Naton ja Venäjän ero, se kertookin kaiken.

Anonyymi-ap

Nato.
Kaikki haluavat sen jäseneksi, tai ainakin liittolaiseksi ja tulijoita on ihan ruuhkaksi asti.
Venäjä.
Kaikki haluavat pois sen vaikutuspiiristä eikä halua olla sen kanssa missään tekemisissä.
Muutamassa vuodessa ollaan lähes päästy eroon fossiilista polttoaineista ja sen jälkeen venäjä onkin sitten maailman yksinäisin maa, se todellinen hylkiö.
Sillä ei ole tulevaisuutta.

44

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No tuo on kyllä naton, usan, eu,n, natsien syy.
      Ovat huijanneet ja pakottaneet venäjän olemaan v....mainen kaikille.

      • Anonyymi

        Jopa tiltu paksua kirjoitti. Tosin se on täysin linjassa Putinin propagandan kanssa eli omien mokien ja rikollisten tekojen vika ja syy on aina länsimaissa.


      • Anonyymi

        Örkki tietää ja kertoo todelliset syyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopa tiltu paksua kirjoitti. Tosin se on täysin linjassa Putinin propagandan kanssa eli omien mokien ja rikollisten tekojen vika ja syy on aina länsimaissa.

        No jokainen sivistynyt ihminen ymmärtää että mitä tyhmempää kommenttia rysäpelle laittaa, sitä pahemmin se itsensä aina nolaa.


      • Harmittaa varmasti kun et ole vielä onnistunut loikkaamaan länteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Örkki tietää ja kertoo todelliset syyt.

        Kuka on örkki?


    • Anonyymi

      ''Venäjä.
      Kaikki haluavat pois sen vaikutuspiiristä eikä halua olla sen kanssa missään tekemisissä.''
      Eikä pidä unohtaa sitä että sama pätee venäläisiin itseensäkin, sillä ne venäläiset jotka pääsevät länteen opiskelemaan myös jäävät sinne.
      Eli eivät halua palata venäjälle, kun ovat jo tottuneet ihmismäiseen elämään.

      • Anonyymi

        Lännessä asuukin raju määrä venäläisiä, Suomessakin tuhansia eikä yksikään palannut venäjälle vaikka Suomi liittyi Natoon.


      • Anonyymi

        Ja tiltun mukaan siellä on asiat niin hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lännessä asuukin raju määrä venäläisiä, Suomessakin tuhansia eikä yksikään palannut venäjälle vaikka Suomi liittyi Natoon.

        Se taitaakin olla rysäpellelle kova paikka että joskus venäjältä poispäässeet eivät suostu sinne palaamaan, eikä rysäpelle sitä pysty edes selittämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se taitaakin olla rysäpellelle kova paikka että joskus venäjältä poispäässeet eivät suostu sinne palaamaan, eikä rysäpelle sitä pysty edes selittämään.

        No eipä se ''rysäpellekään'' uskalla venäjälle, ei edes käymään.


    • Anonyymi

      Tuo pitää muistaa ettei venäläisiä putin uskovaisia sekoiteta älykkäämpään kansanosaan.

      • Anonyymi

        jotka ovat jo lännessä.


    • Anonyymi

      Siihen, että Nato kerää jäseniä helpommin kuin Venäjä, on vain yksi syy. Ja se on raha.

      Kaikki uudet jäsenmaat luulevat, että kun ne ovat olleet tarpeeksi kauan Natossa, niin kansan elämä on miljonääreillä New Yorkissa.

      Sen sijaan aika harva muistaa, että USA on maailman velkaantuneimpia maita ja velkakuplakin saattaa jossain vaiheessa puhjeta.

      • Anonyymi

        Ja samaan aikaan USA on maailman rikkain valtio joten älä sure kyllä pelimerkit riittävät.


      • >Siihen, että Nato kerää jäseniä helpommin kuin Venäjä, on vain yksi syy. Ja se on raha.

        Paljon suurempi syy on konkreettinen vuosikymmenten kokemus venäläisistä: Tulevat kutsumatta ja ryöstävät kaiken.


      • Anonyymi

        "Siihen, että Nato kerää jäseniä helpommin kuin Venäjä, on vain yksi syy. Ja se on raha."

        Aiemmin te tiltut väititte että Natoon liittyminen maksaa meille paljon rahaa. Yhtenä päivänä valehtelette yhtä, toisena ihan päinvastaista. Pellet.


      • Anonyymi

        Entäpä Italian tai Kreikan tilastot? Molemmille maille lähti Suomesta valtavan määrän rahaa. Jopa enemmän kuin sotakorvauksen summat.

        Niitä sinä kutsut ystäviksi. Minä varkaiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä Italian tai Kreikan tilastot? Molemmille maille lähti Suomesta valtavan määrän rahaa. Jopa enemmän kuin sotakorvauksen summat.

        Niitä sinä kutsut ystäviksi. Minä varkaiksi.

        Vertaapa niitä sotakorvauksia sen ajan bkt:hen...


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Vertaapa niitä sotakorvauksia sen ajan bkt:hen...

        Sitä olen käyttänyt ja luvut kertovat, että Ystäville on mennyt 3-4 kertaa enemmän rahaa kuin sotakorvauksia maksellessa.

        Voit itse tarkistaa tämän hakemalla sotakorvaukset nykyrahassa ja paljonko Suomi lahjoi EUta. Saa vituttaa.


      • Anonyymi

        Juuri näin. Kaikki rahat Kreikkaan 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Kaikki rahat Kreikkaan 😁

        No kaikki raha mikä haaskataan rysäpellen ruokkimiseen olisi paremmin käytetty vaikka kaivoon kaatamalla, niillä eläteillä ei kukaan tee yhtään mitään.


    • Anonyymi

      Venäjä yrittää saada kumppaneita uhkailemalla.

      Nato saa kumppaneita lupaamalla turvallisuutta.

      • Anonyymi

        👍👍👍


    • Anonyymi

      Tiltutkaan ei halua liittyä venäjään vaan Natomaahan 😁

      Ne ei lähde kulumallakaan jos puhe on venäjälle muuttamisesta 😁

      • Anonyymi

        Ei ne voi, kelan vankeja siis Naton orjia.
        Heh heh.....


      • Anonyymi

        No eipä ole ensimmäinen kerta kun todetaan että mielikuvituksella mennään.......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä ole ensimmäinen kerta kun todetaan että mielikuvituksella mennään.......

        Näin mennään. Toivon kaikke hyvää sulle.


    • Anonyymi

      Tarkoittaako aloittaja että Kiina on liittymässä Natoon? Jos kyllä, niin sitten mennään isosti. Suomen 5.4 milj eturintamassa oleva tykinruoka tuskin on sitä tuntua. Toivottavasti 11milj Ruotsi liittyy, sillä olemme jo luvanneet puolustaa Baltian ilmatilaa. Ahvenanmaata vissiin Ruotsi puolustaa, kuten Pohjanlahden rannikkoa tarvittaessa. Siis 750 km päässä itärajastamme.

      Slavaa ja tietysti reippaasti!

      • Anonyymi

        ” sillä olemme jo luvanneet puolustaa Baltian ilmatilaa. ”

        Putinisti jaksaa loputtomiin jauhaa omaa soopaansa! Suomi ei ole ”luvannut” yhtään mitään.


      • Anonyymi

        Mitä sinäkin työnilosta tiedät, onko kelassa kerjääminen kovin hauskaa?


      • Anonyymi

        Ruotsi haki NATO-jäsenyyttä samaan aikaan Suomen kanssa mutta Turkki ja Unkari eivät ole vielä hyväksyneet Ruotsia NATO:n jäseneksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinäkin työnilosta tiedät, onko kelassa kerjääminen kovin hauskaa?

        Mikä tyhmyydessä on vikana? Sen kun puolustat Baltiaa miljardein.

        Mä en sitä tee ja saat maksaa ilman mun veroja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tyhmyydessä on vikana? Sen kun puolustat Baltiaa miljardein.

        Mä en sitä tee ja saat maksaa ilman mun veroja.

        No ottaen huomioon sinun arvioidun verokertymäsi niin taidetaan hyvin selvitä ilman sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ottaen huomioon sinun arvioidun verokertymäsi niin taidetaan hyvin selvitä ilman sinua.

        Kiitos tiedosta. Pidä hauskaa Baltiassa.


    • Anonyymi

      NATO on tiukka paketti.

      Venäjä levisi kuin kuuluisat juustovoileivät.

      • Anonyymi

        Niin varmasti. Taitaa just hyväksyä Argentiinan, Iranin, Brasilian ja Chilen BRICS maihin.

        Näin tiedoksi BRICS maat omistavat raaka-aineet ja teollisuuden. EU ostaa velaksi heiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmasti. Taitaa just hyväksyä Argentiinan, Iranin, Brasilian ja Chilen BRICS maihin.

        Näin tiedoksi BRICS maat omistavat raaka-aineet ja teollisuuden. EU ostaa velaksi heiltä.

        Heh heh.....
        Brasilia oli yksi BRICS:in perustajista, ei tosin pidä ryssistä joten on enää mukana vain nimellisesti.
        Argentiinalla taas ei ole aikomustakaan osallistua koko sirkukseen.

        Joten arvoisa rysäpelle kun seuraavan kerran kerrot että ''ne'' omistavat kaiken, niin kysy joltain aikuiselta ensin että keitä ''ne'' ovat.......


    • Anonyymi

      "Mitä ihmettä? Kai me Tiltut saadaan muutta ihan minne halutaan."

      Mutta kukaan Tiltu ei halua muuttaa venäjälle 😁sehän tässä on kaikkein huvittavinta 😁

      • Anonyymi

        Asuin siellä opiskelija Helsingin yliopiston vaihto-oppilaana. Ihanaa aikaa 90-luvun lopussa Pietarissa. Sen jälkeen useita Karjalan vaelluksia ja kerran Baikal järven rannalla.

        Ihania ihmisiä ja muistoja. Suosittelen, kun olot muuttuu. Bisnesten vuoksi en voi muuttaa ja Venäjän byrokratia on mahdotonta verrattuna vaikka Viroon. Lomailen varmasti, mutta en omista Venäjältä.

        Mitä sitten? Miksi Tiltu ei saa olla kansainvälinen?


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe