Neuvokaa

amatööri

Olen ajatellut hankkia KTM EXC 400 tai 450. Mitä eroa pyörillä on ja koska niiden valmistus on alkanut? Tarkoitus on ajaa pyörällä työmatkat ja välillä käydä vähän mettän puolella. Voiko pyörällä ilman suurempia tuskia taittaa maantiellä noin 50km matkoja. Kestääkö kone jos kesässä tulee noin 8-9 tkm(pääasiassa rauhallista ajoa)?

4

937

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • amätööri

Kuinka usein mäntää, ketjuja, rattaita ja renkaita pitää vaihtaa. Kuinka paljon kuluttaa maantieajossa.

• Kake

No sen sanon että jos pääasiassa maantiellä ajat niin osta 520 tai 525.

• 525moto
        Kake kirjoitti:

No sen sanon että jos pääasiassa maantiellä ajat niin osta 520 tai 525.

No jos kadulla ajat niin ehdottomasti 525.Tehoa ei ikinä ole liikaa kadulle.Kyllä tolla isolla kotarillakin maastossa ajaa.Kyllä se tehottomuus maantiellä vituttaa enemmän kuin se että maastossa ottaa käsiin vähän enemmän,kuin esim 450.Jos laitat moto vanteet niin ei sua enää edes kiinnosta mennä sinne risukkoon rypemään.Mulla ainakin kävi niin.
        Kyllähän niitä varmaan helpompiakin pyöriä on kadulle tarjolla. Itse kävin ajamassa 640lc motoa,niin voi jumankauta minkälainen sunnuntaipyörä se oli.Helvetin laiska ja kankea.
        En tiedä mitä odotin mutta voin sanoa että nää exc mallit on vähän toista luokkaa.

Mulla ainakin toimii hyvin pelkästään katu ajossa.

• 450

...kannattaako hankkia mitään noista. Jos työmatka-ajoon pääasiassa käytät niin ota mieluummiin joku muu. Nuo on kisapelejä kaikki eivätkä tarkoitettu pääsääntöisesti maantiellä tasaisesti liikkumiseen. Tai jos ajat niin aja ojassa, siitäkin se tykkää enemmän. Jos homma olisi toisin päin että ajaisit silloin tällöin töihin ja muuten metsää niin sittenkään ei kukaan pysty antamaan sinulle vastausta, se on itse käytävä kokeilemassa ja siihen vaikuttaa aikaisempi kokemus, ikä, korvien väli ym. aivan valtavasti. 450aassa on enemmän vääntöä eli 400nen ei väsytä metsässä aivan niin nopeasti. Mutta siihenpä se jääkin, loput onkin kiinni itsestäsi. Tärkein eli alusta on molemmissa sama.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1642
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1165
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      112
      1128
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      963
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      854
    6. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      192
      790
    7. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      743
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      736
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      689
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      643
    Aihe