Yhdelle vaalealle kaunottarelle.

Anonyymi-ap

Taidan olla outo kun täällä sulle kirjoitan ja jonkin verran veikkaan, että saatat myös sinäkin täällä ihmetellä. Mutta, jos käyt täällä niin sitten ollaan molemmat vähän outoja. 😄 Se on vain positiivinen asia. Sitä saakin olla outo. Olla semmoinen kuin on. Se on parasta. 😊

Hyvää viikonloppua! Böö! 👻

10

655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä ajattelet tästä kaunottaresta ja mikä hänestä tekee kaunottaren?

      • Anonyymi

        Hän on nuori, hoikka ja sporttinen söpöliini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on nuori, hoikka ja sporttinen söpöliini.

        Jahas, joku vastailemassa taas sivusta...

        Hänestä tekee kauniin se kokonaisuus. Aidon oloinen ihminen. Auttaa ja neuvoo ihmisiä. Uskaltaa kehua randomisti. Ei pidä itseään turhan tärkeänä. Osaa myös hassutella. Kieltämättä myös ulkonäkö on visuaalisesti oikein viehättävä.

        -Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas, joku vastailemassa taas sivusta...

        Hänestä tekee kauniin se kokonaisuus. Aidon oloinen ihminen. Auttaa ja neuvoo ihmisiä. Uskaltaa kehua randomisti. Ei pidä itseään turhan tärkeänä. Osaa myös hassutella. Kieltämättä myös ulkonäkö on visuaalisesti oikein viehättävä.

        -Ap

        Hienolta ihmiseltä kuulostaa hän. Kuinka kauan olette tunteneet? -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas, joku vastailemassa taas sivusta...

        Hänestä tekee kauniin se kokonaisuus. Aidon oloinen ihminen. Auttaa ja neuvoo ihmisiä. Uskaltaa kehua randomisti. Ei pidä itseään turhan tärkeänä. Osaa myös hassutella. Kieltämättä myös ulkonäkö on visuaalisesti oikein viehättävä.

        -Ap

        Et tunne kovin hyvin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tunne kovin hyvin?

        En tunne häntä kovinkaan hyvin. Mutta olen näitä asioita huomannut hänestä ohikiitävinä hetkinä. Olisi kiva tutustua enemmänkin. Mutta viikon päästä olen poissa sieltä. -Ap


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🔞 ­N­­­y­­­m­f­­­o­m­­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17862730Y

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kiitos. Outoutta on..mun vkl päättyy huomisiltana. Vapaista nauttinut nyt, palailen sitten töihin kun ei sinua koskaan vapaillakaan näe.😥

      • Anonyymi

        Auts. Tsemppiä töihin paluuseen halin kera. 🤗 Ei ole kyllä vastaan tullut vapaalla hän. Eikä töissä viitsi ruveta sen enempiä häiriköimään ihan yleisen viihtyvyyden vuoksi. Eikä ole pahemmin hajua, olisiko sellainen toivottuakaan. Olen myös puusilmä näissä asioissa. 😅 -Ap


    • Anonyymi

      Eipä mulla ole mitään menetettävää eikä hävettävääkään. Niin tämä aloitus oli J mieheltä Turun suunnalta. Naamataulun voi löytää Suomi24 Treffit sivustolta, jos osuu kohteeseen. Kaikkea hyvää kaikille! 😊

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1719
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe