Ei voi saada lapsia - t. Hehkulanppu
Varmasti liian lihava uskon.
Runo nallukka on tyhjä patruuna
16
341
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi pitää kiusata toista? Jos se mies ei ollut sun tyyppiä eikä juttunne onnistunut niin on tuo ala-arvoista puida asioita julki.
- Anonyymi
Et kai sinä kuvittele, että se hehku kirjoittaisi runonallelle noin.
Heillähän on se muu yhteys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kai sinä kuvittele, että se hehku kirjoittaisi runonallelle noin.
Heillähän on se muu yhteys.Taidat itse olla kännissä kiejottanut tämän ja nyt pitää perua sanomisia :D
- Anonyymi
Anna kuolla rauhassa.
- Anonyymi
Jari sun aikas on mennä kallonkytistajalle
- Anonyymi
Kallonkutistajalle
- Anonyymi
Kannattaisi sopia asiat keskenään, tuollasesta voi nostaa vaikka syytteen.
- Anonyymi
Sullahan noita muitakin miehiä riittää, miksi jaksat kiusata nallea jos se ei sulle merkitse muuta kuin rumuutta?
- Anonyymi
Ei pala niinkö
- Anonyymi
Juuri niin :)
- Anonyymi
En tiedä mitä tarkoitat? Huonoa spermaA.
- Anonyymi
Aika törkeää, tätä nyky ajan cancel kulttuuria
- Anonyymi
Oi oi, olipa ilkeästi sanottu jostakin. Toivottavasti huomaat joskus. Voi hyvin!
- Anonyymi
Riman alitus.
- Anonyymi
Aloittaja on varmaan itse maho, yli 40 vuotias, joka haluisi vielä lasta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1073654
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232892Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122451- 431925
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411565- 321547
- 281360
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201336- 951191