Olimme suunniteltu vappua viettää kavereiden kanssa.
Emme oikein saaneet porukkaa kasaan kelin takia.
Oltiin kolmistaan liikkeellä mieheni minä ja mieheni kaveri itse en tuntenut häntä ennestään.
Mieheni ehdotti että mennään heidän mökille.
Lämmitettiin sauna ja otettiin olutta.
Miehet alkoivat puhua levottomia ja houkutella minua kimppanaiseksi heille, suostuin ja sängyt olivat niin kapeita että laitettiin 3 patjaa tuvan lattialle.
Olin erittäin kiihoittunut ja innolla mukana.
Saunottiin ja tanssittiin ja pantiin koko yö.
Oltiin nukahdettu joskus aamun tunteina.
Asumme Nurmijärvellä ja mökki on Karkkilassa.
Auoin silmiäni ja katsoin miehet nukkui molemmin puolin minua alasti kuten minäkin.
Ihmettelin mihin heräsin kunnes huomasin siskoni miehen ilkikurisesti ja hävyttömän kiinnostuneen oloisesti alastonta vartaloani enkä heti tajunnut olevani alasti.
Ei ollut mitään millä olisin itseäni peittänyt.
Vaatteeni löysin saunalta jossa myös olivat miesten vaatteet.
Olin vielä alasti kuten miehetkin kun siskoni tuli sisään ja sai mielettömän raivarin hänen miehensä virnistellen vieressämme.
Hävettää pirusti koko juttu.
Se kimppa olisi saanut jäädä toteutumatta
6
2212
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulosti kivalta illalta, harmi vaan että aamu pilasi kokemuksen
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17861915p
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Heidän mökille? Jäi auki, ketä jutussa ovat he.
- Anonyymi
Appi vanhempien omistuksessa oleva.
Onni onnettomuudessa oli että siskoni miehensä kanssa tuli.
Appiukko ja anoppi tuli myöhemmin.
Ehdittiin juuri jäljet siivota.
- Anonyymi
Mulla ja vaimolla meni paremmin saatiin vappuna yksi Vappu kimppaan juhlii nimpparien aattoa.
Ei me vanhat koko yötä mut kaikki sai. - Anonyymi
Siskoni taisi olla mustasukkainen kun hänen miehensä katsoi niin tarkkaan minua.
Siskoni on kysellyt miltä se tuntuu olla kahden miehen kanssa.
Olen toki kertonut että hyvältä tuntuu.
Hänen miehensä piikittelee siitä kun olin vieraalle antanut vaikka halukkaita olisi lähempänäkin.
Hyvä ettei appivanhemmat saaneet tietää siitä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss845880Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243517- 1572033
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2271959Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1741731Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2821485Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵571021- 671001
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.21990Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.109927