Ei pysty samaistumaan

Anonyymi-ap

Harvinaisia tapauksia nämä tämmöiset kun puuttuu kokonaan samaistumisen siis myötätunnon, säälin, empatian kokemukset ja tuntemukset toisia ihmisiä kohtaan useammalla henkilöllä tietyssä ryhmässä. Kaikkea on nähty sairaanhoidollisella lyhyellä urallani ja elämässäni yleensä mutta nämä ovat huippukokemuksia. Kaikki nämä tapaukset ovat samassa pikku kaupungissa. En tiedä onko tämä kaupungin kulttuuri lopulta tai onko psykopatia yleistynyt? Epäinhimillisyys on se avainsana. Kysymys kuuluu mistä on kysymys?

5

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ammatillisessa mielessä mielenkiintoista. Tavallisen ihmisen kadun tallaajan näkökulmasta erityisen kauhistuttavaa.

• Anonyymi

elämää kun elää riittävän pitkään niin olematta kliininen psykopaatti on aika monenkin ihmisen alettava jäädyttää omat empatiat jokaista vastaantulijaa kohtaan. muuten siinä uuvuttaa itsensä kun alkaa tunteen liikaa maailmantuskaa ja jokaisen naapurin ongelmaa omana ongelmana. ihan ok tapa on kuitenkin olla riittävän sivistyneen kohtelias että jotain naapuria tai paikallista naamatuttua moikkaa ja puhuu sen turhanpäiväisen päivänsää small talkin jos on pakko jotain puhua. keskustelutaitoiset ihmiset toki on oma vielä harvinaisempi joukkonsa.

• Anonyymi

Tässä puhutaan vakavista nimenomaan toisiin sivullisiin kohdistuvista ja vaikuttavista mielenterveyden ongelmista. Täällä päin on usealla kokemusta monissa paikoin samankaltaisesta toiminnasta. Kyse on erittäin vaikeasta ja erikoisesta käyttäytymismallista johon liittyy jonkin asteista järjestäytynyttä rikollisuutta.

• Anonyymi

Pers.häiriöisiä kerätään johonkin kulttitoimintaan, jossa myös stalkataan. Löytyy useammastakin kaupungista. Näistä tyypeistä nyt muutenkin pysytään erossa, ja kannattaakin.

• Anonyymi

Mitä meinaat pers häiriöisellä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2237
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1116
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      107
      980
    4. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      949
    5. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      46
      946
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      54
      915
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      11
      880
    8. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      878
    9. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      30
      858
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      47
      810
    Aihe