Missä on Lahden kaupungin parhaa dogging paikat ?
Dogging Lahti
14
1117
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhan raviradan parkki. Ainakin pari kertaa on Focuksella pariskunta ollut asialla.
Olin lenkillä ja menossa ohi, kun mies kurkotti apumiehen puolen ikkunasta kartta levällään, kysyen ajo-ohjetta. Kun tulin vierelle huomasin apukuskin puolen penkin selkänojan olevan nurin ja levällään olevan kartan alla nainen vatsallaan perä koholla ja hameenhelma ylhäällä. Mies käänteli karttaa ja paljasti näkymän. Kysyi tykkäänkö. Tykkäsinhän minä, nätti paljas naisen takamus. Mutta juuri silloin vierelle tuli auto ja Focuksen kuski, n. 40 vuotias mies säikähti ja käynnisti auton poistuen nopeasti.
Suunnilleen kuukautta myöhemmin sama Focus oli taas pysäköintipaikan reunalla ja apumiehen ikkunasta autoon kurkotteli mies.
Menin sen verran läheltä ohi, että näin tuulilasin läpi paljaan naisen kohotetun takamuksen olevan tutkimuskohteena. Kuskin paikalla oli sama mies, kuin aiemminkin.
Tein pienen lenkin ja uteliaisuuttani palasin auton läheltä ohi. Sama peli oli menossa avoimen ikkunan kautta. Nyt nainen näytti kääntyneen ja paljaat jalkaterät olivat levällään kojelaudan päällä. Kaveri ikkunan välissä näytti tekevän tutkimusretkiä jalkovälissä. Peukutin piruuttani kuskille jatkaessani lenkkiäni.
Tämä oli viime syksynä. Nyt en ole lenkillä päässyt käymään, joten en tiedä ovatko paikalla useamminkin ja sovitusti.- Anonyymi
Salarakastajani on käyttänyt minua juurikin täällä.
Hänen auto ei kuitenkaan ole ehkä ford vaan joku muu farmarimallinen auto.
Rva51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salarakastajani on käyttänyt minua juurikin täällä.
Hänen auto ei kuitenkaan ole ehkä ford vaan joku muu farmarimallinen auto.
Rva51Pääseekö katselemaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääseekö katselemaan?
On siellä katseltu ja osallistuttukin tuon miehen kanssa etukäteen sovittuna. Jossain chatissa tms. hän tästä mahdollisuudesta ilmoittelee.
Rva51 - Anonyymi
Onkohan ollut minkä värinen ford focus.... Farkku?? Mietin tässä vaan että 😅😅
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17861087h
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Radiomäenkatu, urheilukentän vieressä.
- Anonyymi
Pikku Vesijärven puiston parkki.
- Anonyymi
Tuolla Pikku-Veskun rantapuistossa oli muutama päivä sitten keski-ikäinen pariskunta touhuilemassa. Mies istui penkillä ja nainen pitkä takki päällä sylissä. Ei jäänyt epäselväksi, mitä siinä tehtiin. Puoli tuntia myöhemmin paikalla oli myös kaksi nuorta miestä. Toinen istui penkillä miehen vieressä ja nainen oli siirtymässä seuraavaan sylitanssiin.
- Anonyymi
Haluaisiko joku tehdä treffit? M
- Anonyymi
Pääsetkö sitten pihalle ilman valvojaa?
- Anonyymi
Ratikalla tullu joskus kesäsin käytyäkin,koskahan ois muitakin liikkeellä??
- Anonyymi
Kiinostaa kanssa!!!
- Anonyymi
Kevät etenee vauhdilla. Onkohan tämän tyyppistä aktiviteettia tiedossa? Koiran lenkityksen ohessa naiset ja parit kovasti kiinnostavat. Mies ja koira kokoonpanolla oltais liikkeellä.
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984