Löytyiskö kompassia paattiin? Ei mitään taskumallia. Hyvä vielä jos näyttäis suht. Oikein
Kompassia kaivataan
17
413
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin osoitteeseen tulen?
Homoilu terveisin
Anssi Komp- Anonyymi
Komp onki parempi sukunimi kuin sinun aikaisempi Simp
- Anonyymi
Kaupasta löytyy.
Tai tori.fi - Anonyymi
Maapallon magneettiset navat saattavat olla vaihtamassa paikkaa. Juuri nyt ei kannata siis hosua kompassin oston kanssa. Laitteesi ehkä vanhenee käsiin.
- Anonyymi
ei kai vielä ensi kesänä?
- Anonyymi
Ainoa mikä näyttää oikein on gyro/hyrrä kompanssi, osta tollanen on halvimpia uusia 10500€
SR RGC50 Master Compass Smiradilta.
Perinteiset kompanssit näyttävät aina hiema tai enemmän väärin ja joudut tekemään korjaus mittaukset ja aina laskemaan oikeat suunnat...- Anonyymi
Pieleen ne hyrräkompassitkin näyttää jos alus liikkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieleen ne hyrräkompassitkin näyttää jos alus liikkuu.
Sen takia lentokoneissa ei hyrräkompasseja käytetäkään kun ne ei näytä mitään järkevää.
- Anonyymi
Olen kyllä suorittanut yliperämiehen tutkinnon joten en tarvitse tietoja erilaisista kompasseista. Ostaisin vain sellaisen, käytetyn
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä suorittanut yliperämiehen tutkinnon joten en tarvitse tietoja erilaisista kompasseista. Ostaisin vain sellaisen, käytetyn
Luulisi tuolla koulutuksella ymmärtävän mistä niitä saa ostettua käytettynä tai uutena, mutta jos ei, niin ei.
Hieman pelottavaa, jos laivan perämiehet, saati yliperämiehet ovat noin ... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulisi tuolla koulutuksella ymmärtävän mistä niitä saa ostettua käytettynä tai uutena, mutta jos ei, niin ei.
Hieman pelottavaa, jos laivan perämiehet, saati yliperämiehet ovat noin ...Juurihan minä haen täältäkin jos löytyy. Ja laivassa on ihan eri vehkeet eikä niitä försti ostele. Mutta tuntuu tulevan vain tyhmiä vastauksia joten antaa olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perämiehellä on perä mielessä eikä kompanssi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurihan minä haen täältäkin jos löytyy. Ja laivassa on ihan eri vehkeet eikä niitä försti ostele. Mutta tuntuu tulevan vain tyhmiä vastauksia joten antaa olla
Käytettyjä kompasseja saa kaupasta jossa myydään käytettyjä kompasseja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perämiehellä on perä mielessä eikä kompanssi.
Luulisi peräsmiehen tietävän koulutuksensa kautta, että sama kompanssi eri veneessä näyttää erilaisia poikkeaamia ja lähtökohtaisesti ei oiken näyttäviä ole, vaan se trimmataan parhainpaansa veneessä ja lisäksi ajetaan poikeamat ja kirjataan ylös, näin kompanssi on suht ok.
Eikö perämiehellä ole kännykkää, niissä on tai saa kompanssin, tsä dää ei vaikeaa vai onko?
- Anonyymi
Bra värkki sano Hannula, kun vitun näki
- Anonyymi
https://www.tori.fi/uusimaa/Kompassi__Ship_s_compass__111713926.htm
Tässä hyvä bremerhavn 250€ perämies mallia, jollei ihan aluksen päällikkö tasoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133768Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283078Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2782891Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin71961- 2321600
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61360- 751281
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2021235Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41071Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi321055