Apua alkoholista

Anonyymi-ap

Olen ryssinyt koko elämäni. Asun betonikorsussa bulkkikaljaa ryystäen päivästä toiseen. Bentsoja en saa enää. Miten olenkaan tuhlannut elämäni viinalla eikä vitutusta vie pois kuin viina.
Ulkonäkö mennyt, rahaa ei ole kuin rästissä. Kukaan nainen ei koske minuun edes kepillä.
Mikä avuksi?

6

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei siihen auta mikään muu kuin ryhdistäytyminen.

• Anonyymi

Sama tääl

• Anonyymi

Viina on tuhonnut monen ihmisen elämän ja pitää todella olla tahdonvoimaa päästä siitä irti , se ei ole helppo tehtävä, olen nähnyt sen niin monen ihmisen kohdalla. Mutta siitä selviää jos oikein kovasti haluaa.Ei viina eikä lääkkeet ole mikään elämän ehto sillä ne on vieraita aineita keholla, lääkkeitä käytetään yleensä sairaustiloihin siis tilapäisesti että paranee
      Eikö sosiaali huolto voisi auttaa sinua pääsemään jonnekin hoitoon että saisit keskustella toisten ihmisten kanssa ja vertaistukea saisit tilaasi.
      Olen nähnyt myös niitä jotka ovat selvinneet kuiville juomisesta ja aloittaneet uuden elämän, työskentelemällä joissaki pisteissä missä annetaan apua vähäosaisille . Niin että juomisesta pääsee jos haluaa siitä päästä irti.

• Anonyymi

" ..keskustella toisten ihmisten kanssa ja vertaistukea saisit tilaasi. "

-tämä antaa aivan uutta perspektiiviä kenen tahansa elämään, oli kyse sitten mistä tahansa ongelmasta

t. istuinrengastippa

• Anonyymi

Minulla menossa sama kehitys kuin aloittaneella, kuitenkin ilman lääkkeitä.
      Eikä ne minnesotahoidot välttämättä auta. Tunnen henkilön, joka sinne rahansa turhaan tuhlasi. Eikä auttanut mahasyövän poistoleikkauskaan - syö ja juo suoraan ohutsuoleen...
      Päin helvettiähän se tämäkin elämä taas meni, vaikka ei sitä moni tiedä vaan luulee toista.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6414
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3312
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2656
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2258
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      356
      1806
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1801
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1560
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1442
    9. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1408
    Aihe