Valkeisenlammen kiertosuunta pitäisi määrittää. Väylä on joitakin kohden kapea joten tulisi päättää kumpaan suuntaan lampea kierretään.
Myötä-vai vastapäivään?
Valkeisenlammen kiertosuunta?
17
454
Vastaukset 17
- Anonyymi
Sorsako siellä kirjoittelee? Kvaakvaak. Uiskennellaan kuule miten sattuu. Ajetaan ristiinrastiin. Sehän on just elämää että kohtaa eikä vaan mene myötävirtaan
- Anonyymi
Samaa mieltä. Samalla pitäisi rakentaa liittymärampit niin, että ne ohjaavat omalta osaltaan oikeaan suuntaan. Näin on myös helpompi kiihdyttää muun liikenteen vauhtiin, mikä helpottaa liittymistä liikenteen sekaan.
- Anonyymi
Eläkeläinen köntys ei kyllä millään kiihdy parikymppisen lenkkeilijän vauhtiin.
- Anonyymi
Reitistä tehtävä yksisuuntainen ja suunta vaihtuu joka päivä.
- Anonyymi
Valkeisenlammen kiertoliittymä, vie spiraalina suoraan lampeen.
- Anonyymi
Valkeisenlammenpappahan voisi toimia liikenteenohjaajana koirineen päivineen.
- Anonyymi
Righty tighty, lefty loosey.
- Anonyymi
Muuttuvanopeuksinenko pakonopeuttako liikenneympyrästä D.
- Anonyymi
Pappa on legenda.
- Anonyymi00025
Pappa
- Anonyymi00026
Elämä perustuu sääntöihin. Jos tulipaloa ei osata sammuttaa oikein, niin annetaan palaa kivijalkaan. Perse pyyhitään aina oikealla. Jos ei pysty, niin jätetään pyyhkimättä.
- Anonyymi00029
Hyvää Vappua!
- Anonyymi00030
T. lammenpappa.
- Anonyymi00031
Kakkaa...
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546