On vain YKSI tie

Anonyymi-ap

Kaikki muu kun Kristuksen sovitustyöstä todistaminen syntisille, siis toistuva lörpöttely viikosta toiseen, on täysin turhaa.

Lakia julistetaan siksi, että jokaisen suu tukittaisiin ja koko maailma tulee syylliseksi Jumalan edessä. Kun kaikki oma on lähtenyt ja kädet on tyhjät, on tullut aika kääntyä ainoan pelastuksen Jeesuksen Kristuksen puoleen.

Niin kauan kun näitä kuviteltuja hyviä riittää, jatkuu sama loputon lörpöttely, mitä pitää tehdä, mitä ei saa tehdä. Ja jatkuva valitus, "voi voi kun en pysty parempaan, voi voi kun en pysty parempaan." Entä jos pystyisit? Sehän tekisi sinusta entistäkin ylpeämmän. Kristuksen kohdatessa ihminen alkaa kasvamaan aina vain pienemmäksi, mutta se ilo vapaus ja rauha joka on Kristuksessa, saa aikaan kiitosta ja ylistystä yhä enenevässä määrin. Eikä noin suuresta rakkaudesta, osalliseksi tullut, kun iankaikkisen elämän lahjaksi saa, joutilaaksi jää, vaikka fariseukset aina kadehtiessaan valehtelevat tällaisia valheita, raataessaan pellolla töissä, otsa hiessä ja paita märkänä.

1

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      2. Kor. 4:13 Mutta koska meillä on sama uskon Henki, niinkuin kirjoitettu on: "Minä uskon, sentähden minä puhun", niin mekin uskomme, ja sentähden me myös puhumme,
      2. Kor. 4:14 tietäen, että hän, joka herätti Herran Jeesuksen, on herättävä meidätkin Jeesuksen kanssa ja asettava esiin yhdessä teidän kanssanne.

      2. Kor. 4:15 Sillä kaikki tapahtuu teidän tähtenne, että aina enenevä armo yhä useampien kautta saisi aikaan yhä runsaampaa kiitosta Jumalan kunniaksi.

      Tit. 2:11 Sillä Jumalan armo on ilmestynyt pelastukseksi kaikille ihmisille
      Tit. 2:12 ja kasvattaa meitä, että me, hyljäten jumalattomuuden ja maailmalliset himot, eläisimme siveästi ja vanhurskaasti ja jumalisesti nykyisessä maailmanajassa,
      Tit. 2:13 odottaessamme autuaallisen toivon täyttymistä ja suuren Jumalan ja Vapahtajamme Kristuksen Jeesuksen kirkkauden ilmestymistä,

      ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

      Kol. 2:18 Älköön teiltä riistäkö voittopalkintoanne kukaan, joka on mieltynyt nöyryyteen ja enkelien palvelemiseen ja pöyhkeilee näyistään ja on lihallisen mielensä turhaan paisuttama
      Kol. 2:19 eikä pitäydy häneen, joka on pää ja josta koko ruumis, nivelten ja jänteiden avulla koossa pysyen, kasvaa Jumalan antamaa kasvua.

      Kol. 2:20 Jos te olette Kristuksen kanssa kuolleet pois maailman alkeisvoimista, miksi te, ikäänkuin eläisitte maailmassa, sallitte määrätä itsellenne säädöksiä:
      Kol. 2:21 "Älä tartu, älä maista, älä koske!"

      Kol. 2:22 -sehän on kaikki tarkoitettu katoamaan käyttämisen kautta-ihmisten käskyjen ja oppien mukaan?
      Kol. 2:23 Tällä kaikella tosin on viisauden maine
      - itsevalitun jumalanpalveluksen
      - ja nöyryyden vuoksi
      - ja sentähden, ettei se ruumista säästä;
      - mutta se on ilman mitään arvoa,
      - ja se tapahtuu lihan tyydyttämiseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1935
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1350
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1331
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe