Miten tämä voi olla mahdollista? Yhteiskunnalla maksatetaan palkat ym. menot ja tämän jälkeen Jääkiekkoliitto antaa lisensit ym. luvat Jokereille? Tämä on halpa tapa työntää urheilun mokat yhteiskunnan ja toisten maksettavaksi.
Jääkiekkoliitto oli puhtaaksi pesemässä Jokereita veloista
3
152
Vastaukset
- Anonyymi
Täysiä Ketkuja noi Harkimot ! - eikai noita kukaan enää ota tosissaan ?
- Anonyymi
H
Hjalliksen suvulle miljoonapotti Hackmanista
Jokeripomo Hjallis Harkimon suvulle on luvassa miljoonien potti Hackmanista, mikäli yhtiön hallitus suostuu sille tehtyyn ostotarjoukseen. Hjallis Harkimo on itse tekemässä päätöstä, sillä hän istuu Hackmanin hallituksessa, joka kokoontuu sunnuntaina.
JAA
11.10.2003 0:00
Torstaina ennen pörssikaupan keskeyttämistä Hackmanin osake noteerattiin 29 euroon. Todennäköisesti ostotarjous nousee noin 35 euroon.
Hjalliksen oman potin arvoksi tulee näillä hinnoilla 240000-290000 euroa. Hjalliksen äidillä Doris Hackmanilla on 1,2-1,5 miljoonan euron potti ja Hjalliksen veljellä Roy Harkimolla 200000-240000 euron potti. - Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17860666d
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305507
- 1702019
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601601Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281288Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan571197- 941165
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701164viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121088- 41940