Täällähän näköjään nyt lyödään oikein kunnolla kanveesiin ottamaan lukua tuota erästä palstahäirikköä ja trollia jonka nimimerkki on extyäkkäri.
Jatkakaa te vain mukavaa toimintaanne. Se piristää mukavasti kaikkien mieltä.
Piristävää toimintaa
332
1003
Vastaukset
- Anonyymi
Miten yksi ihminen ehtii kymmenille palstoille ?
- Anonyymi
Tekemisen puute näyttää olevan todella kova kyseisellä tapauksella.
Tutustuisi se nyt naisiin niin ei olisi enää tekemisen puutetta enää missään. - Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17862363X
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
älä lyö lyötyä.
- Anonyymi
Ei näytä kyseinen jannu oppivan koskaan edes yhtään mitään.
Jatkuvasti vain hakkaa omaa nuppiaan seinään täällä.- Anonyymi
Totta turiset.
- Anonyymi
Palstahäirikkömme nimimerkki extyäkkäri saa taas ihan vain sitä mitä on ihan itse nyt tilannutkin. Eli pelkästään vain rakkaa vittuilua.
- Anonyymi
Nyt nimimerkki extyäkkäri näyttää saavan täällä todella pahasti siipeensä.
En vielä ole saanut kertaamaan koska ette kykene mihinkään mikä pitäisi osoittaa todeksi! Ei arvon Lyylit verbaalisilla ulosteillanne saa aikaan mitään vakuuttavaa!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
En vielä ole saanut kertaamaan koska ette kykene mihinkään mikä pitäisi osoittaa todeksi! Ei arvon Lyylit verbaalisilla ulosteillanne saa aikaan mitään vakuuttavaa!
Sinä se nolaat itsesi täällä ihan päivittäin todella monta kertaa tuolla jatkuvalla valehtelullasi. Niinpä sinä jo oletkin täällä saanut itsellesi se säälittävän typerän valehtelijan maineen itsellesi.
Yrittäisit edes joskus vaikka ihan piruuttasi olla täysin rehellinen ja kertoa pelkästään vain se täysin uskottava totuus erilaisista asioista. Mutta eipä taida sinussa koskaan olla tarpeeksi paljon miestä pysyä pelkästään aina vain totuudessa erilaisten saioiden suhteen. Anonyymi kirjoitti:
Sinä se nolaat itsesi täällä ihan päivittäin todella monta kertaa tuolla jatkuvalla valehtelullasi. Niinpä sinä jo oletkin täällä saanut itsellesi se säälittävän typerän valehtelijan maineen itsellesi.
Yrittäisit edes joskus vaikka ihan piruuttasi olla täysin rehellinen ja kertoa pelkästään vain se täysin uskottava totuus erilaisista asioista. Mutta eipä taida sinussa koskaan olla tarpeeksi paljon miestä pysyä pelkästään aina vain totuudessa erilaisten saioiden suhteen.Missä ne valheet ovat? Mitä ne ovat? Mitä ovat sinun totuutesi samoista asioista? Miten aiot ne todentaa?
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Missä ne valheet ovat? Mitä ne ovat? Mitä ovat sinun totuutesi samoista asioista? Miten aiot ne todentaa?
No esimerkiksi vaikkapa juuri tässä keskustelukejusta löytyy ihan heti ja ihan helposti jo todella monta sinun valettasi.
Edelleenkin näköjään vain se sinun säälittävä valehtelijan maineesi kasvaa täällä todella kovasti ja paljon oikein ennätyslukemiin. Anonyymi kirjoitti:
No esimerkiksi vaikkapa juuri tässä keskustelukejusta löytyy ihan heti ja ihan helposti jo todella monta sinun valettasi.
Edelleenkin näköjään vain se sinun säälittävä valehtelijan maineesi kasvaa täällä todella kovasti ja paljon oikein ennätyslukemiin."Missä ne valheet ovat? Mitä ne ovat? Mitä ovat sinun totuutesi samoista asioista? Miten aiot ne todentaa?"!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
"Missä ne valheet ovat? Mitä ne ovat? Mitä ovat sinun totuutesi samoista asioista? Miten aiot ne todentaa?"!
Mene kiireesti nyt hoitoon.
Iski näköjään todella paha jumi päälle nyt siellä päänupissasi. Anonyymi kirjoitti:
Mene kiireesti nyt hoitoon.
Iski näköjään todella paha jumi päälle nyt siellä päänupissasi.Vastaa kysymyksiin äläkä yritä selvitä selittelyllä!
Uudelleen kunnes saan vastauksen rehellisesti: ""Missä ne valheet ovat? Mitä ne ovat? Mitä ovat sinun totuutesi samoista asioista? Miten aiot ne todentaa?"!"
ettehän te Lyylit edes siihen kykene! Jotta minua löisitte niin teidän pitäisi kyetä esittämään faktoja jotka osoittaisivat minun olevan väärässä!
Vaikka melskaatte miten niin ilman faktaa ette onnistu kuin munaamaan ítsenne!- Anonyymi
Onko kiva munata itsensä päivästä toiseen ja viikosta toiseen ja kuukaudesta toiseen.
- Anonyymi
Ei se kuinka sutki sinä olet ihmiseksi, ainakaan tee sinusta milläänmuotoa uskottavaa todenpuhujaa. Jos et muuten kykene kiertämään faktoja, sorrut täysin päättömään inttämiseen vain ohittaaksesi faktat. Fiksua ja viisastako? Tämäkin vielä varsin lyhyt ketju jo tässä vaiheessa osoittaa varsin hyvin sen, että kommentointisi on hyvin pitkälti pelkkää ylimielistä öyhöttämistä. Vietiinkö sinulta lapsena tikkari, kun niin katkeroituneelta kuulostat? Uppiniskaista hölmöläisyyttä vaiko vain pelkkää tietämättömyyttä tai matalaotsaisuutta?
- Anonyymi
No voi voi.
Taaskin sinä nyt ihan itse vain nolasit itsesi oikein kunnolla kun ihan heti aloit valehtelemaan todella törkeästi.
Sinä itse se taidat täällä olla nyt se ainoa henkilö joka enää uskoo noita sinun jorinoitasi mitä suollat ihan päivittäin tälle palstalle. Todella surkea ja valitettava asia tuo nyt sinun kannaltasi kun olet menettänyt sen oman uskottavuutesi täällä nyt ihan vallan kokonaan. Anonyymi kirjoitti:
Onko kiva munata itsensä päivästä toiseen ja viikosta toiseen ja kuukaudesta toiseen.
Perustele, miten nyt nolasin itseni! Laita kunnon selvitys, jotta voin oppia tai nähdä ymmärrätkö edes lukemaasi!
Anonyymi kirjoitti:
Ei se kuinka sutki sinä olet ihmiseksi, ainakaan tee sinusta milläänmuotoa uskottavaa todenpuhujaa. Jos et muuten kykene kiertämään faktoja, sorrut täysin päättömään inttämiseen vain ohittaaksesi faktat. Fiksua ja viisastako? Tämäkin vielä varsin lyhyt ketju jo tässä vaiheessa osoittaa varsin hyvin sen, että kommentointisi on hyvin pitkälti pelkkää ylimielistä öyhöttämistä. Vietiinkö sinulta lapsena tikkari, kun niin katkeroituneelta kuulostat? Uppiniskaista hölmöläisyyttä vaiko vain pelkkää tietämättömyyttä tai matalaotsaisuutta?
Se taas tekee minusta todenpuhujan jos Lyylien parvi syyttää minua ensin valheesta mutta ei edes pyydettäessä tuo esiin niitä valheita ja omia totuuksiaan niihin valheisiin todennettuna ulkopuolisten mielipitein eli uutisin.
Yhden kerran voi ymmärtää Lyylin haksahtaneen mutta kun sitä jatkuu päivä ja vuositolkulla niin oikein alkaa miettimään, olenko oikeassa ja koko vasemmiston täällä oleva edustus on täysiä pölkkypäitä?- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Perustele, miten nyt nolasin itseni! Laita kunnon selvitys, jotta voin oppia tai nähdä ymmärrätkö edes lukemaasi!
Sinä nolasit taas itsesi täällä törkeästi valehtelemalla ja kertomalla pelkästään muunneltua totuutta.
Niinpä juuri sinä oletkin nyt menettänyt täällä sen oman uskottavuutesi ihan vallan kokonaan. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Se taas tekee minusta todenpuhujan jos Lyylien parvi syyttää minua ensin valheesta mutta ei edes pyydettäessä tuo esiin niitä valheita ja omia totuuksiaan niihin valheisiin todennettuna ulkopuolisten mielipitein eli uutisin.
Yhden kerran voi ymmärtää Lyylin haksahtaneen mutta kun sitä jatkuu päivä ja vuositolkulla niin oikein alkaa miettimään, olenko oikeassa ja koko vasemmiston täällä oleva edustus on täysiä pölkkypäitä?Miksi taas vain valehtelet?
Ei sinussa ole koskaan ollut tarpeeksi miestä pysyä pelkästään vain totuudessa sinun omissa höpötyksissäsi täällä. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Yhden kerran voi ymmärtää Lyylin haksahtaneen mutta kun sitä jatkuu päivä ja vuositolkulla niin oikein alkaa miettimään, olenko oikeassa ja koko vasemmiston täällä oleva edustus on täysiä pölkkypäitä?Niin ne vaan Extyökkärin käsittelyssä faktat muuttuvat valheiksi ja jos valheesta on rakennettavissa vaihtoehtoista faktaa, niin onnistuuhan se näköjään sinulta tuskaa tuottamatta. Oletko perustanut palstalle oman yhden henkilön totuuskomissiosi ja asettanut luonnollisesti itsesi sen johtajaksi? Palstatoimintaasi on selvästi imuroitunut piirteitä natsipropagandasta.
Anonyymi kirjoitti:
Niin ne vaan Extyökkärin käsittelyssä faktat muuttuvat valheiksi ja jos valheesta on rakennettavissa vaihtoehtoista faktaa, niin onnistuuhan se näköjään sinulta tuskaa tuottamatta. Oletko perustanut palstalle oman yhden henkilön totuuskomissiosi ja asettanut luonnollisesti itsesi sen johtajaksi? Palstatoimintaasi on selvästi imuroitunut piirteitä natsipropagandasta.
Et sitten ymmärtänyt vastaamaasi kommenttiani! Yritä uudelleen!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ei kommentissasi ollut mitään faktuaalista koherenssia. Pelkkää aattellista vihaa, fanaattinen fundamentalisti.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ethän sinä kyennyt hyväksymään sitäkään tosiasiaa, mikä Wikipediassa seisoi, että kansallissosialismi on äärioikeistolainen aate. Mikäs sinut innostaa noin kovasti puolustelemaan äärioikeistolaisuutta, että innostut kieltämään kyseisen faktan?
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Sinun mielenterveytesi on näköjään taas kerran jo ihan täysin romahtamispisteessä.
Koitahan sinä nyt vain parantua takaisin normaaliksi rehelliseksi suomalaiseksi ihmiseksi. Anonyymi kirjoitti:
Sinun mielenterveytesi on näköjään taas kerran jo ihan täysin romahtamispisteessä.
Koitahan sinä nyt vain parantua takaisin normaaliksi rehelliseksi suomalaiseksi ihmiseksi.Kerropas, millä perusteilla tiet tuon diagnoosin?
Olen aina ollut rehellisempi normaali suomalainen kuin yksikään ay orja koska osaan itse päättää miten asiat hoidan!
Minä en jää odottelemaan muiden mielipiteitä! On suomalaista tulla itse toimeen!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kerropas, millä perusteilla tiet tuon diagnoosin?
Olen aina ollut rehellisempi normaali suomalainen kuin yksikään ay orja koska osaan itse päättää miten asiat hoidan!
Minä en jää odottelemaan muiden mielipiteitä! On suomalaista tulla itse toimeen!Ay-liikkeen orja? Olet itse näemmä pelkkä oman vihasi sumentaman pääsi orja. Entäs kun koittaa se päivä, kun et pärjää enää itse ja se ay-liittoon kuuluva hoitaja huolehtii sinusta? Räyhäät ja riehut hänelle vihapäissäsi vai päästät ennemmin itsesi tuskista, ettei "se saatanan sosialistikäärme pääse lähellekään"?
Anonyymi kirjoitti:
Ay-liikkeen orja? Olet itse näemmä pelkkä oman vihasi sumentaman pääsi orja. Entäs kun koittaa se päivä, kun et pärjää enää itse ja se ay-liittoon kuuluva hoitaja huolehtii sinusta? Räyhäät ja riehut hänelle vihapäissäsi vai päästät ennemmin itsesi tuskista, ettei "se saatanan sosialistikäärme pääse lähellekään"?
Olet orja jos tottelet osapuolta joka ei palkkaasi maksa!
Tänään nähtiin uutisissa! Lasten hoitoon palkatut lakkoilivat ja pyrkivät estämään muidenkin työntekoa! Mitä muuta sellainen on kuin orjuutta?- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Tänään nähtiin uutisissa! Lasten hoitoon palkatut lakkoilivat ja pyrkivät estämään muidenkin työntekoa! Mitä muuta sellainen on kuin orjuutta?Sinähän käyt ihan selvästi ihmisoikeuksienkimppuun eli työntekijöiden järjestäytymisvapauden. Miksi et muuta Venäjälle? Siellä on asiat haluamallasi tavalla. Eurooppalainen Suomi ei selvästikään ole sinun palasi kakkua.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Minä en jää odottelemaan muiden mielipiteitä! On suomalaista tulla itse toimeen!Tietysti aina vain ihan sinun omien jatkuvien valeittesi perusteella..
Etkö sinä itse enää lainkaan huomannut että taaskin sinä nyt vain valehtelet todella härskisti ja törkeästi?
Sillä sinulla ei näytää olevan aavistustakaan siitä mitä san rehellisyys oikein aina tarkoittaakaan.
Ja älä sure, kyllä me duunarit edelleenkin elätämme sinut. Anonyymi kirjoitti:
Tietysti aina vain ihan sinun omien jatkuvien valeittesi perusteella..
Etkö sinä itse enää lainkaan huomannut että taaskin sinä nyt vain valehtelet todella härskisti ja törkeästi?
Sillä sinulla ei näytää olevan aavistustakaan siitä mitä san rehellisyys oikein aina tarkoittaakaan.
Ja älä sure, kyllä me duunarit edelleenkin elätämme sinut.Valehtelen mitä? Miksi et kerro ja samalla omaa totuuttasi?
Vai oletko pelkkä verbaali ulostaja?Anonyymi kirjoitti:
Ethän sinä kyennyt hyväksymään sitäkään tosiasiaa, mikä Wikipediassa seisoi, että kansallissosialismi on äärioikeistolainen aate. Mikäs sinut innostaa noin kovasti puolustelemaan äärioikeistolaisuutta, että innostut kieltämään kyseisen faktan?
En puolusta mitään mutta sosialismi on sosialismia vaikka lipun väri vaihtelisi!
Anonyymi kirjoitti:
No voi voi.
Taaskin sinä nyt ihan itse vain nolasit itsesi oikein kunnolla kun ihan heti aloit valehtelemaan todella törkeästi.
Sinä itse se taidat täällä olla nyt se ainoa henkilö joka enää uskoo noita sinun jorinoitasi mitä suollat ihan päivittäin tälle palstalle. Todella surkea ja valitettava asia tuo nyt sinun kannaltasi kun olet menettänyt sen oman uskottavuutesi täällä nyt ihan vallan kokonaan.Kerro nyt mitä valheita ja mikä on niissä sinun totuutesi?
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän käyt ihan selvästi ihmisoikeuksienkimppuun eli työntekijöiden järjestäytymisvapauden. Miksi et muuta Venäjälle? Siellä on asiat haluamallasi tavalla. Eurooppalainen Suomi ei selvästikään ole sinun palasi kakkua.
Aivan, kiukuttelu ja uhkailuhan ovat ne ainoat ihmisoikeudet joita vasemmisto harjoittaa!
Olin varsin hyvin tuloksin työssä omin järjestelyin yli 40 vuotta, mihinkään en ay mafiaa tarvinnut. Se olisi päinvastoin haitannut urakehitystäni!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Aivan, kiukuttelu ja uhkailuhan ovat ne ainoat ihmisoikeudet joita vasemmisto harjoittaa!
Olin varsin hyvin tuloksin työssä omin järjestelyin yli 40 vuotta, mihinkään en ay mafiaa tarvinnut. Se olisi päinvastoin haitannut urakehitystäni!Myönnät siis näyttäväsi persettä ihmisoikeuksille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myönnät siis näyttäväsi persettä ihmisoikeuksille?
Onhan hän kuitenkin saanut aikaan, On opiskellut ja ollut töissä siellä sun täällä ja eläkkeelläkin. Opiskelut vei oman aikansa ja kaikki työpaikatkin vaihtoineen kuten sekin jonka viimein osti itselleen ja sitä johti pitkään. Eläkkeelläkin on ollut jo hyvin pitkään omien puheidensa mukaan. Nyt kaikesta tuota hänellä rahaa että ranteita pakottaa. Se vielä unohtui että omien puheidensa mukaan oli laivoillakin sähköttäjänä kiertäen kakki maailman meret monia kertoja. Joskus kaiken tuo laskin yhteen niin varmasti on ainakin yli 120 vuotias.
Ja kaikki tuo yli 120 vuotta on hänen mukaan on Kokoomuksen aikaan saamaa
Oli miten oli. Ehkä on yli 120 vuotias ja rahaa että ranteita pakottaa? Mutta en ymmärrä miten tuo hänen jatkuvasti mainostamansa oma elämä liittyy mihin täällä esillä oleviin asioihin? Ei nyt kuitenkaan taida olla Jorma Ollila tai Björn ”Nalle” Wahlroos. Tosin huomaa hänen harhoistaan että noin itse luulee. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
En puolusta mitään mutta sosialismi on sosialismia vaikka lipun väri vaihtelisi!
Et sinä kyllä todellakaan ole mikään penaalin terävin kynä, etenkään tuon kommentin annettuasi. Älyllinen tasosi kulkee siis tässä narratiivissa:
Paloauto on punainen -> kaikki palomiehet ovat kommunisteja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan hän kuitenkin saanut aikaan, On opiskellut ja ollut töissä siellä sun täällä ja eläkkeelläkin. Opiskelut vei oman aikansa ja kaikki työpaikatkin vaihtoineen kuten sekin jonka viimein osti itselleen ja sitä johti pitkään. Eläkkeelläkin on ollut jo hyvin pitkään omien puheidensa mukaan. Nyt kaikesta tuota hänellä rahaa että ranteita pakottaa. Se vielä unohtui että omien puheidensa mukaan oli laivoillakin sähköttäjänä kiertäen kakki maailman meret monia kertoja. Joskus kaiken tuo laskin yhteen niin varmasti on ainakin yli 120 vuotias.
Ja kaikki tuo yli 120 vuotta on hänen mukaan on Kokoomuksen aikaan saamaa
Oli miten oli. Ehkä on yli 120 vuotias ja rahaa että ranteita pakottaa? Mutta en ymmärrä miten tuo hänen jatkuvasti mainostamansa oma elämä liittyy mihin täällä esillä oleviin asioihin? Ei nyt kuitenkaan taida olla Jorma Ollila tai Björn ”Nalle” Wahlroos. Tosin huomaa hänen harhoistaan että noin itse luulee.Ei kannata lainkaan nyt uskoa tuon kyseisen palstahäiruikön jorinoita.
Sillä se on täällä pelkästään vain valehdellut jo 15 vuotta ihan joka päivä todella useasti. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Olin varsin hyvin tuloksin työssä omin järjestelyin yli 40 vuotta, mihinkään en ay mafiaa tarvinnut. Se olisi päinvastoin haitannut urakehitystäni!Sinä itsehän se tässä nyt vain ihan jatkuvasti kiukuttelet ja uhkailet, ei koskaan kukaan muu.
Eikä ay-liike todellakaan koskaan ole pyytänyt tai halunnut sinulta säälittävältä luuserilta yhtään mitään. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kerro nyt mitä valheita ja mikä on niissä sinun totuutesi?
Lääkityksesi kaipaisi todella nopeasti päivitystä kun et näköjään enää lainkaan edes tiedä mitä oletkaan tänne kirjoitellut.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ja kapitalismi se riistää edelleenkin ihan aina kaikkia palkansaajia ihan jatkuvasti.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Valehtelen mitä? Miksi et kerro ja samalla omaa totuuttasi?
Vai oletko pelkkä verbaali ulostaja?Ihan kaiken sinä ainakin nyt tähän mennessä täällä olet aina vain pelkästään valehdellut.
ja näin sitten sinä oletkin saanut itsellesi täällä valitettavasti sen säälittävän valehtelijan maineen. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Tänään nähtiin uutisissa! Lasten hoitoon palkatut lakkoilivat ja pyrkivät estämään muidenkin työntekoa! Mitä muuta sellainen on kuin orjuutta?Et sinä näköjään kyllä todellakaan koskaan ole mikään penaalin terävin kynä, etenkään tuon kommentin annettuasi. Älyllinen tasosi kulkee suurinpiirtein siis tässä narratiivissa:
Paloauto on punainen -> näin esimnerkiksi kaikki palomiehet ovat tietysti aina kommunisteja.
Nythän sinulle nauraa taas ihan kaikki. :-)) Anonyymi kirjoitti:
Myönnät siis näyttäväsi persettä ihmisoikeuksille?
Mainitsemilleni vasuri-ihmisoikeuksille kyllä!
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata lainkaan nyt uskoa tuon kyseisen palstahäiruikön jorinoita.
Sillä se on täällä pelkästään vain valehdellut jo 15 vuotta ihan joka päivä todella useasti.Et vaan ole yhtäkään valhetta kyennyt esiin tuomaan ja todistamaan oman totuutesi olevan jotain muuta!
Se on Lyylin lyllerö joka valehtelee, en minä Extyökkäri!Anonyymi kirjoitti:
Sinä itsehän se tässä nyt vain ihan jatkuvasti kiukuttelet ja uhkailet, ei koskaan kukaan muu.
Eikä ay-liike todellakaan koskaan ole pyytänyt tai halunnut sinulta säälittävältä luuserilta yhtään mitään.Kyllä ay mafia on minua haitannut aikoinaan! Asuin oppikoulupaikastani noin 13 km päässä ja siinä -50 luvun lakkoriehassanne ei linja-autot aina kulkeneet ja jouduin kävelemään tuon matkan viikon aikana kahteen kertaan koulun päätyttyä.
Tuskin onnistuisi nyky lapsilta moneltakaan!
Jo tuo opetti minulle jottei ay mafiasta ole muuhun kuin rettelöimään!Anonyymi kirjoitti:
Et sinä näköjään kyllä todellakaan koskaan ole mikään penaalin terävin kynä, etenkään tuon kommentin annettuasi. Älyllinen tasosi kulkee suurinpiirtein siis tässä narratiivissa:
Paloauto on punainen -> näin esimnerkiksi kaikki palomiehet ovat tietysti aina kommunisteja.
Nythän sinulle nauraa taas ihan kaikki. :-))Et kyennyt osoittamaan minun olevan väärässä!
Ay orja on ORJA jos tottelee ulkopuolisia työnantajansa ohitse!!Anonyymi kirjoitti:
Ja kapitalismi se riistää edelleenkin ihan aina kaikkia palkansaajia ihan jatkuvasti.
Kerro nyt miten tuo tapahtuu, perustele oikein!
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä kyllä todellakaan ole mikään penaalin terävin kynä, etenkään tuon kommentin annettuasi. Älyllinen tasosi kulkee siis tässä narratiivissa:
Paloauto on punainen -> kaikki palomiehet ovat kommunisteja.Laittamalla samoja kommentteja moneen kertaan kerrot meille vain olevasi entistä tollompi ja kyvyttömämpi!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Vasuri-ihmisoikeuksille? Vilautitko tuossa itsestäsi pienen näytön äärioikeistolaisen kansallissosialismin ihailusta? Siellähän jaoteltiin ihmisiä aivan kuten sinä itse näytät tekevä ja etenkin sosiaalidemokraateista Hitler oli kanssasi aikalailla samaa mieltä. Selvää übermensch-henkeä siis.
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kaiken sinä ainakin nyt tähän mennessä täällä olet aina vain pelkästään valehdellut.
ja näin sitten sinä oletkin saanut itsellesi täällä valitettavasti sen säälittävän valehtelijan maineen.Tuo nyt esiin niitä valheita ja omat totuutesi asioista perustellen!
Anonyymi kirjoitti:
Miksi taas vain valehtelet?
Ei sinussa ole koskaan ollut tarpeeksi miestä pysyä pelkästään vain totuudessa sinun omissa höpötyksissäsi täällä.Kerros nyt mikä osa kommentissani ei olisi totuutta?
Ethän sinä Lyyli ole vuosiin tuonut esiin mitään mitä olisin valehdellut ja osoittanut sitä valheeksi todistein! Et kertaakaan. Jos muuta väität niin laita linkki siihen vastaukseesi osoittaen jotta se olet juuri sinä Lyyli joka sen on kirjoittanut!
Muutoin olet oikea emävalepukki!!Anonyymi kirjoitti:
Sinä nolasit taas itsesi täällä törkeästi valehtelemalla ja kertomalla pelkästään muunneltua totuutta.
Niinpä juuri sinä oletkin nyt menettänyt täällä sen oman uskottavuutesi ihan vallan kokonaan.Mitä valheita?
Mitä muunneltua totuutta?
Kerro nyt meille noista totuus ja korjailtu totuus, niin ehkä kaikki alamme ymmärtää!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Laittamalla samoja kommentteja moneen kertaan kerrot meille vain olevasi entistä tollompi ja kyvyttömämpi!
Minä laitoin vain kerran. Joku oli näköjään lainannut sitä toiseen kommenttiin. On täysin tragikoomista, että sinä alat tuollaisella latvakakkosen logiikalla nimittelemään muita tolloiksi ja kyvyttömiksi. No, se vain todistaa siis oman tolloutesi sekä kyvyttömyytesi, mutta myös älyllisen kompetenssisi heikkouden. Sinä suljet ulos asioita, jotka ovat liian monimutkaisia ymmärrettäväksesi ja siksi vetelet aina siitä, mistä aita on matalin.
Anonyymi kirjoitti:
Minä laitoin vain kerran. Joku oli näköjään lainannut sitä toiseen kommenttiin. On täysin tragikoomista, että sinä alat tuollaisella latvakakkosen logiikalla nimittelemään muita tolloiksi ja kyvyttömiksi. No, se vain todistaa siis oman tolloutesi sekä kyvyttömyytesi, mutta myös älyllisen kompetenssisi heikkouden. Sinä suljet ulos asioita, jotka ovat liian monimutkaisia ymmärrettäväksesi ja siksi vetelet aina siitä, mistä aita on matalin.
Sama nikki = sama laittaja!
Rekisteröidy ja käytä omaa níkkiäsi! Muutoin olet vain Lyyli, puskahuutaja!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Rekisteröidy ja käytä omaa níkkiäsi! Muutoin olet vain Lyyli, puskahuutaja!Heh heh.... Olet siis oikeasti noin tyhmä?
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kas vain. Sinä itsehän nyt myönnät olevasi selvä äärioikeistolainen fasisti ja natsi
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Laittamalla samoja kommentteja moneen kertaan kerrot meille vain olevasi entistä tollompi ja kyvyttömämpi!
Niinpä. Ja tuossa asiassa sinä olet juuri tuo.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Rekisteröidy ja käytä omaa níkkiäsi! Muutoin olet vain Lyyli, puskahuutaja!Mitä ihmettä taas sekoilet?
Ei sinulla ole nyt täällä missään minkäänlaisia valtuuksia tai oikeuksia olemassa sanella sitä mitä kaikki muut palstalaiset toimivat täällä. Anonyymi kirjoitti:
Heh heh.... Olet siis oikeasti noin tyhmä?
Tuo on faktaa minkä tuohon kommenttiini kirjoitin!
Jos esiinnyt Lyyli nikillä, niin olet vain Lyyli puskahuutaja eikä tekstiäsi voi arvostaa koska et itsekään sitä tee. Eihän kukaan joka mielipidettään kunnioittaa esiinny puskahuutaja Lyylinä!
Mistä vaikka viikon päästä edes itse tiedät mitä olet kirjoittanut? Mistä tiedät onko joku kommentoinut kommenttiasi? Rekisteröityneenä saan aina listat niistä jotka ovat sen tehneet, jopa Lyyleistä! Tosin aika suuri osa on jo pois kun ehdin klikkaamaan ylläpidon siirrettyä teidän hölmöyksiänne roskiin, eikä ehkä syyttä!Anonyymi kirjoitti:
Kas vain. Sinä itsehän nyt myönnät olevasi selvä äärioikeistolainen fasisti ja natsi
Fasistit ja natsit ovat vasureita eli sosialistien politiikka uskonnon kannattajia! Minä en niihin lukeudu!
Olen vapaan demokratian kannattaja ja siinä modessa aion pysyä!Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä taas sekoilet?
Ei sinulla ole nyt täällä missään minkäänlaisia valtuuksia tai oikeuksia olemassa sanella sitä mitä kaikki muut palstalaiset toimivat täällä.Voin kuitenkin esittää huomioni asiasta joka sinutkin näköjään saa riemastumaan! On tuo ymmärryksesi hieman takkuilevaa, huomaan!
Fiksu, omia mielipiteitään arvostava, ei suostu puskahuutajaksi Lyyli parveen!
Lyyli ei muuta kuin laskee verbaalisia ulosteitaan!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Jos esiinnyt Lyyli nikillä, niin olet vain Lyyli puskahuutaja eikä tekstiäsi voi arvostaa koska et itsekään sitä tee. Eihän kukaan joka mielipidettään kunnioittaa esiinny puskahuutaja Lyylinä!
Mistä vaikka viikon päästä edes itse tiedät mitä olet kirjoittanut? Mistä tiedät onko joku kommentoinut kommenttiasi? Rekisteröityneenä saan aina listat niistä jotka ovat sen tehneet, jopa Lyyleistä! Tosin aika suuri osa on jo pois kun ehdin klikkaamaan ylläpidon siirrettyä teidän hölmöyksiänne roskiin, eikä ehkä syyttä!Eipä ainakaan noita sinulle osoitettua ole roskiin siirretty. Silloin kun vielä kehtasit historiasi antaa olla näkyvissä niin aika paljon ylläpito heitti tarinoitasi roskiin.
Tämän ketju alla nyt "Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä."
Aikanaan kun katselin historiaasi niin eivät kuitenkaan postaneet niitä samoja tarinoita mitä aamusta iltaan ja päivästä toiseen tarinoit aina uudestaan ja uudestaan, kuten nytkin. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Voin kuitenkin esittää huomioni asiasta joka sinutkin näköjään saa riemastumaan! On tuo ymmärryksesi hieman takkuilevaa, huomaan!
Fiksu, omia mielipiteitään arvostava, ei suostu puskahuutajaksi Lyyli parveen!
Lyyli ei muuta kuin laskee verbaalisia ulosteitaan!Tuskin nyt kukaan edes enää huolii sinua säälittävää palskanjauhajaa ja valehtelijaa yhtään mihinkään.
Sen verran monta kertaa sinä olet nolannut nyt itsesi kun olet osoittautunutkin aina pelkäksi säälittäväksi valehtelijaksi. Anonyymi kirjoitti:
Tuskin nyt kukaan edes enää huolii sinua säälittävää palskanjauhajaa ja valehtelijaa yhtään mihinkään.
Sen verran monta kertaa sinä olet nolannut nyt itsesi kun olet osoittautunutkin aina pelkäksi säälittäväksi valehtelijaksi.Ette kuitenkaan koko Lyyli parvi ole kyenneet yhtäkään esittämääni asiaa muuksi kuin todeksi osoittamaan. Ei riitä jos sanot valhe vaan on kerrottava se totuus sekä syyttäessä todisteet siihen!
Yhtään väittämäänne valhetta ette ole vuosienkaan mittaan kyenneet valheeksi todistamaan!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ette kuitenkaan koko Lyyli parvi ole kyenneet yhtäkään esittämääni asiaa muuksi kuin todeksi osoittamaan. Ei riitä jos sanot valhe vaan on kerrottava se totuus sekä syyttäessä todisteet siihen!
Yhtään väittämäänne valhetta ette ole vuosienkaan mittaan kyenneet valheeksi todistamaan!En usko sinua.
Mitä ihmettä taas oikein sekoilet?
Sillä sinähän se olet täällä nyt jo 15 vuotta pelkästään aina vain valehdellut ihan päivittäin todella monta kertaa. Näin sitten sinä se oletkin menettänyt täällä sen oman uskottavuutesi jo todella kauan aikaa sitten.
Joten se on nykyään aivan sama mitä täällä höpöttelet, ei sinua kumminkaan enää kukaan koskaan usko yhtään mitenkään. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Mistä vaikka viikon päästä edes itse tiedät mitä olet kirjoittanut? Mistä tiedät onko joku kommentoinut kommenttiasi? Rekisteröityneenä saan aina listat niistä jotka ovat sen tehneet, jopa Lyyleistä! Tosin aika suuri osa on jo pois kun ehdin klikkaamaan ylläpidon siirrettyä teidän hölmöyksiänne roskiin, eikä ehkä syyttä!Se että ajatus syntyy omassa päässäsi ei tee siitä mitään faktaa.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Fasistit ja natsit ovat vasureita eli sosialistien politiikka uskonnon kannattajia! Minä en niihin lukeudu!
Olen vapaan demokratian kannattaja ja siinä modessa aion pysyä!Kova on Extyökkärillä kiire puolustella äärioikeistolaisuutta. Mitähän se kertoo itse Extyökkäristä?
Anonyymi kirjoitti:
En usko sinua.
Mitä ihmettä taas oikein sekoilet?
Sillä sinähän se olet täällä nyt jo 15 vuotta pelkästään aina vain valehdellut ihan päivittäin todella monta kertaa. Näin sitten sinä se oletkin menettänyt täällä sen oman uskottavuutesi jo todella kauan aikaa sitten.
Joten se on nykyään aivan sama mitä täällä höpöttelet, ei sinua kumminkaan enää kukaan koskaan usko yhtään mitenkään.Miksi et tuo vaikka vain 3:a valhetta esiin ja tosista niitä valheiksi ja kerro omaa totuuttasi?
Syyttely ei riitä ilman todisteita!
Sinäkin näytät sen verran uskovan, jottet edes pyri osoittamaan valheita, koska et kykene totta valheeksi todistamaan ja sekös sinua kyrsii!Anonyymi kirjoitti:
Se että ajatus syntyy omassa päässäsi ei tee siitä mitään faktaa.
Kun sen saa aikaan ympäröivän yhteiskunnan toiminta ja järjen käyttö niin se on faktaa siinä missä kertotaulukin jos et kykene sitä muuksi todistamaan!
Anonyymi kirjoitti:
Kova on Extyökkärillä kiire puolustella äärioikeistolaisuutta. Mitähän se kertoo itse Extyökkäristä?
Miten määrität äärioikeiston? Mitä minä siis puolustelen kun en ainakaan noita mainitsemiani!
Anonyymi kirjoitti:
Kova on Extyökkärillä kiire puolustella äärioikeistolaisuutta. Mitähän se kertoo itse Extyökkäristä?
Miksi toistat itseäsi Lyyli?
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Älä itke Irmeli! Itsehän sinä toistat itseäsi. Mitäs muuta tuo kuin äärioikeistolaisuuden puolustelua täysin faktuaalisia perusteita oleva väitteesi siitä, että kansallissossialismi olisi vastoin poliittisten historiantutkijoiden tukemaa faktatietoa, sosialistinen aatesuuntaus? Historian ja yhteiskuntaopin tunnit menivät lintsatessasi?
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ja sinä siis noin kommentoit toisille?
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ihan näin sivusta kyselen. Osaatko sanoa kuka näillä palstoilla toistaa itseään päivittäin aamusta iltaan, päivästä toiseen, viikosta toiseen, kuukaudesta ja vuodesta toiseen?
Tuleeko ketään mieleen joka noin toimii? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan näin sivusta kyselen. Osaatko sanoa kuka näillä palstoilla toistaa itseään päivittäin aamusta iltaan, päivästä toiseen, viikosta toiseen, kuukaudesta ja vuodesta toiseen?
Tuleeko ketään mieleen joka noin toimii?älä lyö lyötyä.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Miten määrität äärioikeiston? Mitä minä siis puolustelen kun en ainakaan noita mainitsemiani!
Katsohan sinä nyt kiireesti vain sinne kuuluisaan peiliin jos sinä nyt jonkin säälittävän äärioikeistolaisen fasistin ja natsin haluat nähdä.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kun sen saa aikaan ympäröivän yhteiskunnan toiminta ja järjen käyttö niin se on faktaa siinä missä kertotaulukin jos et kykene sitä muuksi todistamaan!
Kyllä nyt todella pahasti näyttää vain siltä, että ainakin tuo sinun järjen käyttösi näyttää kovinkin suppealta ja heikolta ihan jatkuvasti.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Miksi et tuo vaikka vain 3:a valhetta esiin ja tosista niitä valheiksi ja kerro omaa totuuttasi?
Syyttely ei riitä ilman todisteita!
Sinäkin näytät sen verran uskovan, jottet edes pyri osoittamaan valheita, koska et kykene totta valheeksi todistamaan ja sekös sinua kyrsii!Enhän minä ole koskaan nyt sinua mistään syyttänyt.
Minä se olen täällä aina nyt vain kertonut sinusta, ja varsinkin sinun täysin ala-arvoisesta pmasta käytöksestäsi täällä ihan aina pelkkää faktaa. Että esimerkiksi ihan kaikki muut palstalaiset sitten todellakin ihan aina tietävät minkälainen valehteleva ja säälittävä palstahäirikkö ja trolli nyt vain aina oletkaan. Anonyymi kirjoitti:
Älä itke Irmeli! Itsehän sinä toistat itseäsi. Mitäs muuta tuo kuin äärioikeistolaisuuden puolustelua täysin faktuaalisia perusteita oleva väitteesi siitä, että kansallissossialismi olisi vastoin poliittisten historiantutkijoiden tukemaa faktatietoa, sosialistinen aatesuuntaus? Historian ja yhteiskuntaopin tunnit menivät lintsatessasi?
Nuo kaikki sosialismit ovat poliittisia uskontoja!½ Muuta en ole sanonut!
Ne ovat myös veljiä keskenään ja siten myös osin tappelukavereita! Tuonkin olen tuonut esiin!
Ne ovat varsin yhtäläisiä myös toimiltaan, yksi johtaja jota ei saa epäillä, kansan pitää nöyrtyä heidän edessään, muutoin ajattelevista halutaan eroon eri tavoin. On leirejä, on kaasukammioita ja muita niskalaukauksia mutta toisin ajattelevan henki ka elämä eivät ole minkään arvoisia.
Kaikki nuo ovat vapaan demokratian vihollisia ja puoluekenttä on kovasti suppea!
Siinä nyt sinulle yhteiskuntaoppia, vaikeaa jos ei mahdotonta sinun on tuota muuksi selittää!Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä siis noin kommentoit toisille?
Kas kun nyt näyttää olevan muotia, tai ainakin viime päivinä, että yksi Lyyli keksii jonkun verbaalisen ulosteen ja pari kolme Lyyliä sen vielä kopioi samaan tai toiseen keskusteluun. Minähän saan niihin aina linkit, joten ne kyllä näkyvät!
Yrittäisitte edes itse kehitellä jotain todella järkevää kirjoitettavaa!Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko ketään mieleen joka noin toimii?Kun Lyyli parvi ei itse mitään osaa ajatella on sitä opastettava kunnes opetus uppoaa. Ei homma muutoin onnistu! Aika harvoin käytän samaa tekstiä ja sekin silloin lainausmerkein osoitettuna lainaukseksi!
Kommentistasi tulee mieleen Lyyli parven saavutukset!Anonyymi kirjoitti:
Katsohan sinä nyt kiireesti vain sinne kuuluisaan peiliin jos sinä nyt jonkin säälittävän äärioikeistolaisen fasistin ja natsin haluat nähdä.
Et kyennyt vastaamaan!
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nyt todella pahasti näyttää vain siltä, että ainakin tuo sinun järjen käyttösi näyttää kovinkin suppealta ja heikolta ihan jatkuvasti.
Ehkä se Lyylistä siltä näyttää, kun tuo oma järjen käyttösi ei oikein näytä toimivan!
Anonyymi kirjoitti:
Enhän minä ole koskaan nyt sinua mistään syyttänyt.
Minä se olen täällä aina nyt vain kertonut sinusta, ja varsinkin sinun täysin ala-arvoisesta pmasta käytöksestäsi täällä ihan aina pelkkää faktaa. Että esimerkiksi ihan kaikki muut palstalaiset sitten todellakin ihan aina tietävät minkälainen valehteleva ja säälittävä palstahäirikkö ja trolli nyt vain aina oletkaan.Lyyli eli sinä olet syyttänyt minua valehtelusta ainakin kuukausia mutta et ole yhtäkään esittämääni asiaa kyennyt muuksi todistamaan eli sinä siinä todistat olevasi se todellinen valehtelija koska väität ja syytät ilman todisteita!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Lyyli eli sinä olet syyttänyt minua valehtelusta ainakin kuukausia mutta et ole yhtäkään esittämääni asiaa kyennyt muuksi todistamaan eli sinä siinä todistat olevasi se todellinen valehtelija koska väität ja syytät ilman todisteita!
En todellakaan ole syyttänyt sinua koskaan yhtään mistään.
Minä olen kertonut sinusta ihan aina pelkkiä tosiasioita, loistavana esimerkkinä juuri tämä sinun ihan jatkuva valehtelusi.
Niinpä sinun uskottavuutesi onkin täällä ihan täysin nolla. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ehkä se Lyylistä siltä näyttää, kun tuo oma järjen käyttösi ei oikein näytä toimivan!
Sinun fanittamistasi Lyyleistä en tieäyhtään mitään, enkä haluakkaan tietää.
Mutta meidän kaikkien muiden palstalaisten mielestä sinun järjen käyttösi on ihan aina kovinkin heikko ja suppeaa, ellei peräti lapsellista. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Et kyennyt vastaamaan!
HE HEE !!
No mitäs ihmettä minä sitten oikein tein jos en vastannut sinulle? :- hahahahahhahaa - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kun Lyyli parvi ei itse mitään osaa ajatella on sitä opastettava kunnes opetus uppoaa. Ei homma muutoin onnistu! Aika harvoin käytän samaa tekstiä ja sekin silloin lainausmerkein osoitettuna lainaukseksi!
Kommentistasi tulee mieleen Lyyli parven saavutukset!Ei kukaan ole sinua täällä koskaan pyytänyt opastamaan yhtään mitään.
Sillä nuo ihan väkisin sinun palstalle suoltamasi opastukset johtavat ihan aina pelkkään tuhoon ja turmioon. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kas kun nyt näyttää olevan muotia, tai ainakin viime päivinä, että yksi Lyyli keksii jonkun verbaalisen ulosteen ja pari kolme Lyyliä sen vielä kopioi samaan tai toiseen keskusteluun. Minähän saan niihin aina linkit, joten ne kyllä näkyvät!
Yrittäisitte edes itse kehitellä jotain todella järkevää kirjoitettavaa!Oletko sinä nyt omasta mielestäsi muka jotenkin järkevä? :- hehhehehehehehhehehehhehe
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ne ovat myös veljiä keskenään ja siten myös osin tappelukavereita! Tuonkin olen tuonut esiin!
Ne ovat varsin yhtäläisiä myös toimiltaan, yksi johtaja jota ei saa epäillä, kansan pitää nöyrtyä heidän edessään, muutoin ajattelevista halutaan eroon eri tavoin. On leirejä, on kaasukammioita ja muita niskalaukauksia mutta toisin ajattelevan henki ka elämä eivät ole minkään arvoisia.
Kaikki nuo ovat vapaan demokratian vihollisia ja puoluekenttä on kovasti suppea!
Siinä nyt sinulle yhteiskuntaoppia, vaikeaa jos ei mahdotonta sinun on tuota muuksi selittää!Oma äitisikin sitten oli näköjään pelkästään jotain poliittista uskontoa.
Ilmankos äitis vehtaikin aina veljien ja siskojen kanssa.:-))
Nythän muuten sinulle taas kerran nauretaan ihan kaikkialla oikein hörönaurua.:-))) - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Siinä nyt sinulle yhteiskuntaoppia, vaikeaa jos ei mahdotonta sinun on tuota muuksi selittää!Eikös tuo Kokoomuksen äänestäminen ole juuri uskonto?
Sille ei löydy Suomen poliittisessa päätöksenteossa mitään perusteita. Kai sinäkin tiedät että Kokoomusta äänestäviä sanotaan vaalikarjaksi. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Siinä nyt sinulle yhteiskuntaoppia, vaikeaa jos ei mahdotonta sinun on tuota muuksi selittää!"Nuo kaikki sosialismit ovat poliittisia uskontoja!½ Muuta en ole sanonut!"
Eli tunnustit siis puolustelusi olevan pelkkä omaan uskoosi perustuva näkemys? Kiitos, tämä selittää kaiken. Myös piittaamattomuutesi faktatiedon edessä. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Lyyli eli sinä olet syyttänyt minua valehtelusta ainakin kuukausia mutta et ole yhtäkään esittämääni asiaa kyennyt muuksi todistamaan eli sinä siinä todistat olevasi se todellinen valehtelija koska väität ja syytät ilman todisteita!
taidat olla nyt homo tai persu.
Eivät ketkään muut ole koskaan noin typeriä ja tyhmiä luusereita. Anonyymi kirjoitti:
taidat olla nyt homo tai persu.
Eivät ketkään muut ole koskaan noin typeriä ja tyhmiä luusereita.Homo sapiens kyllä, persu ei!
Miten määrittelet tyhmän? Mistä sinä sen tunnet? Kerro ihmeessä!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Homo sapiens kyllä, persu ei!
Miten määrittelet tyhmän? Mistä sinä sen tunnet? Kerro ihmeessä!Tyhmyyden määritelmä:
Jokin henkilö ei lainkaan itse koskaan ymmärrä tai tiedä olevansa tyhmä, vaan pitää itseään aina muka ainoana viisaana ja kaikkia muita aina tyhminä.
Sinä muuten näytät nyt täyttävän tämän tyhmyden määritelmän ihan juuri täydellisesti.
Vituttaako? :- hehehehehhehehehheee
Tiedätkö sinä muuten mikä se onkaan viisauden ja älykkyyden ero? Anonyymi kirjoitti:
Tyhmyyden määritelmä:
Jokin henkilö ei lainkaan itse koskaan ymmärrä tai tiedä olevansa tyhmä, vaan pitää itseään aina muka ainoana viisaana ja kaikkia muita aina tyhminä.
Sinä muuten näytät nyt täyttävän tämän tyhmyden määritelmän ihan juuri täydellisesti.
Vituttaako? :- hehehehehhehehehheee
Tiedätkö sinä muuten mikä se onkaan viisauden ja älykkyyden ero?Kaltaisesi joka ei ymmärrä ajatella omilla aivoillaan on se tyhmyyden huippu!
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan ole sinua täällä koskaan pyytänyt opastamaan yhtään mitään.
Sillä nuo ihan väkisin sinun palstalle suoltamasi opastukset johtavat ihan aina pelkkään tuhoon ja turmioon.Et edes sen vertaa älyä, jotta tarvitset opastusta!
Anonyymi kirjoitti:
"Nuo kaikki sosialismit ovat poliittisia uskontoja!½ Muuta en ole sanonut!"
Eli tunnustit siis puolustelusi olevan pelkkä omaan uskoosi perustuva näkemys? Kiitos, tämä selittää kaiken. Myös piittaamattomuutesi faktatiedon edessä.Olen moneen kertaan selvittänyt miten ne ovat perustaltaan samaa jaskaa! Lue ja opi!
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tuo Kokoomuksen äänestäminen ole juuri uskonto?
Sille ei löydy Suomen poliittisessa päätöksenteossa mitään perusteita. Kai sinäkin tiedät että Kokoomusta äänestäviä sanotaan vaalikarjaksi.Ei ole koska Kokoomus on vapaan demokratian kannalla!
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä nyt omasta mielestäsi muka jotenkin järkevä? :- hehhehehehehehhehehehhehe
Et itse ainakaan ole vuosiin mitään järkevää keksinyt kirjoittaa.
Minä olen monestikin, vaikka se että palkka pitää ansaita eikä sitä pidä muilla perusteilla maksaa!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Olen moneen kertaan selvittänyt miten ne ovat perustaltaan samaa jaskaa! Lue ja opi!
No mihin ja millä ajalla ja mihin päätöksentekoon Suomessa Kokoomuksen osalta olet tehnyt päätöksesi äänestää Kokoomusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mihin ja millä ajalla ja mihin päätöksentekoon Suomessa Kokoomuksen osalta olet tehnyt päätöksesi äänestää Kokoomusta.
Ihan Extyökkärin puolesta vastaan. Hulluuteen. Eikö historiani jo sen osoita sinulle lyyli. Miksi kysyt tyhmiä?
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Et itse ainakaan ole vuosiin mitään järkevää keksinyt kirjoittaa.
Minä olen monestikin, vaikka se että palkka pitää ansaita eikä sitä pidä muilla perusteilla maksaa!En usko sinua.
Narsismisi on näköjään jo todella sairaalloisella tasolla yhdessä mielisairautesi kanssa.
Onko muuten narsisimi myös sinun mielestäsi jonkinlaista mielisairautta? - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ei ole koska Kokoomus on vapaan demokratian kannalla!
En usko sinua.
Sillä fasistit ja natsihan ihan aina ihan ensimäisenä hommanaan kieltävät demokratian käyttämän vallan aivan kokonaan.
Ja Suomen nykyinen äärioikeisto ( kok, persut) ovat todella selkeästi valinneet fasismin pääteemakseen ja -aatteekseen.
Mutta onneksi nyt näyttää jo siltä, ettei Orporeppana saa minkäänlaista toimivaa Suomen hallitusta aikaiseksi persujen kanssa. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Olen moneen kertaan selvittänyt miten ne ovat perustaltaan samaa jaskaa! Lue ja opi!
Niin, olet tosiaankin ottanut kyseiseen asiaan kyllä todellakin näköjään jonkinlaista kantaa.
Mutta ihan pelkkä pas... eiku valetta nuo sinun kaikki kannanottosi kyseisen asian suhteen näyttävät nyt vain olleen.
Sillä yhtään täysin perusteltua ja täysin uskottavaa jorinaa sinä et ole pystynyt koskaan täällä kumminkaan nyt kertomaan yhtään mitenkään. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Et edes sen vertaa älyä, jotta tarvitset opastusta!
Tarvitsen todewllakin kyllä aina jonkinlaista opastusta tietenkin joskus, niin kuin ihan kaikki tarvitsevat. Mutta en koskaan kyllä sinulta tarvitse koskaan kyllä yhtään minkäänlaista opastusta. Se on kyllä ihan aina täysin varma ja selkeä tosiasia.
Sillä sinun opastuksellasihan ihan kaikki joutuu ihan aina pelkkään tuhoon ja turmioon. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kaltaisesi joka ei ymmärrä ajatella omilla aivoillaan on se tyhmyyden huippu!
En usko sinua.
Kyllä se vain sinä itse olet täällä ollut jo 15 vuotta vallan kokonaan ihan aina se tyhmyyden ja typeryyden huippu. En tiedä nyt yhtään ketään tyhmempää ja typerämpää toista kirjoittelijaa täällä kuin sinä nyt vain olet.
Mutta toki sinä olet ihan itse tuolla täysin ala-arvoisella käytökselläsi tuon tittelin itsellesi täällä täysin kokonaan aina ansainnut.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, olet tosiaankin ottanut kyseiseen asiaan kyllä todellakin näköjään jonkinlaista kantaa.
Mutta ihan pelkkä pas... eiku valetta nuo sinun kaikki kannanottosi kyseisen asian suhteen näyttävät nyt vain olleen.
Sillä yhtään täysin perusteltua ja täysin uskottavaa jorinaa sinä et ole pystynyt koskaan täällä kumminkaan nyt kertomaan yhtään mitenkään.älä nöyryytä enempää trollia, sen psyyke ei kestä sitä.
Anonyymi kirjoitti:
En usko sinua.
Kyllä se vain sinä itse olet täällä ollut jo 15 vuotta vallan kokonaan ihan aina se tyhmyyden ja typeryyden huippu. En tiedä nyt yhtään ketään tyhmempää ja typerämpää toista kirjoittelijaa täällä kuin sinä nyt vain olet.
Mutta toki sinä olet ihan itse tuolla täysin ala-arvoisella käytökselläsi tuon tittelin itsellesi täällä täysin kokonaan aina ansainnut..Mihin vetoat tuossa tyhmyydellä ja typeryydellä? Laitappa selvittäen!
Voihan olla myös jotta sinä ja muut Lyylit eivät ymmärrä jos joku kirjoittaa jotain järkevää! Ainahan sinun ja Lyyli parven pitäisi moittiessanne kertoa miksi ja miten te asian näkisitte! Se kuitenkaan ei edes ole juolahtanut mieleenne, nähtävästi koska ette kykene omaan ajatteluun!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Mihin vetoat tuossa tyhmyydellä ja typeryydellä? Laitappa selvittäen!
Voihan olla myös jotta sinä ja muut Lyylit eivät ymmärrä jos joku kirjoittaa jotain järkevää! Ainahan sinun ja Lyyli parven pitäisi moittiessanne kertoa miksi ja miten te asian näkisitte! Se kuitenkaan ei edes ole juolahtanut mieleenne, nähtävästi koska ette kykene omaan ajatteluun!"Mihin vetoat tuossa tyhmyydellä ja typeryydellä?"
Tuo sinun ihan oma todella ala-arvoinen ja typerä käytöksesi täällä on vaikuttanut todsella kovasti omaan mielipiteeseeni sinusta.
Ja tuskin sinä nyt koskaan edes haluat sitä minun henkilökohtaista mielipidettäni sinusta todella sairaasta narsistista edes mitenkään tietää, koska aivan varmasti sinun oma psyykkesi ja mielenterveytesi ei varmaan lainkaan kestäisi sitä minun henkilökohtaista täysin rehellistä mielipidettäni sinusta. Anonyymi kirjoitti:
"Mihin vetoat tuossa tyhmyydellä ja typeryydellä?"
Tuo sinun ihan oma todella ala-arvoinen ja typerä käytöksesi täällä on vaikuttanut todsella kovasti omaan mielipiteeseeni sinusta.
Ja tuskin sinä nyt koskaan edes haluat sitä minun henkilökohtaista mielipidettäni sinusta todella sairaasta narsistista edes mitenkään tietää, koska aivan varmasti sinun oma psyykkesi ja mielenterveytesi ei varmaan lainkaan kestäisi sitä minun henkilökohtaista täysin rehellistä mielipidettäni sinusta.n siis ala-arvoista ajatella omilla aivoillaan eikä uskoa sosialismin humpuukia? Voisit perustella tuon mielipiteesi!
Et edes tunne minua jotta voisit sanoa minusta mitään rehellisesti mutta komuloisen tyyliin kylläkin!Anonyymi kirjoitti:
Koska talous on se minkä päälle kaikki muu rakentuu niin talous on se pää ponnin jonka vuoksi Kokoomus on Suomelle paras puolue. Kokoomus on ainoa puolue noista isommista joka haluaa reaalista talouspolitiikkaa jossa menot katsotaan vasta kun tulot on ensin laskettu ja siinä pitää jäädä säästövaraa!
SS tyylin velka politiikkaa en hyväksy!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Koska talous on se minkä päälle kaikki muu rakentuu niin talous on se pää ponnin jonka vuoksi Kokoomus on Suomelle paras puolue. Kokoomus on ainoa puolue noista isommista joka haluaa reaalista talouspolitiikkaa jossa menot katsotaan vasta kun tulot on ensin laskettu ja siinä pitää jäädä säästövaraa!
SS tyylin velka politiikkaa en hyväksy!Kokoomus se nyt täysin todistettavasti kumminkin edelleenkin pitää sitä Suomen valtionvelan Suomen ennätystä hallussaan ihan ylivoimaisesti.
Suurin kiitos tästä Suomen valtion velanoton Suomen ennätyksestä kuuluu tietysti Iiro Viinaselle, Jyrki Kataiselle ja Alexander Stubbille. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
n siis ala-arvoista ajatella omilla aivoillaan eikä uskoa sosialismin humpuukia? Voisit perustella tuon mielipiteesi!
Et edes tunne minua jotta voisit sanoa minusta mitään rehellisesti mutta komuloisen tyyliin kylläkin!Minähän nyt vain kerroin sen oman henkilökohtaisen täysin rehellisen mielipiteeni sinusta pelkästään sinun käyttäytymisesi perusteella täällä.
Enkä varmasti ole täällä koskaan se ainoa henkilö joka on samaa mieltä kanssani sinusta.
Mutta ihan itsehän sinä olet nyt tuon todella kivikkoisen tien aikoinasi täällä valinnut.
Nyt sinä sitten vain nautit / kärsit siitä sinun oman valintasi teosta. Anonyymi kirjoitti:
Kokoomus se nyt täysin todistettavasti kumminkin edelleenkin pitää sitä Suomen valtionvelan Suomen ennätystä hallussaan ihan ylivoimaisesti.
Suurin kiitos tästä Suomen valtion velanoton Suomen ennätyksestä kuuluu tietysti Iiro Viinaselle, Jyrki Kataiselle ja Alexander Stubbille.Kerro nyt sitten paljonko Kokoomus on ottanut velkaa valtiolle ja millä valtuuksilla!
Kerro myös mihin kuluihin väität velkaa otetun!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kerro nyt sitten paljonko Kokoomus on ottanut velkaa valtiolle ja millä valtuuksilla!
Kerro myös mihin kuluihin väität velkaa otetun!Suomen valtion velka alkoi kasvamaan vasta sitten kun maahan saatiin ensimmäinen kunnon oikeistohallitus, asia on helppo tarkistaa. Valtion velkasuhde on mennyt lähes poikkeuksetta huonompaan suuntaan oikeistohallitusten aikana, aika jännä? Tätäkö on oikeiston talousosaaminen?
Anonyymi kirjoitti:
Suomen valtion velka alkoi kasvamaan vasta sitten kun maahan saatiin ensimmäinen kunnon oikeistohallitus, asia on helppo tarkistaa. Valtion velkasuhde on mennyt lähes poikkeuksetta huonompaan suuntaan oikeistohallitusten aikana, aika jännä? Tätäkö on oikeiston talousosaaminen?
Mihin se ne velkarahat tarvitsi? Oletko tutkinut?
Keitä muita siihen hallitukseen kuului? Tuskin siinä Kokoomus yksin oli!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Mihin se ne velkarahat tarvitsi? Oletko tutkinut?
Keitä muita siihen hallitukseen kuului? Tuskin siinä Kokoomus yksin oli!Kokoomus on HYVINVOINTIVALTION TÄYSTUHO PUOLUE ja selkeitä tulonsiirtoja tämä köyhempiä riistävä PUOLUE on aina vain hyväosaisille RIKKAILLE tehnyt, ja vielä näköjään löytyy työväestöstäkin tyhmiä ääliöitä jotka kannattavat näitä kokoomuksen paviaaneja ja persuja
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomus on HYVINVOINTIVALTION TÄYSTUHO PUOLUE ja selkeitä tulonsiirtoja tämä köyhempiä riistävä PUOLUE on aina vain hyväosaisille RIKKAILLE tehnyt, ja vielä näköjään löytyy työväestöstäkin tyhmiä ääliöitä jotka kannattavat näitä kokoomuksen paviaaneja ja persuja
TYÖ LUO HYVINVOINTIA! TULONSIIRROT EIVÄT LUO HYVINVOINTIA!
Tulon siirrot ovat tärkeitä vain sairaille ja vajaakykyisille! Kumpaan luokkaan sinä katsot kuuluvasi?
Reaali talouspolitiikka on hyvinvoinnin perusta, velkahyvinvointi vie kadotukseen! Kokoomus on aina taistellut reaalin talouspolitiikan puolesta, siinä tulojen on katettava menot!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
TYÖ LUO HYVINVOINTIA! TULONSIIRROT EIVÄT LUO HYVINVOINTIA!
Tulon siirrot ovat tärkeitä vain sairaille ja vajaakykyisille! Kumpaan luokkaan sinä katsot kuuluvasi?
Reaali talouspolitiikka on hyvinvoinnin perusta, velkahyvinvointi vie kadotukseen! Kokoomus on aina taistellut reaalin talouspolitiikan puolesta, siinä tulojen on katettava menot!Paskakokkareet ovat näköjään taas menossa hallitukseen jakelemaan hyväosaiselle vauraalle väelle veroalea ja tulonsiirtoja pelkästään velkarahalla.
Anonyymi kirjoitti:
Paskakokkareet ovat näköjään taas menossa hallitukseen jakelemaan hyväosaiselle vauraalle väelle veroalea ja tulonsiirtoja pelkästään velkarahalla.
Pienemmät verot virkistävät taloutta ja antavat sinullekin paremman mahdollisuuden saada työstäsi palkkaa! Tulonsiirtoja ei tarvita kuin sairaille ja vajaakykyisille, se on faktaa! Jos minä en ole saanut/tarvinnut eivät muutkaan tarvitse, vaan töihin vaan sillä palkalla jonka työnantaja katsoo sinun ansaitsevan työsi tuloksen perusteella!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Pienemmät verot virkistävät taloutta ja antavat sinullekin paremman mahdollisuuden saada työstäsi palkkaa! Tulonsiirtoja ei tarvita kuin sairaille ja vajaakykyisille, se on faktaa! Jos minä en ole saanut/tarvinnut eivät muutkaan tarvitse, vaan töihin vaan sillä palkalla jonka työnantaja katsoo sinun ansaitsevan työsi tuloksen perusteella!
Minä itse ainakin olen valmis maksamaan kyllä tuloistani ihan mielelläni esimerkiksi jopa enemmän veroja mitä tarvitsee, jos sillä sitten vain turvataan länsimaisen hyvinvointivaltion olemassaolo.
Mutta noista kokoomuksen harrastamista suorista tulonsiirroista vähäosaisilta köyhiltä hyväosaisille rikkaille ihmisille täytyy päästä kiireesti kyllä vallan kokonaan eroon.
Sitten voidaankin sen jälkeen jo siirtyä noiden täysin vastikkeettomien yritys- ja maataloustukien rajuun leikkaamiseen tai pikemminkin sopeuttamiseen. Anonyymi kirjoitti:
Minä itse ainakin olen valmis maksamaan kyllä tuloistani ihan mielelläni esimerkiksi jopa enemmän veroja mitä tarvitsee, jos sillä sitten vain turvataan länsimaisen hyvinvointivaltion olemassaolo.
Mutta noista kokoomuksen harrastamista suorista tulonsiirroista vähäosaisilta köyhiltä hyväosaisille rikkaille ihmisille täytyy päästä kiireesti kyllä vallan kokonaan eroon.
Sitten voidaankin sen jälkeen jo siirtyä noiden täysin vastikkeettomien yritys- ja maataloustukien rajuun leikkaamiseen tai pikemminkin sopeuttamiseen.Miten mielestäsi vähäosaisilla on niin paljon rahaa, jotta niiden siirto hyväosaisille jotain oleellista merkitsisi? Kerro ihmeessä missä ovat vähäosaisten varat nyt jemmassa? Ovatko sinun vähäosaiset edes vähäosaisia jos niillä on rahaa jemmassa odottamassa siirtoa muille?
Meillähän homma toimii verotuksen progressiivisuuden vuoksi, juuri päinvastoin kuin sinä esität!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Yhden kerran voi ymmärtää Lyylin haksahtaneen mutta kun sitä jatkuu päivä ja vuositolkulla niin oikein alkaa miettimään, olenko oikeassa ja koko vasemmiston täällä oleva edustus on täysiä pölkkypäitä?Todista missä Lyyli haksahti ja miksi. Siinäkö, että oli eri mieltä kanssasi?
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kyllä ay mafia on minua haitannut aikoinaan! Asuin oppikoulupaikastani noin 13 km päässä ja siinä -50 luvun lakkoriehassanne ei linja-autot aina kulkeneet ja jouduin kävelemään tuon matkan viikon aikana kahteen kertaan koulun päätyttyä.
Tuskin onnistuisi nyky lapsilta moneltakaan!
Jo tuo opetti minulle jottei ay mafiasta ole muuhun kuin rettelöimään!Koska noin kehut kävelysuoritustasi, niin valhehan on tuo ay mafian "haitta".
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Mistä vaikka viikon päästä edes itse tiedät mitä olet kirjoittanut? Mistä tiedät onko joku kommentoinut kommenttiasi? Rekisteröityneenä saan aina listat niistä jotka ovat sen tehneet, jopa Lyyleistä! Tosin aika suuri osa on jo pois kun ehdin klikkaamaan ylläpidon siirrettyä teidän hölmöyksiänne roskiin, eikä ehkä syyttä!Mielestäsi KAIKKI MUUT KIRJOITTAJAT OVAT LYYLEJÄ, joten on luontevaa käyttää tuota "nickiä" kun vastaa sinulle.
Anonyymi kirjoitti:
Todista missä Lyyli haksahti ja miksi. Siinäkö, että oli eri mieltä kanssasi?
Kun sinä kirjoitit:
"Ei se kuinka sutki sinä olet ihmiseksi, ainakaan tee sinusta milläänmuotoa uskottavaa todenpuhujaa. Jos et muuten kykene kiertämään faktoja, sorrut täysin päättömään inttämiseen vain ohittaaksesi faktat. Fiksua ja viisastako? Tämäkin vielä varsin lyhyt ketju jo tässä vaiheessa osoittaa varsin hyvin sen, että kommentointisi on hyvin pitkälti pelkkää ylimielistä öyhöttämistä. Vietiinkö sinulta lapsena tikkari, kun niin katkeroituneelta kuulostat? Uppiniskaista hölmöläisyyttä vaiko vain pelkkää tietämättömyyttä tai matalaotsaisuutta?"
Missä olen syyllistynyt faktoja kiertääkseni mininkään? Jos olen niin mitä faktoja?
Mitä ylimielistä öyhöttämistä olet löytänyt?
Mitä uppiniskaisuutta olet löytänyt?
Kun syyttelet noin niin esittämättä niitä todisteita joihin vetoat niin todella teet minusta totuuden julistajan! Me nääs emme elä sosialismissa vielä joten syyttäjän on todistettava syytteensä!Anonyymi kirjoitti:
Koska noin kehut kävelysuoritustasi, niin valhehan on tuo ay mafian "haitta".
Niinkö? Miksi ay mafialla olisi oikeus haitata nuorten ja lasten koulunkäyntiä?
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäsi KAIKKI MUUT KIRJOITTAJAT OVAT LYYLEJÄ, joten on luontevaa käyttää tuota "nickiä" kun vastaa sinulle.
Olet Lyyli, senhän sinä vain todistit! Et edes itse usko itseesi!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Olet Lyyli, senhän sinä vain todistit! Et edes itse usko itseesi!
Sinä itsekin kyllä olet nyt täällä ihan omasta itsestäsi todistanut todella selkeästi ja paljon meille kaikille muille palstalaisille.
Mutta tuskin sinä nyt edes haluat sitä tietää mitä ne ovat, ja mitä mieltä me kaikki muut palstalaiset sitten olemme sinusta ja erityisesti sinun omasta henkilökohtaisesta käytöksestäsi täällä. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Niinkö? Miksi ay mafialla olisi oikeus haitata nuorten ja lasten koulunkäyntiä?
Mistään sinun fanittamistasi mafioistasi en tiedä enkä koskaan haluakkaan tietää yhtään mitään.
Pelleile sinä nyt ihan yksistään vain noiden omien mafioidesi kanssa jos saat niistä jonkinlaista tyydytystä itsellesi. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Miten mielestäsi vähäosaisilla on niin paljon rahaa, jotta niiden siirto hyväosaisille jotain oleellista merkitsisi? Kerro ihmeessä missä ovat vähäosaisten varat nyt jemmassa? Ovatko sinun vähäosaiset edes vähäosaisia jos niillä on rahaa jemmassa odottamassa siirtoa muille?
Meillähän homma toimii verotuksen progressiivisuuden vuoksi, juuri päinvastoin kuin sinä esität!Kokoomushan se vie vaikka tuhkat köyhän pesästä jos se saa siihen mahdollisuuden.
Nythän Orpo on jo ilmoittanut että vähävaraisten köyhien ihmisten ansaittuja sosiaalietuja leikataan rajusti, kuin myös työttömyyskorvauksia leikataan rajusti.
Ja kokoomuksen ydinporukkahan on todellakin juuri erikoistunut veronkiertoon, itse he kutsuvat sitä täysin virheellisesti tai valheellisesti vain muka jonkilaiseksi verosuunnitteluksi. Anonyymi kirjoitti:
Sinä itsekin kyllä olet nyt täällä ihan omasta itsestäsi todistanut todella selkeästi ja paljon meille kaikille muille palstalaisille.
Mutta tuskin sinä nyt edes haluat sitä tietää mitä ne ovat, ja mitä mieltä me kaikki muut palstalaiset sitten olemme sinusta ja erityisesti sinun omasta henkilökohtaisesta käytöksestäsi täällä.Yks lysti mitä te ajattelette, koska ette kykene järkevään ajatteluun, ette ainakaan sen ilmaisuun.
Syyttelet vaan et koskaan osaa kertoa sitä miksi olet erimieltä ja mikä on sinun mielipiteesi ja miksi! Tuohan vaatisi omaa ajattelua mutta se lienee sinulta kiellettyä toimintaa, tuloksista päätellen ainakin!Anonyymi kirjoitti:
Mistään sinun fanittamistasi mafioistasi en tiedä enkä koskaan haluakkaan tietää yhtään mitään.
Pelleile sinä nyt ihan yksistään vain noiden omien mafioidesi kanssa jos saat niistä jonkinlaista tyydytystä itsellesi.Muut kuin minä fanittavat mafioita ay mafia mukaan lukien! Osoitat vain tuolla verbaali ulosteellasi jottet edes ymmärrä lukemaasi!
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomushan se vie vaikka tuhkat köyhän pesästä jos se saa siihen mahdollisuuden.
Nythän Orpo on jo ilmoittanut että vähävaraisten köyhien ihmisten ansaittuja sosiaalietuja leikataan rajusti, kuin myös työttömyyskorvauksia leikataan rajusti.
Ja kokoomuksen ydinporukkahan on todellakin juuri erikoistunut veronkiertoon, itse he kutsuvat sitä täysin virheellisesti tai valheellisesti vain muka jonkilaiseksi verosuunnitteluksi.Esität syytteitä joihin olisi syytä tuoda esiin todisteet!
Etkä eds kyennyt vastaamaan mitään kommenttiini vaan lähdit aidan raosta pakoon!
Tässä uudelleen, yritä edes ottaa suoraan kantaa: "Miten mielestäsi vähäosaisilla on niin paljon rahaa, jotta niiden siirto hyväosaisille jotain oleellista merkitsisi? Kerro ihmeessä missä ovat vähäosaisten varat nyt jemmassa? Ovatko sinun vähäosaiset edes vähäosaisia jos niillä on rahaa jemmassa odottamassa siirtoa muille?"!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Muut kuin minä fanittavat mafioita ay mafia mukaan lukien! Osoitat vain tuolla verbaali ulosteellasi jottet edes ymmärrä lukemaasi!
Sinähän niitä mafioitasi ja orjiasi näet aamusta iltaan, päivästä toiseen, viikosta ja kuukaudesta toiseen.
Itsehän kerrot. Anonyymi kirjoitti:
Sinähän niitä mafioitasi ja orjiasi näet aamusta iltaan, päivästä toiseen, viikosta ja kuukaudesta toiseen.
Itsehän kerrot.Opettele ymmärtämään lukemaasi niin elämäsikin helpottuu!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Opettele ymmärtämään lukemaasi niin elämäsikin helpottuu!
Kyllä minä ainakin sen tosiasian nyt ymmärrän todella hyvin ja selkeästi.
Että sinullehan täällä nyt taas kerran vittuillaan oikein kunnolla ja kovaa ihan päin naamaa.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsehän kerrot.Mene nyt kiireesti hoitoon. tarvitset siä hoitoa todella nopeasti.
Sillä mielenterveytesi on näköjään romahtanut ihan vallan kokonaan. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Esität syytteitä joihin olisi syytä tuoda esiin todisteet!
Etkä eds kyennyt vastaamaan mitään kommenttiini vaan lähdit aidan raosta pakoon!
Tässä uudelleen, yritä edes ottaa suoraan kantaa: "Miten mielestäsi vähäosaisilla on niin paljon rahaa, jotta niiden siirto hyväosaisille jotain oleellista merkitsisi? Kerro ihmeessä missä ovat vähäosaisten varat nyt jemmassa? Ovatko sinun vähäosaiset edes vähäosaisia jos niillä on rahaa jemmassa odottamassa siirtoa muille?"!Jo ihan pelkkä historia todistaa täysin selkeästi nämä sanomisesi selkeiksi faktoiksi kyseisen asian suhteen.
Esimerkiksi se historiallinen fakta, että esimerkiksi virallisten tilastojen mukaan kokoomus pitää Suomen ennätystä Suomen valtion velan otossa.
Tätä kertomaani historiallista faktaa sinä et koskaan ole pystynyt kumoamaan yhtään mitenkään. :- TSEMPPIÄ !! - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Muut kuin minä fanittavat mafioita ay mafia mukaan lukien! Osoitat vain tuolla verbaali ulosteellasi jottet edes ymmärrä lukemaasi!
Miksi valehtelet?
En minä ainakaan tiedä missään ketään muuta kuin pelkästään sinut joka fanittaa samaan aikaan valkolahtareita, mafioita, fasisteja ja natseja. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Yks lysti mitä te ajattelette, koska ette kykene järkevään ajatteluun, ette ainakaan sen ilmaisuun.
Syyttelet vaan et koskaan osaa kertoa sitä miksi olet erimieltä ja mikä on sinun mielipiteesi ja miksi! Tuohan vaatisi omaa ajattelua mutta se lienee sinulta kiellettyä toimintaa, tuloksista päätellen ainakin!Aika lailla aivan turha sinun on höpötellä täällä enää yhtään mitään.
Sillä sinähän se nyt kumminkin olet valitettavasti menettänyt täällä sen oman uskottavuutesi jo todella kauan aikaa sitten. Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä ainakin sen tosiasian nyt ymmärrän todella hyvin ja selkeästi.
Että sinullehan täällä nyt taas kerran vittuillaan oikein kunnolla ja kovaa ihan päin naamaa..Ette te Lyylit kykene edes v-tuilemaan, sekin kun vaatisi jotain faktista, jolla osoittaisit minun olevan jossain asiassa väärässä!
Itsellennehän te v-tuiletta osoittamalla kyvyttömyytenneAnonyymi kirjoitti:
Mene nyt kiireesti hoitoon. tarvitset siä hoitoa todella nopeasti.
Sillä mielenterveytesi on näköjään romahtanut ihan vallan kokonaan.Hoitopaikassasi on kuulemma niin täyttä, jottei minulle riitä enää punkkaa!
Anonyymi kirjoitti:
Jo ihan pelkkä historia todistaa täysin selkeästi nämä sanomisesi selkeiksi faktoiksi kyseisen asian suhteen.
Esimerkiksi se historiallinen fakta, että esimerkiksi virallisten tilastojen mukaan kokoomus pitää Suomen ennätystä Suomen valtion velan otossa.
Tätä kertomaani historiallista faktaa sinä et koskaan ole pystynyt kumoamaan yhtään mitenkään. :- TSEMPPIÄ !!Laitapa linkki siihen tilastoon!
Anonyymi kirjoitti:
Miksi valehtelet?
En minä ainakaan tiedä missään ketään muuta kuin pelkästään sinut joka fanittaa samaan aikaan valkolahtareita, mafioita, fasisteja ja natseja.Olet hieman väärässä, nuo punalahtarit (siis ainoat reaalit) sekä muut mainitsemasihan ovat vasemmiston sosialisti porukkaa! Kannattaa Lyylinkin opetella mitä reaali maailma on ja unohtaa pravdansa!
Anonyymi kirjoitti:
Aika lailla aivan turha sinun on höpötellä täällä enää yhtään mitään.
Sillä sinähän se nyt kumminkin olet valitettavasti menettänyt täällä sen oman uskottavuutesi jo todella kauan aikaa sitten.Mitä omasta uskottavuudestasi mahdat ajatella?
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ette te Lyylit kykene edes v-tuilemaan, sekin kun vaatisi jotain faktista, jolla osoittaisit minun olevan jossain asiassa väärässä!
Itsellennehän te v-tuiletta osoittamalla kyvyttömyytenneSinä se et näytä nyt omaa tyhmyyttäsi edes lainkaan tietävän tai tajuavan mitä sana vittuilu oikein nyt tarkoittaakaan. Mutta täysin omapahan on murheesi. :-hehehehheheee
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Hoitopaikassasi on kuulemma niin täyttä, jottei minulle riitä enää punkkaa!
Sinun asuinpaikassasi siellä niuvassa on näköjään nettiyhteydet avattu vähäksi aisaa.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Laitapa linkki siihen tilastoon!
En viitsi, hae itse. Itellä tuohon meni aikaa noin 20 sekuntia.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se et näytä nyt omaa tyhmyyttäsi edes lainkaan tietävän tai tajuavan mitä sana vittuilu oikein nyt tarkoittaakaan. Mutta täysin omapahan on murheesi. :-hehehehheheee
Se tarkoittaa minulle, että kykenet todistamaan minun olevan väärässä! Noita verbaalisia ulosteita joita sinäkin lasket, en huomioi muuna kuin osoituksenasi omasta kyvyttömyydestäsi käydä asiallista keskustelua!
Anonyymi kirjoitti:
Sinun asuinpaikassasi siellä niuvassa on näköjään nettiyhteydet avattu vähäksi aisaa.
Niuva on erisnimi ja kuuluu siten alkaa kapitaalilla! Tietystihän on jottet paikan asukkaana osaa moista edes ymmärtää!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Mitä omasta uskottavuudestasi mahdat ajatella?
Pelkkää hyvää aina tietenkin.
Sillä sinä itsehän se täällä nyt vain sen oman uskottavuutesi olet menettänyt ihan vallan kokonaan. Ei koskaan kukaan muu.:- TSEMPPIÄ !! Anonyymi kirjoitti:
En viitsi, hae itse. Itellä tuohon meni aikaa noin 20 sekuntia.
Et siis löytänyt olematonta!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Et siis löytänyt olematonta!
Totta kai löysin ainakin kyseiset tilastot todella helposti ja nopeasti.
Mutta sinä itse se et näytä löytäneen koskaan yhtään mitään. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Niuva on erisnimi ja kuuluu siten alkaa kapitaalilla! Tietystihän on jottet paikan asukkaana osaa moista edes ymmärtää!
Älä nyt tyrkytä asuinolojasi tai asuinpaikkaasi niuvaa kenellekkään muille.
Sillä kyllä se sinun todellinen ja oikea asuinpaikkasi niuva on ollut täällä selvillä jo todella kauan aikaa. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Se tarkoittaa minulle, että kykenet todistamaan minun olevan väärässä! Noita verbaalisia ulosteita joita sinäkin lasket, en huomioi muuna kuin osoituksenasi omasta kyvyttömyydestäsi käydä asiallista keskustelua!
Eli et näköjään todellakaan suomeksi kerrottuna lainkaan näytä tajuavan edelleenkään mitä sana vittuilu suomeksi oikein tarkoittaakaan.
Enkä kyllä yllättynyt nyt yhtään. Sen verran typerä ja tyhmä tollo näytät vain nyt aina olevan. Anonyymi kirjoitti:
Totta kai löysin ainakin kyseiset tilastot todella helposti ja nopeasti.
Mutta sinä itse se et näytä löytäneen koskaan yhtään mitään.En usko koska et saanut linkkiä aikaan!
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt tyrkytä asuinolojasi tai asuinpaikkaasi niuvaa kenellekkään muille.
Sillä kyllä se sinun todellinen ja oikea asuinpaikkasi niuva on ollut täällä selvillä jo todella kauan aikaa.Asuinpaikkani ei ole lähelläkään Niuvaasi!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
En usko koska et saanut linkkiä aikaan!
Se on nyt aivan sama mitä sinä et usko tai uskot.
Ja et sinä ole nyt edes koskaan ansainnut minkäänlaista linkkiä yhtään mihinkään.
Sillä sinä se kumminkin olet nyt vain se ainoa henkilö täällä joka on menettänyt oman uskottavuutensa ihan vallan kokonaan, Anonyymi kirjoitti:
Se on nyt aivan sama mitä sinä et usko tai uskot.
Ja et sinä ole nyt edes koskaan ansainnut minkäänlaista linkkiä yhtään mihinkään.
Sillä sinä se kumminkin olet nyt vain se ainoa henkilö täällä joka on menettänyt oman uskottavuutensa ihan vallan kokonaan,Ainoa mitä sinusta uskon on, sinä valehtelet!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ainoa mitä sinusta uskon on, sinä valehtelet!
En usko sinua.
Eikun sinä se täällä pelkästään aina vain valehtelet. Ei kukaan muu.
Sinä olet valehdellut täällä jo 15 vuotta putkeen ihan joka päivä. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Asuinpaikkani ei ole lähelläkään Niuvaasi!
Miksi valehtelet?
Sinähän olet ollut jo se niuvan vakiasukas jo 15 vuotta. Anonyymi kirjoitti:
En usko sinua.
Eikun sinä se täällä pelkästään aina vain valehtelet. Ei kukaan muu.
Sinä olet valehdellut täällä jo 15 vuotta putkeen ihan joka päivä.Kerro 3 valhettani ja oma perusteltu totuutesi niihin! Tai olet VALEHTELIJA!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kerro 3 valhettani ja oma perusteltu totuutesi niihin! Tai olet VALEHTELIJA!
Miksi ihmeessä nyt vain kolme?
Kun niitä sinun valeitasi täältä löytyy kumminkin jo kymmeniärtuhansia. Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä nyt vain kolme?
Kun niitä sinun valeitasi täältä löytyy kumminkin jo kymmeniärtuhansia.Ettepä ole edes kolmea kyenneet esiintuomaan ja niihin sitä oikeaa ratkaisua perustellen kertomaan! 3 on hyvä alku ja voit jatkaa sitä sitten halusi mukaan!
Kun kerran syyttelet niin oin syytä myös osoittaa jottet tee sitä turhaan, koska se se vasta valehtelemista olisikin!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Minä en jää odottelemaan muiden mielipiteitä! On suomalaista tulla itse toimeen!https://twitter.com/i/status/1662942296789139457
Vasemmisto on oikeassa? Lisää tätä. Anonyymi kirjoitti:
https://twitter.com/i/status/1662942296789139457
Vasemmisto on oikeassa? Lisää tätä.Linkkisi taitaa esittää, että vasen suora on se joka kaataa! Onko se sitten oikeassa olemista? En lähtisi vannomaan!
- Anonyymi
Eiköhän kaikki Suomi 24 puoluepalstoja seuraajat tapauksen tiedä. Surullinen kohtalo mutta elämä on.
- Anonyymi
Totta turiset.
- Anonyymi
Extyökkärillä on jo kauan sitten kadonnut ote todellisuuteen jossa kansalaiset itse päättävät miten asiat on, sitä se teettää kun on joutunut esim. elinkeinoelämän valheellisten narratiivien kohteeksi liian moniksi vuosiksi.
On varmasti mielenterveyttä koetellut ja paljon, ja nyt joutuu sen todellisuudenkin kohtaamaan kun joutuu kohtaamaan muokkaamatonta totuutta keskustelupalstoillakin, lisäksi hänen pettymyksekseen hänen turvamekanismit rankaiseminen haukkuminen valehtelu mikään ei toimi.
Ei ole suinkaan ainoa tapaus laatuaan, näitä samantyyppisiä valheellisiin narratiiveihin langenneita Suomessa on vaikka kuinka paljon, ja seuraukset niistä ovat hyvin monenlaisia.- Anonyymi
Fasismin lipevä käärme on jo tehnyt pesänsä yhteiskuntaamme? Ihminen ei näköjään opi mitään omista töppöilyistään historiassa.
Minä olen aina itse päättänyt asioistani mutta sinä Lyyli et! Sinä olet antautunut ainakin ay mafiosojen päätösten alaiseksi!
Anonyymi kirjoitti:
Fasismin lipevä käärme on jo tehnyt pesänsä yhteiskuntaamme? Ihminen ei näköjään opi mitään omista töppöilyistään historiassa.
Fasismi, natsismi, sosialismi ja kommunismi ovat samaa sukua ja niistä on kaikista päästävä eroon, jos haluamme hyvinvointiin!
Kannattaa oppia noiden poliittisten uskontojen töppäilyistä todella ja vältellä niitä, vapaa demokratia on se mihin pitää pyrkiä!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Fasismi, natsismi, sosialismi ja kommunismi ovat samaa sukua ja niistä on kaikista päästävä eroon, jos haluamme hyvinvointiin!
Kannattaa oppia noiden poliittisten uskontojen töppäilyistä todella ja vältellä niitä, vapaa demokratia on se mihin pitää pyrkiä!Kokoomuskommari kuuntele tämä. Ette koskaan onnistu.
https://www.youtube.com/watch?v=vlruhz02KPU
Ja älä ikinä ilman perusteita ala kehumaan Kokoomusta. Jos alat niin myös kait vastaat lopulta kysymyksiinkin Kokoomuksen teosta hallituksissa? Olet pelkkä surkea nolla. Anonyymi kirjoitti:
Kokoomuskommari kuuntele tämä. Ette koskaan onnistu.
https://www.youtube.com/watch?v=vlruhz02KPU
Ja älä ikinä ilman perusteita ala kehumaan Kokoomusta. Jos alat niin myös kait vastaat lopulta kysymyksiinkin Kokoomuksen teosta hallituksissa? Olet pelkkä surkea nolla.Jos et osaa käyttää asiallisia termejä niin on parasta pysyä poissa!
Raatteentie oli hyvä opetus naapurille, vaan se ei opi eli on kuten sinä Lyyli!
Ei taida muita juurikaan olla jotka haluavat elää reaalitaloudessa kuin kokoomuslaiset, kommunistit ja muut sosialistit natseineen ja fasisteineen eivät ainakaan. Reaalitalous on ainoa vakaa pohja hyvinvoinnille!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Jos et osaa käyttää asiallisia termejä niin on parasta pysyä poissa!
Raatteentie oli hyvä opetus naapurille, vaan se ei opi eli on kuten sinä Lyyli!
Ei taida muita juurikaan olla jotka haluavat elää reaalitaloudessa kuin kokoomuslaiset, kommunistit ja muut sosialistit natseineen ja fasisteineen eivät ainakaan. Reaalitalous on ainoa vakaa pohja hyvinvoinnille!Nykyäänkin ukrainalaiset saavat ihan samalla tavalla jatkuvasti yhtä kovaa pataansa siellä Ukrainassa, kuin esimerkiksi aikoinaan raatteen tiellä täällä Suomessa ukrainalaiset saivat pahasti pataansa.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kannattaa oppia noiden poliittisten uskontojen töppäilyistä todella ja vältellä niitä, vapaa demokratia on se mihin pitää pyrkiä!En usko sinua.
Fasismi ja natsismi ovat täysin todistettavasti äärioikeistolaisia ääriliikkeitä. Et sinä tätä kertomaani faktaa koskaan pysty mitenkään muuttamaan. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Minä olen aina itse päättänyt asioistani mutta sinä Lyyli et! Sinä olet antautunut ainakin ay mafiosojen päätösten alaiseksi!
ja sen kyllä nyt huomaakin kaikki todella hyvin että sinä olet päättänyt ihan itse asioistasi.
Nythän sinä sitten oletkin jo täysin mielisairas valehteleva narsisti. Anonyymi kirjoitti:
Nykyäänkin ukrainalaiset saavat ihan samalla tavalla jatkuvasti yhtä kovaa pataansa siellä Ukrainassa, kuin esimerkiksi aikoinaan raatteen tiellä täällä Suomessa ukrainalaiset saivat pahasti pataansa.
1939 Raatteessa Ukrainasta kotoisin olevat olivat neuvostoliittolaisia, eivät ukrainalaisia! Silloin sosialismin paratiisi alisti heitä oikein kunnolla!
Anonyymi kirjoitti:
En usko sinua.
Fasismi ja natsismi ovat täysin todistettavasti äärioikeistolaisia ääriliikkeitä. Et sinä tätä kertomaani faktaa koskaan pysty mitenkään muuttamaan.Sosialismi, kommunismi ja kansallissosialismi ovat kaikki periaatteeltaan sitä samaa jos ei lippujen värejä katsota. Niillä on se yksi pomo ja kansan pitää olla nöyrä, tottelemattomat toisin ajattelevat tai väärään kansaan kuuluvat viedään piikkilankojen taakse tai hautaan!
Kun tarkemmin ajattelet ne eivät eroa toisistaan, eikä niitä saa päästää valtaan!Anonyymi kirjoitti:
ja sen kyllä nyt huomaakin kaikki todella hyvin että sinä olet päättänyt ihan itse asioistasi.
Nythän sinä sitten oletkin jo täysin mielisairas valehteleva narsisti.Kun olen itse asiani hoitanut niin eipä ole huolia talouden suhteen. Tuo huoli vaan näyttää olevan yhä useammalla mutta sen voi hoitaa kun ajoissa aloittaa itse asioitaan hoitamaan.
Et sitten kyennyt taaskaan tuomaan muutamaa esimerkkiä valheistani ja kertomaan niihin omaa totuuttasi! Onko todellisuus noin ankara sinulle jottet uskalla vai etkä kykene?- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kun olen itse asiani hoitanut niin eipä ole huolia talouden suhteen. Tuo huoli vaan näyttää olevan yhä useammalla mutta sen voi hoitaa kun ajoissa aloittaa itse asioitaan hoitamaan.
Et sitten kyennyt taaskaan tuomaan muutamaa esimerkkiä valheistani ja kertomaan niihin omaa totuuttasi! Onko todellisuus noin ankara sinulle jottet uskalla vai etkä kykene?Niin kyllähän sinä nyt aina jotenkin pärjäät kun me kaikki palkansaajat elätämme sinut.
Mutta en minä ainakaan koskaan missään yleisillä internetin keskusteupalstoilla sillä kehuskelisi jos olisin jokin yhteiskunnan elätti , niin kuin esimerkiksi sinä nyt olet.
ja todellakaan en koskaan löytänyt vain muutamaa valettasi, vaan löysin niitä valeitasi ihan heti todella helposti kymmeniätuhansia täältä. Anonyymi kirjoitti:
Niin kyllähän sinä nyt aina jotenkin pärjäät kun me kaikki palkansaajat elätämme sinut.
Mutta en minä ainakaan koskaan missään yleisillä internetin keskusteupalstoilla sillä kehuskelisi jos olisin jokin yhteiskunnan elätti , niin kuin esimerkiksi sinä nyt olet.
ja todellakaan en koskaan löytänyt vain muutamaa valettasi, vaan löysin niitä valeitasi ihan heti todella helposti kymmeniätuhansia täältä.Todellisuus lienee sinulle karvas, on meinaan niin, että se olen minä eläkeläinen joka SINUA elättää! Verottaja kun vie leijonan osan niin eläkkeestä kuin muistakin tuloistani!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Todellisuus lienee sinulle karvas, on meinaan niin, että se olen minä eläkeläinen joka SINUA elättää! Verottaja kun vie leijonan osan niin eläkkeestä kuin muistakin tuloistani!
Kyllä nyt kaikki eläkeläiset ovat Suomen pahin elättiporukka jota suomalainen yhteiskunta elättää meidan palkansaajien ja työnatajien maksamilla varoilla..
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nyt kaikki eläkeläiset ovat Suomen pahin elättiporukka jota suomalainen yhteiskunta elättää meidan palkansaajien ja työnatajien maksamilla varoilla..
Ei yhteiskunta elätä työeläkeläisiä vaan sen tekee työeläkevakuutusyhtiö. Sinnehän on maksettu aikoinaan vakuutusmaksut joista se raha saadaan eläkkeisiin. Päinvastoin me maksamme reaalista veroa eläkkeestämme ja se on plussaa yhteiskunnalle. Nuo eläkekassat, jotka mainitsin, eivät ole osa yhteiskunnan rahoitusjärjestelmää kuten vaikka työttömyyskorvaukset, vaan ne ovat itsenäisiä yhtiöitä!
Onko vaikeaa ymmärtää?- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ei yhteiskunta elätä työeläkeläisiä vaan sen tekee työeläkevakuutusyhtiö. Sinnehän on maksettu aikoinaan vakuutusmaksut joista se raha saadaan eläkkeisiin. Päinvastoin me maksamme reaalista veroa eläkkeestämme ja se on plussaa yhteiskunnalle. Nuo eläkekassat, jotka mainitsin, eivät ole osa yhteiskunnan rahoitusjärjestelmää kuten vaikka työttömyyskorvaukset, vaan ne ovat itsenäisiä yhtiöitä!
Onko vaikeaa ymmärtää?Sinä se et näköjään lainkaa tiedä sitä asiaa miten nämä kaikki työeläkevaluutusyhtiöt hankkivat tuloja itselleen.
Eli juuri nimenomaan me työssä käyvät palkansaajat ja työnantajat jotka maksamme ansaituista tuloistamme kaikki lakisääteiset eläkevakuutusmaksut maksamme tällä hetkellä juuri sinunkin eläkkeesi, olit sitten sitä eläkettäsi ansainnut tai et. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
1939 Raatteessa Ukrainasta kotoisin olevat olivat neuvostoliittolaisia, eivät ukrainalaisia! Silloin sosialismin paratiisi alisti heitä oikein kunnolla!
Miksi valehtelet?
Nimenomaan Ukrainasta kotoisin olivat nuo aikoinaan raatteentiellä sotineet sotilaat jotka suomalaiset listivät siihen paikkaan.
Ja nyt venäläiset listivät ukrainalaisia aivan samalla tavoin Ukrainassa. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Sosialismi, kommunismi ja kansallissosialismi ovat kaikki periaatteeltaan sitä samaa jos ei lippujen värejä katsota. Niillä on se yksi pomo ja kansan pitää olla nöyrä, tottelemattomat toisin ajattelevat tai väärään kansaan kuuluvat viedään piikkilankojen taakse tai hautaan!
Kun tarkemmin ajattelet ne eivät eroa toisistaan, eikä niitä saa päästää valtaan!Johtuisiko se, että sinä et kykene niitä erottamaan toisistaan, vain ja ainoastaan omasta matalahkosta sivistyksesi tasostasi? Valitset helpomman tien eli äärioikeistolaisen narratiivin väittää kansallissosialismia sosialismiksi, koska siinä lukee sana sosialismi? Ja täysin vailla minkäänlaista hajua Hitlerin ja Rosenbergin petollisesta suunnitelmasta nostaa äärioikeisto valtaan työläisten äänillä? Noinko vieras käsite sinulle poliittinen kusetus on?
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se et näköjään lainkaa tiedä sitä asiaa miten nämä kaikki työeläkevaluutusyhtiöt hankkivat tuloja itselleen.
Eli juuri nimenomaan me työssä käyvät palkansaajat ja työnantajat jotka maksamme ansaituista tuloistamme kaikki lakisääteiset eläkevakuutusmaksut maksamme tällä hetkellä juuri sinunkin eläkkeesi, olit sitten sitä eläkettäsi ansainnut tai et.Työeläkehän on vain siirrettyä palkkaa. Sen maksaa työnantaja pääosin ja sinä pieneltä osin.
Työeläke ei tule yhteiskunnan rahoista vaan maksetuista työeläkevakuutusmaksuista!
Minä ja työnantajani maksoimme minun eläkkeestäni aikoinaan ja nyt sinä maksat omaa työeläkettäsi!
Koska se on vakuutus muotoinen niin se ei ole säästötili, siinä on huima ero ja nykyinen järjestelmä on varsin toimiva!Anonyymi kirjoitti:
Miksi valehtelet?
Nimenomaan Ukrainasta kotoisin olivat nuo aikoinaan raatteentiellä sotineet sotilaat jotka suomalaiset listivät siihen paikkaan.
Ja nyt venäläiset listivät ukrainalaisia aivan samalla tavoin Ukrainassa.Ne olivat Ukrainan alueelta mutta Neuvostoliitosta, sillä ne olivat silloin samaa valtiota! Moskova silloin määräsi kuka lähtee ja minne!
Sosialismi kuin sosialismi siinä vaan poliittiset uskonnot riitelivät siitä, kuka on oikeassa. Samoin kuin aikoinaan katolinen ja protestanttinen kirkko! Kyllä aikoinaan katoliset nuotion koristeeksi laittoivat protestantti kristittyjä! Kai sinä nyt sen verran historiaa muistat!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Työeläkehän on vain siirrettyä palkkaa. Sen maksaa työnantaja pääosin ja sinä pieneltä osin.
Työeläke ei tule yhteiskunnan rahoista vaan maksetuista työeläkevakuutusmaksuista!
Minä ja työnantajani maksoimme minun eläkkeestäni aikoinaan ja nyt sinä maksat omaa työeläkettäsi!
Koska se on vakuutus muotoinen niin se ei ole säästötili, siinä on huima ero ja nykyinen järjestelmä on varsin toimiva!Eli sinä nyt myönnät ihan avoimesti minun olleen täysin oikeassa kyseisen asian suhteen siinä asiassa kun kerroin että me nykyiset kaikki palkansaajat ja työnantajat maksamme sinun eläkkeesi että sinä voit loisia tekemättä yhtään mitään hyödyllistä yhteiskuntamme eteen.
Anonyymi kirjoitti:
Johtuisiko se, että sinä et kykene niitä erottamaan toisistaan, vain ja ainoastaan omasta matalahkosta sivistyksesi tasostasi? Valitset helpomman tien eli äärioikeistolaisen narratiivin väittää kansallissosialismia sosialismiksi, koska siinä lukee sana sosialismi? Ja täysin vailla minkäänlaista hajua Hitlerin ja Rosenbergin petollisesta suunnitelmasta nostaa äärioikeisto valtaan työläisten äänillä? Noinko vieras käsite sinulle poliittinen kusetus on?
Lue edellinen kommenttini uudelleen ja mieti miten vapaa demokratia jota kannatan sopii noihin valjaisiin?,
Tulet huomaamaan olevasi pösilö!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ne olivat Ukrainan alueelta mutta Neuvostoliitosta, sillä ne olivat silloin samaa valtiota! Moskova silloin määräsi kuka lähtee ja minne!
Sinä nyt sitten myönnät minun olevan täysin oikeassa kyseisen asian suhteen.
Nimenomaan tuo 44 divisioona oli ukrainalaisista ihmisistä koostuva sotilasdivisioona. Anonyymi kirjoitti:
Eli sinä nyt myönnät ihan avoimesti minun olleen täysin oikeassa kyseisen asian suhteen siinä asiassa kun kerroin että me nykyiset kaikki palkansaajat ja työnantajat maksamme sinun eläkkeesi että sinä voit loisia tekemättä yhtään mitään hyödyllistä yhteiskuntamme eteen.
Minä ja työnantajani olemme maksaneet sinne oman osuutemme vakuutusmaksuina! Nyt vakuutus maksaa sen mitä on aikoinaan luvannut!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Minä ja työnantajani olemme maksaneet sinne oman osuutemme vakuutusmaksuina! Nyt vakuutus maksaa sen mitä on aikoinaan luvannut!
Sinä ja työnantajasi olette aikoinaan maksaneet niiden vanhempien sukupolvien eläkkkeitä, aivan kuten mekin juuri nyt teemme.
Et sinä koskaan mitään omaa eläkettäsi ole niillä työeläkemaksuillasi maksanut. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Lue edellinen kommenttini uudelleen ja mieti miten vapaa demokratia jota kannatan sopii noihin valjaisiin?,
Tulet huomaamaan olevasi pösilö!Tuskin sinä olet nyt minkäänlaista demokratiaa koskaan kannattanut.
Sillä sinähän olet selkeä säälittävä valkolahtari. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Sosialismi kuin sosialismi siinä vaan poliittiset uskonnot riitelivät siitä, kuka on oikeassa. Samoin kuin aikoinaan katolinen ja protestanttinen kirkko! Kyllä aikoinaan katoliset nuotion koristeeksi laittoivat protestantti kristittyjä! Kai sinä nyt sen verran historiaa muistat!
En usko sinua.
Fasismi on nyt kumminkin täysin todistettavasti pelkkä äärikoiestolainen poliittinen aate.
Ja natsismi on nyt vain sitten yksi pieni vivahde fasisimista.
ja nuo sinun poliittiset uskontosi voit ihan heti työntää sinne missä ei aurinko paista. Sillä ne ovat nyt ihan pelkkää sinun pas... eiku ulostetta. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Tulet huomaamaan olevasi pösilö!Kompastuit jo aiemmin tuohon vapaan demokratian puolustuspuheeseesi siinä, kun tulit todenneeksi, että viitaat kintaallasi "vasemmistolaisille ihmisoikeuksille". Olet siis Hitlerin kansallissosialistien kanssa täysin samoilla linjoilla siitä, että ihmisoikeudet eivät ole kaikille ihmisille kuuluva asia. Ei ollut saksalaiselle työväelle, ei juutalaisille, ei homoille, ei vammaisille jne. Kuljet siis varsin samassa kontekstissa suomalaisten järjestäytyneiden työntekijöiden kohdilla kuten Aatukin lähti kulkemaan pitkien puukkojen yön jälkeen. Suotta kiemurtelet enempää, koska saatat itsesi aina vaan synkempään valoon.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä nyt sitten myönnät minun olevan täysin oikeassa kyseisen asian suhteen.
Nimenomaan tuo 44 divisioona oli ukrainalaisista ihmisistä koostuva sotilasdivisioona.Kaikki Raatteen tielle 1939 idästä hyökänneet olivat neuvosto armeijan sotilaita, se ei merkitse mistä osasta valtakuntaa he olivat. Osa oli nykyisen Ukrainan alueelta mutta Suomi ei ollut sodassa Ukrainaa vastaan vaan Neuvostoliittoa, joka oli raukkamaisesti hyökännyt kimppuumme, kuten nyt Venäjänä Ukrainan kimppuun!.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ja työnantajasi olette aikoinaan maksaneet niiden vanhempien sukupolvien eläkkkeitä, aivan kuten mekin juuri nyt teemme.
Et sinä koskaan mitään omaa eläkettäsi ole niillä työeläkemaksuillasi maksanut.Minä ja työnantajani olemme maksaneet työeläkevakuutusta, emme eläkkeitä lainkaan, vaan vakuutusta joka vakuutus sitten kun ehdot täyttyvät rahoittaa eläkkeeni! Miksi tuo vakuutus periaate on sinulle niin vaikeaa ymmärtää?
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin sinä olet nyt minkäänlaista demokratiaa koskaan kannattanut.
Sillä sinähän olet selkeä säälittävä valkolahtari.Olen aina kannattanut ja tulen kannattamaan vapaata demokratiaa joka on sosialismin ja sen rinnakkais uskontojen pahin vihollinen!
Pitää punalahtarinkin jo oppia!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kaikki Raatteen tielle 1939 idästä hyökänneet olivat neuvosto armeijan sotilaita, se ei merkitse mistä osasta valtakuntaa he olivat. Osa oli nykyisen Ukrainan alueelta mutta Suomi ei ollut sodassa Ukrainaa vastaan vaan Neuvostoliittoa, joka oli raukkamaisesti hyökännyt kimppuumme, kuten nyt Venäjänä Ukrainan kimppuun!.
Nimenomaan juuri se mistä päin nuo 44-divisioonan sotilaat olivat merkitsee menehtyneiden sotilaiden omaisille todella paljon ja kovasti.
Ja toisessa maailmansodassahan olivat vastakkain ns. akselivaltiot ja liittoutuneet valtiot.
Suomi se sitten oli siinä häviäjien puolella tuossa toisessa maailmansodassa minkä liittoutuneet valtiot voittivat. Anonyymi kirjoitti:
En usko sinua.
Fasismi on nyt kumminkin täysin todistettavasti pelkkä äärikoiestolainen poliittinen aate.
Ja natsismi on nyt vain sitten yksi pieni vivahde fasisimista.
ja nuo sinun poliittiset uskontosi voit ihan heti työntää sinne missä ei aurinko paista. Sillä ne ovat nyt ihan pelkkää sinun pas... eiku ulostetta.Fasismissa on juuri sama periaate kuin kommunismissakin! Yksi joka komentaa, kansa joka nöyrtyy ja tottelee, toisin ajattelevat suljetaan omiin häkkeihinsä, muita puolueita ei sallita!
Mikä erottaa perusteissa?Anonyymi kirjoitti:
Kompastuit jo aiemmin tuohon vapaan demokratian puolustuspuheeseesi siinä, kun tulit todenneeksi, että viitaat kintaallasi "vasemmistolaisille ihmisoikeuksille". Olet siis Hitlerin kansallissosialistien kanssa täysin samoilla linjoilla siitä, että ihmisoikeudet eivät ole kaikille ihmisille kuuluva asia. Ei ollut saksalaiselle työväelle, ei juutalaisille, ei homoille, ei vammaisille jne. Kuljet siis varsin samassa kontekstissa suomalaisten järjestäytyneiden työntekijöiden kohdilla kuten Aatukin lähti kulkemaan pitkien puukkojen yön jälkeen. Suotta kiemurtelet enempää, koska saatat itsesi aina vaan synkempään valoon.
Sinä sosialistina olet Hitlerin kanssa samalla linjalla, te olette uskon veljiä ja sen todistaa Molotov - Ribbentrop sopimus 1939 kesällä!
Sosialismeissa ei ole ihmisoikeuksia mutta vapaassa demokratiassani ne ovat täyspäiväisiä. Jos sosialistisessa ajattelussa olisi ihmisoikeudet se kaatuisi heti koska noihin oikeuksiin kuuluu vapaus ja se taas sallii vaikka 100 puolueen perustamisen vasemmalta oikealle!
Kansallissosialismi oli juuri kuten komusosialismikin, vain tottelevat ja kuuliaiset olivat oikeutettuja elämään vapaana tai lähes ainakin!Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan juuri se mistä päin nuo 44-divisioonan sotilaat olivat merkitsee menehtyneiden sotilaiden omaisille todella paljon ja kovasti.
Ja toisessa maailmansodassahan olivat vastakkain ns. akselivaltiot ja liittoutuneet valtiot.
Suomi se sitten oli siinä häviäjien puolella tuossa toisessa maailmansodassa minkä liittoutuneet valtiot voittivat.44 divisioona tuli Neuvostoliitosta ja oli osa Neuvostoliiton armeijaa.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
44 divisioona tuli Neuvostoliitosta ja oli osa Neuvostoliiton armeijaa.
Nimenomaan tuo 44-divisioonan sotilaat olivat ukrainasta kotoisin.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Fasismissa on juuri sama periaate kuin kommunismissakin! Yksi joka komentaa, kansa joka nöyrtyy ja tottelee, toisin ajattelevat suljetaan omiin häkkeihinsä, muita puolueita ei sallita!
Mikä erottaa perusteissa?Tuohan minkä sinä juuri kerroit on juuri se ainoa oikea äärioikeistolainen tapa hallita pelon voimalla kansalaisia.
ja fasistit kyllä osasivat tuon pelottelun aina todella hyvin. Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan tuo 44-divisioonan sotilaat olivat ukrainasta kotoisin.
Ukraina oli silloin kuten Hämeenlääni eli osa Neuvostoliittoa! Miten se on niin vaikeaa ymmärtää?
Sosialismia se natsihomma on kuitenkin! Jos hieman sivistät itseäsi niin se selviä
Natsi on lyhenne Saksan kielen Kansallissosialismi sanasta eli siinä on sosialismilla oleellinen osa!
Jos natsin pistivät miljoonia juutalaisia uuniin niin komusosialistit samaan aikaan kiduttivat ja murhasivat omia juutalaisiaan miljoonakaupalla leirityksissään. Sekin osoittaa juuri noiden kahden aatteen veljeyden.
Saksan ja komujen juutalaisten valinnassa vaan oli eroa, saku katsoi millainen nenä on uhrilla mutta komu taas päätteli sen toisen ajattelumaailmasta, lopputuloksen ollessa sama eli hauta!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ukraina oli silloin kuten Hämeenlääni eli osa Neuvostoliittoa! Miten se on niin vaikeaa ymmärtää?
Ja on edelleenkin kohta osa Venäjää.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
44. divisioona, varsinaisesti 44. vuoristojalkaväkidivisioona, toisinaan suomeksi myös 44. tarkka-ampujadivisioona tai 44. ukrainalainen valiodivisioona, oli alun perin Ukrainassa koottu puna-armeijan jalkaväkidivisioona, joka oli voimassa yhtymänä 15. huhtikuuta 1919 alkaen ja 24. huhtikuuta 1941 saakka.
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan minkä sinä juuri kerroit on juuri se ainoa oikea äärioikeistolainen tapa hallita pelon voimalla kansalaisia.
ja fasistit kyllä osasivat tuon pelottelun aina todella hyvin.Luepa uudelleen! vrt.; "Fasismissa on juuri sama periaate kuin kommunismissakin! Yksi joka komentaa, kansa joka nöyrtyy ja tottelee, toisin ajattelevat suljetaan omiin häkkeihinsä, muita puolueita ei sallita!"
Unohdit sosialistisen äärioikeiston! Siihen kuuluvat niin komuloiset kuin muukin sosialismiin kallellaan oleva väki! Siis sinun logiikallasi!Anonyymi kirjoitti:
44. divisioona, varsinaisesti 44. vuoristojalkaväkidivisioona, toisinaan suomeksi myös 44. tarkka-ampujadivisioona tai 44. ukrainalainen valiodivisioona, oli alun perin Ukrainassa koottu puna-armeijan jalkaväkidivisioona, joka oli voimassa yhtymänä 15. huhtikuuta 1919 alkaen ja 24. huhtikuuta 1941 saakka.
Neuvostoarmeijaa!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Sinä sosialistina olet Hitlerin kanssa samalla linjalla, te olette uskon veljiä ja sen todistaa Molotov - Ribbentrop sopimus 1939 kesällä!
Sosialismeissa ei ole ihmisoikeuksia mutta vapaassa demokratiassani ne ovat täyspäiväisiä. Jos sosialistisessa ajattelussa olisi ihmisoikeudet se kaatuisi heti koska noihin oikeuksiin kuuluu vapaus ja se taas sallii vaikka 100 puolueen perustamisen vasemmalta oikealle!
Kansallissosialismi oli juuri kuten komusosialismikin, vain tottelevat ja kuuliaiset olivat oikeutettuja elämään vapaana tai lähes ainakin!Kyllä näkee, ettet sinä kovin vahvoilla eväillä asian kanssa kulje hirttäytymällä Molotov-Ribbentrop-sopimukseen, ikäänkuin se olisi kaikenselittävä asia. Miksi lähdet kyseenalaistamaan asiaa, jossa evääsi eivät selvästikään riitä?
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Luepa uudelleen! vrt.; "Fasismissa on juuri sama periaate kuin kommunismissakin! Yksi joka komentaa, kansa joka nöyrtyy ja tottelee, toisin ajattelevat suljetaan omiin häkkeihinsä, muita puolueita ei sallita!"
Unohdit sosialistisen äärioikeiston! Siihen kuuluvat niin komuloiset kuin muukin sosialismiin kallellaan oleva väki! Siis sinun logiikallasi!Todella mielenkiintoista.
Kerrotko nyt hiukan lisää nyt sitten ihan pelkin historiallisin uskottavin faktoin tuosta mainitsemastasi sosialistisesta äärioikeistosta?
Minä en nyt ihan vielä purskahda ihan täyteen nauruun jos vain pystyn olemaan pokkana.:-)
Mutta aivan varmasti jo ihan kaikki muut nauravat sinulle jo ihan päin naamaa.:-)) Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näkee, ettet sinä kovin vahvoilla eväillä asian kanssa kulje hirttäytymällä Molotov-Ribbentrop-sopimukseen, ikäänkuin se olisi kaikenselittävä asia. Miksi lähdet kyseenalaistamaan asiaa, jossa evääsi eivät selvästikään riitä?
Mainittu sopimus kertoo missä mentiin, enkä ole isompaa muutosta havainnut, pientä uskonsotaa ehkä lukuun ottamatta!
Kun perusteet ovat selvät niin sitä selittelyn himpula pimpulaa ei tarvitse edes lukea!
Edelleen jos nuo pääsevät valtaan on yksi johtaja Putler ja vaikka Xi. vain yhdellä puolueella on valtaa joten mikä on muuttunut?Anonyymi kirjoitti:
Todella mielenkiintoista.
Kerrotko nyt hiukan lisää nyt sitten ihan pelkin historiallisin uskottavin faktoin tuosta mainitsemastasi sosialistisesta äärioikeistosta?
Minä en nyt ihan vielä purskahda ihan täyteen nauruun jos vain pystyn olemaan pokkana.:-)
Mutta aivan varmasti jo ihan kaikki muut nauravat sinulle jo ihan päin naamaa.:-))Eri lahkosuuntien sosialismit ovat homman ydin.
Itteppähän seuraatte noita eri sosialismien oppeja. Varmaa on se, jos saatte vallan niin teette kuten 1918 tammikuussa ja taas yritätte vallankumousta, jossa demokratia lakaistaan pois kansandemokratian tieltä!
Näinhän aina on käynyt kun vasemmisto vallan saa, NL, Kiina, Kuuba, Vietnam jne- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Mainittu sopimus kertoo missä mentiin, enkä ole isompaa muutosta havainnut, pientä uskonsotaa ehkä lukuun ottamatta!
Kun perusteet ovat selvät niin sitä selittelyn himpula pimpulaa ei tarvitse edes lukea!
Edelleen jos nuo pääsevät valtaan on yksi johtaja Putler ja vaikka Xi. vain yhdellä puolueella on valtaa joten mikä on muuttunut?Tuohan on siis itseltäsi täysin puhdas omaan uskoosi perustuva väite. Ohitat sujuvasti kaikki historialliset faktat, et sinä sen kummempia perusteluja esittele, koska oma uskosi ei niitä tarvitse.
Väitä nyt vielä seuraavaksi, että kansalliskonservatiivinen radikaalioikeistolaistunut Putin edustaa samaa sosialismia kuin Xi.
Sivistys on todellakin ajanut sinusta ohi eikä sen korjaamiseksi liene olevan mitään tehtävissä ennen hautaa. Siellä sinun ei tarvitse enää pelätä, että joku tulisi häiritsemään änkyrän mielesi tuottamia kuvitelmiasi. Anonyymi kirjoitti:
Tuohan on siis itseltäsi täysin puhdas omaan uskoosi perustuva väite. Ohitat sujuvasti kaikki historialliset faktat, et sinä sen kummempia perusteluja esittele, koska oma uskosi ei niitä tarvitse.
Väitä nyt vielä seuraavaksi, että kansalliskonservatiivinen radikaalioikeistolaistunut Putin edustaa samaa sosialismia kuin Xi.
Sivistys on todellakin ajanut sinusta ohi eikä sen korjaamiseksi liene olevan mitään tehtävissä ennen hautaa. Siellä sinun ei tarvitse enää pelätä, että joku tulisi häiritsemään änkyrän mielesi tuottamia kuvitelmiasi.Ei uskoa vaan faktaa! Et sinäkään kyennyt esittämään miten se olisi jotain muuta kuin faktaa. Veikkaan jotta olisit jos vaan tietäisit miten sen tekisit!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ei uskoa vaan faktaa! Et sinäkään kyennyt esittämään miten se olisi jotain muuta kuin faktaa. Veikkaan jotta olisit jos vaan tietäisit miten sen tekisit!
En usko sinua.
Ihan kaikki faktat noista ihan kaikistä sinun tänne suoltamistasi jorinoista ovat oikein loistaneet poissaolollaan jo noin 15 vuotta. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Eri lahkosuuntien sosialismit ovat homman ydin.
Itteppähän seuraatte noita eri sosialismien oppeja. Varmaa on se, jos saatte vallan niin teette kuten 1918 tammikuussa ja taas yritätte vallankumousta, jossa demokratia lakaistaan pois kansandemokratian tieltä!
Näinhän aina on käynyt kun vasemmisto vallan saa, NL, Kiina, Kuuba, Vietnam jneOlet päästäsi pahasti vialla kaikkine poliittisine uskontoinesi.
Ei ole missään olemassa sinun mainitsemiasi poliittisia uskontoja. Poliittisia aatteita sitten toki aina löytyy useitakin.
Mutta se on nyt kumminkin selkeä tosiasia ja fakta, että fasismi on selkeä äärioikeistolainen poliittinen aate, ja natsismi vain pieni vivahde eroin on aivan samoin täysin äärioikeistolainen poliittinen aate.
Nykypäivän uusnatsit myös laittaisivat sinut ihan heti narunjatkoksi lyhtypylvääseen jos menisit niille kertomaan että he ovat jotain vasemmistolaisia sosialisteja tai kommareita. Anonyymi kirjoitti:
En usko sinua.
Ihan kaikki faktat noista ihan kaikistä sinun tänne suoltamistasi jorinoista ovat oikein loistaneet poissaolollaan jo noin 15 vuotta.Mitkä asiat esim. joita olen esiin tuonut eivät ole faktaa? Tuo esiin 3 asiaa ja oma perusteltu totuutesi niihin!
Anonyymi kirjoitti:
Olet päästäsi pahasti vialla kaikkine poliittisine uskontoinesi.
Ei ole missään olemassa sinun mainitsemiasi poliittisia uskontoja. Poliittisia aatteita sitten toki aina löytyy useitakin.
Mutta se on nyt kumminkin selkeä tosiasia ja fakta, että fasismi on selkeä äärioikeistolainen poliittinen aate, ja natsismi vain pieni vivahde eroin on aivan samoin täysin äärioikeistolainen poliittinen aate.
Nykypäivän uusnatsit myös laittaisivat sinut ihan heti narunjatkoksi lyhtypylvääseen jos menisit niille kertomaan että he ovat jotain vasemmistolaisia sosialisteja tai kommareita.Uskonnoksi on vuosisatoja sanottu ajatusmalleja joissa luvataan lopulta hyvää jos osaa käyttäytyä oikein. Niissä luvataan jotain seuraavassa elämässä.
Poliittinen uskonto on samaa luokkaa luvaten kuitenkin parempaa jo tässä elämässä ilman takeita kunhan uskoo siihen mitä luvataan.
Eri sosialistiset ajattelut ovat juuri tuota luokkaa, ne lupaavat kuten aikoinaan komi-usko NL:ssa paratiisia maan päälle kunhan saadaan kolhoosit tuottamaan, ei onnistunut. Ei onnistunut toinenkaan sosialismi se kansallinen versio vaan sekin tuhoutui omaan uskoonsa. Poliittiset uskonnot siis lupaavat kunhan saavat vallan hyppysiinsä kuun taivaalta mutta ilman takeita. Kyllä ne uskontoja ovat, et kykene kiistämään!
Toinen vaihtoehtohan on uskoa omaan kykyynsä yltää parempaan tässä ja nyt. Teet työsi tuottavasti ja sen vuoksi sinä voit omalta kohdaltasi sopia työnantajan kanssa paremmista eduista ja jos todella olet tuottava ja aikaansaava niin työnantaja ei halua sinun lähtevän, vaan maksaa enemmän!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Uskonnoksi on vuosisatoja sanottu ajatusmalleja joissa luvataan lopulta hyvää jos osaa käyttäytyä oikein. Niissä luvataan jotain seuraavassa elämässä.
Poliittinen uskonto on samaa luokkaa luvaten kuitenkin parempaa jo tässä elämässä ilman takeita kunhan uskoo siihen mitä luvataan.
Eri sosialistiset ajattelut ovat juuri tuota luokkaa, ne lupaavat kuten aikoinaan komi-usko NL:ssa paratiisia maan päälle kunhan saadaan kolhoosit tuottamaan, ei onnistunut. Ei onnistunut toinenkaan sosialismi se kansallinen versio vaan sekin tuhoutui omaan uskoonsa. Poliittiset uskonnot siis lupaavat kunhan saavat vallan hyppysiinsä kuun taivaalta mutta ilman takeita. Kyllä ne uskontoja ovat, et kykene kiistämään!
Toinen vaihtoehtohan on uskoa omaan kykyynsä yltää parempaan tässä ja nyt. Teet työsi tuottavasti ja sen vuoksi sinä voit omalta kohdaltasi sopia työnantajan kanssa paremmista eduista ja jos todella olet tuottava ja aikaansaava niin työnantaja ei halua sinun lähtevän, vaan maksaa enemmän!En usko sinua.
Sinun ajatusmalliasi on jo vuosisatoja kutsuttu täysin toivottomaksi tapaukseksi.
Hullujen huone on ainoa paikka mihin sinut voidaa turvallisesti sijoittaa loppusijoituspaikaksesi.
Ja edelleenkään ei ole missään olemassa sinun mainitsemiasi poliittisia uskontoja. Poliittisia aatteita sitten toki aina löytyy useitakin.
Nykypäivän uusnatsit myös laittaisivat sinut ihan heti narunjatkoksi lyhtypylvääseen jos menisit niille kertomaan että he ovat jotain vasemmistolaisia sosialisteja tai kommareita. Anonyymi kirjoitti:
En usko sinua.
Sinun ajatusmalliasi on jo vuosisatoja kutsuttu täysin toivottomaksi tapaukseksi.
Hullujen huone on ainoa paikka mihin sinut voidaa turvallisesti sijoittaa loppusijoituspaikaksesi.
Ja edelleenkään ei ole missään olemassa sinun mainitsemiasi poliittisia uskontoja. Poliittisia aatteita sitten toki aina löytyy useitakin.
Nykypäivän uusnatsit myös laittaisivat sinut ihan heti narunjatkoksi lyhtypylvääseen jos menisit niille kertomaan että he ovat jotain vasemmistolaisia sosialisteja tai kommareita.Jos uskot poliittiseen aatteeseen niin se on sinulle uskonto! Uskontohan on jotain mihin uskotaan vaikka se ei vielä olekaan totta!
Kun varsinaisissa uskonnoissa uskotaan kuoleman jälkeiseen elämään niin poliittisessa uskonnossa sinä uskot siihen, että se aate tuo paratiisin maan päälle. Uskonto on sitä että uskot johonkin mikä ei vielä ole totta!
Myös natsismi on poliittinen uskonto kuten kommunismikin ja molemmat ovat hanakoita poistamaan toisin ajattelevia päiviltä!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Jos uskot poliittiseen aatteeseen niin se on sinulle uskonto! Uskontohan on jotain mihin uskotaan vaikka se ei vielä olekaan totta!
Kun varsinaisissa uskonnoissa uskotaan kuoleman jälkeiseen elämään niin poliittisessa uskonnossa sinä uskot siihen, että se aate tuo paratiisin maan päälle. Uskonto on sitä että uskot johonkin mikä ei vielä ole totta!
Myös natsismi on poliittinen uskonto kuten kommunismikin ja molemmat ovat hanakoita poistamaan toisin ajattelevia päiviltä!Ja jos sinä uskot esimerkiksi vaikkapa joulupukkiin niin tuon sinun teoriasi mukaan sitten koko joulukin on aivan varmasti jokin poliittinen uskonto.:- hahahahahahhahhahhaa
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Mitkä asiat esim. joita olen esiin tuonut eivät ole faktaa? Tuo esiin 3 asiaa ja oma perusteltu totuutesi niihin!
Ihan kaikki asiat mitä olet tuonut esille ovat olleet ihan aina vain pelkkää valetta eikä mitään faktaa.
Ja noita valeitasi on täällä jo noin 40 000 kpl. Anonyymi kirjoitti:
Ja jos sinä uskot esimerkiksi vaikkapa joulupukkiin niin tuon sinun teoriasi mukaan sitten koko joulukin on aivan varmasti jokin poliittinen uskonto.:- hahahahahahhahhahhaa
Noin pääosin en pidä Joulupukkia poliittisena henkilönä! Kuitenkin jos uskot Joulupukkiin, olet joulupukkiuskovainen!
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kaikki asiat mitä olet tuonut esille ovat olleet ihan aina vain pelkkää valetta eikä mitään faktaa.
Ja noita valeitasi on täällä jo noin 40 000 kpl.Kuitenkaan et edes 3:a löydä!
Olet siis Lyyli parvinesi oikea Suomen mestasi valehtelussa ja harhaan johtamisessa!
Jos 3 on vaikeaa niin tuo ne loput 39'997 kpl ja kerro oma totuutesi jokaisesta! Aikaahan siinä menee mutta et ehdi lisää kylvämään valheita ja se lasketaan sinulle plussaksi!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kuitenkaan et edes 3:a löydä!
Olet siis Lyyli parvinesi oikea Suomen mestasi valehtelussa ja harhaan johtamisessa!
Jos 3 on vaikeaa niin tuo ne loput 39'997 kpl ja kerro oma totuutesi jokaisesta! Aikaahan siinä menee mutta et ehdi lisää kylvämään valheita ja se lasketaan sinulle plussaksi!En niin ,löydän ihan aina ihan heti todella helposti ja nopeasti noin 40 000 valettasi täältä.
Et sinä muuten mikään valehtelun suomen mestari olisikaan. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Noin pääosin en pidä Joulupukkia poliittisena henkilönä! Kuitenkin jos uskot Joulupukkiin, olet joulupukkiuskovainen!
Voi Kristus!!
Älä nyt nolaa itseäsi täällä enempää. Tai aivan sama mulle.:-))
Pääasia nyt kumminkin että minä se pystyin pelkin uskottavin faktoin kumoamaan nämä ihan kaikki sinun teoriasi jostain sinun poliittisista uskonnoistasi.
Nythän muuten sinulle taas kerran nauraa ihan kaikki.:-)) Anonyymi kirjoitti:
En niin ,löydän ihan aina ihan heti todella helposti ja nopeasti noin 40 000 valettasi täältä.
Et sinä muuten mikään valehtelun suomen mestari olisikaan.Et lyötänyt yhtäkään! Olet siis valehtelija pahimmasta päästä!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Et lyötänyt yhtäkään! Olet siis valehtelija pahimmasta päästä!
HEHEHEEHEE!!
Taas sinä vaan nolasit itsesi oikein kunnolla.
Vituttaako? Anonyymi kirjoitti:
HEHEHEEHEE!!
Taas sinä vaan nolasit itsesi oikein kunnolla.
Vituttaako?Missä se löytämäsi on? Jos et sitä esitä ja perustele omaa näkemystäsi niin sinä se naurun kohde olet!
Tuoretta tosiaan mielellään räpläisin, vaan eivät ne enää näin vanhalle ukolle niitä tuoreita tarjoa!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Missä se löytämäsi on? Jos et sitä esitä ja perustele omaa näkemystäsi niin sinä se naurun kohde olet!
Tuoretta tosiaan mielellään räpläisin, vaan eivät ne enää näin vanhalle ukolle niitä tuoreita tarjoa!Sinä se näytät olevan jo itsensä nolaamisen suomen mestari.
Sinä se et näköjään koskaan opi yhtään mitään?:-)) Anonyymi kirjoitti:
Sinä se näytät olevan jo itsensä nolaamisen suomen mestari.
Sinä se et näköjään koskaan opi yhtään mitään?:-))Itsesihän sinä nolaat esittämällä syytöksiä joille et löydä todisteita!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Itsesihän sinä nolaat esittämällä syytöksiä joille et löydä todisteita!
Non ni.
Taaskin sinä nolasit itsesti todella kunnolla, kun ihan pelkästään sinä taas vain valehtelit todella härskisti ja typerästi. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Itsesihän sinä nolaat esittämällä syytöksiä joille et löydä todisteita!
ja taas kerran sinä nyt nolasit itsesi oikein kunnolla kun valehtelit vain todella törkeästi ja härskisti.
Etkö sinä nyt opi enää yhtään mitään? Anonyymi kirjoitti:
ja taas kerran sinä nyt nolasit itsesi oikein kunnolla kun valehtelit vain todella törkeästi ja härskisti.
Etkö sinä nyt opi enää yhtään mitään?Minä osaan sinä et!
"Etkö sinä nyt opi enää yhtään mitään?"!
Opin jos on opittavaa mutta sitä ei Lyyli parvi kykene esittämään!
- Anonyymi
Kuten tuosta Extyökkäristäkin hyvin näkyy niin valhe on aina ollut lestan merkki, aina...
Roikkuu palstoilla meuhkaamassa ja naama punaisena "valittua totuuttaan" reikäpäänä kirjoittelemassa.- Anonyymi
Reikäpää on erittäin osuva ilmaus kyseisestä räyhähengestä. Fanaattinen sellainen.
Suositan uusia laseja, sillä lähempääkään en ole havaitsemaasi nähnyt! En lestaa enkä valhetta! Ettekä tekään ole yhtäkään valhetta löytäneet vaikka olette vuosia syytelleet!
Kaltaisesi valehtelija vaan kuvittelee muiden olevan samanlaisia!Anonyymi kirjoitti:
Reikäpää on erittäin osuva ilmaus kyseisestä räyhähengestä. Fanaattinen sellainen.
Olet kumma tyyppi jos parempaan opastaminen on räyhäämistä!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Olet kumma tyyppi jos parempaan opastaminen on räyhäämistä!
Ei kukaan täällä ole nyt pyytänyt sinua opastamaan koskaan yhtään mitään.
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan täällä ole nyt pyytänyt sinua opastamaan koskaan yhtään mitään.
Oletkin Lyyli liian tyhmä viisastumaan!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Oletkin Lyyli liian tyhmä viisastumaan!
Sinusta ei kyllä koskaan ole yhtään apua siihen että viisatuisin entistä enemmän.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Suositan uusia laseja, sillä lähempääkään en ole havaitsemaasi nähnyt! En lestaa enkä valhetta! Ettekä tekään ole yhtäkään valhetta löytäneet vaikka olette vuosia syytelleet!
Kaltaisesi valehtelija vaan kuvittelee muiden olevan samanlaisia!Edelleenkin reikäpää on erittäin osuva ja sopiva ilmaus sinusta kyseisestä räyhähengestä. Vielä fanaattinen sellainen.
Anonyymi kirjoitti:
Sinusta ei kyllä koskaan ole yhtään apua siihen että viisatuisin entistä enemmän.
Kyllä viisauteni ainakin Lyyli parven vastaavan ylittää!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kyllä viisauteni ainakin Lyyli parven vastaavan ylittää!
Äitiskö sano? :- hehehehehhehehhehehehheee
- Anonyymi
Hyvin menee ei ongelmia
- Anonyymi
Ei ongelmia siis
- Anonyymi
Kokemusta on
- Anonyymi
Valehtelee Orpon olevan yli 153 cm pitkä.
- Anonyymi
on se 154 cm.
- Anonyymi
Ei kehtaa palstahäirikkömme enää lainkaan esiintyä lainkaan täällä sillä rekisteröidyllä nimimerkillään.
En ihmettele kyllä yhtään asiaa.- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ei nääs kannata osallistua kun ette saa aikaan mitään mistä viitsii keskustella!
Mukavaa että olet nyt jo ihan itse huomannut sen tosiasian, ettei kukaan todellakaan enää viitsi sinun kanssasi keskustella mitenkään asiallisesti. Kun sinä kerran vain aina valehtelet ihan jatkuvasti täällä.
Eli todella surkean ja epäluotettavan valehtelijan maineen sinä se nyt vain olet täällä itsellesi saanut.
- Anonyymi
Jopa on piukalla omat piuhat, jos yhtä nikkiä vastaan pitää oma ketju väsätä. 😂
- Anonyymi
Se on meillä Anonyymeillä paljon helpompi huudella toisille puskista, kun ei koskaan muut saa tietää, mikä on ollut oma kommentti. Ainakin nimimerkillä kirjoittavat seisovat niiden omien kommenttiensa takana. 👍 Se on rohkeutta.
- Anonyymi
Kyllä ainakin tuo yksi nimimerkillä julkaiseva kyseinen valehteleva palstahäirikkö on tehnyt takinkäännön Suomen ennätyksen täällä jo todella monta kertaa.
Guinnesin ennätysten toimittajatkin ovat jo todella kiinnostuneita tästä kyseisestä nimimerkillä julkaisevasta palstahäiriköstä takinkäännön ennätyksen suhteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ainakin tuo yksi nimimerkillä julkaiseva kyseinen valehteleva palstahäirikkö on tehnyt takinkäännön Suomen ennätyksen täällä jo todella monta kertaa.
Guinnesin ennätysten toimittajatkin ovat jo todella kiinnostuneita tästä kyseisestä nimimerkillä julkaisevasta palstahäiriköstä takinkäännön ennätyksen suhteen.Tarkoitat nyt ilemisesti tuota nimimerkki extyäkkäriä.
Arvasinko oikein? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat nyt ilemisesti tuota nimimerkki extyäkkäriä.
Arvasinko oikein?Kyllä arvasit oikein.
Anonyymi kirjoitti:
Guinnesin ennätysten toimittajatkin ovat jo todella kiinnostuneita tästä kyseisestä nimimerkillä julkaisevasta palstahäiriköstä takinkäännön ennätyksen suhteen.Kerros nyt mitä hän on valehdellut ja mikä on sinun totuutesi niissä asioissa perusteluin!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kerros nyt mitä hän on valehdellut ja mikä on sinun totuutesi niissä asioissa perusteluin!
Ihan kaiken sinä olet täällä nyt ihan aina vain valehdellut jo ainakin 15 vuoden ajan.
Niinpä noita valeitasi löytyykin täältä jo noin 40 000 kpl.
Näytät ollevan oikein valehtelun ammattilainen ja suomen huippua siinä valehtelussa. Anonyymi kirjoitti:
Ihan kaiken sinä olet täällä nyt ihan aina vain valehdellut jo ainakin 15 vuoden ajan.
Niinpä noita valeitasi löytyykin täältä jo noin 40 000 kpl.
Näytät ollevan oikein valehtelun ammattilainen ja suomen huippua siinä valehtelussa.Et vieläkään siis löytänyt niitä kolmea esimerkki valhetta ja saanut niiden totuutta esiin perustellen!
Sinulle siis sopii hyvin seuraava lainaus: "Näytät ollevan oikein valehtelun ammattilainen ja suomen huippua siinä valehtelussa." Voisiko tuota sinusta Lyyli enää paremmin sanoa!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Et vieläkään siis löytänyt niitä kolmea esimerkki valhetta ja saanut niiden totuutta esiin perustellen!
Sinulle siis sopii hyvin seuraava lainaus: "Näytät ollevan oikein valehtelun ammattilainen ja suomen huippua siinä valehtelussa." Voisiko tuota sinusta Lyyli enää paremmin sanoa!Juu en todellakaan löytänyt niitä kolmea.
Mutta toki löysin kyllä heti noin 40 000 valettasi täältä nyt todella nopeasti ja helposti. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Et vieläkään siis löytänyt niitä kolmea esimerkki valhetta ja saanut niiden totuutta esiin perustellen!
Sinulle siis sopii hyvin seuraava lainaus: "Näytät ollevan oikein valehtelun ammattilainen ja suomen huippua siinä valehtelussa." Voisiko tuota sinusta Lyyli enää paremmin sanoa!Aika jännä että sinä alat kopioimaan jo minun kirjoittamia tekstejänikin.
Noinko kovaa sinua jo sattuu ja vituttaa tämä ihan jatkuva vittuiluni sinulle? :- hehehhehehehheee Anonyymi kirjoitti:
Juu en todellakaan löytänyt niitä kolmea.
Mutta toki löysin kyllä heti noin 40 000 valettasi täältä nyt todella nopeasti ja helposti.Jos et löydä kolmea, niin suuremman määrän löytäminen on mahdotonta!
Anonyymi kirjoitti:
Aika jännä että sinä alat kopioimaan jo minun kirjoittamia tekstejänikin.
Noinko kovaa sinua jo sattuu ja vituttaa tämä ihan jatkuva vittuiluni sinulle? :- hehehhehehehheeeLainaukseni vain osoittaa sinun typeryyttäsi Lyyli. se kertoo sinun olevan emävalehtelija!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Lainaukseni vain osoittaa sinun typeryyttäsi Lyyli. se kertoo sinun olevan emävalehtelija!
Todella mukava nyt huomata kuinka paljon vittuiluni osuu ja uppoaa sinuun säälittävään paskaläjään näköjään todella pahasti ja kovaa. Sillä sinuahan nyt näyttää vain vituttavan entistä enemmän kuin ennen.:-))
Mutta älä sure passkaläjä, lupaan vittuilla sinulle aina myös jatkossakin. Joten varo nyt ettei se oma päänuppisi vaan räjähdä tuon sinun todella järkyttävän suuren vitutuksen johdosta. :- TSEMPPIÄ !! Anonyymi kirjoitti:
Todella mukava nyt huomata kuinka paljon vittuiluni osuu ja uppoaa sinuun säälittävään paskaläjään näköjään todella pahasti ja kovaa. Sillä sinuahan nyt näyttää vain vituttavan entistä enemmän kuin ennen.:-))
Mutta älä sure passkaläjä, lupaan vittuilla sinulle aina myös jatkossakin. Joten varo nyt ettei se oma päänuppisi vaan räjähdä tuon sinun todella järkyttävän suuren vitutuksen johdosta. :- TSEMPPIÄ !!Ehkä nuo verbaaliset ulosteet ovat sinulle psyykeen hoitoa. Muuta merkitystä niillä ei ole nyky modessaan!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ehkä nuo verbaaliset ulosteet ovat sinulle psyykeen hoitoa. Muuta merkitystä niillä ei ole nyky modessaan!
Sinä säälittävä tollo et näytä nyt lainkaan ymmärtävän sitä tosiasiia ja faktaa, että me kaikki muut palstalaisethan pidämme aina nyt vain todella kovasti hauskaa tuon sinun todella suuren ja mahtavan tyhmyytesi kustannuksella.:-))
Joten älä nyt vain missään tapauksessa häivy palstalta. Sillä kenellekkäs me enää sitten sen jälkeen muka vittuiltaisiin jos sinä häipyisit täältä vallan kokonaan pois? Anonyymi kirjoitti:
Sinä säälittävä tollo et näytä nyt lainkaan ymmärtävän sitä tosiasiia ja faktaa, että me kaikki muut palstalaisethan pidämme aina nyt vain todella kovasti hauskaa tuon sinun todella suuren ja mahtavan tyhmyytesi kustannuksella.:-))
Joten älä nyt vain missään tapauksessa häivy palstalta. Sillä kenellekkäs me enää sitten sen jälkeen muka vittuiltaisiin jos sinä häipyisit täältä vallan kokonaan pois?Hauskaa? Jos nuo omat tyhmyytesi verbaalisina sinua naurattavat, niin sinusta tullee Suomen pitkäikäisin tollo. Sanotaanhan naurun pidentävän ikää!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Hauskaa? Jos nuo omat tyhmyytesi verbaalisina sinua naurattavat, niin sinusta tullee Suomen pitkäikäisin tollo. Sanotaanhan naurun pidentävän ikää!
Nimenomaan me kaikki muut pidetään todellakin aina hauskaa pelkästään tuon sinun todella suuren tyhmyytesi kustannuksella.
Niinpä sinä näytät olevan oikein valehtelun täysammattilainen ja ihan Suomen huippua siinä valehtelussasi. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Jos et löydä kolmea, niin suuremman määrän löytäminen on mahdotonta!
äitiskö sano? :- hahahahahahahahahahahhahahahhahaaa
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Jos et löydä kolmea, niin suuremman määrän löytäminen on mahdotonta!
Et siis edes itse tunne omaa historiaasi. Melko kummalista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
älä lyö lyötyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta älä sure passkaläjä, lupaan vittuilla sinulle aina myös jatkossakin. Joten varo nyt ettei se oma päänuppisi vaan räjähdä tuon sinun todella järkyttävän suuren vitutuksen johdosta. :- TSEMPPIÄ !!Näkyy sinulla olevan enempi sitä mielenlaatua, mistä toista syytät. 🤣
Anonyymi kirjoitti:
Minä tunnen, sinä Lyyli et!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Minä tunnen, sinä Lyyli et!
En usko sinua.
Sinähän nyt taas vain valehtelet todella härskisti. Anonyymi kirjoitti:
En usko sinua.
Sinähän nyt taas vain valehtelet todella härskisti.Valehtelin mitä? Kerro ihmeessä ja kerro myös oma totuutesi kerrankin!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Valehtelin mitä? Kerro ihmeessä ja kerro myös oma totuutesi kerrankin!
Ihan kaiken tietenkin.
Ethän sinä muuten olisi mikään valehtelun suomen mestari. Anonyymi kirjoitti:
Ihan kaiken tietenkin.
Ethän sinä muuten olisi mikään valehtelun suomen mestari.Mitä tarkoitat ilmaisulla "kaiken"? Et kuitenkaan tuo esiin mitään etkä osaa kertoa omaa totuuttasi!
Tuo sinun kommenttisi kyllä kertoo mainitsemasi mestaruuden kuuluvan Lyyli parvelle, jonka osana sinä esiinnyt!Anonyymi kirjoitti:
Guinnesin ennätysten toimittajatkin ovat jo todella kiinnostuneita tästä kyseisestä nimimerkillä julkaisevasta palstahäiriköstä takinkäännön ennätyksen suhteen.Jos arvon Lyyli minuun viittaat palstahäirikkönä ja valehtelijana, niin tee sinä läpimurto ja esitä 3 valhettani nyt aluksi ja niihin perustellut omat totuutesi! Paljon ovat syytelleet mutta yhtäkään valhetta ei ole kukaan tuonut esiin jos unohdetaan yksi kirjoitusvirhe vuosiluvussa! Näytä nyt kyntesi LYYLI!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Jos arvon Lyyli minuun viittaat palstahäirikkönä ja valehtelijana, niin tee sinä läpimurto ja esitä 3 valhettani nyt aluksi ja niihin perustellut omat totuutesi! Paljon ovat syytelleet mutta yhtäkään valhetta ei ole kukaan tuonut esiin jos unohdetaan yksi kirjoitusvirhe vuosiluvussa! Näytä nyt kyntesi LYYLI!
Voi armas Amaliani. Todista että olen LYYLI, niin tarjoan sinulle HYVÄÄ SEURAA suurella DILDO kokoelmallanni. Pistä osoitteesi niin TEHDÄÄN KIVAA YHDESSÄ!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Jos arvon Lyyli minuun viittaat palstahäirikkönä ja valehtelijana, niin tee sinä läpimurto ja esitä 3 valhettani nyt aluksi ja niihin perustellut omat totuutesi! Paljon ovat syytelleet mutta yhtäkään valhetta ei ole kukaan tuonut esiin jos unohdetaan yksi kirjoitusvirhe vuosiluvussa! Näytä nyt kyntesi LYYLI!
Todella mukava nyt huomata että sinä jo ihan itsekin nyt jo myönnät täysin vallan kokonaan olevasi tämän keskustelupalstan ainoa valehteleva palstahäirikkö.
Mutta kumminkin todella outoa on vielä se, että kun sinä myönsit jo ihan itse olevasi vain säälittävä valehteleva palstahäirikkö.
Niin miksi ihmeessä sinä sitten enää kyselet yhtään mitään.Sinullahan on nyt niin sanotusti paskat omissa housuissasi, eli me kaikki nyt tiedämme minkälainen huvittava pelle sinä nyt aina oletkaan.
Tästä lähin sinun pitää nyt ihan aina itse muistaa ja ymmärtää se tosiasia ja fakta, että sinä se pelkästään vain nolaat ja häpäiset ihan itse itsesi täällä meidän kaikkien muiden palstalaisten silmissä, kirjoittelit tai kyselit sitten täällä ihan mitä tahansa.:- TSEMPPIÄ !! - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Mitä tarkoitat ilmaisulla "kaiken"? Et kuitenkaan tuo esiin mitään etkä osaa kertoa omaa totuuttasi!
Tuo sinun kommenttisi kyllä kertoo mainitsemasi mestaruuden kuuluvan Lyyli parvelle, jonka osana sinä esiinnyt!Opastan sinua.
Sinun kannattaisi nyt opetella Suomen kieltä todella aktiivisesti, kun et näköjään näytä tietävän ja ymmärtävän edes ihan Suomen kielen peruslauseita tai -sanoja. Anonyymi kirjoitti:
Voi armas Amaliani. Todista että olen LYYLI, niin tarjoan sinulle HYVÄÄ SEURAA suurella DILDO kokoelmallanni. Pistä osoitteesi niin TEHDÄÄN KIVAA YHDESSÄ!
Kun käytät Lyyli nikkiä niin olet Lyyli ja sinä näyt käyttävän!
Dildosi voit lykätä omaan ahteriisi!Anonyymi kirjoitti:
Todella mukava nyt huomata että sinä jo ihan itsekin nyt jo myönnät täysin vallan kokonaan olevasi tämän keskustelupalstan ainoa valehteleva palstahäirikkö.
Mutta kumminkin todella outoa on vielä se, että kun sinä myönsit jo ihan itse olevasi vain säälittävä valehteleva palstahäirikkö.
Niin miksi ihmeessä sinä sitten enää kyselet yhtään mitään.Sinullahan on nyt niin sanotusti paskat omissa housuissasi, eli me kaikki nyt tiedämme minkälainen huvittava pelle sinä nyt aina oletkaan.
Tästä lähin sinun pitää nyt ihan aina itse muistaa ja ymmärtää se tosiasia ja fakta, että sinä se pelkästään vain nolaat ja häpäiset ihan itse itsesi täällä meidän kaikkien muiden palstalaisten silmissä, kirjoittelit tai kyselit sitten täällä ihan mitä tahansa.:- TSEMPPIÄ !!Opettele ymmärtämään lukemasi!
Anonyymi kirjoitti:
Opastan sinua.
Sinun kannattaisi nyt opetella Suomen kieltä todella aktiivisesti, kun et näköjään näytä tietävän ja ymmärtävän edes ihan Suomen kielen peruslauseita tai -sanoja.Et sitten kyennyt vastaamaan kysymykseen siitä mitä tuossa edellä tarkoitat ilmaisulla "kaiken"? Voisitko perustella mitä juuri siinä kohdassa se sisältää!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Opettele ymmärtämään lukemasi!
Minä kyllä ymmärrän ihan aina kaikki lukemani tekstit, sinusta en ole lainkaan varma että ymmärrätkö sinä nyt yhtään mitään?
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kun käytät Lyyli nikkiä niin olet Lyyli ja sinä näyt käyttävän!
Dildosi voit lykätä omaan ahteriisi!Voi sinnuu !!
Vai dildot ja oma ahterisi sinulla on nyt aina vain mielessä.:-)) Anonyymi kirjoitti:
Minä kyllä ymmärrän ihan aina kaikki lukemani tekstit, sinusta en ole lainkaan varma että ymmärrätkö sinä nyt yhtään mitään?
Edellisen kommenttisi perusteella et ymmärtänyt!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Edellisen kommenttisi perusteella et ymmärtänyt!
En usko sinua.
Sen sijaan sinun ymmärryksessäsi näyttää olevan todella paljon toivomisen varaa.
Mutta sinähän kyllä olet täysin ikäloppu romu, niin se on kyllä täysin ymmärrettävä asia. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Et sitten kyennyt vastaamaan kysymykseen siitä mitä tuossa edellä tarkoitat ilmaisulla "kaiken"? Voisitko perustella mitä juuri siinä kohdassa se sisältää!
äitiskö sano?:-))
Anonyymi kirjoitti:
En usko sinua.
Sen sijaan sinun ymmärryksessäsi näyttää olevan todella paljon toivomisen varaa.
Mutta sinähän kyllä olet täysin ikäloppu romu, niin se on kyllä täysin ymmärrettävä asia.Ei se ole uskon asia, vain fiksut ymmärtävät, Lyylinä sinä tuskin ymmärrät!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ei se ole uskon asia, vain fiksut ymmärtävät, Lyylinä sinä tuskin ymmärrät!
Ethän sinä näköjään lainkaan nyt edes tiedä mitä sana fiksu oikein tarkoittaakaan. :-))
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sinä näköjään lainkaan nyt edes tiedä mitä sana fiksu oikein tarkoittaakaan. :-))
Minä tiedän mutta huomaan, jottet Lyylinä siihen itse kykene!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Minä tiedän mutta huomaan, jottet Lyylinä siihen itse kykene!
Miksi ihmeessä taas vain aloit valehtelemaan?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä taas vain aloit valehtelemaan?
Mitäs minä sitten valehtelin? Kerro se ja oma totuutesi siihen valhettani korjaamaan!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Mitäs minä sitten valehtelin? Kerro se ja oma totuutesi siihen valhettani korjaamaan!
Ihan kaiken tietenkin ihan omien tapojesi mukaan taas vain valehtelit todella törkeästi härskisti.
Etkö sinä enää edes opi yhtään mitään? Anonyymi kirjoitti:
Ihan kaiken tietenkin ihan omien tapojesi mukaan taas vain valehtelit todella törkeästi härskisti.
Etkö sinä enää edes opi yhtään mitään?Mitä valheita? Missä on sinun totuutesi?
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Mitä valheita? Missä on sinun totuutesi?
Ihan mitä valheitasi vain.
Sinullahan niitä kyllä aina riittää. Anonyymi kirjoitti:
Ihan mitä valheitasi vain.
Sinullahan niitä kyllä aina riittää.Kerro nyt vaikka se kolme valhettani ja oma totuutesi perustellen niihin jokaiseen niin katsotaan oletko edes ymmärtänyt lukemaasi!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kerro nyt vaikka se kolme valhettani ja oma totuutesi perustellen niihin jokaiseen niin katsotaan oletko edes ymmärtänyt lukemaasi!
Miksi sinä nyt esität täällä tyhmempää mitä olet?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä nyt esität täällä tyhmempää mitä olet?
Ehkä täälläkin seura tekee kaltaisekseen!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ja sinunhan ei tarvitse esittää.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ainahan sinä nyt voit häipyä täältä helvettiin jos sen jälkeen tunnet itsesi jotenkin viisaammaksi tai älyklkäämmäksi.
Mutta ei sinussa riitä koskaan tarpeeksi miestä siihen häipymiseen täältä. Anonyymi kirjoitti:
Ainahan sinä nyt voit häipyä täältä helvettiin jos sen jälkeen tunnet itsesi jotenkin viisaammaksi tai älyklkäämmäksi.
Mutta ei sinussa riitä koskaan tarpeeksi miestä siihen häipymiseen täältä.Pitäähän jonkun edes yrittää saada Lyyli parvea ajattelemaan vaikka sen onnistuminen huonolta näyttääkin!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Pitäähän jonkun edes yrittää saada Lyyli parvea ajattelemaan vaikka sen onnistuminen huonolta näyttääkin!
Ethän sinä nyt itse edes osaa koskaan ajatella yhtään mitään mitenkään itsenäisesti.
Joten aivan turhaa on nyt sitten tuo sinun hommasi täällä. Anonyymi kirjoitti:
Ethän sinä nyt itse edes osaa koskaan ajatella yhtään mitään mitenkään itsenäisesti.
Joten aivan turhaa on nyt sitten tuo sinun hommasi täällä.Miten perustelet väitteesi minun itsenäisestä ajattelustani?
Väitän toimineeni siitä alkaen kun työelämän aloitin varsin itsenäisesti, en ole koskaan ollut ay orjana vaan itsenäisesti hoitanut työasiani noin esimerkkinä! Jotain mihin ehkä et edes kykenisi!
Olen myös itsepäisyyttäni vaurastunut koska osaan hoitaa talouttani ehkä paremmin kuin moni muu. En silti ole ollut kotona nyyhöttäjä vaan kierrellyt ensin kesäkaudet meriä omalla seilipaatilla ja sittemmin Eurooppaa pyörillä olevalla mökillä. Mökki kilometrejäkin on koossa noin 600'000 kpl! Ja lisää tulee!
Hommani ovat siis olleet varsin itsenäisiä!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Miten perustelet väitteesi minun itsenäisestä ajattelustani?
Väitän toimineeni siitä alkaen kun työelämän aloitin varsin itsenäisesti, en ole koskaan ollut ay orjana vaan itsenäisesti hoitanut työasiani noin esimerkkinä! Jotain mihin ehkä et edes kykenisi!
Olen myös itsepäisyyttäni vaurastunut koska osaan hoitaa talouttani ehkä paremmin kuin moni muu. En silti ole ollut kotona nyyhöttäjä vaan kierrellyt ensin kesäkaudet meriä omalla seilipaatilla ja sittemmin Eurooppaa pyörillä olevalla mökillä. Mökki kilometrejäkin on koossa noin 600'000 kpl! Ja lisää tulee!
Hommani ovat siis olleet varsin itsenäisiä!Sinun oma historiasi täällä todistaa täysin selkeästi ja uskottavasti kertomani asian ihan aina täysin pelkäksi faktaksi.
Ja minä ole todella ylpeä siitä että olen aikoinani pystynyt ajattelemaan niin itsenäisesti ja oikein, että ymmärsin järjestäytyä työelämässä. Niin tämän jälkeen elämäni on ollut todella loistavan hienoa. Ja työtä tekemällä jo 47 vuotta yhteen putkeen ilman minkäänlaisia työttömyysjaksoja olen pystynyt elättämään itseni ja perheeni ihan tyydyttävästi.
Ainoa haittapuoli tässä on vain se ikävä asia, että joudun elättämään 3delleenkin sinun kaltaisiasi työnvieroksujia, lusmuilijoita ja kaikkia muitakin laitapuolen kulkijoita. Mutta olen kyllä jo sopeutunut ja tottunut siihen ihan hyvin.
- Anonyymi
Kapitalistit ovat maailman syöpä. Pahanlaatuinen ja tappava.
- Anonyymi
Totta turiset.
Kapitalistit kuitenkin pitävät sinutkin hengissä, ilman heitä olisit vielä suuremmassa kurjuudessa jos et nurmen alla!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kapitalistit kuitenkin pitävät sinutkin hengissä, ilman heitä olisit vielä suuremmassa kurjuudessa jos et nurmen alla!
Höpö höpö.
En usko sinua.
Nimenomaan juuri vasemmisto yhdessä ay-liikkeen makssa ovat rakenataneet aikoinaan tämän nykyisen hyvinvointi Suomen.
Ei nuo sinun kovasti fanittamasi oikeistolaiset kapitalistit koskaan ole sitä halunneet, että meidän kaikkien suomalaisten ihmisten olisi hyvä ja turvallista elää ja asua perheineen täällä Suomessa elämänsä loppuun asti. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Eikös siellä tupailloissa pääse nykyään tarpeeksi tuntojaan purkamaan kun pitää palstoilla hillua..?
Luulisi, että eläkeläisenä nauttisi elämästä eikä tarvitsisi roikkua palstoilla sisäänpäinpiereviä aatoksiaan vatuloimassa...
Tietysti, toimiihan se paineentasauksena sekin tosin. Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö.
En usko sinua.
Nimenomaan juuri vasemmisto yhdessä ay-liikkeen makssa ovat rakenataneet aikoinaan tämän nykyisen hyvinvointi Suomen.
Ei nuo sinun kovasti fanittamasi oikeistolaiset kapitalistit koskaan ole sitä halunneet, että meidän kaikkien suomalaisten ihmisten olisi hyvä ja turvallista elää ja asua perheineen täällä Suomessa elämänsä loppuun asti.Rakentamista ei saa aikaan ilman rahoitusta! Miten arvelet vasemmiston rahoittaneen väittämääsi hyvinvoinnin rakentamista? Vai onko se rakennettu talkoilla?
Väitä mitä väität niin yritysmaailma joka on keskusta oikeistolainen käytännössä on se pohja jolle on yleensä mitään rakennettu turvemajoja komeammin!
Ei oikeisto ja kapitalisti ole synonyymejä, sen arvelen sinunkin tietävän vaikka harhaan haluatkin muita johtaa.
Parhaiten ja turvallisimmin elät jos yritysmaailma toimii tuloksekkaasti koska se takaa sinullekin työtä, leipääsi ja vaatteet. Ilman kun olet ryysyläinen!
Jos oikein mietit niin vasemman laidan kulkijoilla on aina ideoita siitä, mihin he haluaisivat oikeanlaidan aikaansaaman varallisuuden tuhlata!Anonyymi kirjoitti:
Eikös siellä tupailloissa pääse nykyään tarpeeksi tuntojaan purkamaan kun pitää palstoilla hillua..?
Luulisi, että eläkeläisenä nauttisi elämästä eikä tarvitsisi roikkua palstoilla sisäänpäinpiereviä aatoksiaan vatuloimassa...
Tietysti, toimiihan se paineentasauksena sekin tosin.Sinähän ne tupaillat näytät tuntevan, kerro nyt mitä niissä teet!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Rakentamista ei saa aikaan ilman rahoitusta! Miten arvelet vasemmiston rahoittaneen väittämääsi hyvinvoinnin rakentamista? Vai onko se rakennettu talkoilla?
Väitä mitä väität niin yritysmaailma joka on keskusta oikeistolainen käytännössä on se pohja jolle on yleensä mitään rakennettu turvemajoja komeammin!
Ei oikeisto ja kapitalisti ole synonyymejä, sen arvelen sinunkin tietävän vaikka harhaan haluatkin muita johtaa.
Parhaiten ja turvallisimmin elät jos yritysmaailma toimii tuloksekkaasti koska se takaa sinullekin työtä, leipääsi ja vaatteet. Ilman kun olet ryysyläinen!
Jos oikein mietit niin vasemman laidan kulkijoilla on aina ideoita siitä, mihin he haluaisivat oikeanlaidan aikaansaaman varallisuuden tuhlata!Vaikka sinulla on sata miljardai euroa rahaa pankkitililläsi, mutta ne ihan kaikki oikeat ja todelliset ammattitaitoiset tekijät puuttuvat sinulta. Niin et sinä silloin rakenna koskaan yhtään mitään minkäänlaista yhteiskuntaa tai yhtään mitään yleensäkkään.:-))
Ja älä nyt viitsi nolata itseäsi ihan jatkuvasti, sillä minäkin näköjään alan jo säälimään sinua ihan oikeasti todella kovasti ja paljon.
Mutta kyselehän sinä nyt niiltä mainitsemiltasi vasemmistolaisilta kapitalistikavereiltasi vaikkapa vain hyviä neuvoja siihen että mitä sinä täällä voisit enää tehdä ettet sinä enää vain nolaisi tai nöyryyttäisi itse itseäsi.:- hahahahhahahahahahhahahahaa
. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Sinähän ne tupaillat näytät tuntevan, kerro nyt mitä niissä teet!
Me nauretaan siellä aina pelkästään vain sinulle ja erityisesti tuolle sinun erittäin suurelle tyhmyydelle oikein todella isolla porukalla ihan vedet silmissä.:-))
- Anonyymi
Onhan noita puusta pudonneen oloisia "muunnellun totuuden" lestakepuleita ollut palstoilla pyörimässä ennenkin...
- Anonyymi
Ihmettelen kovasti!
Mikä saa jonkun ihmisen noin 15 vuotta kyttäämään täällä ihan päivittäin!!!- Anonyymi
Äläs muuta virka, wannabe kokoomuslaisia lestakepuleita kokoomuspalstalla vaahtoamassa, mutta joutuvat silti pakon edessä keskustaa äänestämään, muuten kun menee "taivaspaikka" sivu suun...
- Anonyymi
Extäkkäri se vihaa sairaalloisesti naisia.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2069026
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265588- 534671
- 914560
- 593629
- 513366
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703340Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262876Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502742- 432631