Onko peiliovet vanhanaikaiset keittiössä?
Kysyy keittiötä suunnitteleva
Peiliovet keittiöön??
17
375
Vastaukset
- Anonyymi
Se nyt vähän riippuu mitä ämmien sisustuslehtiä palvot.
- Anonyymi
No Jallua tietenkin.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178584088
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Peilit voi laittaa kattoonkin. Ja lattiaan.
- Anonyymi
Voi mikä vitsiniekka. Apua. Kuolen nauruun ..
- Anonyymi
Peiliovet on ihan jees.
Tarpeeksi pitkään kun niiten antaa olla niin muoti osuu kohdalleen joskus kun tulevat uudelleen muotiin.
Minusta on älytöntä tehdä keittiöremppa vaikka keittiö on siisti.- Anonyymi
Minun keittiöni ei ole siisti ja siksi haluan tehdä rempan. Ja siis ekan ja vikana.
Terv. Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun keittiöni ei ole siisti ja siksi haluan tehdä rempan. Ja siis ekan ja vikana.
Terv. ApEi kannata asennoitua noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terv. ApÄlä tee tahallasi keittiöön vikaa. Kärsit siitä itse.
- Anonyymi
Peili on vaarallinen ja helvetin painavaa, jotain kevyempää sellua!!🤮
- Anonyymi
Kaupasta saa muovista heijastinkalvoa. Se ei paljon paina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupasta saa muovista heijastinkalvoa. Se ei paljon paina.
Mee kotiis kasvamaan !!!
- Anonyymi
Keittiön saa siistin kuntoon kun maalaa, kaakelitkin voi maalata.
- Anonyymi
Peiliovet ovat hankalia pyyhkiä, erittäin epämiellyttävät., varsinaiset pölyn kerääjät ja minäkin erehdyin kun ei ollu kokemusta.
- Anonyymi
peiliovet jääkaappiin niin näet itse mitä herkkuja mies poimii ja tekee leipiä kun itse samalla katsot Salkkareita..
- Anonyymi
Puu ei ole koskaan vanhanaikaista. Jos puuta haluaa peiliä sen on oltava.
- Anonyymi
Peilioviahan on moneen lähtöön. Edelleen on sitä mdf:stä jyrsittyä holvikaariovea ja muuta mdf-levystä valmistettua feikkipeiliovea ja sitten toisella laidalla oikeaa puista peiliovea. On retroa ja modernia ja mitä ei ole puuseppä tekee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711228
- 545338
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462587- 372266
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131791Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431695Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta351347Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371289Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61106Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1161021