toisen suloisuus saa maailmat unohtumaan.
      https://youtu.be/VJDJs9dumZI

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      127
      4205
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      3002
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      113
      2534
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      46
      2111
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      255
      1694
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      46
      1626
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1557
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1426
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1420
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1201
    Aihe