Harvinaisia tapauksia nämä tämmöiset kun puuttuu kokonaan samaistumisen siis myötätunnon, säälin, empatian kokemukset ja tuntemukset toisia ihmisiä kohtaan useammalla henkilöllä tietyssä ryhmässä. Kaikkea on nähty sairaanhoidollisella lyhyellä urallani ja elämässäni yleensä mutta nämä ovat huippukokemuksia. Kaikki nämä tapaukset ovat samassa pikku kaupungissa. En tiedä onko tämä kaupungin kulttuuri lopulta tai onko psykopatia yleistynyt? Epäinhimillisyys on se avainsana. Kysymys kuuluu mistä on kysymys?
Ei pysty samaistumaan
5
370
Vastaukset
- Anonyymi
Ammatillisessa mielessä mielenkiintoista. Tavallisen ihmisen kadun tallaajan näkökulmasta erityisen kauhistuttavaa.
- Anonyymi
elämää kun elää riittävän pitkään niin olematta kliininen psykopaatti on aika monenkin ihmisen alettava jäädyttää omat empatiat jokaista vastaantulijaa kohtaan. muuten siinä uuvuttaa itsensä kun alkaa tunteen liikaa maailmantuskaa ja jokaisen naapurin ongelmaa omana ongelmana. ihan ok tapa on kuitenkin olla riittävän sivistyneen kohtelias että jotain naapuria tai paikallista naamatuttua moikkaa ja puhuu sen turhanpäiväisen päivänsää small talkin jos on pakko jotain puhua. keskustelutaitoiset ihmiset toki on oma vielä harvinaisempi joukkonsa.
- Anonyymi
Tässä puhutaan vakavista nimenomaan toisiin sivullisiin kohdistuvista ja vaikuttavista mielenterveyden ongelmista. Täällä päin on usealla kokemusta monissa paikoin samankaltaisesta toiminnasta. Kyse on erittäin vaikeasta ja erikoisesta käyttäytymismallista johon liittyy jonkin asteista järjestäytynyttä rikollisuutta.
- Anonyymi
Pers.häiriöisiä kerätään johonkin kulttitoimintaan, jossa myös stalkataan. Löytyy useammastakin kaupungista. Näistä tyypeistä nyt muutenkin pysytään erossa, ja kannattaakin.
- Anonyymi
Mitä meinaat pers häiriöisellä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212237- 701116
- 107980
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72949- 46946
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54915KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.11880Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55878Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30858Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47810