Pariskunnille kysymys joilla on vakikolmaspyörä mukana parisuhteessanne. Onko teillä vakikolmaspyörä tuonut omaa (puutteessa olevaa) kaveriaan mukana vierailulle tai onko hän sellaista etukäteen esittänyt. Millaisia kokemuksia tällaisesta kuviosta? Aikuinen Pariskunta 50+
Vakikolmaspyörä parisuhteessa
7
811
Vastaukset
- Anonyymi
Kumpikin mies on tuonut mukaan lisäksi toisen miehen ja kerranollaan oltu 1N ja 4M roolileikin takia..
Joitakin kertoja miehet ovat tuoneet vuorotellen lisämiehen.- Anonyymi
On monia naisia jotka ei tykkää pahaa vaikka heitä kutsuu pikkuhuoraksi.
Oma vaimoni kiihoittuu mielettömästi kun häntä kutsuu pikkuhuoraksi.
- Anonyymi
Meillä vaimoa käy nussimassa 2-4 kertaa kk yks tuttu kaveri. Koskaan eivät tapaa keskenään, vaan minä olen aina läsnä. Välillä vain katselen, kun vaimo saa vierasta ja nauttii. Välillä taas naidaan vaimoa kimpassa. Tästä on tullut meille yhteinen harrastus.
Pari 50+ - Anonyymi
Meillä vaimon kanssa harrastetaan apumiestä ja parin kanssa hommailua. Välillä vaimo tapaa apumiehen ihan kahdestaaan ja nauttivat toisistaan kahden kesken.
- Anonyymi
Täällä Joensuun kulmilla kolmannen pyörän hieroja kaveri oli kerran. Pieni ja karvanen.
Kolme liikaa oikeesti - Anonyymi
Jos teitä kiinnostaa niin täällä olisi 60v mies joka tulisi mielellään mukaan. Ottakaa yhteyttä ja kirjoittakaa mistä sitä saa yhteyttä teihin
- Anonyymi
Viis vuotta aikaa kun sain eka kokemuksen kimpasta. Se oli myös ekat vieraat miehet.
Olivat sen verran mahtavia että halusin lisää.
Olin pikkaisen koukussa .
Toinen kerta oli jo helpompaa ,sain oikein kunnolla.
Tuli puhe isosta kullista,siinä juttelun aikana toinen niistä kavereista kysyi että saako kysyä yhdeltä kaverilta jos haluaisi naida minut.
Seuraavalle kerralle se ison omistaja tuli mukaan leikkimään minulla.
Jäi kerta kokeiluun,oli sen verran rajua.
Oli pakko sanoa että pikkuisen huomais.
Yritti työntää pyllyyn ,mutta kieltäydyin kunniasta.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4313673Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181612- 1161446
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n851409Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991368Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591326- 501246
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi891169Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331037- 40975