Mökkikausi alkoi

Anonyymi-ap

Harmi vaan, että kassamyyjien ilme on suoraan 80-luvulta. Nyrpeetä , nyrpeetä ja vielä kerran nyrpeetä .

22

520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kultaiset kasari hymyt ❤️❤️

    • Anonyymi

      Minä inhoan asiakkaita ja haluan heistä nopeasti eroon. Mitäs tulevat ostoksille just sillon, kun olen työvuorossa !

    • Anonyymi

      Mikkeliläisen ravintolan johtajaa epäillään ihmiskaupasta – Käräjäoikeus määräsi omaisuutta takavarikoitavaksi yhteensä yli 40 000 euron edestä.

      Oliko seksipalveluita?

      • Anonyymi

        Ei vaan Onnellinen Loppu Oy


    • Anonyymi

      Johtuu omasta naamastasi.

      • Anonyymi

        Ei varmasti johdu. Äkkiä on pakattava ostokset, kun myyjäparka ilmeisesti vihaa työtään sekä asiakkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmasti johdu. Äkkiä on pakattava ostokset, kun myyjäparka ilmeisesti vihaa työtään sekä asiakkaita.

        Siellä "minä MINÄ TULEN ETELÄSTÄ JA OLEN MAAILMAN NAPA" asenteella kassaa tukkimassa ja vielä tänne kehtaat valittaa?

        Kannattaa myydä mökki pois ja ostaa se muualta, jos ei kassan käytös miellytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä "minä MINÄ TULEN ETELÄSTÄ JA OLEN MAAILMAN NAPA" asenteella kassaa tukkimassa ja vielä tänne kehtaat valittaa?

        Kannattaa myydä mökki pois ja ostaa se muualta, jos ei kassan käytös miellytä.

        Niin mutta kyllä kannattaa kassan ajatella että ne etelän ihmiset usein maksaa sitä kaupantyöntekijän palkkaa, jos k kauppa kannattaa kysyä että mitä meiltä puuttuu , mitä haluaisitte ? Monet mökkiläisten juuret ovat mökkipaikkakunnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta kyllä kannattaa kassan ajatella että ne etelän ihmiset usein maksaa sitä kaupantyöntekijän palkkaa, jos k kauppa kannattaa kysyä että mitä meiltä puuttuu , mitä haluaisitte ? Monet mökkiläisten juuret ovat mökkipaikkakunnalla.

        Juurten katkaisua.

        Se jos täällä mökkeilee, se ei asiakkaasta sen arvokkaampaa.

        Samalla viivalla jokainen asiakas on, vaikka Sudanista tänne tulisi mökkeilemään. Jokainen saa sellaista palvelua, millaista sattuu saamaan.


    • Anonyymi

      Eikäpä ne kallion alepan kassat sen lempeämpiä hymyjä oman kokemukseni mukaan anna..

      • Anonyymi

        Ei voi verrata näin. Siellä Kalliossa nyt on eri kulttuuri kuin täällä perähikiällä.


    • Anonyymi

      Kuka jaksaa hymyillä koko työvuoron? Ei sellainen ole normaalia, kaikilla on kivoja, normaaleja, raskaita ja tosi raskaita työpäiviä.. Itse käyn kaupassa näin, kamat kärriin, kassalle, maksu ja ulos. Sosiaalisuutta saan lähipiiristä, työpaikalta, harrastuksista yms, ei tarvitse kaupankassoja haukkua kun eivät minulle tekohymyile.

      • Anonyymi

        Ei tarvii hymyillä, mutta ei myöskään tartte olla nyrpee juntti, joka vaan mulkoilee inhoten.


      • Anonyymi

        Siis tarkoitit varmaan:

        Itse käyn kaupassa näin, sossun kassa, kauppaan, kamat kärriin, kassalle, maksu ja ulos.


    • Anonyymi

      Himokseen oli tälläydytty ihan sitä varten.
      Bercuaders

    • Anonyymi

      minua ärsyittää kun toivottaat hyvää päivän jatkoa niin rutiinin omasesti:/

      • Anonyymi

        ei hättää. haistatetaan jatkossa paskat sulle niin olet tyytyväinen


      • Anonyymi

        Rantakylässä eivät toivota mitään päivänjatkoa. Sensijaan mulkoilua piisaa myös täällä !


    • Anonyymi

      Samaa mieltä, spontaanius on hävinnyt kun kaikki toivottaa aina hyvää päivän jatkoa. Kuulostaa kivalta mutta ei tunnu aidolta koska niin on käsketty sanoa.

      • Anonyymi

        toivoisin niin enemmän tunnetta siihe.:/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toivoisin niin enemmän tunnetta siihe.:/

        Minä toivoisin nuorille ja kauniille kassaneideille lyhyitä minihameita, niin jos pikkarit vähän vilkkuisivat sieltä.
        Silloin olis ihan sama vaikka toivottelisivat suksimaan kuuseen.


    • Anonyymi

      kassa neijit vois käyä halaamassa kun maksu saatuna

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3065
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      106
      2411
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2207
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      156
      1992
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1827
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1257
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe