Anyfin kokemuksia

Anonyymi-ap

Onko sinulla kokemuksia Anyfin palvelusta? Kerro miinukset ja plussat ja oliko laina helppo saada

14

7222

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko ihna huuhaata, kun kenelläkään ei ole kommentoitavaa?
      Ap

    • Anonyymi

      Anyfin jälleenrahoittaa jo sun olemassa olevat luotot ja osamaksut ei siis varsinasesti myönnä lainaa. Omasta kokemuksesta tosi hyvä palvelu, kun saavat yleensä alennettua kustannuksia ja kuukausierät on suht pieniä. Helposti on myönnetty jälleenrahotus ainakin itselle kun ollut säännölliset tulot. Tarvittaessa pystyy ottaa myös maksuvapaita kuukausia oiskohan ollu 3 kertaa vuodessa jos en väärin muista ja saa maksaa enempikin jos on itellä mahollisuus.

      • Anonyymi

        Hei.. Paljon kuukausierä sitten on, onko joku minimi?


    • Anonyymi

      Sain itse 7200€ lainasta 989€ säästöä. Aika skeptinen olin itsekkin mutta homma toimi ja en joudu maksamaan ryöstö korkoa enää.

    • Anonyymi

      Jos se on näin, mitä tässä pari keskustelijaa yllä kirjoittaa niin miksi tämä palvelu ei ole tunnetumpi??

      Itse mietin, että tässä on ehkä kuitenkin koira haudattuna, että laina ei olekaan halvempi tms.

      • Anonyymi

        Lähinnä mainostavat sosiaalisessa mediassa ja sisällöntuottajien kautta. Eivät tosiaan tarjoa ees jälleenrahoitusta jos eivät voi madaltaa kuluja, joten välttämättä ei ole edullisempi kuin nykyinen lainatarjoaja. Voittoahan tämäkin yritys varmasti haluaa tehdä jälleenrahoittamillaan lainoilla.


      • Anonyymi

        Samaa mietin!
        Mietityttää, että onko kuitenkin jotakin mitä en ole huomannut tai tiedä.
        Mielenkiinnolla odotan lisää mielepiteitä käyttäjiltä.
        Ap


    • Anonyymi

      Itse yhdistin lainat anyfinin kautta (noin 10,000€) ja säästöä tulee arviolta noin tonni jos vertaa paljonko olisin maksanut kuluja alkuperäisille luotonantajille. Anyfin tarjosi 1-2% pienemmän koron joten ei ihan kauheasti edullisemmaksi tullut mutta on se 1000€ kuitenkin säästöä. Lisäksi anyfin ei ota mitään kuukausittaisia käsittelykuluja kuten esim santader tms.

      • Anonyymi

        Hei. Paljon sinulla sitten on takaisinmaksun kuukausierä? Pystyykö siihen itse vaikuttamaan?


    • Anonyymi

      Kyyläävät Asiakastietoa ym. Ei tippunut koska "velkaa on kokonaisuudessaan liikaa". Paska lafka, pysy kaukana!

    • Anonyymi

      Siirsin kerran lainani anyfinille ja kk erä oli 50€/kk, mutta yhtäkkiä kk-erä nousi 100€ ja jatkoi nousemista joka kk. Joten vaihdoin lainan omalle pankilleni, eikä ole tarvinnut murehtia enään sen jälkeen.

      • Anonyymi

        Miten voi vaihtaa omalle pankille? Pankki ei jännä varmaan, jos ei ole säännöllisiä tuloja..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi vaihtaa omalle pankille? Pankki ei jännä varmaan, jos ei ole säännöllisiä tuloja..

        Siis ei myönnä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      100
      2085
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      432
      1609
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1323
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      15
      1143
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      74
      1092
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1055
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      999
    8. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      266
      984
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      979
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      847
    Aihe