Kompassia kaivataan

Anonyymi-ap

Löytyiskö kompassia paattiin? Ei mitään taskumallia. Hyvä vielä jos näyttäis suht. Oikein

16

325

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mihin osoitteeseen tulen?

      Homoilu terveisin

      Anssi Komp

      • Anonyymi

        Komp onki parempi sukunimi kuin sinun aikaisempi Simp


    • Anonyymi

      Kaupasta löytyy.
      Tai tori.fi

    • Anonyymi

      Maapallon magneettiset navat saattavat olla vaihtamassa paikkaa. Juuri nyt ei kannata siis hosua kompassin oston kanssa. Laitteesi ehkä vanhenee käsiin.

      • Anonyymi

        ei kai vielä ensi kesänä?


    • Anonyymi

      Ainoa mikä näyttää oikein on gyro/hyrrä kompanssi, osta tollanen on halvimpia uusia 10500€

      SR RGC50 Master Compass Smiradilta.

      Perinteiset kompanssit näyttävät aina hiema tai enemmän väärin ja joudut tekemään korjaus mittaukset ja aina laskemaan oikeat suunnat...

      • Anonyymi

        Pieleen ne hyrräkompassitkin näyttää jos alus liikkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieleen ne hyrräkompassitkin näyttää jos alus liikkuu.

        Sen takia lentokoneissa ei hyrräkompasseja käytetäkään kun ne ei näytä mitään järkevää.


      • Anonyymi

        Olen kyllä suorittanut yliperämiehen tutkinnon joten en tarvitse tietoja erilaisista kompasseista. Ostaisin vain sellaisen, käytetyn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä suorittanut yliperämiehen tutkinnon joten en tarvitse tietoja erilaisista kompasseista. Ostaisin vain sellaisen, käytetyn

        Luulisi tuolla koulutuksella ymmärtävän mistä niitä saa ostettua käytettynä tai uutena, mutta jos ei, niin ei.

        Hieman pelottavaa, jos laivan perämiehet, saati yliperämiehet ovat noin ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulisi tuolla koulutuksella ymmärtävän mistä niitä saa ostettua käytettynä tai uutena, mutta jos ei, niin ei.

        Hieman pelottavaa, jos laivan perämiehet, saati yliperämiehet ovat noin ...

        Juurihan minä haen täältäkin jos löytyy. Ja laivassa on ihan eri vehkeet eikä niitä försti ostele. Mutta tuntuu tulevan vain tyhmiä vastauksia joten antaa olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä suorittanut yliperämiehen tutkinnon joten en tarvitse tietoja erilaisista kompasseista. Ostaisin vain sellaisen, käytetyn

        Perämiehellä on perä mielessä eikä kompanssi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurihan minä haen täältäkin jos löytyy. Ja laivassa on ihan eri vehkeet eikä niitä försti ostele. Mutta tuntuu tulevan vain tyhmiä vastauksia joten antaa olla

        Käytettyjä kompasseja saa kaupasta jossa myydään käytettyjä kompasseja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perämiehellä on perä mielessä eikä kompanssi.

        Luulisi peräsmiehen tietävän koulutuksensa kautta, että sama kompanssi eri veneessä näyttää erilaisia poikkeaamia ja lähtökohtaisesti ei oiken näyttäviä ole, vaan se trimmataan parhainpaansa veneessä ja lisäksi ajetaan poikeamat ja kirjataan ylös, näin kompanssi on suht ok.

        Eikö perämiehellä ole kännykkää, niissä on tai saa kompanssin, tsä dää ei vaikeaa vai onko?


    • Anonyymi

      Bra värkki sano Hannula, kun vitun näki

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4673
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe