Neuvokaa

amatööri

Olen ajatellut hankkia KTM EXC 400 tai 450. Mitä eroa pyörillä on ja koska niiden valmistus on alkanut? Tarkoitus on ajaa pyörällä työmatkat ja välillä käydä vähän mettän puolella. Voiko pyörällä ilman suurempia tuskia taittaa maantiellä noin 50km matkoja. Kestääkö kone jos kesässä tulee noin 8-9 tkm(pääasiassa rauhallista ajoa)?

4

944

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • amätööri

Kuinka usein mäntää, ketjuja, rattaita ja renkaita pitää vaihtaa. Kuinka paljon kuluttaa maantieajossa.

• Kake

No sen sanon että jos pääasiassa maantiellä ajat niin osta 520 tai 525.

• 525moto
        Kake kirjoitti:

No sen sanon että jos pääasiassa maantiellä ajat niin osta 520 tai 525.

No jos kadulla ajat niin ehdottomasti 525.Tehoa ei ikinä ole liikaa kadulle.Kyllä tolla isolla kotarillakin maastossa ajaa.Kyllä se tehottomuus maantiellä vituttaa enemmän kuin se että maastossa ottaa käsiin vähän enemmän,kuin esim 450.Jos laitat moto vanteet niin ei sua enää edes kiinnosta mennä sinne risukkoon rypemään.Mulla ainakin kävi niin.
        Kyllähän niitä varmaan helpompiakin pyöriä on kadulle tarjolla. Itse kävin ajamassa 640lc motoa,niin voi jumankauta minkälainen sunnuntaipyörä se oli.Helvetin laiska ja kankea.
        En tiedä mitä odotin mutta voin sanoa että nää exc mallit on vähän toista luokkaa.

Mulla ainakin toimii hyvin pelkästään katu ajossa.

• 450

...kannattaako hankkia mitään noista. Jos työmatka-ajoon pääasiassa käytät niin ota mieluummiin joku muu. Nuo on kisapelejä kaikki eivätkä tarkoitettu pääsääntöisesti maantiellä tasaisesti liikkumiseen. Tai jos ajat niin aja ojassa, siitäkin se tykkää enemmän. Jos homma olisi toisin päin että ajaisit silloin tällöin töihin ja muuten metsää niin sittenkään ei kukaan pysty antamaan sinulle vastausta, se on itse käytävä kokeilemassa ja siihen vaikuttaa aikaisempi kokemus, ikä, korvien väli ym. aivan valtavasti. 450aassa on enemmän vääntöä eli 400nen ei väsytä metsässä aivan niin nopeasti. Mutta siihenpä se jääkin, loput onkin kiinni itsestäsi. Tärkein eli alusta on molemmissa sama.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      35
      4195
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      142
      2573
    3. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      98
      2170
    4. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      22
      1694
    5. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      78
      1666
    6. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      12
      1421
    7. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      64
      1415
    8. Miksi rakastuit ?

Kyseiseen naiseen?
      Ikävä
      69
      1338
    9. Mun on pakko uskaltaa

Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e
      Ikävä
      79
      1331
    10. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      76
      1293
    Aihe